Mokasin töissä
Haluaisin kuulla onko muilla vastaavasta kokemuksia..
Aloitan sanomalla että olen ruokkinut itseäni jo loputtomasti ja olen totaalisen ahdistunut.
Eli lähetin työkaverille viestin jossa kerroin pitäväni hänestä. Sanoin että tiedän että se ei ole sopivaa eikä hyväksyttävää ja yritän päästä asiasta eroon. Pahoittelin avautumistani ja pyysin ettei kertoisi kenellekkään.
Olen nyt lomalla ja alkanut pikku hiljaa tuntua siltä että mulla ei ole enää työtä johon palata. Olen isossa yrityksessä ja luulen että on nyt edessä siirto toiselle osastolle.
Mitä mää teen? En ajatellut että tää johtaisi tälläiseen, korkeintaan kiusallisiin väleihin k.o henkilön kanssa.. mua ahdistaa ihan tajuttomasti. Voinko mä saada jopa potkut?
Kommentit (102)
Ehkä minun pitäisi asia ottaa vakavasti mutta jotenkin en pysty. Mua alkoi melkein naurattaa siellä palaverissa. Onhan tää koko tilanne ihan absurdi. Eikä varmasti ainut kerta maailmassa kun työympyröissä käy näin. En ole kuitenkaan kosketellut tai sanonut suoraan mitään seksuaalisia viitteitä ja ihminen on noin ahdistunut että menee esimiehen jutulle ja näyttää hänelle viestit jotka oli tarkoitettu henkilökohtaisiksi. Aika hassua.. mä en jaksa antaa koko asialle enää sekuntiakaan mun aikaa tai vaivaa. Toivottavasti hänen ahdistuksensa helpottaa jossain kohtaa. Minulle se ihminen on jatkossa kyllä ihan tyhjän kanssa..
Sain tietää asiasta kun esimies kutsui minut jutulle. Arvasin heti mistä kyse. Keskustelu hänen kanssaan sujui ihan hyvin. Tämä viestittelyn kohde ei pysty katsomaan minuun päinkään tai puhumaan sanaakaan. Hän on kuulemma niin ahdistunut. Lupasin tottakai että en ikinä enää lähetä mitään viestejä.
Kiitos tsemppeistä ❤