Vain Elämää 2022 Official
Seiska aloitti jo paljastuksilla uudesta kaudesta:
Meiju Suvas, Tommi Läntinen, Pete Parkkonen, Jyrki69, Yona, Redrama, Erika Vikman ja Mikko Alatalo
Mitäs mieltä olette?
Odotan kovasti Yonaa, mutta muut vaikuttavat aika yhdentekeviltä itselleni. Erikalla on tosin ihan hyvä ääni ja Petellä kai myös.
Kommentit (4176)
Näyttäkää enemmän erikan bailaamista <3
Mä olen alkanut tykkäämään Länästä tän VE:n aikana uudestaan. Oli jo vähän unohtunut mutta tän myötä tullu kuunteluun takasin.
Jyrki arvostaa Tommin panostusta. 😎🤟
Vierailija kirjoitti:
Yonan mä tykkään susta ja muu ihme lässytys-miellyttämis-sanailu on jotenkin niin epäaitoa. Vai onko se vaan jääny jollekin teinin kehitysasteelle? En tiiä, mutta ärsyttää.
Musta tuntuu, että se on vain ujoutta.
Mä tunnen myötähäpeää tuon yhden punkeron puolesta.
Tommi on HUIPPU! Rokkia ja voimaa
Vierailija kirjoitti:
Se Ti-ti Nallebiisejä laukava Riitta olisi hyvä tuonne ensi vuonna. Hynynen voisi lähteä kanssa, siinä kun vetäisivät toistensa biisejä niin tuskin erottaisi kumpi on kumman sävellys.
:D
Vierailija kirjoitti:
Siellä on nyt Iggy Pop lauteilla.
Ihana tämäkin.😹Ihan parhaita kommentteja täällä.
Vierailija kirjoitti:
Sinun myötähäpeäsi ei kiinnosta ketään ja sille ei ole tarvetta.
Vierailija kirjoitti:
Outoa kun nää vaan kättelee Jykäystä. Tai lähinnä Jyrki kättelee noita muita. Erikaa vissiin halaa.
Johtuuko siitä, että halaaminen on vierasta Jyrkille. Jostain luin kun kertoi, ettei ennen Vain elämää ollut halaillut toisia eivätkä omassa bändissä halailleet.
Jyrki kertoi varmaan toisille että vierastaa halaamista. Onneksi oppi ja oppi paljonkin ihmisten välisistä suhteista kuten on kertonut. Jyrki oppi uuden elämän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Lost Boys jo vedetty? Päällikköbiisi.
Parkkonen veti ja oli hyvä veto
Näkemättä ei voisi silti koskaan olla alkuperäistä parempi
Vierailija kirjoitti:
Tuolla ei ole kyllä punkeroita ensinkään.
Ai Pete vetää Meijun pure mua biisin. No eipä yllättänyt.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen alkanut tykkäämään Länästä tän VE:n aikana uudestaan. Oli jo vähän unohtunut mutta tän myötä tullu kuunteluun takasin.
Tän kauden parhaat on ehdottomasti Länä, Pete ja Yona. Muut ei oikein onnistu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä molemmat naiset on hyvässä lihassa.
Onpas Jyrki taitava piirtäjä. 😲 Tosta noin vaan vapaalla kädellä piirsi noin upean ja hienon Hirvensalmi-aiheisen kuvan. 😎
Kukahan vetää ens viikolla Meijun päivänä "Kova duuni on rahaa"? Aivan hirveä käännösbiisi alunperinkin. Vaikka kyllä sitä ahkerasti suomibaareissa soitetaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä molemmat naiset on hyvässä lihassa.
Molemmat? Mitä tarkoitat? Oletko pösilö? Juu, olet. Siellä on upeita naisia enemmän kuin 2.
Nähdäänkö Meijun päivänä se tefloneiden kanssa tehty "mä oon tän baarin kuumin ja sexikkäin jäbä..."
Siellä on nyt Iggy Pop lauteilla.