Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä? Olen aikuinen mutta sisimmässäni lapsi

RiiaG
12.01.2022 |

Minulla on usein olo että olen pelokas yksinäinen lapsi. Olen piinkova työssäni. Olen itse äiti.
Osaan toimia kuten minulta odotetaan.
Usein sisimmässäni minä olen pieni lapsi jolla ei ole huolehtijaa perustarpeille, ei syliä, ei lohtua.
Yksin ollessani olen hukassa ja tuskainen. Kun perhe palaa kotiin, tuntuu että roolini on vedettävä sellaisena kuin pitää tähän ikään olla. Rakastan läheisiäni ja kerron ja näytän kaikin tavoin sen. Mitä voin tehdä tuskalle sisälläni?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa aca:n kokouksiin. Aal.fi.

Vierailija
2/16 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tervetuloa aca:n kokouksiin. Aal.fi.

Tätä samaa olin tulossa suosittelemaan. Opit olemaan rakastava vanhempi omalle sisäiselle lapsellesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten noihin kokouksiin uskaltaa mennä mukaan?.......tarkoitan, kun jännittää jne. edes ottaa yhteyttä mihinkään tahoon, paniikkihäiriön, ahdistuksen jne. vuoksi. :/ -eri

Vierailija
4/16 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä miehesi tekee parisuhteessa, jos ei ota halaukseen /syliin? Voitko soittaa äidillesi joskus jutellen niitä näitä? Voiko työssä olla joskus muuta kuin piinkova? Voitko kirjoittaa listan tarpeista ja toiveistasi. Olisivatko lapsesi iloisia jos ei olisi liikaa roolia päällä? Mitä jos hankit sohvan ja peiton.

Vierailija
5/16 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän me jokainen jossain tilanteessa ja hetkessä olla sisäisesti lapsia.

Itse olen isoäiti, hoidan työkseni ihmisiä. Juuri ajattelin, mikä onni, että äitini asuu lähellä, aika paljon hoidan hänen asioitaan. Välillä lapset tarvitsevat lapsilleen mummia hoitajaksi. Välillä kun on päivän hoitanut kuolevaa samalla kun selvittänyt mihin ihmeeseen on joutunut jonkun vanhuksen uusi villasukka, pohtinut hätääntyneenä äidin tärkeän laskun maksua ja poika kysyy voinko vapaapäiväni ottaa lapset lopen väsyneenä mietin kuka ihme hoitaisi minua ja sanoisi hyvin sä vedät.

Vierailija
6/16 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs mt-tapaus tämä on?

Vierailija
7/16 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten noihin kokouksiin uskaltaa mennä mukaan?.......tarkoitan, kun jännittää jne. edes ottaa yhteyttä mihinkään tahoon, paniikkihäiriön, ahdistuksen jne. vuoksi. :/ -eri

Tuut vaan rohkeasti :) Periaatteisiimme kuuluu anonymiteetti, voit olla vaikka salanimellä jos tahdot. Verkkokokouksissa kukaan ei edes näe sinua, jos et halua käyttää kuvaa tai videota. Monia jännittää ensimmäiset kerrat, mutta hiljalleen se helpottaa.

Vierailija
8/16 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on se sohva, kiitos suosituksesta.

En ole tietääkseni MT "tapaus"

Työelämä vaatii alalla jossa olen, piinkovaa asennetta.

Ei ole vanhempia tai sukua.

Käyn tutustumassa aal.fi

Kiitos asiallisista kommenteista.

Vierailija
9/16 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole mikä olet.

Voit tutustua sisäiseen lapseen kirjallisuuden kautta. Esim Tommy Hellsten puhuu tästä osuvasti. Skeematerapiassa myös. Kirjoja löytyy kyllä.

Vierailija
10/16 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiantuntevaan terapiaan! Tunne lievenee. Siis erityistason tai vaativan erityistason psykoterapeutin pakeille, esimerkiksi työterveydestä osaavat ohjata.

Vierailija
11/16 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa lisää tuosta Aal.fi.

Mulla kans samanlaisia oloja kun Apllä.

Mutta tuo Aal vaikutti vähän joltain ihme lahkolais jutulta tai vähän semmonen olo tuli kun kävi tos nettisivulla. Ja ilmeisesti siis perustuu jumalaan uskomiseen?

Vierailija
12/16 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa lisää tuosta Aal.fi.

Mulla kans samanlaisia oloja kun Apllä.

Mutta tuo Aal vaikutti vähän joltain ihme lahkolais jutulta tai vähän semmonen olo tuli kun kävi tos nettisivulla. Ja ilmeisesti siis perustuu jumalaan uskomiseen?

Samaa mieltä. Itsekin haluaisin kuulla lisää. -eri

Vierailija
13/16 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
14/16 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdat ikääsi vastaamaan sisäistä minääsi.

Vierailija
15/16 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs kyseessä kun aikuinen haluaisi edelleen leikkiä leluilla, barbeilla yms?

Vierailija
16/16 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs kyseessä kun aikuinen haluaisi edelleen leikkiä leluilla, barbeilla yms?

Ei kai siinä muuta kuin alkaa leikkimään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän