Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelet lukiolaisesta, jonka ka on 9.8?

Vierailija
08.05.2015 |

?

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 16:53"]

?

[/quote]

Ajattelen että hänestä tulee jonain päivänä hyvä puoliso jollekin, ja lempeä koti-isä/äiti.

Vierailija
82/86 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukio vaatii aika paljon aikaa (jos haluu huippuhyviä arvosanoja kaikista aineista) ja ajattelisin, että henkilö on hyvin ahkera ja tekee paljon läksyjä. Lahjakkuuttakin se vaatii. Valehtelematta tulee kyllä myös mieleen, onko hänellä muuta elämää kuin koulu ja suorittaminen. Loppujen lopuksi lukion päättötodistuksella ei ole juuri merkitystä ja voisi ottaa höllemminkin. Mutta jos itse siitä nauttii, mikäs siinä.

T: Helsingin "eliitti"lukiolainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa työtä ap. Voit olla tyytyväinen suorituksiisi lukiossa.

Itsekin olin hyvä koulussa, mutta herätys omiin kykyihin tuli yliopistossa, jossa hyvien arvosanojen saaminen ei ollutkaan enää niin helppoa. Oli vielä minua fiksumpia ja ahkerampia. Omiksi eduikseni nousivat lopulta kunnianhimo, sosiaalisuus, myönteisyys muutoksille ja hyvä tiimityöskentelytaito. Sain niiden avulla hyvän ensimmäisen työpaikan ja sitä kautta hyvän työuran. Kukaan ei työelämässä ole kysynyt lukio- tai yliopistoarvosanojani.

Vierailija
84/86 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 17:01"]

Säälin tulevia kollegoitaan. Usein tuollainen ka. vaikuttaa käsitykseen omasta itsestä. Jäädään kuvitelmaan omasta erinomaisuudesta lopuksi ikää. Tuo ei kerro kuitenkaan työelämässä välttämättä osaamisesta tai aikaansaavuudesta.

[/quote]

Voi voi sitä katkeruutta ja kateutta. Oma elämä on vailla sisältöä ja mitään merkittävää ei saavutettu, niin ne kommentit on sitten kuten edellä. :(

Vierailija
85/86 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat olla itsestäsi hirmu ylpeä, vautsi:)))

Vierailija
86/86 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä saat numeroistasi? Hyvää mieltä?