Vain Elämää 2022 Official
Seiska aloitti jo paljastuksilla uudesta kaudesta:
Meiju Suvas, Tommi Läntinen, Pete Parkkonen, Jyrki69, Yona, Redrama, Erika Vikman ja Mikko Alatalo
Mitäs mieltä olette?
Odotan kovasti Yonaa, mutta muut vaikuttavat aika yhdentekeviltä itselleni. Erikalla on tosin ihan hyvä ääni ja Petellä kai myös.
Kommentit (4176)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä tiedä yhtäkään Yonan biisiä
En minäkään ja tiedänköhän tämän jälkeenkään. Olen nyt kolme esitystä kuunnellut ja mitään ei ole jäänyt mieleen. Peten esitys oli hieno ja mahtava ääni, mutta biisistä en muista mitään.
Katselen Ruudusta ja huomaan hyppääväni kaikki Yonan puheetkin yli. Jotain sävähdyttävää ja kiinnostavaa persoonasta puuttuu, ainakin minulle.
En tiedä, tulee sellainen olo, että punainen lanka puuttuu monesta kappaleesta.
Ainakin on asiantuntijaraatien ja arvostelijoiden lempilapsi. Aina 5 tähteä kaikesta mitä tekee, kuten Jyrki sanoikin.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttävää, et kaikki pitää itseään ns. luonnonlapsina. Luonnonlapsi on enemmän se hiljainen ujo sivustakatsoja.
Yona tarkoittaa sillä olevansa luonnonläheinen.
Mä oon kuunnellut Yonaa pidemmän aikaa niin hän tykkää liikkua luonnossa ja luonto aiheisia teemoja hänen biiseissä on.
Ihan Yonan omasta suusta tuon oon jostain kuullut (en muista lähdettä).
Vierailija kirjoitti:
Yonan sanoitukset ja sävellykset ovat parempia kuin kenenkään muun tuolla istuvan. Huomaa jo siitä, ettei nää tyypit kykene edes laulamaan näitä lauluja ns. oikein.
Ei se kyllä kerro paremmuudesta mitään, jos on vaan ihme hoilotuksia..
Vierailija kirjoitti:
Meiju katsoi Yonaa ja Jyrkiä veikeästi :p
Mun mielestä se katsoi Erikaa ja Jyrkiä, niistähän se puhuikin.
Yonalla tukka sekaisin ja posket punottaa Jyrkin halauksen jälkeen, o'ou!
Tulee Moulin Rouge mieleen tuosta, Ootsä unohtanut-biisistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttävää, et kaikki pitää itseään ns. luonnonlapsina. Luonnonlapsi on enemmän se hiljainen ujo sivustakatsoja.
Yona tarkoittaa sillä olevansa luonnonläheinen.
Mä oon kuunnellut Yonaa pidemmän aikaa niin hän tykkää liikkua luonnossa ja luonto aiheisia teemoja hänen biiseissä on.Ihan Yonan omasta suusta tuon oon jostain kuullut (en muista lähdettä).
Ja Jyrki on lintuharrastaja ;)
Suomessa ei ole montaa jonka lahjakkuus monipuolisuus ja karisma riittäisi kansainvälisille estraadeille. Parkkonen näitä harvoja.. Kun on nähnyt esim Peten jazz esiintymisiä niin voisi kuvitella hänet vaikka Las Vegasiin. Let it be tulkinta myös aivan järisyttävä. Vain elämää tulkinnat tuovat varmasti laajemman piirin tietoon niille jotka eivät ole nähneet Peteä livenä.
Vitsi toi Pete on kyl hieno tyyppi ja artisti. Mustakin on tullut fani tämän ohjelman ansiosta. Toivon todella että saisi hyviä biisejä laulettavaksi, koska on potentiaalia vaikka mihin.
Erikasta on ruvettu tykkäämään. No mun mielestä hän ei ymmärrä.että vähemmän on enemmän paitsi vaatteissa. Meikit kampaukset liioiteltuja. Keskiverto laulaja.
Tää Joona on kyllä niin turha. Tuntemattomia laulelmia ja tuntematon koko tyyppi.
Samoin Redin "laulut" täysim tuntemattomia. Poika itse ollut julkisuudessa muista syistä.
Vierailija kirjoitti:
Alku oli tosi samanlainen kuin joku kappale jonka Ewan Mcgregor lauloi leffassa.
Musiikin moniottelija kirjoitti:
Suomessa ei ole montaa jonka lahjakkuus monipuolisuus ja karisma riittäisi kansainvälisille estraadeille. Parkkonen näitä harvoja.. Kun on nähnyt esim Peten jazz esiintymisiä niin voisi kuvitella hänet vaikka Las Vegasiin. Let it be tulkinta myös aivan järisyttävä. Vain elämää tulkinnat tuovat varmasti laajemman piirin tietoon niille jotka eivät ole nähneet Peteä livenä.
Vaikka biisit olisivat hyviä, niin valitettavasti jos ei tykkää lauluäänestä, ei niitä voi kuunnella. Ääni on niin makuasia.
Tommi taas kerran, hieno esitys. Tommi on vaan hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Ihana pari Erika ja Jyrki. Jyrki on niin symppis ja Oon yllättynyt miten hyvin Erika laulaa, en oo juuri hänen kappaleita kuunnellut ennen. Näyttävä nainen myös.
Erika on tangokuningatar. Eli kyllä, osaa laulaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alku oli tosi samanlainen kuin joku kappale jonka Ewan Mcgregor lauloi leffassa.
Sanokaa mikä biisi
Yonaon upea artisti. Kappaleet kauniita. En tiedä osaako noi tulkita niitä erityisen hyvin.
Ihanat Erika ja Jyrki! Kyllä he ovat niin rakastuneita, ihanaa! Uudet Suomen kuninkaalliset.