Naiset mitä mieltä tästä miehen kropasta?
Kuvassa olen minä.
https://www.dropbox.com/s/ndn30hz1tydcle3/Jep.jpg?dl=0
Pituus 187cm ja paino 82kg. Saa myös arvata iän jos haluaa. Pikkasen ehkä vielä pötsin ripettä pois, niin sitten ollaan siellä, missä haluan.
Kommentit (68)
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 21:25"]
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 21:24"]
Lapsia/varattu?
[/quote]
Eli tarpeeksi varattu just nyt.
Ei lapsia. Tapailua tällä hetkellä, ei mitään vakavaa. Mutta toivoisin että siitä tulisi vakavaa.
[/quote]
Mut otin sen kuvan pois. Koska turhamaistahan tällänen on... Kiitos palautteesta.
Ihan normaali kroppa? Ei keskivertoa parempi taikka huonompi.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 21:30"]
Ihan normaali kroppa? Ei keskivertoa parempi taikka huonompi.
[/quote]
Joo. Oommä kuitenkin ikäisekseni kuitenkin aika hyvässä kondiksessa, mielestäni.
Parikymppiseksi kroppa olisi ihan tavallinen, mutta jos ap:lla kerran ikää +30 (tai jopa 35-->?) niin silloinhan tuo on todella hyvä!
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 21:08"]
Minä tykkään! Näytät kropaltasi itseasiassa aika paljon mun nykyiseltä, joka on 37v, sillä perusteella olisin veikannut sun ikääsi samaan suuntaan, mutta vastaushan tulikin jo :) Mun ukko on vaan skidisti pyöreämpi, mutta ehkä se nyt lähtee lenkille kun kuolasin tota sun kuvaasi :D
Rintakarvat kyllä ajelisin pois, ainakin joskus. Ihan vaan vaihtelun vuoksi. Mutta siis joo, kropastas saat 5/5, panisin.
N33
[/quote]
Sano sille ukolle, että kokeilee kuntopiirityylistä reeniä. Eli nykyään sitä taidetaan sanoa HIIT:ksi. Sillä sai ainakin omat fläsät kovaa kyytiä. Ja tykkään siis juoda olutta ja syödä roskaruokaa. - AP.
Hyvä, että jengi on täällä silleen, "et joo ihan hyvä ei tarviikaan olla enempää treenattu", ku kaveri on tehny tosissaan töitä ja pudottanu melkein 20 kiloa. :D Ei tollanen sohvalla löhöömällä onnistu. Hatunnosto. T. about samassa tikissä oleva nuorempi jannu
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 21:33"]
Parikymppiseksi kroppa olisi ihan tavallinen, mutta jos ap:lla kerran ikää +30 (tai jopa 35-->?) niin silloinhan tuo on todella hyvä!
[/quote]
No 39 on. Mut otin sen kuvan pois.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 21:37"]
Hyvä, että jengi on täällä silleen, "et joo ihan hyvä ei tarviikaan olla enempää treenattu", ku kaveri on tehny tosissaan töitä ja pudottanu melkein 20 kiloa. :D Ei tollanen sohvalla löhöömällä onnistu. Hatunnosto. T. about samassa tikissä oleva nuorempi jannu
[/quote]
Jep. Ja muita elintapoja en oikeastaan ole muuttanut kuin vähän. Kattonu että saa tarpeeksi proteiinia. Pyöräilyä, kuntopiiriä ja säkkiin mättämistä vetänyt ahkerasti. -AP.
Ja anteeksi siis muille neidoille, että otin kuvan pois. Sain jo sen palautteen minkä tarvitsinkin. Että oikeilla jäljillä ollaan oltu viimeiset kolme vuotta.
Hei kuva takaisin tai ketju pois!!! :)
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 21:44"]
Hei kuva takaisin tai ketju pois!!! :)
[/quote]
No laittakaa vaikka ketju pois.... Laitan sitten vaikka kesän jälkeen teille uuden kuvan arvioitavaksi, jos viimeisetkin pötsin rippeet lähtee. -AP
Nyt perkele se kuva takaisin!!!
T. Kiimainen mamma
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 21:51"]
Nyt perkele se kuva takaisin!!! T. Kiimainen mamma
[/quote]
Mikset tallentanut, jos kerran pidit.....
Voi mää jäin kaikesta kivasta paitsi:/en kerenny tnäkemään kuvaa,höh!
On tosiaan selvästi keskiverto 39-vuotiaan kroppaa parempi. Sen takia oletin alle 30-vuotiaaksi.
Aika laatikkomainen. Onko sulla anemia? Oot hyvin kalpea.
Turhaan harmittelette, ei ollut edes hyvännäköinen kroppa ellei sitten vedetä suhteellisuutta ihan överiksi ja verrata joihinkin täysin plösähtäneisiin viisikymppisiin äijiin.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 21:24"]
Lapsia/varattu?
[/quote]
Desperate?