Vain Elämää 2022 Official
Seiska aloitti jo paljastuksilla uudesta kaudesta:
Meiju Suvas, Tommi Läntinen, Pete Parkkonen, Jyrki69, Yona, Redrama, Erika Vikman ja Mikko Alatalo
Mitäs mieltä olette?
Odotan kovasti Yonaa, mutta muut vaikuttavat aika yhdentekeviltä itselleni. Erikalla on tosin ihan hyvä ääni ja Petellä kai myös.
Kommentit (4176)
Lämmin ja lempeä katse ei aina tarkoita,että on ihastunut,Ja hyvä niin. Noi pitää tuolla ihmisinä toisistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pete kun sanoi olevansa isoilla vesillä niin mä kuvittelin sen olevan Atlantti 😂
Mä olin niin ulapalla mistä puhuttiin, kunnes hetki sitten tulin ajatelleeksi isoja murheita.
No eikö sitä just tarkottanutkin, siis ohjelmaa Atlantin yli?
No... mä taidan sitten vieläkin olevan ihan pihalla (siis miten päin?)
Vierailija kirjoitti:
Lämmin ja lempeä katse ei aina tarkoita,että on ihastunut,Ja hyvä niin. Noi pitää tuolla ihmisinä toisistaan.
Älä nyt pilaa hyvää tarinaa.
Vierailija kirjoitti:
Musiikin moniottelija kirjoitti:
Suomessa ei ole montaa jonka lahjakkuus monipuolisuus ja karisma riittäisi kansainvälisille estraadeille. Parkkonen näitä harvoja.. Kun on nähnyt esim Peten jazz esiintymisiä niin voisi kuvitella hänet vaikka Las Vegasiin. Let it be tulkinta myös aivan järisyttävä. Vain elämää tulkinnat tuovat varmasti laajemman piirin tietoon niille jotka eivät ole nähneet Peteä livenä.
Vaikka biisit olisivat hyviä, niin valitettavasti jos ei tykkää lauluäänestä, ei niitä voi kuunnella. Ääni on niin makuasia.
Musiikki kaikissa muodoissa on makuasia.
Se mikä minusta on kertakaikkiaan ihanaa ja iskee syvälle sieluun voi toisen mielestä olla kammottavan kuulosta.
Siksi on ihanaa että maailma on täynnään erilaista musiikkia josta jokainen voi löytää itselleen sitä parhainta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musiikin moniottelija kirjoitti:
Suomessa ei ole montaa jonka lahjakkuus monipuolisuus ja karisma riittäisi kansainvälisille estraadeille. Parkkonen näitä harvoja.. Kun on nähnyt esim Peten jazz esiintymisiä niin voisi kuvitella hänet vaikka Las Vegasiin. Let it be tulkinta myös aivan järisyttävä. Vain elämää tulkinnat tuovat varmasti laajemman piirin tietoon niille jotka eivät ole nähneet Peteä livenä.
Vaikka biisit olisivat hyviä, niin valitettavasti jos ei tykkää lauluäänestä, ei niitä voi kuunnella. Ääni on niin makuasia.
Musiikki kaikissa muodoissa on makuasia.
Se mikä minusta on kertakaikkiaan ihanaa ja iskee syvälle sieluun voi toisen mielestä olla kammottavan kuulosta.
Siksi on ihanaa että maailma on täynnään erilaista musiikkia josta jokainen voi löytää itselleen sitä parhainta.
Juuri näin. Jos ei satu jostain pitämään, se ei tarkoita että kuuntelija on yksinkertainen, tai että olisi huonompi maku tms.
Erika vetää todella hyvin. Tuntuu että hän osaa laulaa minkä tahansa kappaleen!
Kyllähän tuon Vikmanin ääni soi tarvittaessa ihan kauniisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä tiedä yhtäkään Yonan biisiä
En minäkään ja tiedänköhän tämän jälkeenkään. Olen nyt kolme esitystä kuunnellut ja mitään ei ole jäänyt mieleen. Peten esitys oli hieno ja mahtava ääni, mutta biisistä en muista mitään.
Katselen Ruudusta ja huomaan hyppääväni kaikki Yonan puheetkin yli. Jotain sävähdyttävää ja kiinnostavaa persoonasta puuttuu, ainakin minulle.
En tiedä, tulee sellainen olo, että punainen lanka puuttuu monesta kappaleesta.
Te olette liian yksinkertaisia taiteilijalle nimeltä Yona.
Kerrotko biisin nimen, niin kuuntelen Yonan verion tuutista. En pistänyt merkille nimeä.
-eri
Oot sä unohtanut on biisin nimi.
Yonalla on kauniita ajatuksia, mutta hänen äänensä ei vaan yllä tuohon musiikkiin ja kappaleeseen. Ehkä Yonan kannattaisi tehdä biisejä jollekin jolla ääni riittää ja laulaa itse sellaisia, joille hänen oma äänensä riittää.
Vierailija kirjoitti:
Erika vetää todella hyvin. Tuntuu että hän osaa laulaa minkä tahansa kappaleen!
Kyllä se nyt vaan niin on, et Erikalla on karismaa.
Ihanaa, Alatalo itku silmässä.
Ilman erikan valovoimaa tämä olis pelkkää harmautta.
Erika veti hyvin ja upea puku!
Tuo oli onnistuminen Erikalta pukeutumista myöten.
Erika on aina opetellut sanat. Hyvä.
Ei...Redrama. Mites meni omasta mielestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä tiedä yhtäkään Yonan biisiä
En minäkään ja tiedänköhän tämän jälkeenkään. Olen nyt kolme esitystä kuunnellut ja mitään ei ole jäänyt mieleen. Peten esitys oli hieno ja mahtava ääni, mutta biisistä en muista mitään.
Katselen Ruudusta ja huomaan hyppääväni kaikki Yonan puheetkin yli. Jotain sävähdyttävää ja kiinnostavaa persoonasta puuttuu, ainakin minulle.
En tiedä, tulee sellainen olo, että punainen lanka puuttuu monesta kappaleesta.
Te olette liian yksinkertaisia taiteilijalle nimeltä Yona.
Kerrotko biisin nimen, niin kuuntelen Yonan verion tuutista. En pistänyt merkille nimeä.
-eri
Oot sä unohtanut on biisin nimi.
Yonalla on kauniita ajatuksia, mutta hänen äänensä ei vaan yllä tuohon musiikkiin ja kappaleeseen. Ehkä Yonan kannattaisi tehdä biisejä jollekin jolla ääni riittää ja laulaa itse sellaisia, joille hänen oma äänensä riittää.
Onko tehnyt muille biisejä?
Tässä Yonan jaksossa käy kyllä selväksi kuinka huikea laulaja Erika oikeasti on. Toi lahjakkuus ei kylläkään näy Erikan omista biiseistä.
Redrama höpisee Voice of Finland -arvostelu tyyliin noita kehujaan. No siitä on kokemusta
Vitsi kun oon kateellinen tolle Erikalle kun Jyrki kattoo sitä noin. Kattoispa se mua noin :(