Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen auto hajosi, otti mun auton käyttöön.

Vierailija
07.05.2015 |

Vetosi siihen, että hänellä on pidempi matka töihin. Ja julkisilla hankalampi mennnä kuin minun.

Samaten sanoi, että jos minun auto hajoaisi, hän antaisi omansa käyttööni. Tuskin, vetoaisi taas tuohon työmatkaan.

Näinollen minä olen nyt ilman autoa ja säiden armoilla työmatkalla kävellen tai pyörällä.

Pitääkö mun alkaa tässä vaihtamaan työpaikkaa, joka on pidemmällä. että saan pitää autoni. Jonka olen itse ostanut!

Minulla menee nyt lähes tunti kävellen työmatkaan, pyörällä ehkä 25 min. Ja siis aamuin illoin tämä aika on pois mun vapaa-ajasta.

Kommentit (82)

Vierailija
21/82 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pitäiskö ap sun lakata olemasta tuollainen vitun vässykkä? Miehesi kävelee sun yli koska SINÄ ITSE ANNAT HÄNEN TEHDÄ NIIN. Kerrot herralle mihin aikaan kuljetat juna-asemalle ja jos ei kyyti kelpaa niin menkööt taksilla. Etkä anna niitä auton avaimia. Tai sitten jos hän tarvitsee autoasi, sovitte erikseen miten sun kulkeminen.

Miten sinusta on tullut tuollainen ihme lapanen? Suututtaa tuollaisten ämmien puolesta. Ei mitään omanarvontuntoa, pelkkä ruikuttava säälikasa.

Vierailija
22/82 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 07:24"]

Jos miehelläsi menee työmatkaan yhteen suuntaan 2h ilman autoa, ja sinulla 25 minuuttia. Niin eikö todellakin olisi järkevää, että mies menee autolla. Kyseessä kuitenkin oma rakkaasi, etkö halua sen verran joustaa..? Ja eikös auto mene korjaamolle ja kohta taas miehen käytössä?

[/quote]

Kyllä on JÄRKEVÄÄ, että mies ottaa mun auton.

Mutta kun minä en jaksa kävellä joka päivä tuntia aamuin illoin. Tai pyöräillä aamuin illoin puolta tuntia.

Ja kai munkin olis töihin päästävä? Vai jäänkö sairaslomalle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/82 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

25 min pyörämatka ei ole pitkä! Paljonko matkana, 5 km? Älä ap jaksa valittaa, tekee perseellesi ihan hyvää vähän liikuttaa sitä. Voit jättää jumpan väliin nämä päivät. Parisuhde on tiimityötä, minusta on outoa, ettet tarjonnut itse autoasi miehelle.

Vierailija
24/82 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 07:27"]

25 min pyörämatka ei ole pitkä! Paljonko matkana, 5 km? Älä ap jaksa valittaa, tekee perseellesi ihan hyvää vähän liikuttaa sitä. Voit jättää jumpan väliin nämä päivät. Parisuhde on tiimityötä, minusta on outoa, ettet tarjonnut itse autoasi miehelle.

[/quote]

Liikuta omaa persettäsi!!!!! 

Kai ihmisen pitäisi jaksaa päivän aikana muutakin kuin työmatkat ja työ? Nyt ei mene niin. Meni sitten hukkaan ostettu salikortti, kun jumppa tulee jo työmatkalla.

Arvasin, että täältä ei saa sympatiaa koskaan se ap kirjoittaja. aina haukutaan maan rakoon.

Kiitos vaan. En enää viitsi vastata.

Vierailija
25/82 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 07:24"]

Jos miehelläsi menee työmatkaan yhteen suuntaan 2h ilman autoa, ja sinulla 25 minuuttia. Niin eikö todellakin olisi järkevää, että mies menee autolla. Kyseessä kuitenkin oma rakkaasi, etkö halua sen verran joustaa..? Ja eikös auto mene korjaamolle ja kohta taas miehen käytössä?

[/quote]

Mutta kun minä en jaksa kävellä joka päivä tuntia aamuin illoin. Tai pyöräillä aamuin illoin puolta tuntia.

[/quote]

yhyhyy, yhyhyy. Mikä kermaperse sinä oikein olet?

Vierailija
26/82 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ksäkaudella työmatkapyöräily on tosi kivaa. 10km suuntaansa ei ole mikään ongelma, saati se liikuntahyöty joka siitä tulee? Miehesi teki sinulle palveluksen.

Vierailija
27/82 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ottaisi päähän, varmaan sataisikin joka päivä, jos minulle kävisi noin. Vaatisin mieheltä jotain korvausta, voisi vaikka maksaa taksin huonoilla säillä, että pääset sillä töihin.

Vierailija
28/82 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostakaa/lainatkaa/vuokratkaa mopo tai auto siksi aikaa, jos et muka jaksa pyöräillä.

Vierailija
29/82 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]Täsmälleen näin. Mutta ei, ap siellä nyt meikkailee itkun jälkiä piiloon ja ei keksi ratkaisua asiaan sitten millään. Pyöräillessä voisi naamakin tulla punaiseksi ja persuksiin alkaa sattumaan, ehkäpä jopa tulla tippasen hikikin, onhan se aika katastrofi.

Vierailija
30/82 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi annoit? Et saanut sitten suutasi auki miehellesi, vaan av:lle tulet avautumaan? Onko tästä jotain hyötyä?

Vierailija
31/82 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi vitsi, mä nauttisin, jos työmatka olisi 25 min pyörällä, silloin voisi pyöräilläkin lähes ympäri vuoden. Nyt työmatka on 25 min autolla, eli pyörällä n. tunti + suihkussakäyntiin ja vaatteiden vaihtoon menevä aika.

Vierailija
32/82 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 07:15"][quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 07:13"]

Mites ne julkiset?

[/quote]

Miehellä juna+bussi, aikaa yhteensuuntaan 2 tuntia. Ei suostu.
[/quote]Tarkotin kyllä sua, ap. Vai haluatko marttyyrinviitan ja siksi kävelet?

Vierailija
33/82 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitteko vuorotella ellei mies voi viedä tai hakea sinua? Tokikaan auton otto ei ole miehen sanelema oikeus, mutta ap: n kannattaisi joustaa.

Ja te pari ääliötä, turha jauhaa sairauslomasta. Auton rikkimeno EI OLE sairaus.

Vierailija
34/82 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 07:13"]

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 07:10"]

Voi taivas näitä juttuja taas tällä palstalla! xD On teillä aikuiset ihmiset ongelmia!

[/quote]

Mikä vika tässä jutussa oli?

Mun elämä hankaloituu vain sen takia, että mies vie mun auton. Miksi mun pitää kärsiä siitä, että hänen autonsa hajoaa? Kai mun on myös päästävä töihin helposti ja vähän vaivalla?

[/quote]Ihana hassulainen ap! :) Nyt kun lähdet pyörällä veivaamaan töihin ja jatkat pyöräilyä muutaman viikon, niin yhdistettynä terveelliseen ruokavalioon saatat vaikka laihtua! Ajattele siis asiaa positiivisesti ja mieti niitä kivoja bikineitä, joihin voisit yrittää mahtua kesällä. Tässä ei ole nyt yhtään aikaa hukattavissa, pyörän satulaan vaan ja menoksi! Hyvää se tekee ihan varmasti ja koet ihania onnistumisen tunteita kun olet saanut aloitettua näin hyvän ja hyödyllisen hyötyliikunnan. Siitä on mukava kirjoitella facebookissakin. Asiassa on siis vain ja ainoastaan hyviä puolia ja mies tekee sinulle nyt palveluksen.

Vierailija
35/82 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä et käytä julkisia? Miksi mies ei voi kuljettaa sinua?

Viikon työmatkapyöräily tekee sinulle vain hyvää. Ei näinä aikoina ihan noin vaan vaihdeta työpaikkaa 'kauemmas'. Jos et ole sattunut kuulemaan, niin työttömiä on satoja tuhansia.

Vierailija
36/82 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 07:27"][quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 07:24"]

[/quote]

[/quote]ja sä et pääse bussilla???

Vierailija
37/82 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon polkenut koko talven pyörällä (joo on auto ja bussillakin pääsisi) yhteensä yli tuhat kilometriä. Painoa on lähtenyt vajaa kymmenen kiloa. Näin se vaan on.

Vierailija
38/82 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärrän apta vähän. Olisin mäkin aivan kuollut jos vielä pyöräilisin töihin. Kävelen töissä jo 10km joka päivä. En tasan pyöräilis vielä yli 20km työmatkaa kahta kertaa päivässä.

Vierailija
39/82 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät voi syystä tai toisesta pyöräillä. Ihan vaan tiedoksenne. Apn osalta en toki tiedä, onko laiskuus vai joku parempi syy kyseessä.

Vierailija
40/82 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 07:44"]

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 07:13"]

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 07:10"]

Voi taivas näitä juttuja taas tällä palstalla! xD On teillä aikuiset ihmiset ongelmia!

[/quote]

Mikä vika tässä jutussa oli?

Mun elämä hankaloituu vain sen takia, että mies vie mun auton. Miksi mun pitää kärsiä siitä, että hänen autonsa hajoaa? Kai mun on myös päästävä töihin helposti ja vähän vaivalla?

[/quote]Ihana hassulainen ap! :) Nyt kun lähdet pyörällä veivaamaan töihin ja jatkat pyöräilyä muutaman viikon, niin yhdistettynä terveelliseen ruokavalioon saatat vaikka laihtua! Ajattele siis asiaa positiivisesti ja mieti niitä kivoja bikineitä, joihin voisit yrittää mahtua kesällä. Tässä ei ole nyt yhtään aikaa hukattavissa, pyörän satulaan vaan ja menoksi! Hyvää se tekee ihan varmasti ja koet ihania onnistumisen tunteita kun olet saanut aloitettua näin hyvän ja hyödyllisen hyötyliikunnan. Siitä on mukava kirjoitella facebookissakin. Asiassa on siis vain ja ainoastaan hyviä puolia ja mies tekee sinulle nyt palveluksen.

[/quote]

Jos ap ei jaksa pyöräillä puolta tuntia aamuin illoin niin kyllä siinä ollaan viikkoa kauempana bikinikunnosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi