Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen lapsellinen mökötys ja kiukuttelu seksistä.

Vierailija
11.01.2022 |

Ärsyttää kun mies vaipuu ihan taaperon tasolle aina jos edellisestä seksikerrasta ehtii hänen mielestään vierähtää liian pitkä aika. Tämä tapahtuu yleensä siinä vaiheessa jos ehtii kulua noin 8-9päivää ilman seksiä. Sanottakoon, että meillä on pieniä lapsia ja arki aika kuluttavaa, joten se mielestäni vähän selittää noita "pitkiä" taukoja. Ikinä ei varmasti ole kahta viikkoa mennyt ilman kuitenkaan. Se mikä eniten hämmästyttää on kuinka nopea tämä miehen mielialamuutos on, tänään kaikki ihan jees ja normaalisti, rento tunnelma yms, mutta seuraavana päivänä rentouden tilalle on tullut äksyilevä aikuistaapero. Mies ei ymmärrä sitäkään, että tuo käytös on siinä määrin vittumaista ja ärsyttävää, että vie kyllä loputkin halut. Onko muilla tämmöisiä aikuistaaperoita miehenä? Tai haluaisiko joku mies selittää voiko seksin "puute" laukaista ihan yhtäkkiä jonkun raivomoodin?

Kommentit (3538)

Vierailija
1661/3538 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehille tuntuu oikeasti nyt tulevan yllätyksenä se, että nyky-yhteiskunnassa on täysin ok olla menemättä parisuhteeseen, erota, pysyä sinkkuna ja olla tekemättä lapsia. Naiset lienevät tästä oikeudesta vielä tyytyväisempiä kuin miehet. Ketään ei harmita, kun ihminen elää valitaemallaan tavalla. Tuskin teitäkään kiinnostaa, onko joku random Riitta parisuhteessa vai ei. Meitä kiinnostaa teidän mgtow-miesten parisuhteet ihan yhtä vähän. Miksi. Kukaan. Välittäisi?

Naiset välittävät jos vapaalla jalalla on terve, sivistynyt, paheeton, koulutettu hyvinvoiva mies joka ei ole alkoholisti tai väkivaltainen.

Äidille se vasta kova paikka onkin kun sitä on pojalle hoettu koko lapsuus "susta tulee hyvä mies jollekin kivalle tytölle" ja sitten se kaikki kasvatus "menee hukkaan"   ;)

😂 Kyllä joo. Äidin harmituksen ymmärrän, kun aikuinen poika leikkii seksinukeilla ja käy huorissa. Ei ehkä elämää jota vanhemmat lapsilleen toivoisi. Mutta naiset ei kyllä sen olemassaolosta edes tiedä eikä osaa sitä kaivata.

Voi jessus näitä teidän pompöösejä harhaisuuksia.

Kerro, mitä vikaa siinä elämässä?

Ja kyllä naiset huomaa sinkut, varsinkin jos niillä menee hyvin.

Jokainen eläköön elämänsä tavallaan. Mutta valtaosa ihmisistä ei pidä erityisen tavoiteltavana elämää, jossa masturboidaan seksirobottiin ja käydään huorissa. Sitä pidetään säälittävänä ja naurettavaa. Ymmärrät kai sen? Se ei tarkoita ettetkö voi elää juuri sellaista elämää.

Mikä siinä on säälittävää tai naurettavaa? Se on tulevaisuutta ja yhä useampi tulee siihen siirtymään varsinkin, jos pandemiat jylläävät maailmalla tulevaisuudessakin.

Olet rajoittunut. Ja mitä se on sinulta pois, jos jotkut saavat tyydytyksensä näin?

Kultaseni, luepa tarkemmin. Puhun yleisestä mielipiteestä, en omastani. Mulle on aivan sama mihin masturboit, vaikka kukkapurkkiin, ja se ei todella ole minulta pois. Miten edes voisi olla? Mulla ei ole ns. koira juoksemassa näissä kisoissa.

Mitä väliä on jollain yleisellä mielipiteellä? Annatko sellaisten määrätä elämääsi?

Taidat olla rajoittunut ja haluat, että kaikki elävät samalla tapaa kuin sinä.

Vierailija
1662/3538 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi ei tarvitse elää ap:n kaltaisen naisen kanssa parisuhteessa. Seksi on aivan olennainen osa parisuhdetta ja jos toista ei seksi kiinnosta, niin suhde on käytännössä kuollut.

Tätä ei moni nainen ymmärrä. Kuvitellaan että suhde voi jatkua ihan normaalisti vaikka seksi loppuu tai on ihan minimaalista.

Jos seksiä nyt kuitenkin se 2-4 krt kuussa on pikkulapsiaikana, kuten kauhistelemasi ap:n tapauksessa, niin minä en puhuisi vielä seksin kokonaan loppumisesta tai edes minimaalisuudesta. Mutta toivottavasti te aloittajan haukkujat ette joudu koskaan sellaiseen tilanteeseen, että joutuisitte oikeasti olemaan pitkään ilman seksiä ja toisen ihmisen läheisyyttä. Monille meistä sinkuista joku vaille 2 viikkoa putkeen ilman seksiä on niin lyhyt aika ettemme tosiaan viitsisi valittaa ja kiukutella, jos edes siihen olisi mahdollisuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1663/3538 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehille tuntuu oikeasti nyt tulevan yllätyksenä se, että nyky-yhteiskunnassa on täysin ok olla menemättä parisuhteeseen, erota, pysyä sinkkuna ja olla tekemättä lapsia. Naiset lienevät tästä oikeudesta vielä tyytyväisempiä kuin miehet. Ketään ei harmita, kun ihminen elää valitaemallaan tavalla. Tuskin teitäkään kiinnostaa, onko joku random Riitta parisuhteessa vai ei. Meitä kiinnostaa teidän mgtow-miesten parisuhteet ihan yhtä vähän. Miksi. Kukaan. Välittäisi?

Naiset välittävät jos vapaalla jalalla on terve, sivistynyt, paheeton, koulutettu hyvinvoiva mies joka ei ole alkoholisti tai väkivaltainen.

Äidille se vasta kova paikka onkin kun sitä on pojalle hoettu koko lapsuus "susta tulee hyvä mies jollekin kivalle tytölle" ja sitten se kaikki kasvatus "menee hukkaan"   ;)

Äidin harmituksen ymmärrän, kun aikuinen poika leikkii seksinukeilla ja käy huorissa.

Ensinnäkin, mistä kukaan tervejärkinen äiti saisi tällaisen tiedon poikansa elämästä?

Toiseksi: mitä väliä sillä on, mitä äiti ajattelee aikuisen poikansa elämästä. Ei Suomi sentään mikään Italia ole.

Ei sillä olekaan väliä, sanoin vain että ymmärrän hyvin vanhempien harmituksen. Mutta kyllä kai vapautunut mgtow-mies elää totuuttaan ylpeästi ja avoimesti aatteensa mukaan? Eikö asian normalisointi ja stigman poisto ollut just se juttu? En ymmärrä miksi silikoni-Tatjanaa ei siis voisi tuoda yökylään mukaan seuralaiseksi? Se on ihan ok.

Kerrotko itse äidillesi, missä asennossa Reiskan kanssa teitte sen paskovan ja rääkyvän toukan?

Tai miten kiristät imuroinnilla, että Reiska saa seksiä?

Entäpä sen, miten teidän talous on hoidettu?

Tämä on kyllä ihan pelkkää triviaa, koska vanhempani ovat kuolleet.

Jos haluat ideologisesti normalisoida elämäntapaasi ja levittää sen ilosanomaa, niin kai voit kertoa siitä, menemättä yksityiskohtiin? Eikö se ole koko jutun ja liikkeen pointti, sinun mukaasi?

Miksi minun erityisesti pitäisi perustella elämäntapaani?

Eihän tätä vaadita keneltäkään vanhoillisessa parisuhdemallissa elävältäkään.

Ok, mä luulin että kun se on liike, jonka on tarkoitus levitä ja sä haluat sitä aktiivisesti levittää ja normalisoida, niin se perustelu sille elämäntavalle olis ihan oleellinen pointti. Mutta ei kai sitten. Ilmankos se ei oikein tunnu leviävän 🤷‍♀️.

Vierailija
1664/3538 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mgtow-liittolaisnaiset? Keitäs he sitten ovat, kun tarkoitus on sanoutua totaalisesti irti koko naissukupuolesta? Naiset jotka ei huomioi teitä mitenkään ja pysyvät poissa elämästänne? Äitikö se on? Jos sattuu kuitenkin tarttemaan jotain jeesiä? Jotenkin sekava systeemi.

Liikkeessä on erilaisia tasoja, joihin yksilö sitoutuu. On myös tasoja, joihin pyrkiä.

Omalla kohdallani (en voi puhua muiden puolesta) tämä tarkoittaa sitä, että haluan tällä hetkellä vielä seksiä naisen kanssa. Seksirobottivallankumous, joka on tulossa, katkaisee minun kohdaltani riippuvuuden naisista seksuaalisuuteni osalta.

Ja susta siis prostituoitu on silloin sun mgtow-liittolainen? Onkohan hän tietoinen liittolaisuudestaan?

Hän saa korvauksen tarjoamastaan palvelusta, ei saa osaltani mitään häirintää ja yritän poistaa hänen ammattiinsa kohdistuvaa stigmaatiota esim. juuri tällä palstalla.

Edelleen, hän ei ole millään tavalla liittolaisesi. Ootte te kyllä melkoisia selittäjiä. Sunkin ongelmasi on selvästi se, että sulla on liikaa aikaa pyörittää ajatuksiasi vain naisten ympärillä. 24/7. Hanki itellesi oikeesti joku aikuisen miehen harrastus ja koeta irrottautua tuosta teinipojan scifi-maailmasta.

Kuka sinä olet selittämään yhtään mitään, jos et ole itse toiminnut alan naisena?

Ilman parisuhdetta minulla on aikaa paljon enemmän aikaa harrastuksilleni kuin parisuhteessa olevilla on. Kaikkein parasta on se, etten joudu kuuntelemaan joltain naisoletetulta sitä, ovatko harrastukseni tarpeeksi aikuismaisia.

Kiitos kuitenkin huolenpidostasi, vaikka en sitä kaipaakaan!

On se hyvä että sulla riittää aikaa vauvapalstailla. Mgtow-miehenä. Tirsk.

Olen vielä yrittäjä. Toimin netissä. Minä voin päättää ihan itse, miten aikani käytän

Tänään päätän käyttää sen näin. En tarvitse naisten neuvoja tässäkään asiassa. ❤️

TänäänKIN. Naiset nyt vaan on kuitenkin se mgtow-miehenkin elämänsisältö. Ymmärrän. Vie vähän uskottavuutta tolta sun sanomalta. Mutta eihän se se pointti olekaan.

Täältä saa hyvää materiaalia Ameriikan veljille. Kiitos, kun todistatte MGTOW-liikkeen tarpeellisuuden!

Harmittaako sinua yleisestikin kovin paljon miehet, joita ei voi kahlehtia alistavaan parisuhdemalliin?

Öööh? Ei. Olen saanut tasa-arvoiseen parisuhteeseen yhden miehen. Muut saa kulkea ihan mitä polkuja vaan. Mutta kuten kaikki tiet vievät Roomaan, teidän polkunne pâätyvät naisten luo, tavalla tai toisella. Kummallista.

Kummallista, ettet ymmärrä sitä, että tämä on matka, joka kestää. Olen jo kertonut tavoitteeni, mihin pyrin. Vielä siihen pääseminen ei ole mahdollista.

Onneksi itse varmaan olet täydellinen omassa elämässäsi. ❤️

Sä oot noin alussa mutta koet olevasi kovakin “opettaja” asiassa? 😂😂 Tää ketju on parasta pitkään aikaan.

Pitääkö jokaisen esim. käyttää heroiinia, jotta voisi kertoa sen vaarallisuudesta?

En itse asiassa ole kovinkaan alussa, vaan todella pitkällä. Olen kohta taloudellisesti riippumaton ja voin noin 4 vuoden päästä lopettaa työnteon ja muuttaa esim. Thaikkuihin tai Vietnamiin.

Voin käydä kerran viikossa maksullisissa. Ja noissa halvemmissa maissa vaikka joka päivä.

Tärkein kohde on kuitenkin mahdollisimman hyvä seksirobotti.

Mä en nyt ymmärrä miten taloudellinen riippumattomuus (mistä?) liittyy mgtowiin. Etkö sä halua olla sitä ihan aikuisena ihmisenä, riippumatta naisista tai miehistä?

Yleisesti taloudellinen ruiippumattomuus tarkoittaa että voi elää sääästöillään j nauttia elämästään ilman stressiä mistä seuraavan kuun palkka tulee.

Toteutuu usein jollain tasolla esim. yrittäjillä jotka myy firmansa ja saa cash outin sillä tavalla.

Toki, emme voi olettaa että esim. hoitajat tunnistaisivat termiä joten ollaan kaikki tarkempia jatkossa ja selitetään neideille mistä on kyse näiden vaikeiden sanojen kohdalla.

-eri

Sain joskus bitcoineistani noin 300 000 euroa ja sitä pottia olen kasvattanut rahastosijoituksilla, jotka kohta outtaan. Lisäksi on 3 sijoituskämppää, jotka myyn. Perintöosakkeet ja firma myös myyntiin.

Noin 1 000 000 eurolla pitäisi sitten loppuelämä pärjätä.

Nyt pitäisi vaan päättää se maa, johon lähden. Thaikut/Vietnam ovat kärjessä tällä hetkellä.

Jos on asiantuntijoita linjoilla, niin vinkit lämpimästä, suht lämpimästä maasta, jossa pillu on halpaa, ovat tervetulleita.

Tähän naisia hyysäävään valtioon loppuu minun veronmaksuni.

Thaikuissa et saa omistaa kiinteistöä jne. Ei kannata mennä sinne kusetettavaksi.

Vierailija
1665/3538 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on sellainen poika ja on se harmi, mutta ei ole minun asiani. Harmittaa vielä senkin takia, kun se ryökäle on oikeasti komea kuten isänsä ja voisi valita naisen, ei tarvitsisi tyytyä. Ajatelkaa nyt, kun poika on yli 190 cm pitkä, leveät hartiat, hoikka, komeat kasvot, dippainssi, älykäs, hauska, ei polta eikä juo ja on siis oikeasti älyttömän ihana ja ei halua parisuhdetta. Voisin hyppiä kiukusta, kun tuollainen "menee hukkaan". No turha kiukutella, pääasia, että lapsi on onnellinen. Ikinä en pojalle sanoisi, että harmittaa. 

-eri

Onpa eri näkökulma. En hahmota lainkaan tuota "hukkaan menemistä". Mulla on nuori aikuinen tytär, ja toivon hänen olevan elämässään onnellinen, oli siinä sitten parisuhde, pari suhdetta tai ei kumpaakaan lainkaan, se on hänen asiansa.

Niinhän se onkin lapsen oma asia, sen takia en mitään sanokaan. Itse olen vain ollut hänen isänsä kanssa älyttömän onnellinen ja jotenkin toivoin aikani, että poikakin haluaisi läheisen ihmisen elämäänsä, ettei olisi yksin. 

Lapsen elämä on kuitenkin hänen omansa ja hänen onnensa koostuu eri palasista kuin omani. Teimme vain miehen kanssa niin upean miehen ja ei kuin rusetti päälle, niin olisi sellainen lahja jollekin naiselle, että parempaa ei voisi toivoa. Niin oli hänen isänsä aikoinaan minulle. Olisi ollut mukavaa, jos joku olisi välittänyt pojastani samalla tavalla, kuin itse olen välittänyt hänen isästään. 

Vierailija
1666/3538 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mgtow-liittolaisnaiset? Keitäs he sitten ovat, kun tarkoitus on sanoutua totaalisesti irti koko naissukupuolesta? Naiset jotka ei huomioi teitä mitenkään ja pysyvät poissa elämästänne? Äitikö se on? Jos sattuu kuitenkin tarttemaan jotain jeesiä? Jotenkin sekava systeemi.

Liikkeessä on erilaisia tasoja, joihin yksilö sitoutuu. On myös tasoja, joihin pyrkiä.

Omalla kohdallani (en voi puhua muiden puolesta) tämä tarkoittaa sitä, että haluan tällä hetkellä vielä seksiä naisen kanssa. Seksirobottivallankumous, joka on tulossa, katkaisee minun kohdaltani riippuvuuden naisista seksuaalisuuteni osalta.

Ja susta siis prostituoitu on silloin sun mgtow-liittolainen? Onkohan hän tietoinen liittolaisuudestaan?

Hän saa korvauksen tarjoamastaan palvelusta, ei saa osaltani mitään häirintää ja yritän poistaa hänen ammattiinsa kohdistuvaa stigmaatiota esim. juuri tällä palstalla.

Edelleen, hän ei ole millään tavalla liittolaisesi. Ootte te kyllä melkoisia selittäjiä. Sunkin ongelmasi on selvästi se, että sulla on liikaa aikaa pyörittää ajatuksiasi vain naisten ympärillä. 24/7. Hanki itellesi oikeesti joku aikuisen miehen harrastus ja koeta irrottautua tuosta teinipojan scifi-maailmasta.

Kuka sinä olet selittämään yhtään mitään, jos et ole itse toiminnut alan naisena?

Ilman parisuhdetta minulla on aikaa paljon enemmän aikaa harrastuksilleni kuin parisuhteessa olevilla on. Kaikkein parasta on se, etten joudu kuuntelemaan joltain naisoletetulta sitä, ovatko harrastukseni tarpeeksi aikuismaisia.

Kiitos kuitenkin huolenpidostasi, vaikka en sitä kaipaakaan!

On se hyvä että sulla riittää aikaa vauvapalstailla. Mgtow-miehenä. Tirsk.

Olen vielä yrittäjä. Toimin netissä. Minä voin päättää ihan itse, miten aikani käytän

Tänään päätän käyttää sen näin. En tarvitse naisten neuvoja tässäkään asiassa. ❤️

TänäänKIN. Naiset nyt vaan on kuitenkin se mgtow-miehenkin elämänsisältö. Ymmärrän. Vie vähän uskottavuutta tolta sun sanomalta. Mutta eihän se se pointti olekaan.

Täältä saa hyvää materiaalia Ameriikan veljille. Kiitos, kun todistatte MGTOW-liikkeen tarpeellisuuden!

Harmittaako sinua yleisestikin kovin paljon miehet, joita ei voi kahlehtia alistavaan parisuhdemalliin?

Öööh? Ei. Olen saanut tasa-arvoiseen parisuhteeseen yhden miehen. Muut saa kulkea ihan mitä polkuja vaan. Mutta kuten kaikki tiet vievät Roomaan, teidän polkunne pâätyvät naisten luo, tavalla tai toisella. Kummallista.

Kummallista, ettet ymmärrä sitä, että tämä on matka, joka kestää. Olen jo kertonut tavoitteeni, mihin pyrin. Vielä siihen pääseminen ei ole mahdollista.

Onneksi itse varmaan olet täydellinen omassa elämässäsi. ❤️

Sä oot noin alussa mutta koet olevasi kovakin “opettaja” asiassa? 😂😂 Tää ketju on parasta pitkään aikaan.

Pitääkö jokaisen esim. käyttää heroiinia, jotta voisi kertoa sen vaarallisuudesta?

En itse asiassa ole kovinkaan alussa, vaan todella pitkällä. Olen kohta taloudellisesti riippumaton ja voin noin 4 vuoden päästä lopettaa työnteon ja muuttaa esim. Thaikkuihin tai Vietnamiin.

Voin käydä kerran viikossa maksullisissa. Ja noissa halvemmissa maissa vaikka joka päivä.

Tärkein kohde on kuitenkin mahdollisimman hyvä seksirobotti.

Mä en nyt ymmärrä miten taloudellinen riippumattomuus (mistä?) liittyy mgtowiin. Etkö sä halua olla sitä ihan aikuisena ihmisenä, riippumatta naisista tai miehistä?

Yleisesti taloudellinen ruiippumattomuus tarkoittaa että voi elää sääästöillään j nauttia elämästään ilman stressiä mistä seuraavan kuun palkka tulee.

Toteutuu usein jollain tasolla esim. yrittäjillä jotka myy firmansa ja saa cash outin sillä tavalla.

Toki, emme voi olettaa että esim. hoitajat tunnistaisivat termiä joten ollaan kaikki tarkempia jatkossa ja selitetään neideille mistä on kyse näiden vaikeiden sanojen kohdalla.

-eri

Sain joskus bitcoineistani noin 300 000 euroa ja sitä pottia olen kasvattanut rahastosijoituksilla, jotka kohta outtaan. Lisäksi on 3 sijoituskämppää, jotka myyn. Perintöosakkeet ja firma myös myyntiin.

Noin 1 000 000 eurolla pitäisi sitten loppuelämä pärjätä.

Miksi sä kämppäs myisit?

Vastasin jo muualla. Muutan pois Suomesta.

Juu mutta vuokratuloja ja asianhoitaja.

Vierailija
1667/3538 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂 Kyllä joo. Äidin harmituksen ymmärrän, kun aikuinen poika leikkii seksinukeilla ja käy huorissa. Ei ehkä elämää jota vanhemmat lapsilleen toivoisi. Mutta naiset ei kyllä sen olemassaolosta edes tiedä eikä osaa sitä kaivata.

Jokainen eläköön elämänsä tavallaan. Mutta valtaosa ihmisistä ei pidä erityisen tavoiteltavana elämää, jossa masturboidaan seksirobottiin ja käydään huorissa. Sitä pidetään säälittävänä ja naurettavaa. Ymmärrät kai sen? Se ei tarkoita ettetkö voi elää juuri sellaista elämää.

Mikä siinä on säälittävää tai naurettavaa? Se on tulevaisuutta ja yhä useampi tulee siihen siirtymään varsinkin, jos pandemiat jylläävät maailmalla tulevaisuudessakin.

Olet rajoittunut. Ja mitä se on sinulta pois, jos jotkut saavat tyydytyksensä näin?

Kultaseni, luepa tarkemmin. Puhun yleisestä mielipiteestä, en omastani. Mulle on aivan sama mihin masturboit, vaikka kukkapurkkiin, ja se ei todella ole minulta pois. Miten edes voisi olla? Mulla ei ole ns. koira juoksemassa näissä kisoissa.

Mitä väliä on jollain yleisellä mielipiteellä? Annatko sellaisten määrätä elämääsi?

Sinun on kovin vaikea nyt uhriutumiseltasi erotella asioita ja näkökulmia.

Onnea eloosi.

Vierailija
1668/3538 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauran vaan tälle naisten seksirobottipelolle. Varsinkin, kun naisille on jo pitkään ollut tarjolla tajuton määrä eri kokoisia tekokyrpiä ja klitorisvatkaimia. 😂

Vierailija
1669/3538 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen miehiä liittymään MGTOW-liikkeeseen. Parisuhteet ovat vain tulonsiirtoa varakkaimmilta (miehet) köyhemmille (naiset).

Pääse oman elämäsi herraksi ja käytä rahasi maksullisiin naisiin. Näin saat seksiä ilman parisuhteen haittavaikutuksia.

Älä todellakaan tee lapsia! Menetät rahasi.

MGTOW tekee mieheestä rikkaamman niin taloudellisesti kuin henkisesti. Älä ole riippuvainen naisista, vaan elä rikasta elämää!

Hyvin suunniteltu! Naiset saa miesten rahat joka tapauksessa.

Niinpä. Tavalla tai toisella me nauretaan matkalla pankkiin. Ka-ching! Se tulee aina olemaan niin, niin kauan kuin miesten pesän tarve ylittää muut tarpeet. Se ei näytä ihan heti muuttuvan 😉.

Palveluista pitääkin maksaa, mutta tuotteen pitää olla kunnossa.

Parisuhdemallissa ei pysty mitenkään ennustamaan panos-/tuotossuhdetta.

Maksullisissa naisissa on parasta se, että tietää, mitä saa. Ja ilman turhia parisuhdepelejä, kuten feikattuja päänsärkyjä ja väsymystiloja.

Ja tokkopa nämä rahat parisuhdemallia kannattavalle naiselle päätyvät, vaan MGTOW-liittolaisnaisille.

Mikä on tämä mystinen raha, minkä työssäkäyvät naiset parisuhteessa mieheltä saavat? Joku seurustelurahako? Maksullinen nainen feikkaa sinulle koko rahalla, se on varmaa.

Mä mietin ihan samaa. Ei mun mies koskaan mulle mitään rahaa. Mä tienaan omat rahani ja kaikki maksetaan puoliksi.

Päinvastoin mieshän hyötyy suhteesta rahallisesti niin kuin nainenkin, koska kaikki kahdelle jaettuna puoliksi tulee halvemmaksi kuin hankkiminen tai ostaminen yhdelle. Ei vaan hotellihuoneet vaan asunnot, kaikki yhteiset kamat... isoistakaan ruokapakkauksista ei mee haaskuun.

Renkaanvaihtokaan ei meillä maksa miehelle mitään koska mä vien sen auton sinne ja maksan :D Sit se maksaa kauppareissun, mä tankkaan, se maksaa raflassa ja mä baarissa, se maksaa liput ja mä juomat jne... miten tuossa ei mies nettoa hyvin siihen verrattuna siihen että maksaisi kaiken yksin, on kyllä jotain fantasiamatematiikkaa. Jos mä kuolen niin se nettoaa vielä henkivakuutusrahat!

51% parisuhteista on sellaisia joissa mies tienaa merkittävästi naista enemmän. Vain 29% on about tasa-arvoisia.

Mutta aina täällä on naiset jotka tienaa enemmän kuin mies ja maksaa kaiken puoliksi  :D

Ja näiden työ on aina jokin erittäin vaativa asiantuntijatehtävä, jossa istutaan av-foorumilla 07-23. Joka.ikinen.päivä.

Vierailija
1670/3538 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirveää miesvihaa koko ketju täynnä. Hävettää olla suomalainen nainen.

Kyllä tässä ketjussa keskustelevat naiset kehtaisivat näyttää tekstintä poikalapsilleen, veljilleen, aviopuolisoilleen, ja isilleen.

Vierailija
1671/3538 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nauran vaan tälle naisten seksirobottipelolle. Varsinkin, kun naisille on jo pitkään ollut tarjolla tajuton määrä eri kokoisia tekokyrpiä ja klitorisvatkaimia. 😂

Hei, kukaan ei pelkää niitä roboteja. Ei kukaan. Itse vain toistelette tuota itsellenne.

Vierailija
1672/3538 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on sellainen poika ja on se harmi, mutta ei ole minun asiani. Harmittaa vielä senkin takia, kun se ryökäle on oikeasti komea kuten isänsä ja voisi valita naisen, ei tarvitsisi tyytyä. Ajatelkaa nyt, kun poika on yli 190 cm pitkä, leveät hartiat, hoikka, komeat kasvot, dippainssi, älykäs, hauska, ei polta eikä juo ja on siis oikeasti älyttömän ihana ja ei halua parisuhdetta. Voisin hyppiä kiukusta, kun tuollainen "menee hukkaan". No turha kiukutella, pääasia, että lapsi on onnellinen. Ikinä en pojalle sanoisi, että harmittaa. 

-eri

Onpa eri näkökulma. En hahmota lainkaan tuota "hukkaan menemistä". Mulla on nuori aikuinen tytär, ja toivon hänen olevan elämässään onnellinen, oli siinä sitten parisuhde, pari suhdetta tai ei kumpaakaan lainkaan, se on hänen asiansa.

Niinhän se onkin lapsen oma asia, sen takia en mitään sanokaan. Itse olen vain ollut hänen isänsä kanssa älyttömän onnellinen ja jotenkin toivoin aikani, että poikakin haluaisi läheisen ihmisen elämäänsä, ettei olisi yksin. 

Lapsen elämä on kuitenkin hänen omansa ja hänen onnensa koostuu eri palasista kuin omani. Teimme vain miehen kanssa niin upean miehen ja ei kuin rusetti päälle, niin olisi sellainen lahja jollekin naiselle, että parempaa ei voisi toivoa. Niin oli hänen isänsä aikoinaan minulle. Olisi ollut mukavaa, jos joku olisi välittänyt pojastani samalla tavalla, kuin itse olen välittänyt hänen isästään. 

Eli vaikka et sano mitään, katsot edelleen hänen elämäänsä omasta kapeasta näkökulmastasi. Sinulle se parisuhde on ollut se ihana juttu elämässäsi joten et ymmärrä kuinka joku ei sitä halua. No osa meistä ei vaan halua!

Aivan kauheaa sanoa että siinä menee hyvä mies hukkaan. Ei mene. Hän määrittää itse oman elämänsä eikä mitään "mene hukkaan" vaikka ei ikänään katsoisi naiseen päinkään. Tuo sanavalinta arvottaa parisuhteen edelleen elämän parhaaksi muodoksi.

Vierailija
1673/3538 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen siinä mielessä tyytyväinen seksielämäämme, että sitä edelleen on, vaikka meillä on kaksi lasta - toinen päiväkoti-ikäinen, toinen kouluikäinen - eikä lainkaan tukiverkkoja, eli mummoloita tai sukulaisia, jotka voisivat hoitaa lapsia.

Silti pidemmässä juoksussa harmittaa ja vähän masentaa seksielämän kuivahtaminen. Seksiä on noin 2-3 kertaa kuukaudessa. Se on siinä mielessä OK, että pystyn toki elämään tämän kanssa, mutta siitä huolimatta harmittaa ajatus etenkin siitä, että spontaania seksiä ei ole. Ei arkiseksiä, ei tilanteita, jotka voisivat johtaa seksiin yhteisen kiinnostuksen syttyessä.

Lähtökohtaisesti harrastamme seksiä kerran viikossa, sunnuntaisin, saunan jälkeen, lasten mentyä nukkumaan, paitsi jos vaimolla on kuukautisviikko, mieltä painavia huolia, sairautta tai muita syitä, jotka estävät tämän seksin. Käytännössä kuukausittain seksiä on siis joko 3 kertaa tai 2 kertaa. Aivan poikkeuksellisesti, esimerkiksi lomalla, vaimo on saattanut ehdottaa seksiä jopa keskellä viikkoa, jos edellisestä seksikerrasta on kulunut yli viikko. Tätä ei kuitenkaan tapahdu kuin ehkä 1-2 kertaa vuodessa.

Vaimo on seksielämäämme ilmeisen tyytyväinen ja hän kertoo usein (myös spontaanisti), että pitää seksistä kanssani, seksi on hyvää, tykkää kosketuksestani, nauttii rakastella minua ja nauttii asioista, joita hänen kanssaan teen. Hän tekee suurimman osan seksialoitteista, jotka tosin ovat yleensä suullisia, eli lähinnä varmistaa, haluanko taas sunnuntaina seksiä. 

Sen sijaan hän on kertonut myös sellaisia asioita, jotka eivät ilahduta, vaan ennemminkin satuttavat: hän ei kaipaa lainkaan enempää seksiä kanssani, hänellä ei ole usein spontaaneja seksihaluja, hän on tyytyväinen seksielämään silloin, kun kaikki sujuu niin kuin hän haluaa ja toimitaan kalenterin mukaisesti. Hän on käytännössä kieltänyt sen, että minulla voisi olla erilaisia toiveita, että "saisin" haluta seksiä useammin kuin hän, että minun pitäisi olla tilanteeseen täysin tyytyväinen, ja että minun puoleltani aloitteet eivät ole toivottuja (paitsi silloin, kun on oikea kellonaika, oikea viikonpäivä ja oikea aika kuukaudesta). Hän ei halua keskustella seksielämästämme. Toisaalta myöskään kieltäytymiset eivät ole omalta puoleltani toivottuja.

Ennen kaikkea olen tyytymätön siihen, että tässä tilanteessa vaimoni on ikään kuin katsonut oikeudekseen sanella seksielämämme pelisäännöt. Ehkä hän ei näe tätä asiaa niin, vaan omasta mielestään toimii täysin reilusti ja kunnioittavasti, mutta minusta tämä ei ole tosiaankaan koko totuus.

Valitettavasti minäkin olen törmännyt naisiin, jotka katsovat oikeudekseen määritellä parisuhteen seksielämän säännöt yksin. Ja moni tekee tämän myös lasten hoidon suhteen. En tiedä miksi, mutta jotkut naiset vain katsovat olevansa joillakin alueilla yksinvaltiaan asemassa.

Muuta keinoa ei kai ole kuin olla puolison silmissä riittävän haluttava. Häneltä kannattaa kysyä, mitä voisi itse tehdä haluttavuutensa lisäämiseksi. Se voi olla se, että jospa voisit välillä nousta lasten kanssa viikonloppuna ja minä saisin nukkua pitkään. Tai jospa kävisit hoitamassa joka toinen päivä ruokaostokset ja ruuanlaiton, minä voisin käydä lenkillä tai kaverin kanssa kahvilla. Tai jospa voisit laittaa kivat alusvaatteet, olet niissä kaunis. Tai jospa vain juteltaisiin ja halailtaisiin hetki ja katsotaan, kiinnostaako jokin muukin. Tai jospa kuuntelisit paremmin mitä haluan sinulle sanoa. Jospa et nalkuttaisi siitä samasta asiasta aina, se loukkaa minua kun parhaani yritän. Jospa et dissaisi mielipiteitäni. Jospa joskus koskettaisit niin, että se on vain rakkauden osoitus, ei seksikutsu. Jospa hellittäisiin toisiamme enemmän. Olisi kiva keksiä yhteinen harrastus, kaipaan kanssasi vietettyä aikaa muualla kuin kotona.

Vaikka mitä. Parisuhde koostuu tuhansista pienistä asioista, joista monelle voi tehdä jotain, jos halua vain on.  

Minä kehottaisin miehiä koskettelemaan naisianne hellyydellä ja rakkaudella (ei siis seksin vuoksi) paljon enemmän. Mieheni suutelee minua aina aamuisin ja iltaisin ja tullessaan töistä ja aina jos huuleni sattuvat sopivasti hänen lähelleen. Kulkiessaan kotona hän hipaisee minua aina ohi mennessään ja pitää yllä kosketusyhteyttä, joka on hellää, rakastavaa ja seksuaalista, mutta ei seksiin tähtäävää. 

Monet naiset kertovat, etteivät uskalla tehdä samaa miehille, koska pelkäävät miehen ottavan sen seksikutsuna. Tämä pelko koskettaa hellästi vähentää parisuhteen läheisyyttä todella paljon ja on myös merkki ongelmista, jos nainen "pelkää" miehen seksuaalisen halun heräämistä. 

Mies ei voi sille mitään, että vaikka halatessa tai suudellessaan naistaan heppi jysähtää pystyyn. Ei siinä ole mitään seksuaalista tarkoitusta välttämättä, vaan rakastunut mies tuntee hyvän olon virtauksen läpi vartalon, mikä rentouttaa veitikassa sijaitsevat "portit" ja saa veren virtaamaan paisuvaiskudoksiin. Ihan vastaavalla tavalla rakastunut nainenkin kiihottuu pelkästä läheisyydestä.

Kyllä minäkin rakastan miestäni, mutta en minä jokaisesta suukosta enää 30 vuoden jälkeen syty. Eikä erektio haittaa, jos ei sillä joka kerta rupea heti tökkimään, vaan pitää hyväilyn hellänä, vaikka innostuukin. Kannattaa sanoa suoraan puolin ja toisin, että nyt on hellä suukko tulossa tai toisella kerralla voi taas toiveikkaasti kysyä, että kelpaisiko kiihkeämpi suukko. Onneksi on myös sanat käytössä selventämään asioita. 

Kuulostaapä typerältä. Seksi on parasta silloin, kun siihen syttyy luonnostaan. Ei ihme, jos miehet ei halua muijaansa, jos jo suudelman voimakkuusaste täytyy varmistaa etukäteen.

Niinkös päin se nyt olikin, että miehet ei halua? Ihan eri käsityksessä olin.

Olet yksinkertainen, mutta ei se mitään, et ole ainoa yksinkertainen nainen täällä. Täällähän itkee lähes päivittäin joku mamma sitä, kun mies ei halua seksiä vaikka muija on lihonut vain 57kg.

Miehenhän pitää sitten vain antaa vaimolle käsi- ja suuhoitoa kaksi kertaa viikossa, vaikkei itseä huvitakaan. Jos ei siihen pysty, pitää antaa naisen hakea o:nsa muualta.

Eikö? Miksi ei?

Vierailija
1674/3538 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

Ymmärrän. Joskus se omena putoaa vähän kauemmaksi puusta, kaikille yksinolo ei ole negatiivinen asia. Ja kamalaahan sekin olisi, jos lapsi kovasti toivoisi löytävänsä elämänsä rakkauden, ja sillä rintamalla olisi pelkkää epäonnea. Äidit, nuo toivossa väkevät....:)

Vierailija
1675/3538 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niihin ei koske kukaan "järkevä" nainen...hahahh....

Mainostusta liikaa...hahh...

Vierailija
1676/3538 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen sitä mieltä jos parisuhteeseen ryhtyy, on kummallakin velvollisuus huomioida toista ja myöskin seksin saralla. Jos mies haluaa niin ihan tosiaan voi ottaa suihin, auttaa kädellä jos ei juuri sillä hetkellä muuta jaksa. Kukapa ei haluaisi tehdä rakkaalle niin että hän tuntee olonsa hyväksi? Miksi olisi vastenmielistä tyydyttää miestä jota rakastaa ja josta välittää. Suihinotto tai käsihoito ei kauan aikaa arjesta vie. Mutta miehelle se on tärkeää, ja kyllä sitä itsekin nauttii kun toinen on tyytyväinen.

Parisuhteessa pitää tehdä asioita, joissa huomoidaan toista ja sama pätee toisinpäinkin. Mieskin voi tehdä naiselleen asioita jotka ei juuri silloin nappaa, mutta uskokaa pois, on paljon helpompaa auttaa toista kuin antaa mennä siihen, että tilanne kärjistyy ja kaikkia vaan suututtaa.

Taas tämä "ei se vie kuin pari minuuttia" toteamus. Jos olisi kyse pelkästä ajasta, naiset eivät pahastuisi siitä niin kovin, että heitä käytetään masturboimisessa apuna. 

Naiset jotka haluavat seksiä miehen kanssa käyttävät miestä vain raskautumisen apuna.

Miksi ette hae siementä Cryosilta??

Onko miehillä noin huono käsitys omasta kyvystään aiheuttaa naisessa seksuaalista halua? Nainen haluaa rakastamaansa miestä ihan kuten mies haluaa rakastamaansa naista.  Meillä on peitto heilunut iloisesti koko liiton ajan ja lapsia ei ole tehty kuin muutama silloin joskus nuorena. 

Naiset ovat kertoneet täällä asioista. Miksi en luottaisi heihin kun ne tukevat myös omia kokemuksiani?

No sitten, jos omankin kokemuksesi mukaan et kykene kumppania tyydyttävään seksiin, niin toki ymmärrän tilanteesi.

Puolisollani on hieman muita ongelmia joista et ole tietoinen. 

Vierailija
1677/3538 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, kukaan ei pelkää niitä roboteja. Ei kukaan. Itse vain toistelette tuota itsellenne.

Mua lähinnä pelottaa että niihin tulee yhtäkkiä joku toimintahäiriö. Saattaa olla miehelle kivuliasta 😬.

Vierailija
1678/3538 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun on kovin vaikea nyt uhriutumiseltasi erotella asioita ja näkökulmia.

Onnea eloosi.

Uhriutuminen, jos en välitä mitään siitä, mitä muut ajattelevat omasta elämäntavastani?

MGTOW-liikkeeseen kuuluu taloudellisen riippumattomiuden lisäksi henkinen rippumattomuus.

Muiden mielipiteillä ei ole vaikutusta minuun. Ainoastaan ihmetyttää muiden arvostelu elämäntavasta, joka jättää teidät reaalimaailmassa täysin rauhaan.

Reaalimaailmassa et tule koskaan näkemään tai kuulemaan minusta mitään.

Vierailija
1679/3538 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen siinä mielessä tyytyväinen seksielämäämme, että sitä edelleen on, vaikka meillä on kaksi lasta - toinen päiväkoti-ikäinen, toinen kouluikäinen - eikä lainkaan tukiverkkoja, eli mummoloita tai sukulaisia, jotka voisivat hoitaa lapsia.

Silti pidemmässä juoksussa harmittaa ja vähän masentaa seksielämän kuivahtaminen. Seksiä on noin 2-3 kertaa kuukaudessa. Se on siinä mielessä OK, että pystyn toki elämään tämän kanssa, mutta siitä huolimatta harmittaa ajatus etenkin siitä, että spontaania seksiä ei ole. Ei arkiseksiä, ei tilanteita, jotka voisivat johtaa seksiin yhteisen kiinnostuksen syttyessä.

Lähtökohtaisesti harrastamme seksiä kerran viikossa, sunnuntaisin, saunan jälkeen, lasten mentyä nukkumaan, paitsi jos vaimolla on kuukautisviikko, mieltä painavia huolia, sairautta tai muita syitä, jotka estävät tämän seksin. Käytännössä kuukausittain seksiä on siis joko 3 kertaa tai 2 kertaa. Aivan poikkeuksellisesti, esimerkiksi lomalla, vaimo on saattanut ehdottaa seksiä jopa keskellä viikkoa, jos edellisestä seksikerrasta on kulunut yli viikko. Tätä ei kuitenkaan tapahdu kuin ehkä 1-2 kertaa vuodessa.

Vaimo on seksielämäämme ilmeisen tyytyväinen ja hän kertoo usein (myös spontaanisti), että pitää seksistä kanssani, seksi on hyvää, tykkää kosketuksestani, nauttii rakastella minua ja nauttii asioista, joita hänen kanssaan teen. Hän tekee suurimman osan seksialoitteista, jotka tosin ovat yleensä suullisia, eli lähinnä varmistaa, haluanko taas sunnuntaina seksiä. 

Sen sijaan hän on kertonut myös sellaisia asioita, jotka eivät ilahduta, vaan ennemminkin satuttavat: hän ei kaipaa lainkaan enempää seksiä kanssani, hänellä ei ole usein spontaaneja seksihaluja, hän on tyytyväinen seksielämään silloin, kun kaikki sujuu niin kuin hän haluaa ja toimitaan kalenterin mukaisesti. Hän on käytännössä kieltänyt sen, että minulla voisi olla erilaisia toiveita, että "saisin" haluta seksiä useammin kuin hän, että minun pitäisi olla tilanteeseen täysin tyytyväinen, ja että minun puoleltani aloitteet eivät ole toivottuja (paitsi silloin, kun on oikea kellonaika, oikea viikonpäivä ja oikea aika kuukaudesta). Hän ei halua keskustella seksielämästämme. Toisaalta myöskään kieltäytymiset eivät ole omalta puoleltani toivottuja.

Ennen kaikkea olen tyytymätön siihen, että tässä tilanteessa vaimoni on ikään kuin katsonut oikeudekseen sanella seksielämämme pelisäännöt. Ehkä hän ei näe tätä asiaa niin, vaan omasta mielestään toimii täysin reilusti ja kunnioittavasti, mutta minusta tämä ei ole tosiaankaan koko totuus.

Valitettavasti minäkin olen törmännyt naisiin, jotka katsovat oikeudekseen määritellä parisuhteen seksielämän säännöt yksin. Ja moni tekee tämän myös lasten hoidon suhteen. En tiedä miksi, mutta jotkut naiset vain katsovat olevansa joillakin alueilla yksinvaltiaan asemassa.

Muuta keinoa ei kai ole kuin olla puolison silmissä riittävän haluttava. Häneltä kannattaa kysyä, mitä voisi itse tehdä haluttavuutensa lisäämiseksi. Se voi olla se, että jospa voisit välillä nousta lasten kanssa viikonloppuna ja minä saisin nukkua pitkään. Tai jospa kävisit hoitamassa joka toinen päivä ruokaostokset ja ruuanlaiton, minä voisin käydä lenkillä tai kaverin kanssa kahvilla. Tai jospa voisit laittaa kivat alusvaatteet, olet niissä kaunis. Tai jospa vain juteltaisiin ja halailtaisiin hetki ja katsotaan, kiinnostaako jokin muukin. Tai jospa kuuntelisit paremmin mitä haluan sinulle sanoa. Jospa et nalkuttaisi siitä samasta asiasta aina, se loukkaa minua kun parhaani yritän. Jospa et dissaisi mielipiteitäni. Jospa joskus koskettaisit niin, että se on vain rakkauden osoitus, ei seksikutsu. Jospa hellittäisiin toisiamme enemmän. Olisi kiva keksiä yhteinen harrastus, kaipaan kanssasi vietettyä aikaa muualla kuin kotona.

Vaikka mitä. Parisuhde koostuu tuhansista pienistä asioista, joista monelle voi tehdä jotain, jos halua vain on.  

Minä kehottaisin miehiä koskettelemaan naisianne hellyydellä ja rakkaudella (ei siis seksin vuoksi) paljon enemmän. Mieheni suutelee minua aina aamuisin ja iltaisin ja tullessaan töistä ja aina jos huuleni sattuvat sopivasti hänen lähelleen. Kulkiessaan kotona hän hipaisee minua aina ohi mennessään ja pitää yllä kosketusyhteyttä, joka on hellää, rakastavaa ja seksuaalista, mutta ei seksiin tähtäävää. 

Monet naiset kertovat, etteivät uskalla tehdä samaa miehille, koska pelkäävät miehen ottavan sen seksikutsuna. Tämä pelko koskettaa hellästi vähentää parisuhteen läheisyyttä todella paljon ja on myös merkki ongelmista, jos nainen "pelkää" miehen seksuaalisen halun heräämistä. 

Mies ei voi sille mitään, että vaikka halatessa tai suudellessaan naistaan heppi jysähtää pystyyn. Ei siinä ole mitään seksuaalista tarkoitusta välttämättä, vaan rakastunut mies tuntee hyvän olon virtauksen läpi vartalon, mikä rentouttaa veitikassa sijaitsevat "portit" ja saa veren virtaamaan paisuvaiskudoksiin. Ihan vastaavalla tavalla rakastunut nainenkin kiihottuu pelkästä läheisyydestä.

Kyllä minäkin rakastan miestäni, mutta en minä jokaisesta suukosta enää 30 vuoden jälkeen syty. Eikä erektio haittaa, jos ei sillä joka kerta rupea heti tökkimään, vaan pitää hyväilyn hellänä, vaikka innostuukin. Kannattaa sanoa suoraan puolin ja toisin, että nyt on hellä suukko tulossa tai toisella kerralla voi taas toiveikkaasti kysyä, että kelpaisiko kiihkeämpi suukko. Onneksi on myös sanat käytössä selventämään asioita. 

Kuulostaapä typerältä. Seksi on parasta silloin, kun siihen syttyy luonnostaan. Ei ihme, jos miehet ei halua muijaansa, jos jo suudelman voimakkuusaste täytyy varmistaa etukäteen.

Niinkös päin se nyt olikin, että miehet ei halua? Ihan eri käsityksessä olin.

Olet yksinkertainen, mutta ei se mitään, et ole ainoa yksinkertainen nainen täällä. Täällähän itkee lähes päivittäin joku mamma sitä, kun mies ei halua seksiä vaikka muija on lihonut vain 57kg.

Vai olisko se sun haluton esimerkkimies kuitenkin joku näistä:

”-aseksuaalinen, kuohittu, alistunut, libidon menettänyt uitettu koira

-naisen kanssa rahan takia oleva mies”

Mutta kukaan itseään kunnoittava nainen ei katsele pihtaavaa miestä, joten joko ukko antaa naiselle suuhoidon aina kun nainen haluaa tai lentää pellolle.

Vierailija
1680/3538 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua lähinnä pelottaa että niihin tulee yhtäkkiä joku toimintahäiriö. Saattaa olla miehelle kivuliasta 😬.

Aivan turhaa miettiä tuollaista. En minäkään mieti, mitä kaikkea naiset tunkevat itseensä ja käyvät sitten ensiavussa. Kaverini (lääkäri) on näistä minulle kertonut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän