Vain Elämää 2022 Official
Seiska aloitti jo paljastuksilla uudesta kaudesta:
Meiju Suvas, Tommi Läntinen, Pete Parkkonen, Jyrki69, Yona, Redrama, Erika Vikman ja Mikko Alatalo
Mitäs mieltä olette?
Odotan kovasti Yonaa, mutta muut vaikuttavat aika yhdentekeviltä itselleni. Erikalla on tosin ihan hyvä ääni ja Petellä kai myös.
Kommentit (4176)
Kyllä Erikalla ääntä riittää. Hyvällä soundilla veti.
Kumpi vetää TUOLIN, Tommi vai Mikko?
Huh tuota Peteä taas, en kestä! Ja lavan ulkopuolella on niin suloinen kuin mikä. Oon ihan myyty.
Eipä tarvinu Erikan kalastella halausta!
Vierailija kirjoitti:
Aargh, taas suomennettu versio.
Eivät kaikki laulajat osaa englantia.
Piiiitkä oli halaus. Eikä tykkää halaillajust.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erika on kovin hiljaa.
Sitä jännittää esiintyä Jyrkille.
Ei kun miettii että miten paljon jykäyksellä on ollut naisia.
Miksi se tuollaisia miettisi? Jyrki jää varmasti kakkoseksi Dannylle tuossa suhteessa.
No ei varmasti jää.
Jyrki ei vaikuta ympäriinsä paneskelijalta, tosin nuorempana on voinut olla eri meininki. Onkos mammoilla kokemuksia ko. herrasta?
Sanoi itse haastattelussa, että avoin suhde.
Ai Jyrkillä ja Erikalla?
Pete! Oh my god. Love love love.
Kukaan ei laula oikeilla sanoilla :(
Pete ja Tommi oli parhaat ja kunnioittivat alkuperäisiä kappaleita upeasti.
Alatalon mielestä on uusi aluevaltaus kun jollain on mustat rokkivaatteet päällä ja vetää coverina rakkausaiheisen rallatuksen.
Erika neito haarat levällään !! Matkii niin kikkaa esiintyessään!!! Miksi pitää matkia!? Seksiä tarjoo tämä Eeee 🤮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erika on kovin hiljaa.
Miksi se tuollaisia miettisi? Jyrki jää varmasti kakkoseksi Dannylle tuossa suhteessa.
No ei varmasti jää.
Jyrki ei vaikuta ympäriinsä paneskelijalta, tosin nuorempana on voinut olla eri meininki. Onkos mammoilla kokemuksia ko. herrasta?
Onko? Seksi Jyrkin kanssa on mun suurin fantasia
Jyrki ja Erika ovat varmasti älyllisesti tasavertainen pariskunta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erika on kovin hiljaa.
No ei varmasti jää.
Ai Jyrkillä ja Erikalla?
Missä menee pettämisen raja?
Minusta ihmiset ovat suhteessa vapaita. Siihen ei kuulu toisen muuttaminen, kahlitseminen tai kontrollointi.
Olen tykännyt The 69Eyesista pitkään, livenä tosin nähnyt vain 2 kertaa: ysärillä Hgissä jossain rokkiklubilla ja 2007 tai 2008 Ruisrockissa. Nyt kun katson tätä ohjelmaa, niin jotenkin vaikka Jyrki onkin tosi fiksu ja komea, niin ei olekaan niin karismaattinen kuin lavalla. En tiedä, mistä tää fiilis tulee. Ois ollut ehkä parempi etten tietäisi hänen ruokavaliosta ja ranskan yo-kirjoituksista... häiritsee jotenkin sitä raskaan rokkarin imagoa 😂 no, olen menossa "taas" tammikuussa heidän keikalle. Sitä odotellessa pitää tyytyä Alataloon 😂. Järkyttävää...
Huh! Jyrkillä varmaan seisoo.