Ihmettelevätkö muut sinkkuuttanne?
Alkaa korpeamaan, uusille tuttavuudelle sinkkuuteni tuntuu olevan yllätys ja sellainen, johon joku (minua ei suuremmin tunteva) yrittää keksiä "syitä". Usein sitä kysytään suoraan, että no miksi olet sinkku. Useimmiten miehet, mutta alkaa tässä iässä naisiltakin saamaan kummeksivia katseita.
Miksei ihmiset pidä huolta vaan omista asioistaan, pitäiskö mun alkaa kysellä muilta, no miks sä olet parisuhteessa? Ihanaa kun omaa epäonnistumista hierotaan aina naamaan joka käänteessä :D
Kommentit (110)
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 18:30"]
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 17:32"]
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 17:16"]
Moni on tuonut esille tuon miesten ihmettelyn ja mitä oon huomannut, niin ne on nimenomaan ne varatut miehet jotka ei sitä meinaa millään uskoa.
[/quote]
Saman huomannut. Aika kummallista miksi näin?
[/quote]
Josko se miettii, miksi itellä sit on kotona se kaamee riivinrauta?
[/quote]
En jaksa uskoa. Ne miehet on kuitenkin olleet juuri kihlautuneita tai naimisiin menneitä, eikä sen tyyppiset miehet koskaan ole musta ylipäänsä olleet kiinnostuneita kun ne sinkkuina olivat. Ehkä ne vaan vittuilee.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 22:42"]
--- Ja lisäksi olen krantuhko, tällä hetkellä en tunne yhtäkään miestä, jonka kanssa haluaisin lähteä treffeille tms. ---
[/quote]
Tästä kannattaa aloittaa.
Eivät ole koskaan ihmetelleet. Eivät vanhemmat, siskokset, sukulaiset, kaverit, hyvän päivän tutut, koulukaverit, lemmikit, puistojen miehet, eivätkä mielikuvitusystävätkään. Eikun kerran joku työpaikan siivooja oletti minulla olevan kotona parempi puolisko. En viitsinyt sitten tätä ilmeisen huononäköistä ja vanhuudenhöperöä naista korjatakaan.
Olisihan tuo kiva, jos edes joku ihmettelisi. Tietenkin jatkuva tenttaus voisi käydä hermojen päälle, mutta kyllä minä vaihtaisin nykytilanteeni tuohon vaikka heti. Saisipa edes jotain merkkiä siitä, että ehkä tässä on vielä jotain toivoa. Olisivat nämä utelut sitten vaikka pelkästä kohteliaisuudesta tai säälistä tehtyjä, niin en minä sitä pahasti ottaisi.
Ihmettelee tosiaankin. En edes muista koska viimeksi olen tavannut ihmisen, joka ei olisi pitänyt itsestäänselvänä sitä että olen naimisissa/varattu. Ärsyttävää.
Ei ihmettele ja jos ihmettelee niin sanon etten kelpaa kenellekkään.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 23:29"]
Ihmettelee tosiaankin. En edes muista koska viimeksi olen tavannut ihmisen, joka ei olisi pitänyt itsestäänselvänä sitä että olen naimisissa/varattu. Ärsyttävää.
[/quote]
Tämä selittää sinkkuuteni syyn suht selvästi. Pitäisikö sitä jo tervehtiessä lisätä nimen perään sinkku/naimaton..?
Uudet tuttavuudet ihmettelee joo, mutta aina selitän että haluan elää yksin ja tulen siinä päätöksessäni pysymään, niin ei ne ihmettele enää sen jälkeen eikä kysele.
Olen 27-vuotias, enkä koskaan seurustellut mielestäni vakavasti. Sukulaiset ovat tajunneet vähentää kyselemistään, mutta työkaverit, uudet tuttavat jaksavat sitäkin enemmän pohtia tilannettani.
Haukutaan ja nauretaan sinkuille, jotka ovat erilaisissa tv-sarjoissa ja huudetaan kovaan ääneen " Kyllähän tuolla on pakko olla joku vika kun tonnekkin on itsensä tuputtanut!" jne. Syvällä sisimmässäni tuntuu tosi pahalta. Suurin haaveeni olisi saada parisuhde ja mahdollisesti perhe jossain vaiheessa..
Niin se vain on, että ihmistä pidetään luuserina/ vajaana / outona, jos suhdetta ei ole saanut aikaiseksi.
" Sä oot niin outo. Siis eihän kukaan voi olla sinkkuna noin kauan?!"
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 18:39"]
Moni on tuonut esille tuon miesten ihmettelyn ja mitä oon huomannut, niin ne on nimenomaan ne varatut miehet jotka ei sitä meinaa millään uskoa.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
En jaksa uskoa. Ne miehet on kuitenkin olleet juuri kihlautuneita tai naimisiin menneitä, eikä sen tyyppiset miehet koskaan ole musta ylipäänsä olleet kiinnostuneita kun ne sinkkuina olivat. Ehkä ne vaan vittuilee.
[/quote]
sinkkumiehet ei kehtaa kun luulevat että luulet niiden iskevän.
naiset ei kysy koska tajuavat itsekin miksei viehättävä nainen välttämättä saa seuraa, moni mies tuntuu luulevan että nainen saa parin sormia napsauttamalla ja jos on vielä hyvännäköinen ja kiva niin saa valita parhaat päältä
olen varmaan teidän mielestä outo tapaus mutta minua ei kiinnosta parisuhde pätkääkään. en halua sitoutua kehenkään vaan haluan olla vapaa ja täysin tilivelvoton ihminen muille, kunhan itse tiedän mitä teen se riittää. olen onnellinen juuri näin ehkä jotkut toiset toteuttaa sen peruskaavan mies, yhteinen asunto, kihlat, lapset, häät, mutta minä en siihen kategoriaan kuulu eikä se minua haittaa yhtään. enkä halua lapsiakaan koska en usko että pystyisin saati jaksaisin kasvattaa heidät.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 20:06"][quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 18:39"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
sinkkumiehet ei kehtaa kun luulevat että luulet niiden iskevän.
naiset ei kysy koska tajuavat itsekin miksei viehättävä nainen välttämättä saa seuraa, moni mies tuntuu luulevan että nainen saa parin sormia napsauttamalla ja jos on vielä hyvännäköinen ja kiva niin saa valita parhaat päältä
[/quote]
Nainen saa jos haluaa.
Eivät enää. Luulevat kaappihomoksi.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 23:46"]
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 23:29"]
[/quote]
Tämä selittää sinkkuuteni syyn suht selvästi. Pitäisikö sitä jo tervehtiessä lisätä nimen perään sinkku/naimaton..?
[/quote]
Ja sitten kaikki pitäisi epätoivoisena sinkkuna.
Kyllä. Koko ajan. Olen nätti, fiksu, hauska, sosiaalinen ja en kiukuttele tai haasta riitaa turhasta, ns draamaa. Ongelma on että kukaan ei kelpaa minulle, vientiä kyllä olisi. Ne ketkä kelpaavat, syystä tai toisesta ovat tavoittamattomissa. Esim eri maa, varattu tms. KOKO ajan kaverit (ei ystävät) kyselevät että miten voin olla vielä sinkku ja miten kestää sinkkuutta ja eikö yksin ole kamalaa. Olen itsenäinen ja viihdyn sinkkuna, mutta muille se näyttää olevan epäonnistumisen merkki. En aio seurustella vain seurustelun takia joten ennen kuin löydön jonkun täydellisen, aion olla onnellinen itsenäisesti. Joillekin se on vain kovin vaikea ymmärtää.
Mulla on kaveri, joka jaksaa selittää, että toivoisi minun löytävän jonkun ja esittää teorioita siitä, miksi en löydä ketään. Oon ihan kettuillessani sanonut hyväksyneeni tilanteeni ja kohtaloni, joka on olla ikuisesti yksin. Kaveri kuitenkin on onnistunut tulkitsemaan sanomiseni ihan omalla tavallaan ja jossakin sivulauseessa sanonut minun aina valittavan sitä, ettei miestä löydy. En varmasti ole ikinä valittanut. Kaverille sinkkuuteni tuntuu olevan isompi ongelma, kuin minulle. Sama kaveri on myös tokaissut: "Sulla olisi syytä olla katkera elämästäsi. Onneksi et ole." Luulen, että tämäkin lausahdus liittyy sinkkuuteeni.
En ole epätoivoinen, eikä kumppanin löytäminen ole minulle mikään elämän ykkösasia. Eikä minulla omasta mielestäni ole syytä olla sen katkerampi elämääni kuin muillakaan. Olen ihan tyytyväinen näin ja kumppani löytyy, jos on löytääkseen.
Kyllä nimenomaan miehet ihmettelevät. Ja yleensä eivät tunne minua ja suoraan sanovat miten tuon näköinen nainen voi olla vapaana. Eivät siis tiedä yhtään mitään henkisistä lukoistani.
10-15 vuotta ihmettelivät. Nyt viimeiset 10v pitäneet mölyt mahassaan. Taisivat uskoa lopulta. :D
m41
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 20:27"]Mulla on kaveri, joka jaksaa selittää, että toivoisi minun löytävän jonkun ja esittää teorioita siitä, miksi en löydä ketään. Oon ihan kettuillessani sanonut hyväksyneeni tilanteeni ja kohtaloni, joka on olla ikuisesti yksin. Kaveri kuitenkin on onnistunut tulkitsemaan sanomiseni ihan omalla tavallaan ja jossakin sivulauseessa sanonut minun aina valittavan sitä, ettei miestä löydy. En varmasti ole ikinä valittanut. Kaverille sinkkuuteni tuntuu olevan isompi ongelma, kuin minulle. Sama kaveri on myös tokaissut: "Sulla olisi syytä olla katkera elämästäsi. Onneksi et ole." Luulen, että tämäkin lausahdus liittyy sinkkuuteeni.
En ole epätoivoinen, eikä kumppanin löytäminen ole minulle mikään elämän ykkösasia. Eikä minulla omasta mielestäni ole syytä olla sen katkerampi elämääni kuin muillakaan. Olen ihan tyytyväinen näin ja kumppani löytyy, jos on löytääkseen.
[/quote]
Äitini on puhunut minulle poikaystävän löytämisestä ja kiusoitellut poika-asioilla noin päiväkoti-ikäisestä lähtien. Ja ikinä en ole muuten seurustellut 27-vuoden ikään mennessä. Oon vissiin jo pennusta lähtien ollut kurkkuani myöten täynnä mies-asioista utelua.
Meillä töissä n30 joka hiukan itsekin "vitsailee" kelpaako kellekään ja tykkäiskö joku sen jutuista. Ite varattu m45 ja mun mielestä n30 olis erittäin kiinnostava nainen joka hurmaa kaikki miehet..Eikö muka saa kehua että sulla vientiä riittää ja poimit sitten parhaan kun kohdalle osuu?
Keski-ikäisen miehen yksineloa pikkukaupungissa ei kukaan ihmettele. En ole ainoa.