Haittaako jos mies on ujo
Kommentit (61)
Niin, saattaa se olla mulla lähitulevaisuudessa edessä. Ei taida juttu muuten edetä. :)
Minkälaisia naisia te naiset olette, jotka pidätte ujoista miehistä?
Vierailija kirjoitti:
Minkälaisia naisia te naiset olette, jotka pidätte ujoista miehistä?
Itskekin ujo ja epävarma nainen. Pystyy jotenkin samaistuu toiseen ja toisen tunteisiin kun itseäkin jännittää ja on vähän varautunut olo uuden ihmisen seurassa.
Ei se haittaa mutta vaikeuttaa parisuhteellisia asioita alkuun merkittävästi.
Riippuu toki ujon miehen habituksesta onko mahdollisuuksia etenemiseen siten että kiikarissa oleva nainen ei valitse toista miestä ennen kuin koko homma alkaakaan. Joo nykyään on some jossa lähestyä mutta nettiruuneberointi kantaa hetken aikaa ja treffeillä totuus paljastuu olisi sitten hyvä tai huono.
Ujo mutta taiteellinen mies on paremmassa asemassa kuin ujo tavismies.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen ujona miehenä tehnyt valitettavan havainnon treffailuista, että naiset kyllä viihtyvät seurassa 3-6 treffeihin asti, mutta seksiä eivät halua ja sen takia eivät myöskään parisuhdetta.
Olen alkanut jo miettimään, että en olisi enää jatkossa oma itseni vaan alkaisin esittämään kovempaa/maskuliinisempaa persoonaa, koska tavoite on kuitenkin saada parisuhde eikä kaveripakkeja...
Voi luoja, en voisi kuvitellakaan seksiä tapaamani miehen kanssa vielä 3-6 treffien jälkeen! Ellen jotenkin tuntisi miestä jo entuudestaan. Mutta ihka uusi tuttavuus... ei tulisi kuuloonkaan. En ole nettideittailua ja tinderiä koskaan kokeillutkaan, enkä usko että kannattaa jos ujojenkin miesten odotukset ovat tuota mallia eli seksiä jo 3-6 tapaamisen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Miehen ujous on suloista. Paitsi että osa niistä "ujoista" esittää ujoa. Oikeasti ovat mielenterveysongelmaisia ja itsekkäitä pelaajia. Joten ei paljon kiinnosta selvitellä kummasta on oikeasti kyse.
Tämäpä. Yhteen tuollaiseen törmättyäni ei ole enää mitään mielenkiintoa.
Vierailija kirjoitti:
Tutustuminen mahdotonta :D ”kaksi ujoa ihailee toisiansa kaukaa”
Story of my life.
T. Ujo mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen ujona miehenä tehnyt valitettavan havainnon treffailuista, että naiset kyllä viihtyvät seurassa 3-6 treffeihin asti, mutta seksiä eivät halua ja sen takia eivät myöskään parisuhdetta.
Olen alkanut jo miettimään, että en olisi enää jatkossa oma itseni vaan alkaisin esittämään kovempaa/maskuliinisempaa persoonaa, koska tavoite on kuitenkin saada parisuhde eikä kaveripakkeja...
Voi luoja, en voisi kuvitellakaan seksiä tapaamani miehen kanssa vielä 3-6 treffien jälkeen! Ellen jotenkin tuntisi miestä jo entuudestaan. Mutta ihka uusi tuttavuus... ei tulisi kuuloonkaan. En ole nettideittailua ja tinderiä koskaan kokeillutkaan, enkä usko että kannattaa jos ujojenkin miesten odotukset ovat tuota mallia eli seksiä jo 3-6 tapaamisen jälkeen.
Hitaasti eteneminen ei ole siinä se pääongelma vaan se, että kun nainen sanoo että "edetään hitaasti" tai "en ole valmis" niin hän oikeasti tarkoittaa sitä, että hän ei ole viehättynyt miehestä romanttisesti.
Vähän kuten kävi EA-Miikalle.
Voisin minä miehenä odottaa vaikka 10 treffit, mutta kokemus on osoittanut sen, että seksiä on pian 3. tai 4.treffeillä tai ei ikinä ja saat odottamalla vain viivästettynä ne "vaikutat mukavalta mutta ei kipinää/ihastumista"-pakit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vinkkivitonen kaikille miehille: naisen halu syttyy miehen halusta. Jos nainen ei huomaa miehen himoa, ei nainen ala edes miettimään seksiä.
Itselläni kävi niin, että ujous ja estoisuuteni ei vaan meinannut hellittää ja se vaikutti intiimipuuhia (vuosikymmenten yksinolon tulos). Nainen olisi alusta asti halunnut vaan heilutella peittoa ja tämäkös otti häntä aivoon kun minusta ei ollut mihinkään sillä osastolla. Minun oli turha enää edes yrittää naisen ollessa siinä "ethän sä kykene mitä sä oikein yrität"-murjotuksessa aina kun yritin jotain aloitteen tapaista. Se siitä sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutustuminen mahdotonta :D ”kaksi ujoa ihailee toisiansa kaukaa”
Story of my life.
T. Ujo mies
Jos tiedät että hän ihailee sinua, tee nyt oikeasti jotain. Et varmasti tule torjutuksi.
Vierailija kirjoitti:
Hommaapa välskäriltä pancodeja -sano vaikka, että alaselkä on hirmu kipeä - ja ota niitä pari alkon kanssa. Olet kuin uudestisyntynyt Tauno Palo. Supliikki, itsevarmuus ja rentous tulevat samassa kemiallisessa paketissa. Kun olet tehnyt hyvän ensivaikutelman, vähennä annosta, kunnes huomaat, ettet enää sitä tarvitse. Älä osta kadulta melaniinimikoilta jatkettua kuraa, vaan luota länsimaiseen farmakologiaan. Mimmit tekevät samaa beetasalpaajilla, joilla estävät sympaattisen hermoston aktivoitumisen vaikutusta elimistössä, ja näin luovat illuusion rauhallisesta ja hillitystä olemuksesta, vaikka sydän haluaisi pamppailla Las Palmasiin asti. Laitapa ohje testiin ja tsemppiä.
Vierailija kirjoitti:
Ei näin. Nainen ei silloin ihastu sinuun omana itsenäsi vaan johonkin valheelliseen versioon, ja joudut sitten jatkossakin esittämään. Sellaistako elämää haluat?
Niin ujo ei pidä olla, että ei vastaa treffikutsuun,jos nainen sellaisen osoittaa! Nynnyilemällä ei saa pimperoa, lapsia eikä lapsenlapsia. Miehistyminen ei tarkoita vaan fyysistä, vaan myös psyykkistä puolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ujot on vastutamattomia. Mua ainakin ärsyttää suulaat supliikkimiehet.
Mistä teidän kaltaisia naisia löytää? Ja minkälaisia te olette jotka ujoista miehistä viehätytte?
Töistä, harrastuksista. Sellaisista paikoista joissa voit ujona olla tekemisissä kuitenkin naisten kanssa. Töissä on ujo mutta älykäs mies ja olen monta vuotta miettinyt että miten voisin päästä enemmän tekemisiin, ollaan kuitenkin töissä hyvää pataa ja luontevia toisiamme kohtaan. Pikkujouluissa rohkaistuin ja kysyin tuleeko yöksi ja tuli, aamulla oli toki tosi vaivaantunut tunnelma ja nähtiin töissä kerran ennen joulua ja käyttäydyttiin ihan normaalisti. Jouluaattona (kuulemma kerättyään rohkeutta kauan) mies lähetti minulle viestin ja siitä asti ollaan viestitelty, on ollut myös kahdet seksitreffit. Ei olla puhuttu mikä tämä suhde nyt on mutta ei ole vielä sen aika
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vinkkivitonen kaikille miehille: naisen halu syttyy miehen halusta. Jos nainen ei huomaa miehen himoa, ei nainen ala edes miettimään seksiä.
Itselläni kävi niin, että ujous ja estoisuuteni ei vaan meinannut hellittää ja se vaikutti intiimipuuhia (vuosikymmenten yksinolon tulos). Nainen olisi alusta asti halunnut vaan heilutella peittoa ja tämäkös otti häntä aivoon kun minusta ei ollut mihinkään sillä osastolla. Minun oli turha enää edes yrittää naisen ollessa siinä "ethän sä kykene mitä sä oikein yrität"-murjotuksessa aina kun yritin jotain aloitteen tapaista. Se siitä sitten.
Tuossa kohtaa naisen täytyy olla erityisen sensitiivinen. Minä tapasin vastaavan yksinolleen miehen mutta puolen vuoden hellyydellä sekin homma alkoi sujua ja miehestä kehkeytyikin aivan loistava rakastaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei harmi kyllä pätenyt viimeisimmän naisen kohdalla. Flirttailin, kehuin, koskettelin, pääsin monille treffeille mutta hän ei pitänyt minua tarpeeksi maskuliinisena ilmeisesti..
Mistään ei näy, että sinä olisit himoinnut häntä enemmän kuin ketään muuta maailmassa.
Himoitsen sipsiä ja karkkia enemmän kuin ketään muuta maailmassa.
Ei haittaa, päinvastoin herättää kiinnostukseni.
Mieheni on ujo alotteiden kanssa, joten minä tein aloitteen. Nyt seitsemättä vuotta yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen ujous on suloista. Paitsi että osa niistä "ujoista" esittää ujoa. Oikeasti ovat mielenterveysongelmaisia ja itsekkäitä pelaajia. Joten ei paljon kiinnosta selvitellä kummasta on oikeasti kyse.
Tämäpä. Yhteen tuollaiseen törmättyäni ei ole enää mitään mielenkiintoa.
Tapasin kerran tällaisen nk.ujon. Ette usko, miten kauan tuo päävikainen vedätti minua milläkin tekosyyllä. Kertaakaan ei treffeille päästy. Ja tämän kokemuksen jälkeen kierrän ujot kaukaa.
Ujoutta on niin monen laista että pitäisi tietää mistä puhutaan. On suuri ero siinä että onko ujo siinä mielessä että aloitteen tekeminen on hankalaa (tämä on hyvi yleistä) vai että onko hankala puhua luonnollisesti uuden ihmisen kanssa ja kestää pitkään ennen kuin näyttää sen oikean persoonansa.
Oma mieheni oli kyllä ujo siinä mielessä että se aloitteen tekeminen otti aika aja oli hänelle ison kynnyksen takana. Sen sijaan kyllä vapautui tosi nopeasti kun sitten olimme treffeillä ja ujous ei enää sitten kyllä näkynyt pahasti ollenkaan.
Kysy sinä, ei siinä mitään väärin ole.
Joku muu voi ehtiä kaapata ihastuksesi.