miten koristelet tuherosi juhannusta varten?
Ideat ihan loppu! Viime vuonna oli glitteriä karvatupsussa ja kreppiraudalla kiharat. Ideoita kaivataan!
Kommentit (29)
Eiköhän tässä ehdi ainakin herpeksen vielä hankkia.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 18:22"]
No ajattelin tehdä ekaa kertaa juhannuskokon sinne. Oisko jollakin vinkkejä että miten sais sen pysyyn "pystyssä"? Viime vuonna mulla oli sammalein koristeltu tuhero.
[/quote]
Elä hyvä ihminen oikean tulen kanssa pelleile! Minä ostin viime kesänä Keskisen Veskulta liekki-paitoja, joista leikkasin kuviot irti ja vyötin ne nuotion mallisiksi kimpuiksi. Annan sellaiset parille kaverillekin keskikesän kunniaksi. Vähän tyyristähän tuo on, ja moni voisi pitää tuhlauksena, kun paitoihin tuli reikiä, mutta ne on tosi ihanat, ja kaveritkin täyttivät keväällä pyöreitä, niin ei pieni panostus haittaa. Ja paidat annan ukolle maalaushommiin, niin saa liekinmuotoiset rusketusrajat.
Punon letille ja sekaan koivunlehtiä.
Käyn tatuoimasa ruohonleikkurin siihen
Koivun oksat molemmin puolin ja sinne tänne sommiteltuina seitsemän yrttiä.
Mä oon perinteisesti laittanut huulipunaa "alahuuliin" ja sillä on pärjätty jo vuodesta -97 lähtien. Tykkään klassisesta tyylistä, ei mun enää näin vanhana tarvitse kikkailla.
eihän se kaipaa muuta seurakseen kuin juhannussalkoa...
No ajattelin tehdä ekaa kertaa juhannuskokon sinne. Oisko jollakin vinkkejä että miten sais sen pysyyn "pystyssä"? Viime vuonna mulla oli sammalein koristeltu tuhero.