Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tilastokeskuksen haastattelija piinaa

Vierailija
12.01.2022 |

On soittanut nyt 5 kk mulle jatkuvasti sekä työpuhelimeen että omaan puhelimeen. Laittanut sähköpostia ja kirjepostia pariin kertaan. Miten tuosta häirinnästä pääsee eroon? En ymmärrä mistä se on mun työnumeronkin kaivanut koska se ei ole julkinen.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä teen työkseni tutkimushaastatteluja, mutta en Tilastokeskukselle, vaan eri firmalle. Pidän Tilastokeskuksen toimintaa todella erikoisena. Näin kävi itselleni muutama vuosi sitten:

Sain Tilastokeskukselta kirjeen, jossa kerrottiin, että olen valikoitunut tutkimukseen, mutta puhelinnumeroani ei löytynyt. Pyydettiin, josko voisin ottaa yhteyttä ja ilmoittaa heille numeroni. En ollut kiinnostunut, joten en ottanut yhteyttä.

Pian tulikin jo kirje, jossa kerrottiin, että koska he eivät ole saaneet numeroani, he tulevat seuraavaksi kotiini tekemään haastattelua!! (Tässä kohtaa toimin väärin, kun en vieläkään ottanut yhteyttä ja kertonut, etten ole kiinnostunut)

En tiedä, kävivätkö he lopulta ovellani vai eivät. Töissä olin kuitenkin ajankohtana, jolloin he ilmoittivat tulevansa.

Olen kuullut, että joskus Tilastokeskus soittaa jopa henkilön puolisolle, jolta haastattelu halutaan, että miksei häntä tavoita. En ymmärrä, miksi ei voida vain valita toista henkilöä tutkimukseen.

Hui kamala! Eihän ne nyt kotiin asti saa tulla!!

Vierailija
22/26 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimuksiin osallistuminen on kansalaisvelvollisuus.

Koskee myös av-mammoja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen tutkimukseen osallistutaan vikisemättä!

Vierailija
24/26 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiinnosta, että minkälaisesta numerosta soitetaan? Pari sitkeää soittajaa pommittaa meitäkin, mutta puhelin jo valmiiksi ilmoittaa "häirikköpuhelu", niin en ole soitellut takaisin, sillä soittaa yleensää siihen aikaan, että olen nukuttamassa vauvaa.

Vierailija
25/26 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salainen numero ja kaikki tietojenluovutuskiellot kunnossa niin rauhassa saa olla.

Vierailija
26/26 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lol. Vastaa siihen ja kiellä soittaminen.

Ei auta kieltäminen. Mä tein rikosilmoituksen ( voi tehdä netissä) ja vasta sitten loppui.

Työkaveri sai loppumaan siten, että vastasi : ”Haloo” ja kun siellä taas oli se sama vainoaja Tilastokeskuksesta, hän laittoi kaiuttimen päälle ja jätti puhelimen pöydälle. Pari kertaa kun jätti akan huutelemaan haloota, se viimein tajusi lopettaa.