Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pankista lainaa

Vierailija
28.04.2015 |

Kuinka paljon omaa rahaa on oltava, että pääsee kiinni moiseen? Ei löydy takaajia. Asunto ei ole ensiasunto, koska olen aikoinani ostanut silloisen puolisoni kanssa asunnon. Aikaa tästä on vierähtänyt jo tovi, joten ei tietoa nykytilanteesta. Pankkeihin olen tietysti seuraavaksi yhteydessä, mutta täälläkin varmasti jollain jonkinlaista tietoa. Onko asumisoikeusasunto millainen vaihtoehto, jos en saa pankista enää lainaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa rahaa tarvitaan vähintään 10% asunnon ostohinnasta, lisäksi muita vakuuksia sen ostettavan asunnon lisäksi vähintään 15%, mieluiten 25% joko asunnon hinnasta tai lainan määrästä, riippuu, kumpi on suurempi (jotkuhan ottaa samalla lainaa remonttiinkin).

tämän lisäksi lainanhoitokulut (korko, lyhennykset enintään 20-v laina-ajalla ja muut kulut) ei saisi olla enempää kuin 30% teidän tuloista.

Vierailija
2/6 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvii omaa rahaa. Voit ostaa myös pankilta takauksen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli rahaa on oltava 25-35 000, että uskaltaa lähteä edes 100 000€ asunnosta haaveilemaan. kiitos kun vastasit.

Vierailija
4/6 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tämä pankin takaus on? Saako ainoastaan ensiasuntoon valtiontakauksen?

Vierailija
5/6 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö, ei tarvitse olla omaa rahaa euroakaan. Otappa selvää asioista. Kunhan sulla on säännölliset tulot, se riittää. Otat valtiontakauksen ja pankilta ostat vakuudet. Ainakin mulle luvattiin näin lainaa tuo satku. Vuositulot on nelkyttonnia.

Vierailija
6/6 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö, ei tarvitse olla omaa rahaa euroakaan. Otappa selvää asioista. Kunhan sulla on säännölliset tulot, se riittää. Otat valtiontakauksen ja pankilta ostat vakuudet. Ainakin mulle luvattiin näin lainaa tuo satku. Vuositulot on nelkyttonnia.

Vierailija kirjoitti:

Näin oli myös meillä. säästöjä ei ollut yhtään mutta niin vaan laina saatiin.

Eikö nykyään ole pakko olla omia säästöjä? Niin ainakin olen ymmärtänyt...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi