Vain Elämää 2022 Official
Seiska aloitti jo paljastuksilla uudesta kaudesta:
Meiju Suvas, Tommi Läntinen, Pete Parkkonen, Jyrki69, Yona, Redrama, Erika Vikman ja Mikko Alatalo
Mitäs mieltä olette?
Odotan kovasti Yonaa, mutta muut vaikuttavat aika yhdentekeviltä itselleni. Erikalla on tosin ihan hyvä ääni ja Petellä kai myös.
Kommentit (4176)
Voi ei. Yona onkin lätkässä Peteen :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä tiedä yhtäkään Yonan biisiä
En minäkään ja tiedänköhän tämän jälkeenkään. Olen nyt kolme esitystä kuunnellut ja mitään ei ole jäänyt mieleen. Peten esitys oli hieno ja mahtava ääni, mutta biisistä en muista mitään.
Katselen Ruudusta ja huomaan hyppääväni kaikki Yonan puheetkin yli. Jotain sävähdyttävää ja kiinnostavaa persoonasta puuttuu, ainakin minulle.
En tiedä, tulee sellainen olo, että punainen lanka puuttuu monesta kappaleesta.
Te olette liian yksinkertaisia taiteilijalle nimeltä Yona.
Joo, niin sen täytyy olla. Paitsi että ei se ihan noin mene. Makuja on monia. Ei toinen ole sen parempi kuin toinen. Taiteilijoitakin on monenlaisia. Kaikkihan me olemme sellaisia omalla tavallamme.
Yona Suomen paras artisti. Uskomattoman herkkä, monipuolinen ja lahjakas.
Toivottavasti joku esittää biisin Irti.
0n ne sellasii pillittäjiä noi määkijät 👎 hirmu herkkiä koko jengi. Erika suppusuu taas tyrkyllä jyrkille. Kanavan vaihto nyt. 😭😭😭 Buäää.....
Jestas miten huono ilta😑 Tekotaiteellista💩 Kaikki biisit myös tehty ranteet auki -mentaliteetillä, ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla toisinpäin. Pete niin rakastuneena katsoo Yonaa.
Vierailija kirjoitti:
Yona Suomen paras artisti. Uskomattoman herkkä, monipuolinen ja lahjakas.
Toivottavasti joku esittää biisin Irti.
Miksi pitää olla paras? Sehän tarkoittaa että muut ovat huonompia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään ja tiedänköhän tämän jälkeenkään. Olen nyt kolme esitystä kuunnellut ja mitään ei ole jäänyt mieleen. Peten esitys oli hieno ja mahtava ääni, mutta biisistä en muista mitään.
Katselen Ruudusta ja huomaan hyppääväni kaikki Yonan puheetkin yli. Jotain sävähdyttävää ja kiinnostavaa persoonasta puuttuu, ainakin minulle.
Kerrotko biisin nimen, niin kuuntelen Yonan verion tuutista. En pistänyt merkille nimeä.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla toisinpäin. Pete niin rakastuneena katsoo Yonaa.
Sehän katsoo kaikkia samalla tavalla.
Pete kun sanoi olevansa isoilla vesillä niin mä kuvittelin sen olevan Atlantti 😂
Mä olin niin ulapalla mistä puhuttiin, kunnes hetki sitten tulin ajatelleeksi isoja murheita.
Yona on uskomattoman musikaalinen. Suomalaisille uppoaa paljon kökömmät biisit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sammalmätäs ei yksinkertaisesti puhuttele tai kutsu minua.
Vierailija kirjoitti:
Vitsi toi Pete on kyl hieno tyyppi ja artisti. Mustakin on tullut fani tämän ohjelman ansiosta. Toivon todella että saisi hyviä biisejä laulettavaksi, koska on potentiaalia vaikka mihin.
Samaa mieltä. Upea ääni ja niinkuin joku kommentoi karisma. En saa silmiä irti. Voi kun tekisi joululevyn, ostaisin heti.
Huomaa et uniikit lumihiutaleet fanittavat. Ne jotka ei tajua on onnettomia yksinkertaisia taviksia.
Vierailija kirjoitti:
Pete kun sanoi olevansa isoilla vesillä niin mä kuvittelin sen olevan Atlantti 😂
Mä olin niin ulapalla mistä puhuttiin, kunnes hetki sitten tulin ajatelleeksi isoja murheita.
No eikö sitä just tarkottanutkin, siis ohjelmaa Atlantin yli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrotko biisin nimen, niin kuuntelen Yonan verion tuutista. En pistänyt merkille nimeä.
-eri
Oot sä unohtanut on biisin nimi.
Tämä on aika rauhallisen oloinen jakso ja Mikko näkyi halailemassa puita 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotain jännää siinä on, että Jyrki on vkon parin sisällä ollut Me Naiset, Anna, IS, APU haastatteluissa kertomassa rakkauttaan johonkin kohteeseen. Erika ei kertaakaan. Ettei nyt vaan olis tosiaan mennyt vähän palvonnan puolelle ja onkohan laisinkaan molemminpuolista...
Eiköhän Jyrki tuohon ikään mennessä rokkarina jo tiedä mitä kaikkea voi tapahtua. Joku noissa hehkutuksissa ei kuitenkaan natsaa. Joku niissä mättää, mutta mikä?
Rakkauden kohde ei ole Erika.
Ei ole epäilystäkään ettei olis 🔥🔥