Naiset mitä mieltä tästä miehen kropasta?
Kuvassa olen minä.
https://www.dropbox.com/s/ndn30hz1tydcle3/Jep.jpg?dl=0
Pituus 187cm ja paino 82kg. Saa myös arvata iän jos haluaa. Pikkasen ehkä vielä pötsin ripettä pois, niin sitten ollaan siellä, missä haluan.
Kommentit (68)
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 20:44"]
Ei kiinnittäisi huomiotani hyvässä eikä huonossa mielessä. Tosin hieman hoikempana voisi jo näyttää hyvältä. Veikkaan että olet 22-vuotias, lähinnä koska en osaa kuvitella että kovin paljon vanhempi kyselisi mielipiteitä täällä.
[/quote]
Tiedän, että on turhamaista, mutta vielä kolme vuotta sitten painoin 100kg ja eli aloin olemaan jo aika plösö....
Aika mitääänsanomaton.
Lihaksiin vähän lisää kokoa ja kehonrasvaa vähän pois, nettomuutos säilyköön nollassa.
Ja aurinkoon.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 20:44"]
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 20:42"][quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 20:41"] Pituudessa ei ainakaan valitettavaa :p Vaativia jos ollaan niin vähän mahaa pois ja habaan pikkasen lihasta. Iäksi veikkailen 24-27v? [/quote] En reenaa habaa erikseen ollenkaan, koskaan. Kehonpainoreenillä ei oikein onnistu.... [/quote] Kiipeä köyttä käsin ja vedä leukoja. Varmasti alkaa papu paisumaan.
[/quote]
Menee 14... Tosin teen aina myötäotteella, se voi vaikuttaa.
*Nettomuutos siis kehonpainon suhteen.
Ikä nyt voi olla mitä vaan 20 ja 50 väliltä. Mutta pakko todeta, että tällainen kyllä miellyttää mun silmää enemmän kuin todella treenatut ja timmit.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 20:45"]
35-40-vuotias.
[/quote]
Jep. 39.
35-40-vuotias.