Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitävätkö miehet yhdynnästä?

Vierailija
12.01.2022 |

Miten on?

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään yhtyä transnaisiin.

Vierailija
22/49 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastelusta, panemisesta, naimisesta ja nussimisesta tykätään.

Yhdynnästä tykkäävät varmaan jotkut erittäin sivistyneet, kirjakieltä puhuvat henkilöt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vaan niin on, että pilluun pitää päästä. Oma vaimo on aivan taivaallisen taitava suihinottaja ja välillä saan upeaa öljyhierontaa kalulle oikein kunnolla. Kuitenkin se täyttymyksellisin orkku tulee aina vaan siitä, kun saa naida kassit tyhjäksi halusta märkään pilluun. Ole se sitten kenen tahansa. Eli vastaus tähän: Ehdottomasti, pillua pitää saada - muuten jää panetus kytemään

24/49 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma vaimo on aivan taivaallisen taitava suihinottaja ja välillä saan upeaa öljyhierontaa kalulle oikein kunnolla.

Oletko saanut penishierontaa?

Vierailija
25/49 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olueen yhtyminen on parasta.

Tarkoitatko oluen panemista?

Vierailija
26/49 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se vaan niin on, että pilluun pitää päästä. Oma vaimo on aivan taivaallisen taitava suihinottaja ja välillä saan upeaa öljyhierontaa kalulle oikein kunnolla. Kuitenkin se täyttymyksellisin orkku tulee aina vaan siitä, kun saa naida kassit tyhjäksi halusta märkään pilluun. Ole se sitten kenen tahansa. Eli vastaus tähän: Ehdottomasti, pillua pitää saada - muuten jää panetus kytemään

Näin on, jatkuva panetus on yhtä helvettiä.  Suikkarit ei auta kuin hetken.

Vierailija
27/49 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristiina xx kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma vaimo on aivan taivaallisen taitava suihinottaja ja välillä saan upeaa öljyhierontaa kalulle oikein kunnolla.

Hellä penishieronta ei monelta niin vain onnistu. On mielestäni vaikea "laji". Ei pidä tällöin unohtaa kivesten ja välilihan hellää käsittelyä.

Vierailija
28/49 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kristiina xx kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hellä penishieronta ei monelta niin vain onnistu. On mielestäni vaikea "laji". Ei pidä tällöin unohtaa kivesten ja välilihan hellää käsittelyä.

Ei ole sen kummoisempaa kuin suikkaritkaan, ei poista panetusta yhtään sen paremmin. 

Vierailija
29/49 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittääkseni kyllä.

Vierailija
30/49 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nautin tuosta. Taitaa olla vain aika monelle vieras käsite,

Vierailija
31/49 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kristiina xx kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole sen kummoisempaa kuin suikkaritkaan, ei poista panetusta yhtään sen paremmin. 

Ei todellakaan poista panetusta, mutta tekee todella hyvää.

Vierailija
32/49 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä, 20 vuoteen seksin harrastamista, tavannut miestä joka ei pitäisi yhdynnästä. Pidän myös itse ja paljon, suuseksi ja käsihyväilyt sekä kiehnailut ovat esileikkejä minulle ja ovat olleet kaikille kumppaneilleni. Toiset ovat halunneet nopeaa pillulle ja olen kouluttanut heitä kiusoittelemalla. Saa miehen käymään vielä kuumempana kun ei heti päästä pimpille. Teinityttönä jo huomasin tuon. Siinä itsekin kiihottuu enemmän kun toinen niin kiihkoilee ja anelee, tekee kaikkensa mua lämmitelläkseen ja suostutellakseen. Vaikka en oikeasti suostuttelua tarvitse.

Vierailija
33/49 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdyntä on se täydennys, loppuhuipennus kun pääsee niin lähelle tyttöystävää kuin mahdollista. Omassa tapauksessani pääsen hänen pehmeiden rintojensa päälle, tunnen ja näen silmistä sen nautinnon, jota saan aikaan työntämällä penistä ja samaan aikaan liikuttamalla koko vartaloani voimakkaasti eteenpäin. Vaikka tykkään suikkareista ja siitä, kun tyttö runkkaa mua kädellä ja kaikesta muusta, miten hän näykkää mun korvaa kun näykin hänen kaulaansa ja niin edelleen, niin silti yhdyntä on kingi ja rakastan vähän dominoida siinä.

34/49 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä,tunnen ainakin yhden.

Vierailija
35/49 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole vielä, 20 vuoteen seksin harrastamista, tavannut miestä joka ei pitäisi yhdynnästä. Pidän myös itse ja paljon, suuseksi ja käsihyväilyt sekä kiehnailut ovat esileikkejä minulle ja ovat olleet kaikille kumppaneilleni. Toiset ovat halunneet nopeaa pillulle ja olen kouluttanut heitä kiusoittelemalla. Saa miehen käymään vielä kuumempana kun ei heti päästä pimpille. Teinityttönä jo huomasin tuon. Siinä itsekin kiihottuu enemmän kun toinen niin kiihkoilee ja anelee, tekee kaikkensa mua lämmitelläkseen ja suostutellakseen. Vaikka en oikeasti suostuttelua tarvitse.

Nuorena pojat halusi aina nopeasti pillulle ja panemaan. Se vaan imarteli niin sairaasti. Nautin siitä kun mies käy kuumana.

Vierailija
36/49 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdyntä on se täydennys, loppuhuipennus kun pääsee niin lähelle tyttöystävää kuin mahdollista. Omassa tapauksessani pääsen hänen pehmeiden rintojensa päälle, tunnen ja näen silmistä sen nautinnon, jota saan aikaan työntämällä penistä ja samaan aikaan liikuttamalla koko vartaloani voimakkaasti eteenpäin. Vaikka tykkään suikkareista ja siitä, kun tyttö runkkaa mua kädellä ja kaikesta muusta, miten hän näykkää mun korvaa kun näykin hänen kaulaansa ja niin edelleen, niin silti yhdyntä on kingi ja rakastan vähän dominoida siinä.

Offtopic, toi on niin ihanaa kun mies ei liikuta pelkästään lantiota vaan liikkuu ihan kokonaan!

Vierailija
37/49 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorena pojat halusi aina nopeasti pillulle ja panemaan. Se vaan imarteli niin sairaasti. Nautin siitä kun mies käy kuumana.

Miten niin nuorina? Ite olen 67v ja vieläkin käyn kuumana ja haluan mattamattomasti panna vaimon pilluun. Varsinkin kun on ensin nuollut vaimolle orgasmin, ei kestäisi yhtään odottaa, vaikka vaimo imuttaa ensin kovana seisovaa kullia. Näin ollut aina.

Vierailija
38/49 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin nuorina? Ite olen 67v ja vieläkin käyn kuumana ja haluan mattamattomasti

Tosi mies panee sen orgasmin naiselleen ja sitten on marjanpoimijat erikseen.

Vierailija
39/49 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä parempaa kuin työntää kalu kiihottuneen naisen kosteaan pimppaan. Nimenomaan se session eka sisääntyöntyminen, naisen samalla vähän voihkaistessa, on niin parasta 😘

Vierailija
40/49 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä parempaa kuin työntää kalu kiihottuneen naisen kosteaan pimppaan. Nimenomaan se session eka sisääntyöntyminen, naisen samalla vähän voihkaistessa, on niin parasta 😘

Nautin. Elämän parhaita nautintoja.

Taitaa tuosta kalun sisääntyöntymisestä nauttia myöskin nainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi