Mistä sellua tulee vaan reisiin ja persuksiin vaikka elääkin terveellisesti?
Ei se paljon haittaa kun en viihdy sortseissa mutta ihmettelen vaan. Onko se joku hormonaalinen juttu? Kun olen muutenkin normaalipainoinen paino ideksi 19.6.
Kommentit (16)
Hormonit siihen eniten vaikuttaa, tietenkin. Miehillä ei pahemmin selluliittia näy, paitsi jos paskovat hormonitoimintaansa sairaalloisella lihavuudella
Mullakin on ollut muhkuraista rasvakudosta aina, vaikka olen ollut koko ikäni hoikka ja liikunnallinen. Joillain rasvakuvos on muhkraista, joillain sileää.
Mulla on ollut aina, vaikka olen ollut alipainoinen vuosia. Ja tiukassa tuntuu olevan, joten itse olen luovuttanut asian suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Geenit ratkaisevat.
varmaan myös pahenee j a pahenee iän myötä? :s
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Geenit ratkaisevat.
varmaan myös pahenee j a pahenee iän myötä? :s
Kyllä. Vanhemmalla iällä kehon lihasmassa vähenee ja rasvan määrä lisääntyy.
syä vähemmän ja pelkkää proteiinia niin laihtuu
Vaan ja vain ovat kaksi eri sanaa, sxatanan lxskiperse.
Vierailija kirjoitti:
syä vähemmän ja pelkkää proteiinia niin laihtuu
En voi enää laihtua tästä, olisin alipainoinen. Mutta vartalomalli on päärynä
Selluliitti kuuluu normaalina asiana naisen elämään. Siksi.
Kuulostaa siltä, että sulla on vaan kiristyneet faskiat.
Sama. Treenattu kroppa. BMI alle 20 ja rasvaprosentti 16. Silti jaloissa ja takapuolessa näkyvää selluliittia. Vähän ärsyttävää kyllä.
Jos reisiisi ilmestyy sellua, on kyseessä luonnontieteellinen ihme. Käy näyttää yliopistolla jollekin aiheen tutkijalle
Rakenteellinen, hormonaalinen ja osin genettinenkin asia. Nuorempana juoksin ja treenasin lihaskuntoa ahkerasti ja olin todella hyvässä fyysisessä kunnossa, silti sitä selluliittia vaan oli.