Kun näit miehesi aivan ensimmäisen kerran, mitä ajattelit hänestä?
Kommentit (202)
Ajattelin että wouwou ja samaan aikaan myös tunne siitä, että tuossa ihmisessä on jotain hyvin erityistä minulle. Ihan kuin oltais jo tuttuja jostain.. tuosta päivästä lähtien ollaankin oltu yhdessä tiiviisti.
En tulis ikinä onnelliseksi niiden kanssa, joille kelpaan. Siksi ei voi kauheasti keulia. Ne eivät välitä minusta eivätkä hyväksy minua. Ne ovat ihmisinä aivan vajaita, ehkä tuon elinkautisvangin tasoa paitsi ettei ne edes kykenis suhteisiin.
Ajattelin, että näytttääpä mies nuorelta ja pieneltä. Tutustuttiin netissä, ja mies näytti kuvissa isommalta ja muutenkin hieman erilaiselta. Osoittautui kuitenkin juuri sellaiseksi täydelliseksi mieheksi, josta olin haaveillut. Kannatti siis mennä tapaamaan, vaikka olinkin älyttömän hermostunut.
Ajattelin että onpa yhden näyttelijän näköinen ja seuraavaksi että jaahas, myös varattu. Mitä ei sitten ollutkaan, naispuoleista ystävää luulin puolisoksi:)
Jumalauta kuinka voi olla kauniit peuransilmät!!
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 00:24"][quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 00:18"][quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 00:13"]
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 00:12"][quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 00:10"] [quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 23:57"][quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 23:46"] Apua mitä touhua. Onko jollain jäänyt iltalääkkeet ottamatta? :DD [/quote] Mikä lääke on katkeruuteen? [/quote] Terapia vois auttaa. [/quote] Ai iltalääkkeenä? Sitäpaitsi oon jo käynyt sata vuotta terapiaa. Paskaa se vaan on, en jaksa enää. [/quote] voi voi ja voi. no hyppää vaikka kaivoon sitten.
[/quote]
Hyppää itse, sinähän sinne kuulut, senkin sanonko mikä.
[/quote]
kamelinvarvas? pakkasen nussima pulkannaru? pieruperse ? vai kenties vaikka nenäapina?
Bring it on! Kyl mä kestän!
[/quote]
:D
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 00:37"]Jumalauta kuinka voi olla kauniit peuransilmät!!
[/quote]Awwwwwwwww!:)
Täällä joku vanhapiika alapeukuttaa rystyset valkoisina:D
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 00:32"]
En tulis ikinä onnelliseksi niiden kanssa, joille kelpaan. Siksi ei voi kauheasti keulia. Ne eivät välitä minusta eivätkä hyväksy minua. Ne ovat ihmisinä aivan vajaita, ehkä tuon elinkautisvangin tasoa paitsi ettei ne edes kykenis suhteisiin.
[/quote]
Niin. En vois tulla kaipaamani ihmisen, enkä kenenkään kanssa ikinä onnelliseksi. Nyt mä sen tajusin. Kukaan ei voi mulle onnea tuoda. Ei. Olen liian onneton. En voi jakaa taikka saavuttaa taikka kokea onnea kenenkään kanssa. Mä oon liian syvästi onneton. Mä oon Ei-tavoitettavissa, enää.
Olin (vähän tahtomattani) reissussa yhden klassisen kauniin ja erittäin flirttailevan tuttuni kanssa (vaikka Hanna). Hän yleensä kietoo melkein jokaisen tapaamansa miehen ainakin jollain tasolla pikkusormensa ympärille, ja seurueen muut naiset jää usein ulkopuolelle. Joten kun näin nykyisen mieheni ensimmäistä kertaa ajattelin ihan saman tien jotain "onpa hyvännäköinen, tota ei muuten Hanna 'nappaa' enne mua"
Ja eipä napannutkaan
Toi on kyllä metsäkauris, katso kuinka suloisesti katselee ja pää kääntyilee. Nyt lähti taas hyppelemään kiiihkeänä sorjasti minun suuntaani! Ollaan valmiina!!
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 00:41"][quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 00:32"]
[/quote]
Niin. En vois tulla kaipaamani ihmisen, enkä kenenkään kanssa ikinä onnelliseksi. Nyt mä sen tajusin. Kukaan ei voi mulle onnea tuoda. Ei. Olen liian onneton. En voi jakaa taikka saavuttaa taikka kokea onnea kenenkään kanssa. Mä oon liian syvästi onneton. Mä oon Ei-tavoitettavissa, enää.
[/quote]
saat vuoden marttyyri patsaan. Ole hyvä.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 00:43"]Toi on kyllä metsäkauris, katso kuinka suloisesti katselee ja pää kääntyilee. Nyt lähti taas hyppelemään kiiihkeänä sorjasti minun suuntaani! Ollaan valmiina!!
[/quote]Turha luulo, pompin takas pusikkoon! Ähäkutti!
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 00:44"]
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 00:41"][quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 00:32"] En tulis ikinä onnelliseksi niiden kanssa, joille kelpaan. Siksi ei voi kauheasti keulia. Ne eivät välitä minusta eivätkä hyväksy minua. Ne ovat ihmisinä aivan vajaita, ehkä tuon elinkautisvangin tasoa paitsi ettei ne edes kykenis suhteisiin. [/quote] Niin. En vois tulla kaipaamani ihmisen, enkä kenenkään kanssa ikinä onnelliseksi. Nyt mä sen tajusin. Kukaan ei voi mulle onnea tuoda. Ei. Olen liian onneton. En voi jakaa taikka saavuttaa taikka kokea onnea kenenkään kanssa. Mä oon liian syvästi onneton. Mä oon Ei-tavoitettavissa, enää. [/quote] saat vuoden marttyyri patsaan. Ole hyvä.
[/quote]
En mä ole marttyyri, pidä vain itelläs.
Kattelin, että kylläpäs se näyttää vihaiselta. Ja nuorelta, ei varmana oo 22. Sillä on tosin tummat hiukset ja siniset silmät, mun teini-iän fantasiakombo. Jotenkin oli sellainen kutina, että tuo on mun elämäni rakkaus ja oikein arvasin. Kyllä netistä löytää ihmeellisiä asioita ;)
Että mua ärsyttää tämän palstan nämä katkeruudessa marinoidut kääkät, jotka änkeää joka paikkaan alapeukuttamaan:(
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 00:48"]
Että mua ärsyttää tämän palstan nämä katkeruudessa marinoidut kääkät, jotka änkeää joka paikkaan alapeukuttamaan:(
[/quote]
Elämän pieniä harmeja.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 00:39"]
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 00:37"]Jumalauta kuinka voi olla kauniit peuransilmät!! [/quote]Awwwwwwwww!:)
[/quote]
Bambi! :D
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 00:48"]Että mua ärsyttää tämän palstan nämä katkeruudessa marinoidut kääkät, jotka änkeää joka paikkaan alapeukuttamaan:(
[/quote]
Juurikin näin. Nämä elämänkoulimat kyyniset reppanat, jotka ei ymmärrä että kerran täältä jokainen poistuu ja kukaan ei tule sua sitten selkään taputtelemaan , että "ai vitsi kun osasitkin olla naama norsunvitulla koko arvokkaan elämäs".
Kaikkia täällä elämä potkii, kyse onkin siitä kuinka komeasti nouse aina jaloilleen ja vielä kun kaivaa sen hymyn jostain naamalleen. Niin aijjai, sillon sitä on vasta hieno tyyppi!
Itserakkaat onnenonkijat -ketju.