Kun näit miehesi aivan ensimmäisen kerran, mitä ajattelit hänestä?
Kommentit (202)
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 00:54"]
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 00:39"]
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 00:37"]Jumalauta kuinka voi olla kauniit peuransilmät!! [/quote]Awwwwwwwww!:)
[/quote]
Bambi! :D
[/quote]
Siis, tarkoitus oli myös kirjoittaa, että samaistun tähän :D Ensimmäiset asiat, mihin miehessäni silmäni iskin, oli hänen katse ja valloittavan sulonen hymy! Ja miehen silmät on oikeesti niin ku bambilla :D
"Oho! Onpa tuossa etevä mies." Totta se on ollut ja on edelleen, 38 vuotta myöhemmin. :)
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 00:48"]Että mua ärsyttää tämän palstan nämä katkeruudessa marinoidut kääkät, jotka änkeää joka paikkaan alapeukuttamaan:( [/quote] Juurikin näin. Nämä elämänkoulimat kyyniset reppanat, jotka ei ymmärrä että kerran täältä jokainen poistuu ja kukaan ei tule sua sitten selkään taputtelemaan , että "ai vitsi kun osasitkin olla naama norsunvitulla koko arvokkaan elämäs". Kaikkia täällä elämä potkii, kyse onkin siitä kuinka komeasti nouse aina jaloilleen ja vielä kun kaivaa sen hymyn jostain naamalleen. Niin aijjai, sillon sitä on vasta hieno tyyppi!
[/quote]
Niin teette sit niin eronne jälkeen. Mahtaa olla mukavaa.
Ihmistyypeistä rasittavin = marttyyri
"Apua miten söpö" (tyttöystävästä)
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 00:56"][quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 00:54"]
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 00:48"]Että mua ärsyttää tämän palstan nämä katkeruudessa marinoidut kääkät, jotka änkeää joka paikkaan alapeukuttamaan:( [/quote] Juurikin näin. Nämä elämänkoulimat kyyniset reppanat, jotka ei ymmärrä että kerran täältä jokainen poistuu ja kukaan ei tule sua sitten selkään taputtelemaan , että "ai vitsi kun osasitkin olla naama norsunvitulla koko arvokkaan elämäs". Kaikkia täällä elämä potkii, kyse onkin siitä kuinka komeasti nouse aina jaloilleen ja vielä kun kaivaa sen hymyn jostain naamalleen. Niin aijjai, sillon sitä on vasta hieno tyyppi!
[/quote]
Niin teette sit niin eronne jälkeen. Mahtaa olla mukavaa.
[/quote]
En yhtään ihmettele että eroon on suhtees päättynyt. Tuolla toisessa ketjussa puhutaan Tue Secret kirjasta. Se vois avata uusia näkökulmia sun elämääs.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 01:00"]
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 00:56"][quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 00:54"] [quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 00:48"]Että mua ärsyttää tämän palstan nämä katkeruudessa marinoidut kääkät, jotka änkeää joka paikkaan alapeukuttamaan:( [/quote] Juurikin näin. Nämä elämänkoulimat kyyniset reppanat, jotka ei ymmärrä että kerran täältä jokainen poistuu ja kukaan ei tule sua sitten selkään taputtelemaan , että "ai vitsi kun osasitkin olla naama norsunvitulla koko arvokkaan elämäs". Kaikkia täällä elämä potkii, kyse onkin siitä kuinka komeasti nouse aina jaloilleen ja vielä kun kaivaa sen hymyn jostain naamalleen. Niin aijjai, sillon sitä on vasta hieno tyyppi! [/quote] Niin teette sit niin eronne jälkeen. Mahtaa olla mukavaa. [/quote] En yhtään ihmettele että eroon on suhtees päättynyt. Tuolla toisessa ketjussa puhutaan Tue Secret kirjasta. Se vois avata uusia näkökulmia sun elämääs.
[/quote]
Olen lukenut sitä kirjaa. En ole eronnut. Mutta äitini kyllä on. Jos ymmärrätte pointin.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 00:57"]
Ihmistyypeistä rasittavin = marttyyri
[/quote]
Ei vaan sinä. Taidat luulla ettet ole.
[/quote]
Ja ryhtyy piilomarttyyriksi. Ei helvetti kiitos.
En vain ajatellut, tulin sanoneeksi sen myös ääneen. "vittu, onpas siinä hyvännäköinen jätkä!"
Pysähty samantien ja alkoi jutuille.
"No tuossa on MIES!" Yli 10v nyt takana :D
Luonne ja hymy kumpa vielä olisikin samanlaista :(
Lyhyt, laiha, näyttää omituiselta. Mitä se tuijottaa?
Nyttemmin on kyllä mielestäni todella sexy uros <3
Ihme tyyppi mitä se tohon tunkee. Ja taas. Ja vieläkin, menis ny vittuun
Mietin, että aikasta mukavan näköinen heppu ja lähdin mielelläni tanssimaan :)
Toi on mun! (18 vuotta yhdessä)
Ihan kuin tuntisin jostain, tosi vilkkaat silmät. Voi luoja mikä kikattelija mieheksi.
Tais vaan jännittää :)
Onpa aivan mielettömän upeat hiukset. Kysyin sitten että saako niitä silittää. Ja saihan niitä ^^ kohta jo 6 vuotta silitelty ja sama meno jatkuu ~
Tuon mä haluan :) tuumasin vielä siskolle ääneen että näetkö tuon miehen, minä tahon sen ja nyt kahdeksan vuotta takana yhteiseloa :)
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 00:48"]
Että mua ärsyttää tämän palstan nämä katkeruudessa marinoidut kääkät, jotka änkeää joka paikkaan alapeukuttamaan:(
[/quote]
Ei voi ärsyttää