Haittaako jos mies on ujo
Kommentit (61)
Söpöä minusta.. tosin itsekin olen aluksi ujo, enkä uskalla tehdä aloitetta.
N28
hyvä vaan, tietää varmasti että mies ei ole käynyt höyläämässä koko kylää
Ujous on kyllä isoin turnoff miehessä.
Haittaa. Varsinkin alussa miehen on tehtävä aloitteita ja parisuhteessa vasta voi sitten olla tasapuolisempaa. Mistä tiedän että mies on tosissaan, jos ei hän uskalla ehdotella mitään?
Ei haittaa, jos nainen on epäujo ja uskaltaa tehdä aloitteen. Mutta huolitkos sellaista naista sitten?
Itse olen ujona miehenä tehnyt valitettavan havainnon treffailuista, että naiset kyllä viihtyvät seurassa 3-6 treffeihin asti, mutta seksiä eivät halua ja sen takia eivät myöskään parisuhdetta.
Olen alkanut jo miettimään, että en olisi enää jatkossa oma itseni vaan alkaisin esittämään kovempaa/maskuliinisempaa persoonaa, koska tavoite on kuitenkin saada parisuhde eikä kaveripakkeja...
Haittaa. Ei tule lasta eikä paskaa. Minä en rupea kivirekeä vetämään.
Aloitteellisuus on aika lailla ainoa vaatimus mitä mulla on miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen ujona miehenä tehnyt valitettavan havainnon treffailuista, että naiset kyllä viihtyvät seurassa 3-6 treffeihin asti, mutta seksiä eivät halua ja sen takia eivät myöskään parisuhdetta.
Olen alkanut jo miettimään, että en olisi enää jatkossa oma itseni vaan alkaisin esittämään kovempaa/maskuliinisempaa persoonaa, koska tavoite on kuitenkin saada parisuhde eikä kaveripakkeja...
Vinkkivitonen kaikille miehille: naisen halu syttyy miehen halusta. Jos nainen ei huomaa miehen himoa, ei nainen ala edes miettimään seksiä.
Muuten ei, mutta koska olen itsekin tosi ujo niin tutustuminen on hankalaa.
Tutustuminen mahdotonta :D ”kaksi ujoa ihailee toisiansa kaukaa”
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vinkkivitonen kaikille miehille: naisen halu syttyy miehen halusta. Jos nainen ei huomaa miehen himoa, ei nainen ala edes miettimään seksiä.
Tämä ei harmi kyllä pätenyt viimeisimmän naisen kohdalla. Flirttailin, kehuin, koskettelin, pääsin monille treffeille mutta hän ei pitänyt minua tarpeeksi maskuliinisena ilmeisesti..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei harmi kyllä pätenyt viimeisimmän naisen kohdalla. Flirttailin, kehuin, koskettelin, pääsin monille treffeille mutta hän ei pitänyt minua tarpeeksi maskuliinisena ilmeisesti..
Mistään ei näy, että sinä olisit himoinnut häntä enemmän kuin ketään muuta maailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Haittaa. Varsinkin alussa miehen on tehtävä aloitteita ja parisuhteessa vasta voi sitten olla tasapuolisempaa. Mistä tiedän että mies on tosissaan, jos ei hän uskalla ehdotella mitään?
Tiedät sen tasan yhtä hyvin kuin mies tietää sinun olevan tosissaan. Mielestäni on melko iso epäkohta, että ajatellaan, että miehen on otettava kaikki emotionaaliset riskit suhteeseen päästäkseen.
Vierailija kirjoitti:
Haittaa. Ei tule lasta eikä paskaa. Minä en rupea kivirekeä vetämään.
Jos mielestäsi ujo nainen ei ole kivireki niin et ole oikeastaan ansainnut tasa-arvoa.
Silloinhan mitään ei vain tapahdu.