Kumpi vaikuttaa ostokseesi enemmän: postikorttien hinta vai postimerkkien hinta?
Itse ostan hinnasta riippumatta säännöllisesti kortteja ja merkkejä.
Kommentit (17)
Kumpikaan ei vaikuta ostoksiini millään tapaa.
Onpa helvetin kiinnostava puheenaihe.
Merkki on 3 €, kortit useimmiten halvempia
Vierailija kirjoitti:
Sun aiheet tänään:
-öyhötys
-woke-öyhötys
-ma mu-öyhötys
-öyhötys
-syö lihaa
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet epäkiinnostava
Maksaisin mielelläni postimerkin hinnan, jos voisin olla varma, että kortti/kirje on perillä 2-3 arkipäivässä. Nykyään 5-7 arkipäivää on tavallisin aika.
Postimerkin hinta on jo tolkuton. Naapurikaupunkiin lähetetty kortti maksoi 3 €
(vrt. tytär lähetti Japanista Suomeen: 100 jeniä eli 55 snt).
Merkkien hinta. - Askartelen ja teen kortteja usein itse enkä osta niitä, niin usein.
Vielä toistaisrksi lähetän, ainakin joulukortteja
Lähetän enää satunnaisia joulukortteja. 3e merkistä on törkeä hinta kun kotimaan reissusta lähetetyt kortit matkustavat 1-2 viikkoa ja aina joku niistä jää saapumatta.
En ole kymmeneen vuoteen lähettänyt mitään postin kautta! Enkä lähetä. Vaikka olisi ilmaista. Sähkösesti kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet epäkiinnostava
Älä Doris jaksa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet epäkiinnostava
Älä Doris jaksa!
Doris yrittää epätoivoisesti pitää muumioiden tapaa esillä.
Postimerkin hinnan takia en lähetä enää kortteja enkä kirjeitä. En edes jouluna
lähetän vielä virallisia kirjeitä, viranomais asiointia. lähetän myös kortteja sairaana oleville sukulaisille kotiin.
kirpaisee kyllä hinta välillä jos lähettää useamman kortin ja pieni lahja mukana voi olla tosi kallis.
Kortteja saa joskus markkinoilta 1€/5kpl joten se on ok. Mutta se merkin hinta 3€/kpl on sairas hinta. Epäilen että Posti haluaa eroon koko merkistä ja siksi kokoajan nostaa hintojaan😂 kun merkki on 5€ niin ei kait mummotkaan enää halua kortteja lähetellä.
Itse lähetän vain digitaalisia kortteja ottamastani kännykkäkuvista joihin kirjoitan tervehdyksen. Kustannus 0€ eikä vaivaa käydä ostamassa korttia tai tai merkkiä taikka postissa postittelemassa.
Postimerkkien hinta, kortteja löytyy halvemmallakin. Ikimerkkejä olen ostanut ennen hintojen nousua ja niitä vielä minulla on. On muutama ihminen joiden tiedän ilahtuvan nätistä postikortista silloin tällöin ja siksi niitä lähettelen. Joulukortit toki myös, sekä Ystävänpäiväkortit, ja Pääsiäiskortit.
Postimerkin hinta. En enää lähetä kortteja lainkaan.