Vain Elämää 2022 Official
Seiska aloitti jo paljastuksilla uudesta kaudesta:
Meiju Suvas, Tommi Läntinen, Pete Parkkonen, Jyrki69, Yona, Redrama, Erika Vikman ja Mikko Alatalo
Mitäs mieltä olette?
Odotan kovasti Yonaa, mutta muut vaikuttavat aika yhdentekeviltä itselleni. Erikalla on tosin ihan hyvä ääni ja Petellä kai myös.
Kommentit (4176)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pete kun sanoi olevansa isoilla vesillä niin mä kuvittelin sen olevan Atlantti 😂
Mä olin niin ulapalla mistä puhuttiin, kunnes hetki sitten tulin ajatelleeksi isoja murheita.
No eikö sitä just tarkottanutkin, siis ohjelmaa Atlantin yli?
No... mä taidan sitten vieläkin olevan ihan pihalla (siis miten päin?)
Atlantin yli ohjelmaa kyllä minäkin ajattelin. 😂
Vierailija kirjoitti:
Tässä Yonan jaksossa käy kyllä selväksi kuinka huikea laulaja Erika oikeasti on. Toi lahjakkuus ei kylläkään näy Erikan omista biiseistä.
Oli pukeutunutkin niin nättiin leninkiin👍😍
Vierailija kirjoitti:
Erika on aina opetellut sanat. Hyvä.
Osoittaa kunnioitusta toista artistia kohtaan👍
Vierailija kirjoitti:
Tässä Yonan jaksossa käy kyllä selväksi kuinka huikea laulaja Erika oikeasti on. Toi lahjakkuus ei kylläkään näy Erikan omista biiseistä.
Joo siis se kuulosti kyllä paremmalta kuin alkuperäinen.
Vierailija kirjoitti:
Upea tulkitsija. Ei ole biisintekijä, eikä ole niin montaa biisiä vielä. Silti hänen vähäisestä biisilistastaan oli varaa jättää suurin hitti esittämättä.
Peitellä hieno esitys. Muutenkin söötti ja hyväkäytöksinen tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Yonan ja Erikan mielestä "löysä muna on tosi ok". 😄
Tantra ;)
En hirveästi piittaa Jyrki69:n vedoista, mutta 69Eyesin uudempi biisi "Drive" on kyllä tosi kompakti ja hyvä biisi. Se svengaa hyvin joka kerta, kun radiosta kuulee,
Minä en ymmärrä Yonan musiikin suosiota. Kaikki biisit kuulostaa ihan samanlaisilta keskenään, ei kuulu selkeästi mihinkään genreen, sävellyksissä ei ole ups and downseja, monotonista puuroa, tylsiä....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin! Siksi Erikan ja Peten vedot ovat parhaimpia kun eivät koko ajan kyttää prompteria.
Onneksi osasi pukeutua. Olis noloa,jos Erikal olis uimaasu päällä kun tulkitsee herkkää kappaletta.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ymmärrä Yonan musiikin suosiota. Kaikki biisit kuulostaa ihan samanlaisilta keskenään, ei kuulu selkeästi mihinkään genreen, sävellyksissä ei ole ups and downseja, monotonista puuroa, tylsiä....
Juu sama mutta me ollaankin vaan liian yksinkertaisia tajuamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Redi ei ole vaivautunut ikinä opettelemaan:(
Toimiiko autotune livenäkin? Muistatteko Redin Olli Lindholm -tribuutin Voicessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu sama mutta me ollaankin vaan liian yksinkertaisia tajuamaan.
Itse en myöskään ymmärrä Paula Vesalan suosiota. Todella tekotaiteellista musiikkia, mutta siitähän kuuluu vaan tykätä. Yonan kanssa taitaa olla vähän sama. En usko että johtuu yksinkertaisuudesta. Oikeastaan ihan päinvastoin.
WTF!
Siis mitä Redrama?
Tosi hämmentävä Redraman versio.
Tuli aika tyhjentävä olo.
Ihania ihmisiä! Rakastan heitä kaikkia! Niin sydämellisiä, että itkettää.