Miehen lapsellinen mökötys ja kiukuttelu seksistä.
Ärsyttää kun mies vaipuu ihan taaperon tasolle aina jos edellisestä seksikerrasta ehtii hänen mielestään vierähtää liian pitkä aika. Tämä tapahtuu yleensä siinä vaiheessa jos ehtii kulua noin 8-9päivää ilman seksiä. Sanottakoon, että meillä on pieniä lapsia ja arki aika kuluttavaa, joten se mielestäni vähän selittää noita "pitkiä" taukoja. Ikinä ei varmasti ole kahta viikkoa mennyt ilman kuitenkaan. Se mikä eniten hämmästyttää on kuinka nopea tämä miehen mielialamuutos on, tänään kaikki ihan jees ja normaalisti, rento tunnelma yms, mutta seuraavana päivänä rentouden tilalle on tullut äksyilevä aikuistaapero. Mies ei ymmärrä sitäkään, että tuo käytös on siinä määrin vittumaista ja ärsyttävää, että vie kyllä loputkin halut. Onko muilla tämmöisiä aikuistaaperoita miehenä? Tai haluaisiko joku mies selittää voiko seksin "puute" laukaista ihan yhtäkkiä jonkun raivomoodin?
Kommentit (3460)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun aloit seurustella miehesi kanssa niin oletan, että teillä oli melko usein seksiä. Vai sanoitko tälle miehelle jo heti alussa, että seksi ei ole muuten minulle sitten mikään parisuhteen määrittävä asia vaan voin hyvin olla ilmankin pitkiä aikoja. No et tietenkään sanonut, koska mies olisi siinä vaiheessa ghostannut. Nyt kun pappi on sanonut aamen ja lapset on tehty niin alat vinkua kuinka mies ei ymmärrä sitä, että et olekaan seksuaalisesti niin aktiivinen kuin annoit aikoinaan ymmärtää. Tätä se on kun naiset saavat sen miehen nalkkiin ja se kauan kaivattu perhe-elämä alkaa. Mihin siinä enää mitään seksiä tarvitaan? Mieshän voi aina lähteä, mutta se kynnys on aika iso, jos on 2-3 lastakin vielä. Ei kannata ihmetellä, jos se mies katkeroituu tajuttuaan, että hänet huijattiin mukaan leikkimään kotia.
Asioilla on aina kaksi eri kääntöpuolta. Minulla ei ole lapsia, mutta olen useassa eri suhteessa kokenut, että mies on muuttunut suhteen vakiintuessa merkittävästi siitä millainen hän oli suhteen alkuvaiheessa. Mies on siis tapailuvaiheessa ollut huomaavainen, antanut minulle paljon huomiota, olemme käyneet paljon syvällisiä keskusteluja, olemme viettäneet paljon aikaa yhdessä ja mies on ollut innoissaan kaikesta mitä olen ehdottanut jne. Olen ajatellut, että olen löytänyt miehen, jonka kanssa on oikeasti yhteisiä kiinnostuksenkohteita ja jolle parisuhde merkitsee ystävyyttä ja syvää keskusteluyhteyttä.
Sitten ollaan muutettu yhteen. Mies jättääkin kaikki kotityöt minulle. Mies täyttää kalenterinsa kavereiden kanssa sovituilla menoilla eikä ehdottele minulle enää mitään tekemistä. Kun ehdottelen samoja tekemisiä kuin aiemmin niin alkaakin tulla "ei nyt jaksais"-vastauksia. Mies ei avaudu asioistaan ja muututaan enemmän kämppiksiksi. Jossain vaiheessa iskee pettymys, kun se yhdessä asuminen ei syventänytkään suhdetta ja tuntuu, että olen miehelle pelkkä kodinhoitaja ja tarpeiden tyydyttäjä. Seksihaluni alkavat laskea, ja mies alkaa kiukutella ja mököttää kun seksiä ei tule kuten ennen.
Itse olen todennut, että parempi vain pysyä sinkkuna. Harvat miehet kaipaavat parisuhteelta oikeasti niitä samoja asioita kuin nainen. Tapailuvaihe jaksetaan esittää, mutta sitten se menee aina siihen että miestä ei vain enää kiinnosta muu kuin seksi, ja koska minä kaipaan syvempää suhdetta niin oma kiinnostukseni seksiin taas katoaa. Minä olen onnellisempi yksin, ja te miehet voitte hommata vaikka jonkun sugar baben jonka opiskeluja rahoittaa, tuntuu että tällainen yhtälö toimii paremmin kaikkien kannalta.
Eli on menty sinun asettamiesi kriteerien mukaan. Niinpä.
ohis
Yleensä ne menevät sen ihmisen kriteerin mukaan, joka niitä esittää. Selvästikin miehet luulivat ja halusivat vastata tämän naisen tarpeisiin aluksi, sitten kun toinen oltiin saatu sitoutumaan lopetettiin tarpeiden tyydytys.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi on näitä ketjuja joissa rehellisesti kerrotaan millaista lapsiperheen seksielämä on. Ettei kukaan vain vahingossa mene perustamaan perhettä ja kuvittele saavansa seksiä.
Niin, kaikki suhteet kun ovat täsmälleen samanlaisia.
Vierailija kirjoitti:
Mieskin on aika monimutkainen otus. Siellä on se fyysinen ja pakottava tarve, joka on sinällään runkkaamalla tai jopa vieraissa/maksullisissa käymällä helposti poistettavissa. Sen lisäksi aika monella miehellä on halu tulla halutuksi ja nimenomaan halu tulla halutuksi kumppaninsa taholta.
Nämä "voihan aina runkata kommentit" tulevat usein naisilta. Onko teidän seksielämänne kokonaisuudessaan ratkaistavissa sopivalla dildolla? Miksi te sitten ylipäätään olette parisuhteessa?
Tuo vieraissa käyminen ei ole kaikille edes mahdollista, niillä kenellä on omatunto muna ei seiso kun tilaisuus toiseen naiseen tulisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Faktahan on, että elossa oleva mies hankkii seksinsä jostain. Se on perustarve.
Väärin meni heti toisessa lauseessa.
Moni ei edes "saa" seksiä ellei ole parisuhteessa. Jotenkin kummasti silti heti kun ollaan suhteessa, aletaan olettaa, että kumppanin kehoon pitäisi aina olla oikeus. Tuoasta ajatuksesta syntynyt "nyt pitää tyydyttää MUN tarpeet" -seksi taas ei anna naiselle mitään ja laskee kiinnostus koko touhuun. Ja jos miehiä itsejään ei huvita vaikka naista huvittaisi, harvemmin heitä silloin kiinnostaa asialle jotain tehdä.Kirjoitin, että hankkii seksinsä jostain.... tietenkään kumppanin kehoon ei ole sen kummempaa oikeutta, mutta kumppanilla ei sitten myöskään ole oikeutta määrätä toista selibaattiin. Tässä on karkeasti kahden tyyppisiä ihmisiä. Sellaisia, joiden mielestä seksi on perustarve ja sellaisia, join mielestä ei. Ongelmat syntyvät, kun nämä ihmiset muodostavat parisuhteen keskenään. Itse edustan perustarve-ihmisiä ja seksittömyys suhteessa olisi ihan sama kuin jättäminen ilman ruokaa. Eli hyvin nopeasti mahdotonta. Onneksi puolisoni on samanlainen, eikä meillä tarvitse keskustella "antamisesta/saamisesta"., vaan seksi on itsestäänselvyys molemmille. Muuten... tämä vedetään jatkuvasti mies/nainen ongelmaksi. Oman kokemuksen perusteella kyse on kuitenkin yksilöistä. Oletko ihminen, jolle seksi on perustarve vai ei.
Kokeilepa joskus olla viikko ilman seksiä vs. viikko ilman ruokaa ja tule sitten kertomaan kumpi on PERUSTARVE. Jestas sentään näitä alapäänsä orjia.
Maslown tarvehierarkiassa seksi on samassa pääkategoriassa ruoan kanssa.
Voit toki mennä valittamaan alan ammattilaisille, että miksi he pitävät seksiä ihmisen päätarpeena.
Naiset ei tunnu ymmärtävän kuinka tärkeää seksi on miehille. Ongelma on oikeastaan se että seksi ei tunnu olevan läheskään yhtä tärkeää naisille.
Kyllä sen ymmärtää. Mutta kuvaannollisesti - jos mies syö enemmän kuin nainen, niin pitäisikö naisen syödä yhtä paljon kuin mies, jotta mies olisi tyytyväinen ja naisella ähky? Se on sitä biologiaa, jota soisi joskus miestenkin katsovan naisten näkökulmasta.
Älä viitsi. Koko yhteiskunta on nykyään rakentunut katsomaan naisten näkökulmasta asiaa. Eihän täälläkään juuri kukaan puhu miehen näkökulmasta yhtään. Jos toinen ei saa suhteessa mitä haluaa, se on YHTEINEN ONGELMA. Aivan kuten muissakin ongelmissa edellytätte toiselta vastuunkantoa ja puolitiehen tulemista. Seksi ei ole mitenkään eri asia.
Seksi on tärkeää. Myönnän sen ja tiedän omakohtaisesta kokemuksesta, koska olin suhteessa miehen kanssa, joka halusi seksiä huomattavasti vähemmän kuin minä. Mitä minä en ymmärrä enkä täällä ole saanut vastausta on, että miksi (jotkut) miehet alkavat kiukutella, äksyillä ja jopa ärhennellä lapsille seksin puutteen takia. Oikeastiko nämä miehet luulevat saavansa lisää seksiä tuolla tavalla? Luulisi, että jopa vähemmän älykkäätkin yksilöt huomaisivat pian ettei äksyily toimi ja muuttaisivat käytössään suuntaan joka toimii. Eikö se vanha sanontakin jo ole että hunajalla houkuttaa enemmän kärpäsiä kuin etikalla?
Luuletko tosiaan, et naiset on tässä(kin) parempia? Kyllä naiset purkaa ihan samalla tavalla työstressiä, kuukautisvaivoja, kaveriongelmiaan perheenjäseniinsä. Kun on huono olo tai jokin painaa mieltä, moni tekee niin. Jotkut enemmän, jotkut vähemmän. Se on loppujen aika inhimillistä kuitenkin.
Ehkä tekis hyvää alkaa vähitellen näkemään asioita hieman tasa-arvoisemmin eikä aina niin, että lähtökohtaisesti nainen tekee aina oikein ja paremmuttaan ja mies väärin.
En väitä, että naiset ovat parempia, mutta väitän että seksi on herkkä asia, joka vaatii halua molemmilta osapuolilta. Miksi se on vaikea tajuta? On erittäin vaikea haluta henkilöä, joka äksyilee, räyhää ja vittuilee. Jos haluaa seksiä, tulee olla toisen osapuolen mielestä haluttava, ei luoltaantyöntävä.
Kuten sanottu, ihmiset on kuitenkin ihmisiä. Ei voi aina olla erityisen haluttava. Tulee raskauskiloja tai muita kiloja, hiukset lähtee, ryhti lysähtää, mielialat voi heilahdella kummallakin sukupuolella elinkaaren mukaan keski-iässä testoteronit laskee, joka aiheuttaa masennusta, naisilla vaihdevuodet tai niitä edeltävä tila...
Vähän inhimillisyyttä siihenkin, että ymmärtää sitä toisenkin näkökulmaa. Se täällä on unohdettu. Miehen täytyy osata tehdä kaikki oikein, oikealla tavalla naisen mielestä, eikä sekään riitä. Onko miehellä vastaava oikeus vaatia tietynlaista miellyttävää käytöstä, että lähtee tekemään yhdessä asioita (jos se on mitä nainen toivoo)?
Joskus sitä vittuilun ja ärtymyksen kierteen syntyä on vaikea arvioida, miten lähtenyt liikkeelle. Varsinkin pitkässä suhteessa. Harvoin se on vain toisen osapuolen syytä ja yhdestä tietystä asiasta lähtöisin. Jostain syystä miesten käytös nähdään aina jotenkin pahana ja tuomittavana. Naiset saavat huomattavasti enemmän ymmärrystä.
Minua ihmetytti aloituksessa, että nyt tarina ei ole mitenkään johdonmukainen. Ei pienten lasten äideillä oikeasti ole aamuisin aikaa soperrella keksittyjä satuja nettiin.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi on näitä ketjuja joissa rehellisesti kerrotaan millaista lapsiperheen seksielämä on. Ettei kukaan vain vahingossa mene perustamaan perhettä ja kuvittele saavansa seksiä.
Miksi olettamus on edes olisi se, että perhe toisi seksiä?
Perhe tuo rikkautta ja yhteisöllisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Niin, on jännä ajatus että perhe perustettaisiin että saataisiin seksiä. Seksiähän saa vaikka ostamalla, ei siihen perhettä tarvitse sotkea. Perhe kai perustetaan, jotta saadaan lapsia, rakkautta ja kumppanuutta sen seksin lisäksi. Niihin kannattanee panostaa enemmän kuin pelkkään seksiin. Se on vain muuttuva osa yhtälöä.
Omalle miehelleni seksi on suhteemme ehdottomasti tärkein asia. Keskustelut, yhdessä tekeminen, kivat kokemukset jne. on helppo hoitaa muiden kanssa ja arjen jakamiseen hän ei tarvitse ketään. Seksi on se, minkä vuoksi mieheni todennäköisesti on kanssani. Ja jos meillä ei ole seksiä esimerkiksi viikkoon, mies ei ala kiukutella, mutta hän muuttuu etäisemmäksi. Minun huomioiminen, hellyys, minulle puhutun puheen määrä, koskettelu ja huumori vähenevät kaikki selvästi.
Mies itse väittää, että seksi ei olisi hänelle niin tärkeää, mutta käytäntö osoittaa aivan muuta. On naurettavaa, miten lapsellisesti mies suhtautuu edelleen lähes 40-vuotiaana seksiin. Mies on mukava, kiva ja tiedän, että hän jaksaa valittamatta pidempiäkin seksittömiä jaksoja. Yleinen asenne minua kohtaan vain kokee deflaation, vaikka kohtelias kulissi pysyy pystyssä.
En yhtään epäile, etteikö mies rakastaisi minua kaikkein eniten maailmassa. Hänen maailmassaan seksi on kiinteästi sidoksissa rakkauteen, kun taas minulle ne ovat kaksi eri asiaa. Asialle ei voi mitään. Minun on täytynyt hyväksyä ajatus, että kummankin toimintatapa ja ajattelu on aivan yhtä oikeaa. Mikä minä olen sanomaan, mikä on oikea tapa suhtautu seksiin parisuhteessa? Välillä vain pyrin siihen, että minun tapani tulisi myös kohdatuksi eli vertauskuvallisesti poljen jalkaa ja vaadin huomiota ilman seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, mutta tiesivätköhän nämä seksittömien perheiden miehet mihin ryhtyivät kun menivät naimisiin? Pieni epäilys on, että olettivat naimisissa olemisen olevan jotain pikkuisen erilaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni ei edes "saa" seksiä ellei ole parisuhteessa. Jotenkin kummasti silti heti kun ollaan suhteessa, aletaan olettaa, että kumppanin kehoon pitäisi aina olla oikeus. Tuoasta ajatuksesta syntynyt "nyt pitää tyydyttää MUN tarpeet" -seksi taas ei anna naiselle mitään ja laskee kiinnostus koko touhuun. Ja jos miehiä itsejään ei huvita vaikka naista huvittaisi, harvemmin heitä silloin kiinnostaa asialle jotain tehdä.Kirjoitin, että hankkii seksinsä jostain.... tietenkään kumppanin kehoon ei ole sen kummempaa oikeutta, mutta kumppanilla ei sitten myöskään ole oikeutta määrätä toista selibaattiin. Tässä on karkeasti kahden tyyppisiä ihmisiä. Sellaisia, joiden mielestä seksi on perustarve ja sellaisia, join mielestä ei. Ongelmat syntyvät, kun nämä ihmiset muodostavat parisuhteen keskenään. Itse edustan perustarve-ihmisiä ja seksittömyys suhteessa olisi ihan sama kuin jättäminen ilman ruokaa. Eli hyvin nopeasti mahdotonta. Onneksi puolisoni on samanlainen, eikä meillä tarvitse keskustella "antamisesta/saamisesta"., vaan seksi on itsestäänselvyys molemmille. Muuten... tämä vedetään jatkuvasti mies/nainen ongelmaksi. Oman kokemuksen perusteella kyse on kuitenkin yksilöistä. Oletko ihminen, jolle seksi on perustarve vai ei.
Kokeilepa joskus olla viikko ilman seksiä vs. viikko ilman ruokaa ja tule sitten kertomaan kumpi on PERUSTARVE. Jestas sentään näitä alapäänsä orjia.
Voit toki mennä valittamaan alan ammattilaisille, että miksi he pitävät seksiä ihmisen päätarpeena.
Naiset ei tunnu ymmärtävän kuinka tärkeää seksi on miehille. Ongelma on oikeastaan se että seksi ei tunnu olevan läheskään yhtä tärkeää naisille.
Kyllä sen ymmärtää. Mutta kuvaannollisesti - jos mies syö enemmän kuin nainen, niin pitäisikö naisen syödä yhtä paljon kuin mies, jotta mies olisi tyytyväinen ja naisella ähky? Se on sitä biologiaa, jota soisi joskus miestenkin katsovan naisten näkökulmasta.
Älä viitsi. Koko yhteiskunta on nykyään rakentunut katsomaan naisten näkökulmasta asiaa. Eihän täälläkään juuri kukaan puhu miehen näkökulmasta yhtään. Jos toinen ei saa suhteessa mitä haluaa, se on YHTEINEN ONGELMA. Aivan kuten muissakin ongelmissa edellytätte toiselta vastuunkantoa ja puolitiehen tulemista. Seksi ei ole mitenkään eri asia.
Seksi on tärkeää. Myönnän sen ja tiedän omakohtaisesta kokemuksesta, koska olin suhteessa miehen kanssa, joka halusi seksiä huomattavasti vähemmän kuin minä. Mitä minä en ymmärrä enkä täällä ole saanut vastausta on, että miksi (jotkut) miehet alkavat kiukutella, äksyillä ja jopa ärhennellä lapsille seksin puutteen takia. Oikeastiko nämä miehet luulevat saavansa lisää seksiä tuolla tavalla? Luulisi, että jopa vähemmän älykkäätkin yksilöt huomaisivat pian ettei äksyily toimi ja muuttaisivat käytössään suuntaan joka toimii. Eikö se vanha sanontakin jo ole että hunajalla houkuttaa enemmän kärpäsiä kuin etikalla?
Luuletko tosiaan, et naiset on tässä(kin) parempia? Kyllä naiset purkaa ihan samalla tavalla työstressiä, kuukautisvaivoja, kaveriongelmiaan perheenjäseniinsä. Kun on huono olo tai jokin painaa mieltä, moni tekee niin. Jotkut enemmän, jotkut vähemmän. Se on loppujen aika inhimillistä kuitenkin.
Ehkä tekis hyvää alkaa vähitellen näkemään asioita hieman tasa-arvoisemmin eikä aina niin, että lähtökohtaisesti nainen tekee aina oikein ja paremmuttaan ja mies väärin.
En väitä, että naiset ovat parempia, mutta väitän että seksi on herkkä asia, joka vaatii halua molemmilta osapuolilta. Miksi se on vaikea tajuta? On erittäin vaikea haluta henkilöä, joka äksyilee, räyhää ja vittuilee. Jos haluaa seksiä, tulee olla toisen osapuolen mielestä haluttava, ei luoltaantyöntävä.
Kuten sanottu, ihmiset on kuitenkin ihmisiä. Ei voi aina olla erityisen haluttava. Tulee raskauskiloja tai muita kiloja, hiukset lähtee, ryhti lysähtää, mielialat voi heilahdella kummallakin sukupuolella elinkaaren mukaan keski-iässä testoteronit laskee, joka aiheuttaa masennusta, naisilla vaihdevuodet tai niitä edeltävä tila...
Vähän inhimillisyyttä siihenkin, että ymmärtää sitä toisenkin näkökulmaa. Se täällä on unohdettu. Miehen täytyy osata tehdä kaikki oikein, oikealla tavalla naisen mielestä, eikä sekään riitä. Onko miehellä vastaava oikeus vaatia tietynlaista miellyttävää käytöstä, että lähtee tekemään yhdessä asioita (jos se on mitä nainen toivoo)?
Joskus sitä vittuilun ja ärtymyksen kierteen syntyä on vaikea arvioida, miten lähtenyt liikkeelle. Varsinkin pitkässä suhteessa. Harvoin se on vain toisen osapuolen syytä ja yhdestä tietystä asiasta lähtöisin. Jostain syystä miesten käytös nähdään aina jotenkin pahana ja tuomittavana. Naiset saavat huomattavasti enemmän ymmärrystä.
Kommenttisi alkoi hyvin. Ja sitten sorruit kuitenkin siihen samaan, kuin kaikki muutkin. Mies vs. nainen.
Kerro miehelle totuus: ei naista saa haluamaan seksiä mököttämällä ja kiukuttelemalla. Siellä keinolla saa korkeintaan säälipi11ua, mutta eräille riittää sekin.
Muistuta miehelle, että romantiikka ja erotiikka ovat paljon tehokkaampia keinoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, mutta tiesivätköhän nämä seksittömien perheiden miehet mihin ryhtyivät kun menivät naimisiin? Pieni epäilys on, että olettivat naimisissa olemisen olevan jotain pikkuisen erilaista.
Olettivat, että ei seksin saamiseksi enää tarvitse nähdä sitäkään vähää vaivaa kuin ennen vaan että se on suorastaan velvollisuus.
En käsitä miten miehet eivät ymmärrä että se kiukuttelu vie naisilta viimeisetkin halut ja seksiä on entistä vähemmän. Jos sen sijaan auttaisivat arjen pyörityksessä niin että nainen ei olisi niin väsynyt niin kummasti piristyisi seksielämäkin.
Vierailija kirjoitti:
Jos naiselle seksi näyttää yhdeltä kotityöltä lukemattomien muiden hoidettavien kotitöiden jonossa tai hän näkee miehensä kiukuttelevana aikuistaaperona, niin seksihalut kyllä lähtevät. Mies voi itse miettiä, tekeekö hän osansa vai huuteleeko sängystä, että "tule nyt ja tee loput hommat sitten jälkeen, niin minä pääsen nukkumaan".
aina
Tää 50-luvun kommentti, vaikka kotitöitä ei ole koskaan ennen jaettu näin paljon. Plus että ne huolto- korjaus- ym. työt jää edelleen miehille.
Silti aina tää sama.... Laita nyt vielä, ettei omassa jumpassakaan ehdi käymään, kun kaikki aika menee perheen palvelussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun aloit seurustella miehesi kanssa niin oletan, että teillä oli melko usein seksiä. Vai sanoitko tälle miehelle jo heti alussa, että seksi ei ole muuten minulle sitten mikään parisuhteen määrittävä asia vaan voin hyvin olla ilmankin pitkiä aikoja. No et tietenkään sanonut, koska mies olisi siinä vaiheessa ghostannut. Nyt kun pappi on sanonut aamen ja lapset on tehty niin alat vinkua kuinka mies ei ymmärrä sitä, että et olekaan seksuaalisesti niin aktiivinen kuin annoit aikoinaan ymmärtää. Tätä se on kun naiset saavat sen miehen nalkkiin ja se kauan kaivattu perhe-elämä alkaa. Mihin siinä enää mitään seksiä tarvitaan? Mieshän voi aina lähteä, mutta se kynnys on aika iso, jos on 2-3 lastakin vielä. Ei kannata ihmetellä, jos se mies katkeroituu tajuttuaan, että hänet huijattiin mukaan leikkimään kotia.
Ihmisen tarpeet ja motivaatiot muuttuvat elämäntilanteiden muuttuessa. Tämä on kaikille muille yksinkertaista biologiaa paitsi u l e i l le. Kolmen lapsen äidillä veri kiertää jo muuallakin kuin jalkovälissä, ja niin pitäisi kiertää isälläkin.
Voit hyvin rakentaa maailmankuvaasi, jossa veri kiertää muuallakin kuin jalkovälissä muilla kuin u l e i l l a ja perustella itsellesi miksi seksi ei ole sinulle nyt kovin tärkeää, eikä tulisi olla miehellekään. Koska on Perhe. ja Lapset. Tuossa on täydelliset rakennuspalikat klassiseen tilanteeseen, jossa mies aivan yllättäen ilmoittaa lähtevänsä lätkimään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät ne miehet (tai naisetkaan) varmaan tienneet sitäkään etukäteen, että miten raskasta pikkulapsiperheen elämä voi olla. Se EI ole samanlaista kuin sinkulla tai lapsettomilla. Eikä sitä voi mitenkään ennustaa, millaista siitä tulee. Älä viitsi syyllistää siitä naisia, koska naisetkaan eivät sitä voi etukäteen tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, on jännä ajatus että perhe perustettaisiin että saataisiin seksiä. Seksiähän saa vaikka ostamalla, ei siihen perhettä tarvitse sotkea. Perhe kai perustetaan, jotta saadaan lapsia, rakkautta ja kumppanuutta sen seksin lisäksi. Niihin kannattanee panostaa enemmän kuin pelkkään seksiin. Se on vain muuttuva osa yhtälöä.
Moni mies kuvittelee (nuorena), että seksi on osa avioliittoa. Sen takia tämä ketju onkin tärkeä, että tällaiset lapselliset kuvitelmat karisevat. Osaa sitten tehdä viisaammin päätöksen onko tämä se mitä oikeasti haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksuaalisen halun syttyminen ei ole kaikilla välttämättä järjen asia.
Kaikkia ei haittaa lihavuus tai löysä muna. Jos itse on vaikka tottunut tiuskiviin ihmisiin, ei voi vaatia silti muilta samaa.
Tiuskiva mies on jotain todella haluja tappavaa, rinnasta vaikka nalkuttavaan naiseen. Ja tuo suokupuolittaminen on aivan turhaa marttyrointia. Halut tulevat ja menevät ihmisillä yksilöllisesti, miten ne sovitettaan yhteen on taitolaji.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisen tarpeet ja motivaatiot muuttuvat elämäntilanteiden muuttuessa. Tämä on kaikille muille yksinkertaista biologiaa paitsi u l e i l le. Kolmen lapsen äidillä veri kiertää jo muuallakin kuin jalkovälissä, ja niin pitäisi kiertää isälläkin.
Voit hyvin rakentaa maailmankuvaasi, jossa veri kiertää muuallakin kuin jalkovälissä muilla kuin u l e i l l a ja perustella itsellesi miksi seksi ei ole sinulle nyt kovin tärkeää, eikä tulisi olla miehellekään. Koska on Perhe. ja Lapset. Tuossa on täydelliset rakennuspalikat klassiseen tilanteeseen, jossa mies aivan yllättäen ilmoittaa lähtevänsä lätkimään.
Eli mies on itsekäs ja hylkää lapsensa, koska ei saa seksiä. No kuule, bye bye. Don't let the door hit your ass on your way out.
Mieskin on aika monimutkainen otus. Siellä on se fyysinen ja pakottava tarve, joka on sinällään runkkaamalla tai jopa vieraissa/maksullisissa käymällä helposti poistettavissa. Sen lisäksi aika monella miehellä on halu tulla halutuksi ja nimenomaan halu tulla halutuksi kumppaninsa taholta.
Nämä "voihan aina runkata kommentit" tulevat usein naisilta. Onko teidän seksielämänne kokonaisuudessaan ratkaistavissa sopivalla dildolla? Miksi te sitten ylipäätään olette parisuhteessa?