Kun näit miehesi aivan ensimmäisen kerran, mitä ajattelit hänestä?
Kommentit (202)
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 23:43"]
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 23:39"][quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 23:37"] [quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 23:32"][quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 23:29"] [quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 23:20"][quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 23:18"] [quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 23:15"][quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 23:11"] [quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 23:10"][quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 23:07"] Iskin heti silmäni häneen ja ajattelin että tuon minä haluan. ;) Yhdessä oltu nyt 6,5 vuotta ja tarkoitus olis olla loppuelämän. <3 [/quote] Voi kun et ois saanut. Tai kukaan muukaan joka on noin itsevarma. [/quote] Apua miten katkera olet. :D [/quote] Tai mietin vain, että mistä pystyit ajattelemaan, että hän kiinnostuisi sinusta tai ylipäätään välittäisi sinusta? [/quote] Miten se liittyy ajatukseen "tuon minä haluan" ? [/quote] Turha haluta, jos ei voi kelvata. [/quote] Niin no mä olenkin kaunis ja ihana. :P [/quote] Miksi sä kuvittelit kelpaavasi hänelle? [/quote] Sitä kutsutaan ehkä juurikin itseluottamukseksi. Kannattaa kokeilla! Ja yleensä olen ollut miesten mieleen. Pahoittelut siitä. [/quote] Olet tosi kusipaska vittu huora ääliö. [/quote] Onneksi sun mielipiteillä ei ole mitään merkitystä. Minä jatkan elämääni onnellisena ja kauniina, ihanan mieheni kanssa. Mitä teet sinä? Haukut kateellisena tuntematonta ihmistä vauva palstalla. Jokatapauksessa, kaikkea hyvää sinulle. Toivottavasti sinäkin vielä jonain päivänä löydät onnen. Ihan vilpittömästi.
[/quote]
Haista paska.
Ajattelin että voi hyvä tavaton miten hyvännäköinen mies. Seuraava ajatus oli että nyt täytyy toimia nopeasti.
"njaa, tanssitaan nyt sitten.."
Eli nykyinen aviomieheni tuli baarissa hakemaan hitaisiin. Oikeasti tutustuttiin tästä parisen kuukautta myöhemmin, naapureita kun tietämättämme olimme. :)
Apua mitä touhua. Onko jollain jäänyt iltalääkkeet ottamatta? :DD
Hän oli massiivibodaaja, leijonariipus kaulassa. Ravintolan portsari. Ajattelin että tuo on perussuomalainen rasistiuusnatsi. Myöhemmin aloin seurustella hänen kanssaan. No hän ei ollutkaan uusnatsi vaan vain isänmaallinen suomalainen mies. Rakastamme yhä toisiamme. Itse olen suomalaisen äidin ja mustan afrikkalaisen isän jälkeläinen!
"Mikäköhän tuokin luulee olevansa? Jaa, se ei kiinnitä muhun mitään huomiota, no, mitä sitten. Ei munkaan tarvi kiinnittää siihen mitään huomiota, pyh."
Tästä ensitapaamisesta meni kolmisen viikkoa, kun jouduin tekemisiin miehen kanssa ja kuvittelemani ylimielisyysleima hieman lieventyi. Vähän sen jälkeen se olikin sitten menoa, nyt kolme vuotta yhdessä.
Jotain että onpas erikoisen näköinen. Kamala pipo ja takki, jotenkin pienen oloinen.
Nyt mies +20kg ja näyttää heti paljon paremmalta ;-)
Onpas se kohtelias ja suloinen. Hymyili mulle ja piti ovea auki :) ♡
"Ei näytä yhtään mustalaiselta."
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 23:43"]
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 23:39"][quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 23:37"] [quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 23:32"][quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 23:29"] [quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 23:20"][quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 23:18"] [quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 23:15"][quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 23:11"] [quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 23:10"][quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 23:07"] Iskin heti silmäni häneen ja ajattelin että tuon minä haluan. ;) Yhdessä oltu nyt 6,5 vuotta ja tarkoitus olis olla loppuelämän. <3 [/quote] Voi kun et ois saanut. Tai kukaan muukaan joka on noin itsevarma. [/quote] Apua miten katkera olet. :D [/quote] Tai mietin vain, että mistä pystyit ajattelemaan, että hän kiinnostuisi sinusta tai ylipäätään välittäisi sinusta? [/quote] Miten se liittyy ajatukseen "tuon minä haluan" ? [/quote] Turha haluta, jos ei voi kelvata. [/quote] Niin no mä olenkin kaunis ja ihana. :P [/quote] Miksi sä kuvittelit kelpaavasi hänelle? [/quote] Sitä kutsutaan ehkä juurikin itseluottamukseksi. Kannattaa kokeilla! Ja yleensä olen ollut miesten mieleen. Pahoittelut siitä. [/quote] Olet tosi kusipaska vittu huora ääliö. [/quote] Onneksi sun mielipiteillä ei ole mitään merkitystä. Minä jatkan elämääni onnellisena ja kauniina, ihanan mieheni kanssa. Mitä teet sinä? Haukut kateellisena tuntematonta ihmistä vauva palstalla. Jokatapauksessa, kaikkea hyvää sinulle. Toivottavasti sinäkin vielä jonain päivänä löydät onnen. Ihan vilpittömästi.
[/quote]
Sun suhdekuvauksesi on kuitenkin saanut 6 alapeukkua, eniten koko ketjussa. Niistä vain yksi on minulta.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 23:10"][quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 23:07"]
Iskin heti silmäni häneen ja ajattelin että tuon minä haluan. ;) Yhdessä oltu nyt 6,5 vuotta ja tarkoitus olis olla loppuelämän. <3
[/quote]
Voi kun et ois saanut. Tai kukaan muukaan joka on noin itsevarma.
[/quote]
Aijaaha. ihme mielipiteitä täällä
Aattelinpa ihan vaan hiljakseni, että tuostapa otan miehen itselleni, ja koulutan, jos tarvetta siihen on.
Toisekseen aattelin, jotta nyt saa loppua tämän naisen hulvaton meno kapakkatansseineen vain ystävien kanssa, kaipasin kahdenkeskistä seurustelua miehen kanssa, ja tosimiehen kosketusta seksuaalisten tarpeitteni vakituisena tyydyttäjänä. Ja sellaisen sainkin, tuollahan tuo takavasemmalla kamarissa jo nukkuukin, kuorsaakin niin hitokseen, mut onneks vaan välillä, ei koko yötä, ahkerakin on, töitä tekee kuin härkä.:D
t: miltei 30 vuotta ton saman ukon kanssa heilastelleena
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 23:46"]
Apua mitä touhua. Onko jollain jäänyt iltalääkkeet ottamatta? :DD
[/quote]
Mikä lääke on katkeruuteen?
Mistähän tuo on saanut elinkautisen? Olemme olleet naimisissa kolme vuotta ja kohta pitäisi tulla armahdus. Peukut pystyyn :-)
Ihan ensimäinen ajatus oli, että hitto mikä urpo. Olin juuri menossa työhaastatteluun ja mies käveli kirjaimellisesti päin niin, että sain kahvit valkoiseen paitaani. Sitten huomasin ettei mies olekkaan hullumman näköinen. Naimisissa pian 3 vuotta ja esikoista odotan. :)
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 23:56"]
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 23:10"][quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 23:07"] Iskin heti silmäni häneen ja ajattelin että tuon minä haluan. ;) Yhdessä oltu nyt 6,5 vuotta ja tarkoitus olis olla loppuelämän. <3 [/quote] Voi kun et ois saanut. Tai kukaan muukaan joka on noin itsevarma. [/quote] Aijaaha. ihme mielipiteitä täällä
[/quote]
Ois ollu kiva nähdä naamansa, kun ei ois saanut :)
Onpa pieni, pyöreä ja kierot silmät.
Huh, jollain on huono päivä. Nyt nukkumaan ja uuteen aamuun uusin silmin.
Että hän on komein koskaan näkemäni mies.