Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyvä vaatemerkki n. 45-vuotiaalle naiselle

Vierailija
12.01.2022 |

Mistä te n. 45-vuotiaat naiset ostatte vaatteenne? Mitä merkkiä suositte? Olen pukeutumisessa ihan pihalla eikä tämä etätyöskentely ole tehnyt tuolle asialle yhtään hyvää.

Olen aika pitkä, vaatekoko on 38. Pitkät jalat, joten monissa paikoissa lahkeet on ongelma. Tykkäisin semmoisesta klassisesta tyylistä, ei mitään hörhelöitä tai rimpsuja.

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirpparille vaan, ihan sama mitä noin vanha päälleen vetää.

Vierailija
2/49 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä täytän kohta 45, enkä oikein näe ikäni mitenkään liittyvän käyttämiini vaatemerkkeihin. Ammattini, harrastukseni, vartaloni malli ja koko vaikuttavat jonkin verran.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä muutamia omia lempimerkkejä: By Malene Birger, Marimekko, Toteme, Filippa K, Tiger of Sweden, Acne Studios.

N41

Vierailija
4/49 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nansolta löytyy välillä jotain sopivaa. Noista pitkälahkeisista en osaa niin sanoa, en ole kiinnittänyt huomiota, mitä sisko käyttää, hänellä on aina lahkeenpituus ollut ongelma, lyhyt selkä ja pitkät jalat juuri päinvastoin kuin minulla. Farkkuja saa monta merkkiä pidemmillä 34 tuuman lahkeilla. Andiataa taitaa sisko käyttää edustusasuina.

Vierailija
5/49 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhana taitaa olla tällä hetkellä tämän ikäisten juttu.

Vierailija
6/49 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirpparille vaan, ihan sama mitä noin vanha päälleen vetää.

Täysin samaa mieltä. Se on vanhana ihan sama minkälaiset vaatteet pukee päälle. Olen itse jo 50.

Vierailija
7/49 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adidas

Vierailija
8/49 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä muutamia omia lempimerkkejä: By Malene Birger, Marimekko, Toteme, Filippa K, Tiger of Sweden, Acne Studios.

N41

Et sitten muuta keksinyt kuin ylikalliita merkkejä ja tanttamerkin? 

AP:lle mikä tahansa on hyvä, kunhan katsot mistä kangas on tehty ja että neulos on hyvä. Merkistä ei kannata maksaa.

Vierailija
9/49 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tilasin juuri Voglialta vaatetta, kun aloitin uudessa työssä.

N44

Vierailija
10/49 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei itse itselleen löydä vaatteita tuossa iässä...jotain on elämässä mennyt täysin pieleen.

Vierailija
11/49 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Andiata ei petä, hyvä laatu ja selkeät mallit. Ja voi ostaa yhteensopivia vaatteita lisää vaikka kerran vuodessa. Näin minä teen.

Vierailija
12/49 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asioi Kekäleen myymälässä, siellä on hyvä valikoima. Ei se brändi ole se juttu vaan se mikä itsestä tuntuu ja näyttää hyvältä.

Vierailija
13/49 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloselta löytyy joskus jotain kiinnostavaa jos jaksaa penkoa.

Vierailija
14/49 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin annan ääneni Andiatalle. Pidän niitä silloin, kun pitää pukeutua astetta paremmin. Muuten käytän pääasiassa ns. massamerkkejä eli Tom Hilfigeriä ja Polo Ralph Laurenia. Ne ovat minulle tarpeeksi pitkiä ja kapeita. En halua käydä kaupoissa sovittelemassa ja inhoan vaatekauppoja muutenkin, joten tilaan noita em merkkejä Zalandosta. En myöskään ole mikään persoonallinen pukeutuja, minulle riittää hyvin istuvat ja siistit vaatteet, jotka saa aamulla helpolla päälle ja joissa logot on mahdollisimman pienellä. 

Tavallaan toivoisin, että löytäisin jonkun yksittäisen suunnittelijan laadukkaan ja persoonallisen vaatemerkin, jota voisin pikkuhiljaa keräillä, mutta ainakin kotimainen tuotanto on tuota trikootunikaosastoa, jota en voi sietää. Jään seuraamaan ketjua. 

N47

Vierailija
15/49 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokmanni, Prisma, Lidli

Vierailija
16/49 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gerry Weber. Hyvälaatuisia vaatteita, jos vaan löytyy mieleiset mallit. Iän myötä sporttisuus on eduksi. Mutta ei vielä sinun iässäsi. Olet niin hoikka, että sinulle käy monet vaatteet, unelma tapaus.

Vierailija
17/49 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa ajatella, että tietyn ikäisenä täytyisi pukeutua tietyllä tavalla tai joihinkin tiettyihin merkkeihin.

Osta mistä tykkäät.

N30

Vierailija
18/49 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

45-ikäluokka on vielä sitä kun vaatteet piti olla jotain tiettyä merkkiä. Merkin mukaan ostettiin vaatteet ja oli juppimerkkejä. -sivusta

Vierailija
19/49 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa ajatella, että tietyn ikäisenä täytyisi pukeutua tietyllä tavalla tai joihinkin tiettyihin merkkeihin.

Osta mistä tykkäät.

N30

Ehkä se ikä liittyy enemmän siihen, että missä asemassa on työelämässä. Vaikka tykkäisikin reikäpolvifarkuista ja napapaidasta kuten ihanalla nollarilla niin niitä ei vaan voi pitää, jos on vaikka johtavassa asemassa, asiakaspalvelussa tai jossain muussa hommassa missä ulkonäkö vaikuttaa ammatilliseen uskottavuuteen. 

Vierailija
20/49 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

45-ikäluokka on vielä sitä kun vaatteet piti olla jotain tiettyä merkkiä. Merkin mukaan ostettiin vaatteet ja oli juppimerkkejä. -sivusta

Joo on kyllä tosi hyvä, ettei nykyajan nuorisolaiset ole yhtään merkkitietoisia *facepalm*