Suomalaisten lempisipsit: oletko samoilla linjoilla?
Kommentit (23)
Ei ole luotettava tulos, ei munkaan suosikkiauto ole kia rio vaikka sellaista ajan. Suosikkiin ei ole varaa, sama se voi olla noiden sipsien kohdalla ettei kaikki raaski ostaa lemppareitaan. Tuossahan oli vain losta mitä ihmiset eniten ostaa.. t. nipo-niina
Miksi melkein kaikki maustetut sipsit on aina Sour Cream + jotain?
Parhaiten kävisi varmaan kaupaksi maku Sour Cream & Sour Cream.
En tajua pringleseja ja niiden suosiota.
Linssisnacksit näköjään kasvattaa suosiota. Ihan hyviä ovat, mutta minä kyllä pidän perunasta enemmän. Ne juustonaksua vastaavat linssihommat oli kyllä perus juustonaksua parempaa.
Lähes kaikki sipsilaadut lueteltu mitä kaupoista saa :D
Sipsit ja IS-nettisivut ovat myrkkyä. Älä syö/käytä.
En koskaan syö mitään kermaviili- tai etikkasipsejä. Perussuolattuja vain, tai juustoisia.
Kerrankin asiantuntevaa kommentointia palstalla!
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää tuo tilli & kermaviili. Itse en yhdistäisi tilliä herkkumättöön mutta samapa tuo.
Et siis ole koskaan syönyt etikka-tilli-sipuli-silakkapihvejä, parasta mättöö.
En syö sipsejä, kannattaa muidenkin vieroittautua sellaisesta
Vierailija kirjoitti:
En tajua pringleseja ja niiden suosiota.
kuivattua perunamuusia lastuina
Sipsit ei ole myöskään minun herkkua, en osaa sanoa miksi en vaan pidä niistä. Olisko se rasvan + perunan tai muun yhdistelmä, joka ei iske. Mutta ihan hyvä, etteivät maistu.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole luotettava tulos, ei munkaan suosikkiauto ole kia rio vaikka sellaista ajan. Suosikkiin ei ole varaa, sama se voi olla noiden sipsien kohdalla ettei kaikki raaski ostaa lemppareitaan. Tuossahan oli vain losta mitä ihmiset eniten ostaa.. t. nipo-niina
Ei raaski? Sipsipussin saa eurolla, ja yleensä ne maksavat kaksi euroa tai vähän yli. Ei se nyt eurosta voi olla kiinni, jos kerrankin ostaa sipsejä! Kuka nyt pahoja sipsejä itseensä panisi, nehän ovat vielä epäterveellisiäkin!
Taffel Sips suola pippuri perunalastu on mun lemppari.
Hienoa tilastointia tuo "satunnaisessa järjestyksessä" ja "aakkosjärjestyksessä". Saisiko "myydyimmät maut" -järjestyksessä, niin voisi tehdä jotain analyysiakin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei raaski? Sipsipussin saa eurolla, ja yleensä ne maksavat kaksi euroa tai vähän yli. Ei se nyt eurosta voi olla kiinni, jos kerrankin ostaa sipsejä! Kuka nyt pahoja sipsejä itseensä panisi, nehän ovat vielä epäterveellisiäkin!
Mopojonne, joka on saanut vitosen viikkorahaa ei välttämättä raaski ostaa kalliita lempisipsejään koska muuten rahat ei riitä korvaamaan koululounasta sipseillä koko viikkoa. Keksisin muitakin esimerkkejä sipsinnälkäisistä.
Viinietikkasipsit, muista sipseistä en edes pidä. Etikka on muutenkin herkkua.
Vierailija kirjoitti:
Shower cream sibsit parhaita
Juu, varsinkin ne kultaiset.
Ihmetyttää tuo tilli & kermaviili. Itse en yhdistäisi tilliä herkkumättöön mutta samapa tuo.