Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haittaako jos mies on ujo

Vierailija
11.01.2022 |

Eikä uskalla tehdä aloitetta

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloinhan mitään ei vain tapahdu.

Vierailija
2/61 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söpöä minusta.. tosin itsekin olen aluksi ujo, enkä uskalla tehdä aloitetta.

N28

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä vaan, tietää varmasti että mies ei ole käynyt höyläämässä koko kylää

Vierailija
4/61 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pane ja heitä sivuun

Vierailija
5/61 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä löytäisin ujon miehen? <3

Vierailija
6/61 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujous on kyllä isoin turnoff miehessä.

Vierailija
7/61 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa, päinvastoin ❤

Vierailija
8/61 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaa. Varsinkin alussa miehen on tehtävä aloitteita ja parisuhteessa vasta voi sitten olla tasapuolisempaa. Mistä tiedän että mies on tosissaan, jos ei hän uskalla ehdotella mitään?

Vierailija
9/61 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa, jos nainen on epäujo ja uskaltaa tehdä aloitteen. Mutta huolitkos sellaista naista sitten?

Vierailija
10/61 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ujona miehenä tehnyt valitettavan havainnon treffailuista, että naiset kyllä viihtyvät seurassa 3-6 treffeihin asti, mutta seksiä eivät halua ja sen takia eivät myöskään parisuhdetta.

Olen alkanut jo miettimään, että en olisi enää jatkossa oma itseni vaan alkaisin esittämään kovempaa/maskuliinisempaa persoonaa, koska tavoite on kuitenkin saada parisuhde eikä kaveripakkeja...

Vierailija
11/61 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaa. Ei tule lasta eikä paskaa. Minä en rupea kivirekeä vetämään.

Vierailija
12/61 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitteellisuus on aika lailla ainoa vaatimus mitä mulla on miehelle.

Vierailija
13/61 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujot miehet on ihania!

Vierailija
14/61 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ujona miehenä tehnyt valitettavan havainnon treffailuista, että naiset kyllä viihtyvät seurassa 3-6 treffeihin asti, mutta seksiä eivät halua ja sen takia eivät myöskään parisuhdetta.

Olen alkanut jo miettimään, että en olisi enää jatkossa oma itseni vaan alkaisin esittämään kovempaa/maskuliinisempaa persoonaa, koska tavoite on kuitenkin saada parisuhde eikä kaveripakkeja...

Vinkkivitonen kaikille miehille: naisen halu syttyy miehen halusta. Jos nainen ei huomaa miehen himoa, ei nainen ala edes miettimään seksiä.

Vierailija
15/61 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ei, mutta koska olen itsekin tosi ujo niin tutustuminen on hankalaa.

Vierailija
16/61 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustuminen mahdotonta :D ”kaksi ujoa ihailee toisiansa kaukaa”

Vierailija
17/61 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vinkkivitonen kaikille miehille: naisen halu syttyy miehen halusta. Jos nainen ei huomaa miehen himoa, ei nainen ala edes miettimään seksiä.

Tämä ei harmi kyllä pätenyt viimeisimmän naisen kohdalla. Flirttailin, kehuin, koskettelin, pääsin monille treffeille mutta hän ei pitänyt minua tarpeeksi maskuliinisena ilmeisesti..

Vierailija
18/61 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei harmi kyllä pätenyt viimeisimmän naisen kohdalla. Flirttailin, kehuin, koskettelin, pääsin monille treffeille mutta hän ei pitänyt minua tarpeeksi maskuliinisena ilmeisesti..

Mistään ei näy, että sinä olisit himoinnut häntä enemmän kuin ketään muuta maailmassa.

Vierailija
19/61 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haittaa. Varsinkin alussa miehen on tehtävä aloitteita ja parisuhteessa vasta voi sitten olla tasapuolisempaa. Mistä tiedän että mies on tosissaan, jos ei hän uskalla ehdotella mitään?

Tiedät sen tasan yhtä hyvin kuin mies tietää sinun olevan tosissaan. Mielestäni on melko iso epäkohta, että ajatellaan, että miehen on otettava kaikki emotionaaliset riskit suhteeseen päästäkseen.

Vierailija
20/61 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haittaa. Ei tule lasta eikä paskaa. Minä en rupea kivirekeä vetämään.

Jos mielestäsi ujo nainen ei ole kivireki niin et ole oikeastaan ansainnut tasa-arvoa.