Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvaan että mies petti, mutta kannattaako kysyä?

Vierailija
05.05.2015 |

Mieheni oli poikain kanssa kolmen päivän ryyppyreissulla ulkomailla nyt vappuna. Olen aika varma että petti minua siellä sillä toisin kuin yleensä, ei ilmoittanut itsestään mitään reissun aikana ja on käyttäytynyt oudosti palattuaan.

Lähetin miehelle koko reissun aikana tasan yhden tekstarin joka liittyi asunnon ostoon ja olisi ollut tärkeää saada mieheltä kuittaus, soitin seuraavana päivänä vielä perään mutta puhelin oli pois päältä. Koska mies ei vastannut niin yksi kiikarissa ollut kämppä ehdittiin myydä toiselle ostajalle. Kun mies tuli sunnuntai-illalla kerroin että otti aika paljon päähän kun ei vaivautunut vastaamaan ja kysyin syytä niin mies vaan pakeni paikalta mumisten jotain siitä että oli kovassa kännissä lukenut viestin eikä muistanut sitä kuin vasta nyt. Yritin tän jälkeen vähän tasata tilannetta ja kysellä miten reissu sitten meni mutta mies vastaili vaan jotain epämääräistä että viini virtasi ja tuli juhlittua. Nukkumaan mennessä sängyssä kääntyi pois kun kosketin, mitä ei tee koskaan. Ajattelin että sillä on vaan krapula.

Eilen laitoin töistä viestiä että syötäiskö illalla ulkona ja mies vastas että ei onnistu kun on luvannut mennä auttamaan kaveria veneen kevätkunnostuksessa. Iltapäivällä huomasin että miehen FB-kavereihin oli ilmestynyt kaksi uutta naista. Toinen nainen esiintyy myös mieheni ystävän (sen veneenomistajan) matka-albumissa kuvassa, missä nainen poseeraa mieheni ja mieheni ystävän kainalossa auringonnousussa uimarannalla niin että mieheni ystävä heiluttaa olutpulloa kameralle samalla kun nainen ja mieheni katselevat toisiaan intensiivisesti hymyillen. Mies tuli kotiin vasta kun olin jo iltapesulla ja taas torjui kosketukseni livahtaen tietokoneelle, missä pysyi tekemässä rästihommia kunnes olin jo nukahtanut. Tänään aamulla valokuva oli poistettu miehen ystävän albumista.

Koko kuvio tuntuu aika selkeältä, mutta en tiedä pitäiskö nostaa asia esille vai ei? Ollaan oltu neljä vuotta yhdessä ja hyvin pyyhkii, ainakin mun mielestäni. Muuten voisin lomaromanssin katsoa sormien läpi, mutta kun ollaan ostamassa asuntoa niin mieleen hiipi olisko kyse jostain vakavammasta sitoutumiskammon oireilusta?

Kommentit (82)

Vierailija
61/82 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 13:46"]

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 16:30"]Oletko jotenkin yksinkertainen? Olet edelleen ostamassa asuntoa pettäjämiehen kanssa. Ja aiot painaa villaisella jos kysymys on lomaromanssista. Mutta joo, ala vaan kynnysmatoksi jos haluat. [/quote] Niimpä!

[/quote]

Mitäs jos ap itsekin tahtoo aina lomalla vähän seikkailla ja hyväksyy siksi miehen touhut? Onko se silloin kynnysmatto?

Vierailija
62/82 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies soitti eilen töistä tullessa ja kertoi että oli varannut meille tälle aamulle asuntonäytön yhteen kivaan kämppään ja kuulosti taas ihan normaalilta. Sanoin että meidän täytyy jutella ennen sitä, voisitko tulla kotiin ja mies meni vähän vaikeaksi mutta totesi sitten että joo, niin pitääkin.

Kun nähtiin kysyin ekaksi onko jokin hätänä johon mies vastas ettei tiedä. Sisälläni kuohui ja sydän hakkasi tuhatta ja sataa enkä pystynyt pidättelemään ja rupesin itkemään, kerroin että olin nähnyt sen poistetun valokuvan. Mies yritti ottaa mua kädestä kiinni mutta viskasin sen pois ja kysyin että mitä tää oikeen on, tajuaako se kuinka kauhea olo mulla on. Pitkän hiljaisuuden jälkeen mies sitten kertoi ihastuneensa matkalla tähän espanjalaiseen naiseen, mutta että nyt se tuntuu tosi kaukaiselta. Kysyin että mitä niiden välillä oikein tapahtui ja mies vakuutti etteivät olleet harrastaneet seksiä, mutta olivat suudelleet siellä hiekkarannalla. Minä sekoisin tästä tietenkin, riideltiin pari tuntia kunnes mies rupesi itkemään. Sanoi että hän rakastaa minua mutta romantiikka on kadonnut suhteestamme, että minä puhun liikaa rahasta ja asunnosta ja että miehestä tuntuu että näen hänet nykyään vain vakavaraisen elämän mahdollistajana ja itsestäänselvyytenä.

Menin tosi raskain mielin nukkumaan vieraspatjalle, peruttiin se tämänaamuinen näyttö. Kun mies lähti töihin hän katsoi minua tosi surullisin silmin ja oli sanomassa jotain, mutta lähti sitten sanomatta mitään. Tällä hetkellä aika epätodellinen olo, en tiedä mitä uskoa ja mitä ei, käänsikö mies vain oman syyllisyytensä minuun vai mitä oikein tapahtui. Tuntuu että mies ei anna mitään arvoa sille että olen valmis ostamaan hänen kanssaan yhteisen kodin ja tunnen itseni epäkelvoksi tämän hehkeän espanjalaisen rinnalla. -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/82 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tää oo todellista? Miehesi on selkeästi pettänyt, mutta sinua ei kiinnosta koko asia etkä halua edes ottaa puheeksi? Eroa ehdottaisin, jos tunneside on tuolla tasolla.
Vaikuttaa että miehesi voisi olla sitäpaitsi ihastunut toiseen, kun kavahtaa sinun kosketustasi. Älkää nyt ainakaan asuntoa ostako tuollaiseen tilanteeseen.

Vierailija
64/82 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 17:58"][quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 17:48"]Minä odottaisin, että mies on kotona rauhassa ja sanoisin, että olisko nyt hyvä aika kertoa/jutella siitä, mitä siellä reissussa tapahtui. Mies tietysti sanoo, ettei mitään. Siihen vain tokaiset, että no sinä kerrot sitten kun olet siihen valmis ja poistut paikalta.

Minä kerran sain miehen kiinni tällaisesta. Mitään ei ollut tapahtunut, mutta oli baarissa tavannut jonkun naisen kanssa, jonka kanssa sitten oli jutellut iltaisin puhelimessa. Mies käyttäytyi juurikin noin oudosti ja sanoin, että mistä nyt tuulee. Kertoihan se sitten totuuden ja soitin sille naisellekin.
[/quote]
"Mitään ei ollut tapahtunut"
Ja sä uskoit....... :(
[/quote]

Niimpä..

Vierailija
65/82 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä kuullut kenenkään pettäjän myöntäneen seksiä vaikka muun myöntäisikin ja myös seksiä olisi ollut. Suhtautuisin varauksella seksin kieltämiseen, jos sillä jotain väliä on.

Vierailija
66/82 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi vaikuttaa hieman kypsymättömältä.

Naisellehan asunto ja yhteinen elämä OVAT osoitus rakkaudesta ja yhteisestä, turvallisesta tulevaisuudesta. Miehesi tulkitsee tilanteen taas siten, että ajattelet vain rahoja. Vastauksena tilanteeseen menee ja ihastuu johonkin espanjalaiseen muiduun, kevyissä ihastuksissa kun voi elää sillä samalla asteella mitä joskus huolettomana yläasteella. Hohhoijaa.

Vierailija
67/82 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuossa teillä ole ihan klassinen keskustelun paikka? Vääriä odotuksia, vääriä tulkintoja eli sitä mitä meillä kaikilla muillakin. Minusta miehesi voi hyvinkin aidosti tarkoittaa tuota mitä sanoi sinun liiasta innosta taloasioihin; minä ainakin omistauduin lapsillemme aikoinaan niin intensiivisesti, että vasta jälkikäteen tajusin, miten paljon siinä muutuin. Mies kyllä kesti tämän, mutta monessa muussa asiasa on vain ollut myönnettävä, että toista ei tunne eikä hänen ajatuksiaan, tunteitaan ja motiivejaan arvaa oikein, on kysyttävä ja puhuttava.

Äläkä sorru vertaamaan itseäsi siihen naiseen; siitä ei seuraa kuin loputon heikon itsetunnon suo.

Vierailija
68/82 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oonko ainoo joka ymmärtää miestä? Mun mielestä on kuitenki aika normaalia pitkässä suhteessa välillä ihastua johonkin toiseen. Äijähän tunnusti heti että on ihastunut toiseen ja osas jopa kertoa syyn ihastukseensa. Aika monta avausta täälläki on ollut siitä että mies ei huomioi vaimoaan ja naiset itkee kukkapuskien ja hierontojen perään ja vaimot saa kyllä sympatiaa niissä keskusteluissa.

Vierailija
69/82 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 11:55"]

Eiköhän tuossa teillä ole ihan klassinen keskustelun paikka? Vääriä odotuksia, vääriä tulkintoja eli sitä mitä meillä kaikilla muillakin. Minusta miehesi voi hyvinkin aidosti tarkoittaa tuota mitä sanoi sinun liiasta innosta taloasioihin; minä ainakin omistauduin lapsillemme aikoinaan niin intensiivisesti, että vasta jälkikäteen tajusin, miten paljon siinä muutuin. Mies kyllä kesti tämän, mutta monessa muussa asiasa on vain ollut myönnettävä, että toista ei tunne eikä hänen ajatuksiaan, tunteitaan ja motiivejaan arvaa oikein, on kysyttävä ja puhuttava.

Äläkä sorru vertaamaan itseäsi siihen naiseen; siitä ei seuraa kuin loputon heikon itsetunnon suo.

[/quote]

Kiitos tästä viestistä. Yritän jaksaa nyt tämän työpäivän ilman panikointia. Ajattelin soittaa sille miehen veneystävälle joka oli reissussa mukana, tullaan ihan hyvin juttuun ja tiedän hänen kunnioittavan minua. Voisi ehkä auttaa puhua jonkun miestäni tuntevan kanssa. -ap

Vierailija
70/82 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 17:05"]

Ap ei millään pahalla mutta ihan varmasti on ollut seksiä :/. Mahdollisesti jo ensimmäisenä iltana kun ovat tavanneet. Ja miehen kaveri tietää tämän. Ja todennäköisesti ovat puhuneet tulevaisuudestä ja vannoneet rakkauttaan. Tämä nainen ei välttämättä tiedä että miehesi seurusteli :/. Miehesi käytös viittaa kaikkeen tuohon, nyt on jostain syystä alkanut tulla järkiinsä kotona kun tajuaa realiteetit. Minä itse olen käynyt läpi...

[/quote]

Ai vittu mua ottaa päähän tällaset vastaukset! "Ei millään pahalla", viestin kirjoittaja, mutta AIVAN VARMASTI sinä olet täysin väärä ihminen antamaan mitään absoluuttisia totuuksia, mitä ap:n mies on matkallaan tehnyt. Ymmärrän, että sinä olet jotain sellaista joutunut käymään läpi ja se on tehnyt sinusta tuon katkeran ämmän, joka muka "hyvää hyvyyttään" tässä nyt siskoa neuvoo, mutta kun ihan oikeasti kaikki miehet eivät ole sellaisia kuin sinun miehesi on ollut. Et voi vittu tulla väittämään, että TIEDÄT että näin olisi tapahtunut, koska aivan yhtä mahdollista voi olla, että kyseessä on ollut pelkkä suudelma ja pieni ihastuminen. Ei mikään rakastuminen (pliis, kuinka ulalla olet!?), koska eihän mies TUNNE tätä espanjatarta. Mielenkiinto, syttyminen, viehätys yms. on voinut heräillä, mutta kuten mies avoimesti sanoi, se kaikki tuntuu nyt etäiseltä. Menetkö ystävällisesti jakamaan katkeruuttasi ihan muihin ketjuihin, tyyppi oikein toivoo, että tämä pariskunta eroaisi, pikaratkaisu sen sijaan, että ap edes koittaisi luottaa ja saada suhdetta eteenpäin. Hei reilua sulta.

Vierailija
71/82 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vainoharhainen. Apua mt-ongelmiin on hyvin vointi suomessa saatavissa.

Vierailija
72/82 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, tuntuu jotenkin absurdilta lukea täältä muiden ihmisten ristiriitaisia mielipiteitä kun oma pää on eilen ollut kahta kauheammin solmussa. Viesti nro. 54 kyllä pysäytti, jäin pohtimaan että miksi puolustan asiaa periaatteessa joka käytännössä tuntuu aivan kamalalta. Kiitos asiallisille viestittäjille, etenkin noille kahdelle oman kokemuksensa jakaneille.

Soitin eilen tälle veneystävälle kun pääsin töistä. Yritin aluksi olla vahva ja asiallinen, mutta purskahdin melkein välittömästi itkuun. Veneystävä ehdotti josko nähtäisiin vaikka heti jossain kahvilla ja tapaamisessa tämä miehen ystävä kertoi mitä reissussa tapahtui: olivat juoneet kaksi päivää ja jossain kohtaa mieheni oli puhunut myös meidän suhteestamme ja mm. paineista joita kaavailemani asuntolainan lyhennysohjelma hänelle tuottaa. Miestäni oli pelottanut että raha-asiat tulevat väliimme ja hänestä en ole antanut tunnustusta harrastukselleen, missä voitti talvella aluemestaruuden. Viimeisenä iltana jo aika myöhään olivat sitten jollain klubilla törmänneet kahteen espanjalaiseen naiseen, jotka olivat liittyneet neljän suomalaismiehen porukkaan. Juhlat olivat jatkuneet hiekkarannalla missä oli jotain hippejä soittelemassa ja mieheni oli polttanut pilveä, mitä ei tee juuri koskaan. Mieheni ja tämä espanjalainen nainen olivat jutelleet jossain kohtaa kahdestaan mutta eivät poistuneet missään vaiheessa paikalta. Aamulla rantavartijat olivat tulleet häätämään porukan pois ja mieheni oli jättänyt jäähyväiset tälle naiselle ja lähtenyt ystäviensä kanssa hotellille sammumaan. Kotimatkalla mieheni oli ollut poissaoleva ja outo, olivat sitten venerannassa jutelleet tapahtuneesta. Mieheni oli kuulema pyytänyt ystäväänsä poistamaan valokuvan FB:stä koska koki sen häiritseväksi. Veneystävän tarinaa tukee monet valokuvat joita näytti puhelimestaan, teki myös minulle selväksi että mieheni rakastaa minua ja syytti juhlimisen, valvomisen ja päihteitten sekoittaneen mieheni pään.

Illemmalla juteltiin sitten kotona mieheni kanssa. Kysyin mieheltä mitä matkalla oikeasti tapahtui ja mieheni kertoi samanlaisen tarinan kuin veneystävä, paljon juomista ja viimeisenä iltana jatkot hiekkarannalla. Halusin tietää mitä mieheni näki siinä naisessa ja pitkän ja vaikean keskustelun myötä mies kertoi että häntä pelottaa että jämähdämme tylsille keskiluokkaisille urille missä emme enää tunne toisiamme ja pidämme toisiamme itsestäänselvyytenä. Nainen oli kuulema vapaa sielu, eli avoimessa suhteessa jossain kommuunissa ja kävi osa-aikatöissä voidakseen matkustella ja nauttia elämästä. Mieheeni oli sinä yönä uponnut se erilaisuus mikä naisessa oli ja väitti ihastuneensa enemmän siihen mitä nainen edusti kuin naiseen. Mieheni ei ollut halunnut kertoa tästä minulle koska juttu tuntui Suomessa niin kaukaiselta ja häntä kadutti, pelotti että on tuhonnut koko suhteemme. Ilmoitin että haluan nähdä mitä ovat viestitelleet Facessa. Keskustelu ei ollut niin paha kuin pelkäsin, aika lyhyt, nainen oli halunnut tietää miten kotimatka sujui ja olivat fiilistelleet jotain juttua mistä rannalla oli ollut puhetta. Lopuksi nainen oli neuvonnut miestäni selvittämään mitä elämältään haluaa ja tarjosi huonetta heidän kommuunistaan jos mieheni haluaa elämänmuutoksen. Sanoin etten halua mieheni olevan tuon naisen kanssa missään tekemisissä ja mieheni poisti naisen FB-kavereistaan nähteni.

Tällä hetkellä uskon miehen kertoman todeksi mutta en tiedä mitä tehdä. Sanoin että asunnon osto tässä kohtaa tuntuu ihan liian vaikealta ja että tarvitsen aikaa. Mies sanoi ymmärtävänsä. Mies haluaa olla kanssani, mutta tuntuisi valheelliselta vain ohittaa tuo episodi ja jatkaa kuten aiemmin. Lähden viikonlopuksi äitini luokse toiseen kaupunkiin vähän ottamaan etäisyyttä tähän tilanteeseen. -ap

Vierailija
73/82 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 16:38"]

Itse varmaan jättäisin miehen.. ei vaikuta kovin valoisalta teidän tulevaisuus, jos nyt jo pettää.

[/quote]

Totta tämä on. Vasta neljä vuotta oltu yhdessä. Ei yhteistä velkaa tai lapsia. Nyt on vielä helppoa erota. En luottaisi tuollaiseen mieheen. Tulee vielä paljon vähemmän romanttisia vuosia, pienet lapset ja asuntolaina. Ei paljoa romantiikka kuki arjen keskellä. En jaksaisi miettiä siihen päälle vielä aina mahdollista uskottomuutta

Vierailija
74/82 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 07:53"]

Ap ei millään pahalla mutta ihan varmasti on ollut seksiä :/. Mahdollisesti jo ensimmäisenä iltana kun ovat tavanneet. Ja miehen kaveri tietää tämän. Ja todennäköisesti ovat puhuneet tulevaisuudestä ja vannoneet rakkauttaan. Tämä nainen ei välttämättä tiedä että miehesi seurusteli :/. Miehesi käytös viittaa kaikkeen tuohon, nyt on jostain syystä alkanut tulla järkiinsä kotona kun tajuaa realiteetit. Minä itse olen käynyt läpi...

[/quote]

Ai vittu mua ottaa päähän tällaset vastaukset! "Ei millään pahalla", viestin kirjoittaja, mutta AIVAN VARMASTI sinä olet täysin väärä ihminen antamaan mitään absoluuttisia totuuksia, mitä ap:n mies on matkallaan tehnyt. Ymmärrän, että sinä olet jotain sellaista joutunut käymään läpi ja se on tehnyt sinusta tuon katkeran ämmän, joka muka "hyvää hyvyyttään" tässä nyt siskoa neuvoo, mutta kun ihan oikeasti kaikki miehet eivät ole sellaisia kuin sinun miehesi on ollut. Et voi vittu tulla väittämään, että TIEDÄT että näin olisi tapahtunut, koska aivan yhtä mahdollista voi olla, että kyseessä on ollut pelkkä suudelma ja pieni ihastuminen. Ei mikään rakastuminen (pliis, kuinka ulalla olet!?), koska eihän mies TUNNE tätä espanjatarta. Mielenkiinto, syttyminen, viehätys yms. on voinut heräillä, mutta kuten mies avoimesti sanoi, se kaikki tuntuu nyt etäiseltä. Menetkö ystävällisesti jakamaan katkeruuttasi ihan muihin ketjuihin, tyyppi oikein toivoo, että tämä pariskunta eroaisi, pikaratkaisu sen sijaan, että ap edes koittaisi luottaa ja saada suhdetta eteenpäin. Hei reilua sulta.

[/quote]

Olisi hiukan uskottavampi kirjoitus ilman v sanan jatkuvaa toistelua

Vierailija
75/82 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, musta kuulostaa siltä et sun miehelläs on kolmenkympin kriisi joka heijastuu teidän suhteeseen. Parempi että käytte sen läpi nyt yhdessä kuin mies yksin nelikymppisenä, jolloin moni äijä ostaa moottoripyörän ja vaihtaa nuorempaan.

Vierailija
76/82 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 11:21"]

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 07:53"]

[/quote]

[/quote]

Olisi hiukan uskottavampi kirjoitus ilman v sanan jatkuvaa toistelua

[/quote]

joo kaikki kaks siinä näytti olevan! 

Vierailija
77/82 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 12:15"]Ajattelin soittaa sille miehen veneystävälle joka oli reissussa mukana, tullaan ihan hyvin juttuun ja tiedän hänen kunnioittavan minua. Voisi ehkä auttaa puhua jonkun miestäni tuntevan kanssa. -ap

[/quote]

Mitä? Eikö se kuva ollut juuri tuon miehen FB-sivuilla? Millä tavalla hän muka kunnioittaa sinua laittamalla tuollaisen kuvan esille, vaikka melko varmasti tiesi, mitä miehesi puuhasi?

Vierailija
78/82 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 11:43"]

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 12:15"]Ajattelin soittaa sille miehen veneystävälle joka oli reissussa mukana, tullaan ihan hyvin juttuun ja tiedän hänen kunnioittavan minua. Voisi ehkä auttaa puhua jonkun miestäni tuntevan kanssa. -ap

[/quote]

Mitä? Eikö se kuva ollut juuri tuon miehen FB-sivuilla? Millä tavalla hän muka kunnioittaa sinua laittamalla tuollaisen kuvan esille, vaikka melko varmasti tiesi, mitä miehesi puuhasi?

[/quote]

Jengi nyt laittaa someen kuvia kauheesti ajattelematta, etenkin miehet, etenkin kännissä.

Vierailija
79/82 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee vähän rassukka olo sun miehestä, ei vaikuta mun korvaan laskelmoivalta pettäjältä vaan enemmänkin vähän hukassa olevalta pojalta joka ei oo vielä kasvanut aikuiseksi...Vakiuttaa siltä että oot itse sekoilusi sekoillut ja luullut että miehes myös.Omien säätöjes pohjalta tiedät että joskus olosuhteet on voimakkaampia kuin ihminen. Nyt sulla on pinnnassa ne kaikista primitiivisimmät loukatuks tulleen naisen tunteet mut jos mietit vähän pidemmälle nii kuinka vakava toi miehen teko noin niinku elämän mittapuulla on? Pettämistähän se on mut hei ihan aikuisten oikeesti, aika moni pettää vaikka rakastaa vaimoaan tai miestään ja joku kännisuudelma biitsillä on aika eri juttu ku monen vuoden salasuhde.Meilä miehen pettäminen johti siihen et opittiin puhumaan avoimemmin ja muistamaan toisiamme myös arjessa. Anna pölyn laskeutua ja mieti voitko rakastaa miestä joka kerran mokas mut katuu.

Vierailija
80/82 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän miestäsi hyvin ja tuota tuskaa elämän muuttumisesta keskiluokkaiseksi pönöttämiseksi. Olette ilmeisesti noin 30v, joten ei ole syytä elää kuin eläkeläiset. Tätä miehesi ja hänen kaverinsa sulle yrittävät viestittää. Miettikää yhdessä, mitä haluatte ja millainen yhteinen elämä tyydyttää molempia. Jos talous menee liian tiukille asunnon oston kanssa, lykätkää sitä ja päättäkää, että tulevat pari vuotta ette säästäkkään asuntoon vaan otatte rennosti ja nautitte elämästänne ja toisistanne. Ei asunnon osto ole sen arvoinen asia, että suhdetta kannattaa vetää viemäristä alas. jos sulle on, niin ehkä teillä ei arvot kohtaa ja yhteinen elämä tökkää joskus kuitenkin.