Haittaako jos mies on ujo
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Itse olen ujona miehenä tehnyt valitettavan havainnon treffailuista, että naiset kyllä viihtyvät seurassa 3-6 treffeihin asti, mutta seksiä eivät halua ja sen takia eivät myöskään parisuhdetta.
Olen alkanut jo miettimään, että en olisi enää jatkossa oma itseni vaan alkaisin esittämään kovempaa/maskuliinisempaa persoonaa, koska tavoite on kuitenkin saada parisuhde eikä kaveripakkeja...
No ei sinun tarvitse olla yhtään kovempi kuin olet. Mutta jos se oma persoonasi on sellainen että siitä ei huomaa kiinnostustasi ilman että esität jotain niin se on ongelma.
En ymmärrä miksi niin moni mies ei tajua että sen selkeän aloitteen voi tehdä ilman että esittää kovaa tai jotain ylimaskuliinista urosta.
Ei haittaa. Mun mies oli ujoakin ujompi kun tutustuttiin, mutta nyt ollaan oltu monta vuotta naimisissa ja yltiöhyvä mies on! Pikkuhiljaa se ujous suli seurustelun edetessä.
Haittaa varmaan eniten sitä miestä itseään, jos ujouden takia jää yksin.
Ujot on vastutamattomia. Mua ainakin ärsyttää suulaat supliikkimiehet.
No niin. Nyt annetaan ap:lle ja muille ujoille miehille vinkkejä, miten tehdä hienovarainen aloite ujoudesta huolimatta. Onko kellään hyviä vinkkejä? Itse naisena sanoisin, että jos nainen on oikeasti tutustumisen arvoinen, niin aina kannattaa tehdä aloite edes jotenkin. Nimittäin, jos nainen antaa tylyt pakit, niin hän ei olisi ylipäätään mielestäni ollut tutustumisen arvoinen. Toisaalta, jos saat nätit pakit, niin sellaisethan sietää ja voi jatkaa elämää jonkun toisen naisen kanssa myöhemmin.
Onko ujouden syy sii pakkien pelko vai oletko ujo muissakin ihmissuhdeasioissa? Mitä ujous on?
Ehkä mies onkin sen verran älykäs, että aluksi seuraa sitä kuinka epäonnistunut ihmiskappale sinä nähtävästi voit oikein olla.
Vierailija kirjoitti:
Ujot on vastutamattomia. Mua ainakin ärsyttää suulaat supliikkimiehet.
Mistä teidän kaltaisia naisia löytää? Ja minkälaisia te olette jotka ujoista miehistä viehätytte?
Vierailija kirjoitti:
No niin. Nyt annetaan ap:lle ja muille ujoille miehille vinkkejä, miten tehdä hienovarainen aloite ujoudesta huolimatta. Onko kellään hyviä vinkkejä? Itse naisena sanoisin, että jos nainen on oikeasti tutustumisen arvoinen, niin aina kannattaa tehdä aloite edes jotenkin. Nimittäin, jos nainen antaa tylyt pakit, niin hän ei olisi ylipäätään mielestäni ollut tutustumisen arvoinen. Toisaalta, jos saat nätit pakit, niin sellaisethan sietää ja voi jatkaa elämää jonkun toisen naisen kanssa myöhemmin.
Onko ujouden syy sii pakkien pelko vai oletko ujo muissakin ihmissuhdeasioissa? Mitä ujous on?
Itse ujona miehenä käytän vain nettideittejä tutustumiseen, helpompi kysyä treffeille viestillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen ujona miehenä tehnyt valitettavan havainnon treffailuista, että naiset kyllä viihtyvät seurassa 3-6 treffeihin asti, mutta seksiä eivät halua ja sen takia eivät myöskään parisuhdetta.
Olen alkanut jo miettimään, että en olisi enää jatkossa oma itseni vaan alkaisin esittämään kovempaa/maskuliinisempaa persoonaa, koska tavoite on kuitenkin saada parisuhde eikä kaveripakkeja...
No ei sinun tarvitse olla yhtään kovempi kuin olet. Mutta jos se oma persoonasi on sellainen että siitä ei huomaa kiinnostustasi ilman että esität jotain niin se on ongelma.
En ymmärrä miksi niin moni mies ei tajua että sen selkeän aloitteen voi tehdä ilman että esittää kovaa tai jotain ylimaskuliinista urosta.
Tämä. Ei kannata pilata omia mahdollisuuksiaan parisuhteeseen sillä, että vetää jotain omaa machoshowta.
Vierailija kirjoitti:
Haittaa. Varsinkin alussa miehen on tehtävä aloitteita ja parisuhteessa vasta voi sitten olla tasapuolisempaa. Mistä tiedän että mies on tosissaan, jos ei hän uskalla ehdotella mitään?
Mistä tiedät että mies on tosissaan vaikka ehdottelee, naisista ei varsinkaan tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haittaa. Ei tule lasta eikä paskaa. Minä en rupea kivirekeä vetämään.
Jos mielestäsi ujo nainen ei ole kivireki niin et ole oikeastaan ansainnut tasa-arvoa.
Minä en ole ujo nainen. Enkä naisista kiinnostunut.
Aikuinen ihminen ei ole normaali jos ujostelee. Oli nainen mies tai mikä tahansa siltä väliltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isoin kysymys on että miten se aloite tehdään naiselle ja missä? Mitä pitää sanoa?
Miehen ujous on suloista. Paitsi että osa niistä "ujoista" esittää ujoa. Oikeasti ovat mielenterveysongelmaisia ja itsekkäitä pelaajia. Joten ei paljon kiinnosta selvitellä kummasta on oikeasti kyse.
Vierailija kirjoitti:
No itse ujona miehenä olen käyttänyt kahta kikkaa. Ensimmäinen on se että minulla on aina valmiina pari sopivaa treffiehdotusta eli siis että mennään käymään vaikka johonkin kohta tulevaan tapahtumaan tai johonkin uuteen kahvilaan. Silloin ei tarvitse hätäpäissään enää yrittää keksiä joku sopiva tapa pyytää treffeille jos tilanne tulee eteen.
Toinen on se että kun päästään sinne treffeille asti niin ujon on paljon helpompi olla aidosti kiinnostunut siitä toisesta ja kysellä hänen elämästään kuin kauheasti yrittää itse tehdä vaikutus. Olen siis miettinyt sopivia kysyksiä naiselle joilla saa keskustelun etenemään ja pystyy tutustumaan toiseen paremmin. Ei tarvitse olla mitään kauhean kummoista, riittää kun kyselee vaikka missä on käynyt koulua, missä asunut lapsena jne. Sitten sopivasti komppaa naisen juttuja ja kertoo jotain vastaavaa itsestään.
Ihmiset myös yleensä tykkäävät siitä että heistä ollaan kiinnostuneita joten sikälikin tämä on monesti hyvä strategia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isoin kysymys on että miten se aloite tehdään naiselle ja missä? Mitä pitää sanoa?
Treffit tarkoittavat yleensä sitä että menette jonnekin kahdestaan. Eli pyydät vain naista jonnekin esim. kahville, kävelylle, elokuviin, keikalle jne.
Sanot vaikka että "olisi kiva tavata joskus uudestaan. Lähtisitkö vaikka jonain päivänä..."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Treffit tarkoittavat yleensä sitä että menette jonnekin kahdestaan. Eli pyydät vain naista jonnekin esim. kahville, kävelylle, elokuviin, keikalle jne.
Sanot vaikka että "olisi kiva tavata joskus uudestaan. Lähtisitkö vaikka jonain päivänä..."
Pitääkö jotenkin tuntea ennestään vai voiko tuntemattomalta kysyä esim kadulla/puistossa jos on vähän jutellut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö jotenkin tuntea ennestään vai voiko tuntemattomalta kysyä esim kadulla/puistossa jos on vähän jutellut?
Jos on jo vähän jutellut niin voi oikein hyvin kysyä. Mutta ei tietenkään niin että menee suoraan vain kysymään täysin tuntemattomalta ennen kuin on mitään muuta sanonut ensin.
Minusta jonkun tapahtumaan menemisen ehdottaminen on hyvä ajatus. Siellä riittää varmaan ohjelmaa ja keskustelunaiheita, vaikka olisi ujompikin luonne. Mikä on kamalinta mitä voisi tapahtua, jos ehdottaa jonnekin lähtemistä kahdestaan? Siis vaikka tekstiviestillä, whatsupissa tai facessa? Miksi ei kasvokkainkin? Pahimmassa tapauksessa toinen ei halua lähteä tai haluaa, mutta ei pääse. Jos ei halua, niin normaalit ihmiset sanoo sen ihan asiallisesti. Ok, siitä voi päästä yli. Asia harmittaa, mutta eihän ketään voi pakottaakaan, jos niitä ei vaan kiinnosta. No, sitten voit kysyä jotain toista tyyppiä ja joku varmaan joskus lähtee kuitenkin sunkin kanssa.
Jos ei pääse just ehdottamaasi aikaan tai paikkaan, voi ehdottaa jotain muuta. Yhdet treffit ei ole vielä kosinta tai mikään kamala kasvojen menetys. Pitäkää ihmiset riittävän matala kynnys pyytää jotain kivaa ihmistä treffeille. Normaalit aikuiset ihmiset antaa tarvittaessa kivasti pakit. Ei kannata pyytää treffeille ilkeitä teinejä.
Sitten jos se nainen lähtee ulos ja teillä on kivaa, niin se varmaan lähtee toisenkin kerran. Ja kolmannen. Jne. Jossain vaiheessa on ehkä edessä se, että ollaan jo tapailtu jonkin aikaa ja haluttaisiin jo seurustella. Siinä vaiheessa se nainenkin voi olla aloitteellisempi. Toisin sanoen, vaikka miehenä pyydät ekoille treffeille, et välttäättä joudu koko ajan olemaan aloitteellisempi suhteen etenemisen suhteen. Älkää asettako itsellenne kohtuuttomia paineita saada juttu alulle!
Olen naisena hyvin ihastunut yhteen mieheen ja haluaisin vaan pussata häntä, vaikka ei olla käyty yksilläkään treffeillä. Ollaan kuitenkin tunnettu jo vuosia. Ja haluaisin ehdottaa, että tehtäis vauva. Ja ainakin toinenkin vauva. No, ensin pitäis päästä niille ekoille treffeille. Mutta ku haluaisin että se mies kysyisi... :D :D
Joo, ei se niin haittaa jos on väkivaltainen, viinaan menevä, itsekäs tai pahaluontoinen. Kunhan ei vaan ole ujo.