Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen auto hajosi, otti mun auton käyttöön.

Vierailija
07.05.2015 |

Vetosi siihen, että hänellä on pidempi matka töihin. Ja julkisilla hankalampi mennnä kuin minun.

Samaten sanoi, että jos minun auto hajoaisi, hän antaisi omansa käyttööni. Tuskin, vetoaisi taas tuohon työmatkaan.

Näinollen minä olen nyt ilman autoa ja säiden armoilla työmatkalla kävellen tai pyörällä.

Pitääkö mun alkaa tässä vaihtamaan työpaikkaa, joka on pidemmällä. että saan pitää autoni. Jonka olen itse ostanut!

Minulla menee nyt lähes tunti kävellen työmatkaan, pyörällä ehkä 25 min. Ja siis aamuin illoin tämä aika on pois mun vapaa-ajasta.

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 12:07"]

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 10:42"]

Ei se nyt herranjestas ole noin vaikeaa! Me ollaan hyvin 5-henkinen perhe pärjätty ilman yhtäkään ajokorttia tai autoa tähänkin asti. Nyt on vielä ihanat pyöräilysäät kun jo tarkenee eikä ole vielä liian kuuma.

[/quote]

Joo. Ja meidän kymmenhenkinen perhe pärjää ilman sähköä ja vedet kannetaan järvestä ja pyykit pestään käsin ja lapset hiihtää talvella kouluun 21,3 km suuntaansa. 

[/quote]

Aina oma laiskuus tungetaan lapsien harteille. Ärsyttäviä vanhempia, en voi muuta sanoa.

Vierailija
82/82 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se ei korjaa sitä autoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme