Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Happaman näköiset ja oloiset ihmiset

Vierailija
07.05.2015 |

Näkee hyvin usein kaduilla... Kamalaa kateltavaa

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Joidenkin perusilme antaa olettaa aivan muuta kuin mitä ne on. Esimerkiksi aina "iloiset" ja hymyilevät ihmiset useimmiten ei kovin mukavia sitten pintaraapaisun jälkeen olekaan. Sen sijaan vakavailmeiset useimmiten luotettavampia ja mukavampia ihmisiä. Oman kokemukseni mukaan. Ne ei myöskään esitä mitään.

Vierailija
22/25 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 20:22"]Mua taas ihmetyttää ne jotka kulkee suu auki möllöttäen. Eikö sinne auki olevaan monttuun lennä kärpäsiä ja roskia?
[/quote]

Minulla on varmaan joku vika keuhkoissa/nenässä/suussa. en tiedä missä, mutta tuntuu että en saa happea jos en pidä suuta puoliksi auki. Isoveljeltäni leikattiin nenä tämän takia.
Varmaan sama vika minulla. Eikä todellakaan olla ylipainoisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän usein ärtyneeltä ja kiukkuselta koska se on mun perusilme. Hieman alaspäin olevat huulet ja silmät saavat näyttämään surulliselta.
Joillakin taas on aina semmonen kestohymy. On ihan riippuvaista siis kasvoista.

Vierailija
24/25 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kestohymy :D yksi taksikuski muisti mut kerran monen kuukauden takaa kun oltiin ajettu hetki, sanoi että harvemmin näkee ihmisiä jotka hymyilee ihan koko ajan niin onnellisesti.

Vierailija
25/25 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 23:21"][quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 21:09"]Heillä voi myös olla uskomattomia kärsimyksiä, mistä ette tiedä mitään. Kun kaikki on itsellä helppoa, on helppo tuomita ne, joita ei elämä naurata.
[/quote] no ei kaikilla varmasti oo isoi kärsimyksiä sil hetkel... Eiköhän se asenne
[/quote]just se olemus