Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmettelevätkö muut sinkkuuttanne?

Vierailija
05.05.2015 |

Alkaa korpeamaan, uusille tuttavuudelle sinkkuuteni tuntuu olevan yllätys ja sellainen, johon joku (minua ei suuremmin tunteva) yrittää keksiä "syitä". Usein sitä kysytään suoraan, että no miksi olet sinkku. Useimmiten miehet, mutta alkaa tässä iässä naisiltakin saamaan kummeksivia katseita.

Miksei ihmiset pidä huolta vaan omista asioistaan, pitäiskö mun alkaa kysellä muilta, no miks sä olet parisuhteessa? Ihanaa kun omaa epäonnistumista hierotaan aina naamaan joka käänteessä :D

Kommentit (110)

Vierailija
41/110 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 17:25"]

Mä en ole enää sinkku, mutta olin kauan. Kyllähän sitä ihmeteltiin ja monet yrittivät keksiä teorioitakin. Sukulaiseni esimerkiksi arvailivat, etten uskalla sitoutua ja luottaa miehiin, koska oma isäni on viinaan menevä.

[/quote]

Joo ja minun ajateltiin olevan lesbo... Huoh.

Vierailija
42/110 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 12:27"]

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 12:15"]

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 21:48"]

No mutta kerro minulle miehelle, miksi näin on! Minä en aidosti ymmärrä, mikä tämä mystinen syy on, joka estää viehättävää naista saamasta seuraa.

[/quote]

Ei kaikki ulkoisesti viehättävät saa helposti seuraa. Minä olin ainakin nuorempana sitä, ja minua katsottiin kyllä perään ja minuun ihastuttiin ulkonäköni takia, mutta sitten kun paljastui, että olenkin vakavaluontoinen, sisäänpäinkääntynyt ja tylsä, niin eipä enää kiinnostanut. Kertapanoksi olisin kelvannut hyvinkin monelle mutta minua ei taas sellainen ole koskaan kiinnostanut.

[/quote]

Tämä. Ongelmahan on, että miehet etsivät hauskanpitoa ja seksiä, eivät suhdetta. Ne vakavamieliset nätit naiset kelpaavat seksisuhteeseen, eivät parisuhteeseen. Näin omalla ja parin muun pitkäaikaisen sinkkunaisen kohdalla, ketä tunnen.

Hauskinta kyllä, pari tuntemaani sinkkunaista on alkanut tapailemaan vakavassa mielessä ulkomaalaisen miehen kanssa kun suomalaisia tapailusta kiinnostuneita miehiä on vaikea löytää :D

[/quote]

Hauskaa tosiaan, minäkin olen jo useamman vuoden panostanut naisten iskemiseen ulkomailla, koska suomalaisia kunnollisia naisia on yhtä helppo löytyy kuin neulan heinäsuovassa. Tämähän taitaa olla win-win-tilanne kaikille osapuolille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/110 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 10:40"]

Kyllä ihmettelevät. Olen 35 ja en ole koskaan ollut naimisissa tai avoliitossa. En osaa itsekään sanoa miksi, sopivaa ehdokasta vain ei ole tullut vastaan. Olen seurustellut, mutta kenenkään kanssa homma ei ole ollut tosi vakavaa, siis sellaista, että mietittäisiin perheen perustamista tai avioliittoa tms. Alan pikkuhiljaa totutella ajatukseen, että en löydä koskaan ketään sellaista, jonka kanssa voisin perustaa perheen. Haluaisin lapsen, jos olisi sellainen järkevä ja kunnollinen mies, jonka kanssa sellaista voisi suunnitella.

Mutta siis sekä miehet että naiset ihmettelevät asiaa ääneen. Usein kuulen kommentteja "onko sulla liian kovat vaatimukset" tai "olet liian itsenäinen nainen, ei kukaan mies halua tuollaista" tai "eikö sulle kelpaa kukaan". Ei mulla ole suuret vaatimukset, pitää olla kunnollinen, järkevä, hauska, omata käytöstavat ja olla sen verran ok näköinen, että käy parturissa ja käyttää puhtaita vaatteita. Ja en ole valmis roikkumaan kenessä tahansa vain siksi että olisi joku (tätä tekee yllättävän moni kaverini). Usein kuulen myös sellaista, että sähän oota tosi nätti ja kiva tyttö, miksei sulla ole ketään. Vappuna jopa minulle tuntemattomat, samassa illanvietossa olleet kaverin kaverit ihmettelivät ääneen sinkkuuttani.

Yritän olla katkeroitumatta. Olen mielestäni ihan ok näköinen, pukeudun hyvin, käyn kampaajalla säännöllisesti, en ole ylipainoinen, mulla on ihan hyvä koulutus ja työpaikka, asunto, en tarvitse elättäjää itselleni, olen ulospäin suuntaunut, iloinen ja luonteeltani helppo (en kiukuttele kaikille tms.). Jossain kuitenkin mättää niin, että sitä oikeaa ei löydy. Ja se kyllä ärsyttää, että kaikkien mielestä minussa on jotain vikaa, koska miestä ei ole. Ja kaikki katsovat asiakseen sanoa sen aina ääneen. 80-v. tätinikin sanoi, että kyllä sun vaan täytyy joku kelpuuttaa, ettet jää yksin.

[/quote]

Mä olisin voinut kirjoittaa sanasta sanaan saman tekstin, täti vaan vaihdettuna mummoksi. ;-) Kokemusta löytyy myös varsinkin miehistä, jotka pidemmän työkaveruuden jälkeen alkavat ihmetellä ääneen sinkkuuttani ja pitävät sitä mahdottomana. 

Vierailija
44/110 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 10:33"]

Vain vanhat ihmiset kyselevät.

[/quote]

Kyllä esim. entiset luokkakaverit kyselee kun sattuu jossain törmäämään.

Vierailija
45/110 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naama on sen näköinen, että kukaan ei ihmettele tai kysele....

Vierailija
46/110 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 16:23"]Naama on sen näköinen, että kukaan ei ihmettele tai kysele....
[/quote]

Ja olen mies. Sekin vaikuttaa, kyllä immeiset nykyään tietää miten hommat menee

Vierailija
47/110 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää. Olen 21 enkä ole ikinä seurustellut, mutta tarviiko sitä kaikille muka selitellä:/ Varsinkin kun syy on lähinnä se, että en kelpaa kenellekään.

Vierailija
48/110 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 16:24"][quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 16:23"]Naama on sen näköinen, että kukaan ei ihmettele tai kysele....
[/quote]

Ja olen mies. Sekin vaikuttaa, kyllä immeiset nykyään tietää miten hommat menee
[/quote]

Niin ja tuossa kun oli tyttöystävä, niin ihmeteltiin toisten päin, että noinko nätti on sun tyttöystävä....

Vierailija
49/110 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan minulta kysytty, ehkä pitävät niin luuserina etteivät ihmettele.

Vierailija
50/110 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän kyseltiin, kun olin 18-22-vuotias. Varmaan mennyt viimeisetkin viehättävyyden rippeet, kun olen peräti 23 v, eikä enää kysellä. 

Vierailija
51/110 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 16:42"]

Enemmän kyseltiin, kun olin 18-22-vuotias. Varmaan mennyt viimeisetkin viehättävyyden rippeet, kun olen peräti 23 v, eikä enää kysellä. 

[/quote]

Musta taas tuntuu, että mitä enemmän ikää sitä enemmän ihmetellään.

Vierailija
52/110 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin itse naimisiin ihan liian nuorena ja kypsymättömänä ja tyhmänä, mies tulee pettämään ja jättämään sitten kun kasvaa aikuiseksi ja löytää jonkun jännittävämmän, olen epävarma ja mt-ongelmainen ja mustasukkainen.

Mutta minulla on kyllä kavereita joiden sinkkuutta ihmetellään. Lähinnä yksi huippukaunis, älykäs ja ihana nainen joka muka ei voi olla sinkku. Ilmeisesti kommentoijien tarkoitus on tavallaan kehaista kaveria että on se kumma että noin upea nainen on vielä vapaana, mutta kyllähän se häntä ärsyttää ja surettaa.

Sinkkuus on aina sitä ettei sopivaa ole sattunut kohdalle, ei siinä ole kyse siitä onko hyvä vai huono.

Vierailija
53/110 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä moni on ihmetellyt, varsinkin miehet. Olen kaikille sanonut ettei vaan ole osunut kohdalle sitä oikeaa, siihen loppuvat utelut. Mulla oli joskus pitkä suhde, nyt olen ollut sinkkuna jo monta vuotta. Kaikesta huolimatta olen ihan tyytyväinen elämääni. N36

Vierailija
54/110 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni on tuonut esille tuon miesten ihmettelyn ja mitä oon huomannut, niin ne on nimenomaan ne varatut miehet jotka ei sitä meinaa millään uskoa.

Vierailija
55/110 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole enää sinkku, mutta olin kauan. Kyllähän sitä ihmeteltiin ja monet yrittivät keksiä teorioitakin. Sukulaiseni esimerkiksi arvailivat, etten uskalla sitoutua ja luottaa miehiin, koska oma isäni on viinaan menevä.

Vierailija
56/110 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 17:16"]

Moni on tuonut esille tuon miesten ihmettelyn ja mitä oon huomannut, niin ne on nimenomaan ne varatut miehet jotka ei sitä meinaa millään uskoa.

[/quote]

Saman huomannut. Aika kummallista miksi näin?

Vierailija
57/110 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 33v. Minulta kysellään jatkuvasti. Baareissa vieraat ihmiset, kaverit/tuttavat, työkaverit, vanhat koulukaverit, sukulaiset, vanhempieni tuttavat. Vanhempani ja sisarukseni eivät onneksi ole koskaan kyselleet - ovat sentään mukavia ja järkeviä ihmisiä, jotka kunnioittaa yksityisyyttä. Luonteessani, koulutuksessani, työssäni, sosiaalisuudessani tai ulkonäössäni ei ole mitään vikaa. Olen vain tietoisesti valinnut tämän tien. Nautin enemmän yksin elämisestä enkä tunne yksinäisyyttä (minulla on monta rakasta ystävää). Ärsyttää, kun ihmetellään eikö minua raukkaa kukaan mies huoli. No kun en halua, enkä ole tippaakaan parisuhdeihminen. Jo ihan nuoresta asti tiesin, ettei minua kiinnosta häät, lapset, parisuhdekuviot. Kyllä elämä voi olla muutenkin todella mielekästä, vaikkei sitä uppiniskaiset sukulaiset ja hyvänpäiväntutut uskokaan. Lapsikyselyt saa yleensä hiljennettyä vastaamalla, että mitenkäs se kysyjän oma seksielämä.

Vierailija
58/110 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 17:25"]Mä en ole enää sinkku, mutta olin kauan. Kyllähän sitä ihmeteltiin ja monet yrittivät keksiä teorioitakin. Sukulaiseni esimerkiksi arvailivat, etten uskalla sitoutua ja luottaa miehiin, koska oma isäni on viinaan menevä.
[/quote]

Joo, näitä erilaisia teorioita kuulen minäkin toisinaan.. Jotkut arvelevat minun olevan kaappilesbo (kuulemma koska olen pitkäaikainen sinkku ja postailen välillä somessa uutisia liittyen homoseksuaalien oikeuksiin ym). Sinänsä huvittava teoria - olen avoimesti suvaitsevainen ja homojen oikeuksia kailottava, mutta en kuitenkaan uskaltaisi itse tulla sieltä kaapista ulos? :D Postailen välillä myös ihastelevia kommentteja jostain karismaattisesta MIESnäyttelijästä, mutta se on heistä varmaan selvää hämäystä vaan ;)
.
Jotkut ovat myös miettineet, että minulla on varmaan huono itsetunto ja siksi työnnän miehet pois. Tai että lapsuudenkodissani ei kenties näytetty avoimesti tunteita, joten en siksi kykenisi sitoutumaan ja ilmaisemaan kiintymystäni. Noh, pieleen meni nämäkin :D

Vierailija
59/110 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kyselty, ei. Voisi olla vaihtelua, jos kysyttäisiin.

Vierailija
60/110 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 17:32"]

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 17:16"]

[/quote]

Saman huomannut. Aika kummallista miksi näin?

[/quote]

Josko se miettii, miksi itellä sit on kotona se kaamee riivinrauta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä