Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vanhapiika kaipaa neuvoja

Vierailija
06.05.2015 |

Olen aina haaveillut lapsista ja omasta perheestä, vielä 28-vuotiaana luulin että on yhä aikaa löytää mies ja perustaa perhe. Nyt olen 36-vuotias enkä pysty enää haaveilemaan. Olen ainoa lapsi joten en voi edes olla "se kiva täti" kellekään lapselle. Tiedän että tämä on kova paikka myös vanhemmilleni.

En ole ikinä seurustellut ja myös se surettaa kamalasti, pakkeja olen saanut paljon.

Tekee kipeää ihan jokainen päivä herätä ja lähteä ihmisvilinään, katsomaan vierestä pariskuntia ja perheitä. Olen matkustellut, tehnyt paljon töitä, harrastanut, ollut tuttaville lastenhoitoapuna, ottanut pari koiraa mutta se perheen kokoinen paikka on särkevän tyhjä. Suoraan sanottuna en jaksa enää elää. Miten tätä voi kestää?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos olet ikäänkuin naispuolinen Indiana Jones niin kyllä siinä moni kotimainen mies miettii, että onko tarjottavana virikkeitä tuollaiselle kissalle. Se voi olla ihan miesten itseluottamuksen puutettakin.

Vierailija
2/33 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hedelmöityshoidot yksin tai adoptio, ovatko ne vaihtoehtoja vai haluatko miehen myös? Mä oon samassa veneessä et vähän hankala antaa vinkkejä. Nettitreffeille ja tinderiin siinä kai ne vaihtoehdot. Tai sit joku some-kampanja: kyltti Akka etsii ukkoa käteen ja faceen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pää pystyyn vain. Kaltaisiasi naisia on todella harvassa, olet uniikki. Itse en osaa samaistua tuohon perheen kaipuuseen. Olen sinua pari vuotta vanhempi.

Vierailija
4/33 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen hankkiminen yksin?

Vierailija
5/33 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 15:16"]

[/quote]

Pyhästä hengestä sikiäminen?

Vierailija
6/33 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 15:19"]

[/quote]

Tai sitten yksin elävän naisen hedelmöityshoidot? 

[/quote]

Vierailija
7/33 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 15:20"]

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 15:19"]

[/quote]

Tai sitten yksin elävän naisen hedelmöityshoidot? 

[/quote]

[/quote]

Joo mielellään ei. Monestakin syystä johtuen.

Vierailija
8/33 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä sortin pakkeja, kerro vähän. 

Vierailija
9/33 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun äitini alkoi seurustella ensimmäistä kertaa 39-vuotiaana, kun hän ja isä tapasivat ja minut ja pikkuveljeni äiti synnytti vähän päälle nelikymppisenä. Viisi vuotta siinä meni, niin hän oli muuttunut epätoivoisesta vanhastapiiasta kahden pikkulapsen äidiksi ja esiteinin äitipuoleksi. En siis sanoisi sinulle, että kaikki toivo on menetetty, paljon voi tapahtua muutamassa vuodessa.

Vierailija
10/33 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko hakenu kumppania esim.netissä? Netistä löytyy kivojakin miehiä. Mullakin on käyttis suomi24 treffissä :)

Vierailija
11/33 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spermapankki?

Vierailija
12/33 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä vähän sama tilanne. Oon 32v mies ja en taida enää saada ketään. Työttömänä turha edes haaveilla naisesta, saatika sitten lapsista.

Vierailija
13/33 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

A: Pyydät kaveriasi ottamaan pari nättiä kuvaa itsestäsi.
B: Teet huolella nettideittiprofiilin.
C: Odotat viestejä miehiltä. Valitset sellaisen viestin missä mukavanoloinen mies pyytää treffeille, eikä esim. vonkaa
D: Menet treffeille omana itsenäsi.

Ei ole vaikeaa.

Vierailija
14/33 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 15:41"]A: Pyydät kaveriasi ottamaan pari nättiä kuvaa itsestäsi.
B: Teet huolella nettideittiprofiilin.
C: Odotat viestejä miehiltä. Valitset sellaisen viestin missä mukavanoloinen mies pyytää treffeille, eikä esim. vonkaa
D: Menet treffeille omana itsenäsi.

Ei ole vaikeaa.
[/quote]

Jatko tästä onkin sitten vaikeampaa. Koska et välttämättä pidä miehestä tarpeeksi, mies oli sittenkin vain seksin perään, tai ei halua perustaa perhettä tai lapsia.

Mutta ei se perhe perustu kotona istumalla.

Vierailija
15/33 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi niin ihana jos vielä voisi elätellä toivoa perheestä, ehkä kuitenkin yritän sinnikäästi haaveilla ainakin sinne neljänkympin rajapyykkiin saakka. Pessimismi ja epätoivo varmasti nollaavat ne vähätkin mahdollisuudet.

Olen miettinyt lasten tekoa yksin mutta ei vaan tunnu reilulta tehdä täysin isättömiä lapsia. Nettideittailua olen kokeillut mutta aina on tyssännyt johonkin (mies haluaa elättäjän, ei halua lapsia, ei pidä koirista yms). Opiskelin miesvaltaisella alalla ja sieltä saakka olen pakkeja keräillyt. Naamassani on ilmeisesti jotain luotaantyöntävää vaikka yrittäisin aktiivisesti hymyillä ja olla mahdollisimman lähestyttävä.

Kiitos paljon kommenteista ja etenkin pienen toivon antamisesta tähän toivottomalta tuntuvaan tilanteeseen. -ap

Vierailija
16/33 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on vaikea ikä, mulla ainakin oli, mutta nyt kun 40 on jo ylitetty, ei enää ahdista yhtään, kun on lopullisesti perhehaaveet kuopattu. Nyt on ihanaa olla vapaa ja itsenäinen, enkä enää edes huolisi mitään miestä.

Vierailija
17/33 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 15:15"]

Pää pystyyn vain. Kaltaisiasi naisia on todella harvassa, olet uniikki. Itse en osaa samaistua tuohon perheen kaipuuseen. Olen sinua pari vuotta vanhempi.

[/quote]Miten niin harvinaisia? En ymmärrä. Olen minäkin pakkeja saanut paljon.

Vierailija
18/33 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se perhe ei perustu haaveilemalla, vaan pitää toimia. Jos vain haaveilet perheestä, etkä tee mitään asian eteen, niin et oikeasti halua perhettä, vaan haaveilet vain...

Vierailija
19/33 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti löydät sen "oikean" ja saat haluamasi lapsen.

Vierailija
20/33 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 16:30"]

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 15:15"]

[/quote]Miten niin harvinaisia? En ymmärrä. Olen minäkin pakkeja saanut paljon.

[/quote]

No se että ei ole ikinä seurustellut. Se on harvinaista.