kuinka monella muulla kondomi ehkäisynä parisuhteessa?
Kommentit (25)
Meillä on ja ihan tavalliset kumit. Koska ei ole syytä vaihtaa muuhun ehkäisyyn, josta tulee sivuvaikutuksia aina ennemmin tai myöhemmin.
Meillä ollut viimeiset 1,5v kortsut käytössä. En halua enää hormonaalista ehkäisyä oheisoireiden takia ja vielä ollaan liian nuoria sterilisaatioon joten kondomi se sitten on. Täytyy myöntää, että itse kyllä tykkään melkein enemmän painaa kondomin kanssa kuin ilman :) mies toki ajattelee päin vastoin, muttei halua enempää lapsiakaan.
Meillä ollut nyt taas 8v käytössä, kun muiden kokeiluista luovuttiin. Hormonaalisista meni halut ja mielenterveys ja lisäksi suvussa rintasyöpäriski, kuparikierukasta taas 10pv järkyttävän kivuliasta ja runsasta vuotoa entisten 3pv suht kivuttomien menkkojen sijaan. Mies aikoo mennä pistämään piuhat poikki, jos ei kumpaakaan ala lastenteko kiinnostaa siihen mennessä kun tulee 40v täyteen, eli pari vuotta vielä kumien kanssa.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 20:07"]
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 20:02"]Meillä, mulle ei käy hormonallinen ehkäisy ja mies oli samaa mieltä että ei leikitä terveydelläni. :) [/quote] Meillä sama tilanne, mieskin ymmärtää. Käytin kyllä minipillereitä vähän aikaa mutta mies itse sitten kerran kysyi että onkohan ne sittenkään oikein hyvä vaihtoehto :D Taisin olla äkäinen aina.
Itse miehenä olin onnnellinen, kun vaimo sai hormoni kierukan.
Loppui se ihan älytön vuoristorata, joka pahimpina hetkinä meinasi mennä ihan siihen, että vaimo ärsytti, arvosteli ja vituili ja kun en niiistä provosoitunut kehitti tekosyyyn käydä fyysisesti käsiksi.
Vaikka tykkäänkin, että naiset on naisia, ja mielialat vaihtelee, niin liika on liikaa. Toivoisin, että voisin hoitaa aisat mieluummin halaamalla, kuin pitelemällä kaksin käsin huutavaa akkaa, jotta hän ei vahingoittaisi itseään tai muita.
Itse asiassa nyt kun kerroit, niin vika taisikin olla niissä pirun pillereissä ja kondomeilla ehkäisten olisi ollut helpompaa.
[/quote]
Itsellä aiheutti hormonit haluttomuutta, joten oli ihan hyvä ehkäisy kun ei ollut seksiä ollenkaan. Nyt kondomi ja seksi maistuu taas normaaliin tapaan.