Naiset mitä mieltä tästä miehen kropasta?
Kuvassa olen minä.
https://www.dropbox.com/s/ndn30hz1tydcle3/Jep.jpg?dl=0
Pituus 187cm ja paino 82kg. Saa myös arvata iän jos haluaa. Pikkasen ehkä vielä pötsin ripettä pois, niin sitten ollaan siellä, missä haluan.
Kommentit (68)
Massaa ja lihasta sais olla ainakin se 15kg enemmän. Nyt 6kk salikuurille ja bulkkaamaan.
En käy salilla kun säkkiä mätkimässä, enkä aiokkaan käydä. Tosin en nyt nyrkkeilijä ole. Ajattelin itseasiassa kuitenkin tippua tästä vielä alempaan painoluokkaan, eli alle 80kg:n. Mitään bulkkaamista en todellakaan ajatellut harrastaa. Haittaa kuntopiirireeniä, leuanvetoa, yms.
Kaikki ikä-arvaukset on mennyt ihan päin mäntyjä....
Ihan jees, mutta jos rasva % lähtee alentamaan itse en enää tykkäisi kyllä. Raamikas ja hyvänkokoinen mies on parhain eikä liian kovan näköinen, pehmeyttä saa tosiaankin olla.
Ikä 25-30 kieppeillä.
Minä tykkäsin. Ethän ajele karvojasi rinnasta?
Pituudessa ei ainakaan valitettavaa :p Vaativia jos ollaan niin vähän mahaa pois ja habaan pikkasen lihasta.
Iäksi veikkailen 24-27v?
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 20:40"]
Minä tykkäsin. Ethän ajele karvojasi rinnasta?
[/quote]
En. Ei ne kasva ton enempää mulla.
Hyvännäköinen kroppa! ikää veikkaan 33v?
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 20:41"]
Pituudessa ei ainakaan valitettavaa :p Vaativia jos ollaan niin vähän mahaa pois ja habaan pikkasen lihasta. Iäksi veikkailen 24-27v?
[/quote]
En reenaa habaa erikseen ollenkaan, koskaan. Kehonpainoreenillä ei oikein onnistu....
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 20:42"]
Hyvännäköinen kroppa! ikää veikkaan 33v?
[/quote]
Nyt aletaan olla lähempänä.
Ei kiinnittäisi huomiotani hyvässä eikä huonossa mielessä. Tosin hieman hoikempana voisi jo näyttää hyvältä. Veikkaan että olet 22-vuotias, lähinnä koska en osaa kuvitella että kovin paljon vanhempi kyselisi mielipiteitä täällä.
Kirjotin kommenttia joten en kerennyt lukemaan siinä välillä tulleita kommentteja sun treeneistä.
Eipä siinä, hyvältä näyttää :p
12
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 20:42"][quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 20:41"]
Pituudessa ei ainakaan valitettavaa :p Vaativia jos ollaan niin vähän mahaa pois ja habaan pikkasen lihasta. Iäksi veikkailen 24-27v?
[/quote]
En reenaa habaa erikseen ollenkaan, koskaan. Kehonpainoreenillä ei oikein onnistu....
[/quote]
Kiipeä köyttä käsin ja vedä leukoja. Varmasti alkaa papu paisumaan.
Arvatkaa joku se ikä.