Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, teidän kuuluisi suoda joulumieltä sille kiltille miehelle

Vierailija
10.12.2025 |

ja mennä jututtamaan ja pyytämään treffille tai pussata mistelin oksan alla. Joulumieli kuuluu kaikille,myös niille kilteille ja ujoille miehille jotka punastelee nurkassa.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunge joulukinkku hanuriisi ja ole hiljaa, uuvatti.

Vierailija
2/15 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Mutta naiset on nirsoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysin jo yhden kiltin miehen treffeille ja olen naimisissa hänen kanssaan. Olisi tuhmaa häntä kohtaan pussailla muita.

Vierailija
4/15 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan kuka toisi tuhmamiehelle risuja ja piiskaisi, ja sanoisi tämän olleen hyvin tuhma?

Vierailija
5/15 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te incelit voisitte järjestää oman yhteisen joulujuhlanne missä voisitte pitää toisianne ujosti kädestä ja pusutella mistelin alla hämärissä nurkissa.

Vierailija
6/15 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjaksi kiltti miehelle kävisi lahjakortti naisen makkariin?

Vierailija
7/15 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun kuuluisi poistua palstalta luostariin nysväke.

Vierailija
8/15 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaan kuka toisi tuhmamiehelle risuja ja piiskaisi, ja sanoisi tämän olleen hyvin tuhma?

Ota oma piiska mukaan ja mene thaihierojalle. Eiköhän se piiskaus muutamalla kympillä irtoa.

Vierailija
9/15 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lahjaksi kiltti miehelle kävisi lahjakortti naisen makkariin?

Kastraatio olisi parempi lahja, niin ei vahingossakaan surkeat geenisi leviä.

Vierailija
10/15 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Tuo ajattelumalli on sairas. Naiset ei ole teille itseänne kiltteinä pitäville miehille yhtään mitään velkaa. Eikä myöskään muille vähemmän kilteille miehille. Naiset pussaavat mistelin alla niitä miehiä, joita pitävät viehättävinä, puoleensa vetävinä ja heidän mielestään pusun arvoisina. Keskustelupalstoilla itsesäälissä rypevät ja itsensä kilteiksi identifiovat miehet ovat harvoin tällaisia.

Terveisin tavallinen mies. Ihan kiltti, mutta ennen kaikkea tavallinen. Ja ei ole ollut pusuista pulaa.

Vierailija
11/15 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mä lahjoitin pari euroa Pelastusarmeijalle. Hehän tunnetusti auttavat heikkolahjaisia eli yksinäisiä incel-miehiä. 

Vierailija
12/15 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut niin paljon huorittelua miehiltä pikkujouluissa, etten enää koskaan anna mitään huomiota yhdellekään miehelle ilman painavaa syytä. Komea mies toki saa minulta huomiota (katse, hymy, tervehdys) koska hän on kiinnostava.

Vierailija
13/15 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammat on semmosia visukinttuja.

Vierailija
14/15 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pussaamiseen pitää olla suostumus. 

Vierailija
15/15 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, mä lahjoitin pari euroa Pelastusarmeijalle. Hehän tunnetusti auttavat heikkolahjaisia eli yksinäisiä incel-miehiä. 

Tää on muuten ihan totta. Mä olen asunut Pelastusarmejan jonkun "kerhotilan" naapurissa, missä ne jakoi vaatteita ja ruoka-apua. 90% siellä käyvistä oli keski-ikäisiä ja sen ylittäneitä nuhjuisia inceleitä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi