Miehen lapsellinen mökötys ja kiukuttelu seksistä.
Ärsyttää kun mies vaipuu ihan taaperon tasolle aina jos edellisestä seksikerrasta ehtii hänen mielestään vierähtää liian pitkä aika. Tämä tapahtuu yleensä siinä vaiheessa jos ehtii kulua noin 8-9päivää ilman seksiä. Sanottakoon, että meillä on pieniä lapsia ja arki aika kuluttavaa, joten se mielestäni vähän selittää noita "pitkiä" taukoja. Ikinä ei varmasti ole kahta viikkoa mennyt ilman kuitenkaan. Se mikä eniten hämmästyttää on kuinka nopea tämä miehen mielialamuutos on, tänään kaikki ihan jees ja normaalisti, rento tunnelma yms, mutta seuraavana päivänä rentouden tilalle on tullut äksyilevä aikuistaapero. Mies ei ymmärrä sitäkään, että tuo käytös on siinä määrin vittumaista ja ärsyttävää, että vie kyllä loputkin halut. Onko muilla tämmöisiä aikuistaaperoita miehenä? Tai haluaisiko joku mies selittää voiko seksin "puute" laukaista ihan yhtäkkiä jonkun raivomoodin?
Kommentit (3538)
Vierailija kirjoitti:
MGTOW on muutakin kuin talouden hallintaa. Voit elää henkisesti rikkaampaa elämää, kun sinua ei kontrolloida henkisesti, kuten parisuhteessa tapahtuu.
Kuinka monta kertaa olet halunnut lähteä kavereitesi kanssa oluelle, mutta naisesi on kieltänyt?
Pelkäätkö, ettet saa MGTOW-miehenä seksiä?
Parisuhteessa menetät suuria summia rahaa. Usein ilman mitään vastunetta.
Ilman parisuhdetta voit käyttää sen saman summan silloin tällöin esim. tsekkiläisiin nuoriin naisiin, jotka osaavat hommansa, eivätkä nalkuta
MGTOW on pelkkää voittoa!
Ok. Soveltuuko tää myös meille naisille? Muuten kuulostaa että olet nyt saarnaamassa ihan väärälle yleisölle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen miehiä liittymään MGTOW-liikkeeseen. Parisuhteet ovat vain tulonsiirtoa varakkaimmilta (miehet) köyhemmille (naiset).
Pääse oman elämäsi herraksi ja käytä rahasi maksullisiin naisiin. Näin saat seksiä ilman parisuhteen haittavaikutuksia.
Älä todellakaan tee lapsia! Menetät rahasi.
MGTOW tekee mieheestä rikkaamman niin taloudellisesti kuin henkisesti. Älä ole riippuvainen naisista, vaan elä rikasta elämää!
Hyvin suunniteltu! Naiset saa miesten rahat joka tapauksessa.
En ole tuo MGTOW-mies, mutta tuossa mallissa ei tarvitse pelata parisuhdepelejä ja rahoilleen saa taatusti vastinetta. Parisuhteessa tuo ei ole koskaan varmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hei, olisiko jollakuilla antaa vinkkiä miten mies voisi parantaa taitojaan? Jotain konkrettista kaipaisi, ihan oikeasti.
Kiinnostusta seksiin, mutta täysin kyvytön tuottamaan minkäänlaista mielihyvää toiselle.
Step by step vinkkejä otan ilolla vastaan, kiitos. Ja miten juuri miehet olette opetelleet toisen nautinnon huomioimisen?
Kaikki lähtee oikeastaan siitä, että sinun pitää ensin opetalla itse löytämään vartalosi herkimmät paikat, hyväillä itsellesi sellaisia orgasmeja, että taju meinaa lähteä. Sitten voit alkaa pikkuhiljaa opastamaan miestä, miten ja mistä kohtaa tuntuu hyvältä.
Jokainen nainen kun on erilainen, niin vaikka mies olisi kuinka kokenut ja nainen liian passiivinen, mies voi käyttää vääränlaista tyyliä, kuten liian kovakouraisia tai liian helliä kosketuksia ja nainen ei syty kunnolla ollenkaan.
Jatkan vielä, että kun nainen on tuohon pisteeseen saakka opetellut kiihottamaan itsensä vaikka pelkkien mielikuvien avulla, sekin on tullut todistettua, että nainen saa orgasmin koko päivän kestäneen kiusoittelun jälkeen pelkällä hellällä suudelmalla niin, että huulet juuri ja juuri koskettavat toisiaan. Siinä teille opettelemista sen sijaan, että vieritätte aina kaiken vastuun omista orgasmeistanne pelkästään miehen tehtäväksi.
Tuossa on vaarana, että nainen saa sen orgasminsa vahingossa jo katsoessaan kun naapurin pena leikkaa ruohoa yläruumis paljaana. 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulin vain lukemaan kuivavulvaisten naisten selityksiä ja itkemistä. Ei tarvinnut pettyä.
On kyllä silmät avaavaa joukkovuodatusta. Taidan tuoda omalle vaimolla kukkia iltapäivällä ihan vaan kiitollisena siitä, että tällainen ei ole koskaan ollut meidän arkea. Vaikka on koettu koliikit ja kaikki ei muutenkaan aina ole ollut ruusuilla tanssimista. Toisiamme olemme kuitenkin aina halunneet ymmärtää ja auttaa kun on ollut siihen tarve.
Oho, vaimolle kukkia. Palstamiehet ei vaimolle osta kukkia, ne vaan sanoo, että osta itse rehusi. Kiva kuulla, että edes joku osaa olla vaimolle ystävällinen.
Palstamiehillä ei taida vaimoja ainakaan kauaa olla....hieman täälläkin hymyilytti tuo koliikki, jos vasta se on koettu niin perhe-elämä on ihan alkutaipaleellaan. Siitä selviää kyllä, kunhan molemmat arvostavat toisiaan, myös tekojen tasolla.
Se puolisohan on itse valittu rinnalle kulkemaan, on oma etu pitää häntä hyvänä. Toimii vain molempiin suuntiin, eikä silloinkaan ilman puhetta ja sitä aiemmin mainittua tunnetason yhteyttä.
Miksi teette lapset miesten kanssa joista ette tunne noin?
Kehen viittaat? En ole tehnyt.
Kaipa sen yhteyden voi hukatakin matkan varrella. Kun kerran hyvä on kierre - rakkaus vaan kasvaa, mitä enemmän sitä tuhlaa - niin varmastikin vetäytyminen, vähättely ja katkeruuskin on kierre. Lopputulema vaan ei ole onnellinen liitto.
Ja jos asiat lähtevät huonoille jengoille, pitää oma suu avata, ajoissa, ja myös kuunnella mitä sillä toisella on sanottavaa. "Toistenne kunnioittamisessa kilpailkaa keskenänne" on lopulta aivan hiton hyvä ohje, en tiedä toimiiko mikään pitkään ilman sitä.
Yleinen kysymys tälle ketjulle. Naisethan kertovat vihaa ihkuen omista miehistään, eikö?
Miksi siis teitte lapset noiden sikojen kanssa joihin teillä ei ole tunnetason yhteyttä?
Jos luet viestin, niin siinä sanotan että yhteyden voi hukata. Niin se vaan menee. -ohis
Toki, mutta miessiat eivät saa ajatella että seksin loppuessa se yhteys katoaa. Se katoaa vasta kun nainen ei saa kukkia ja läheisyyttä.
Kukkia?
Kukat on halvempia mitä kultakorut. Voihan mies tuoda vaikka leivokset, sekin on merkki siitä, että mies on ajatellut vaimostaan kauniisti päivän aikana.
Minulle mies toi kerran pienen punaisen samettisydämen kaupasta ihan tavallisena arkipäivänä. Ei siis mikään kallis, ehkä jokin euron esine. Siinä luitenkin lukee se perinteinen I love you ja jotenkin se oli niin ihana, kun ei ollut mikään erityinen päivä, mutta mies oli ajatellut minua sydämen nähdessään. Sydän on minulla aina autossa roikkumassa. Autot vaihtuvat, mutta sydän ja mies pysyvät. Ei tarvita isoja eleitä, vaan aitoja tunteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hei, olisiko jollakuilla antaa vinkkiä miten mies voisi parantaa taitojaan? Jotain konkrettista kaipaisi, ihan oikeasti.
Kiinnostusta seksiin, mutta täysin kyvytön tuottamaan minkäänlaista mielihyvää toiselle.
Step by step vinkkejä otan ilolla vastaan, kiitos. Ja miten juuri miehet olette opetelleet toisen nautinnon huomioimisen?
Kaikki lähtee oikeastaan siitä, että sinun pitää ensin opetalla itse löytämään vartalosi herkimmät paikat, hyväillä itsellesi sellaisia orgasmeja, että taju meinaa lähteä. Sitten voit alkaa pikkuhiljaa opastamaan miestä, miten ja mistä kohtaa tuntuu hyvältä.
Jokainen nainen kun on erilainen, niin vaikka mies olisi kuinka kokenut ja nainen liian passiivinen, mies voi käyttää vääränlaista tyyliä, kuten liian kovakouraisia tai liian helliä kosketuksia ja nainen ei syty kunnolla ollenkaan.
Jatkan vielä, että kun nainen on tuohon pisteeseen saakka opetellut kiihottamaan itsensä vaikka pelkkien mielikuvien avulla, sekin on tullut todistettua, että nainen saa orgasmin koko päivän kestäneen kiusoittelun jälkeen pelkällä hellällä suudelmalla niin, että huulet juuri ja juuri koskettavat toisiaan. Siinä teille opettelemista sen sijaan, että vieritätte aina kaiken vastuun omista orgasmeistanne pelkästään miehen tehtäväksi.
Nyt on kyllä viety tämä ”räpälää ittes märäks” -filosofia ihan uudelle tasolle.
Minä arvaan, että tuo onnistuu vain aasialaisilta naisilta ja vain sellaisilta, jotka ovat pysyneet neitsyinä yli kolmekymppiseksi ilman mitään kokemusta miehistä, ei edes kädestä pitämistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa on vaarana, että nainen saa sen orgasminsa vahingossa jo katsoessaan kun naapurin pena leikkaa ruohoa yläruumis paljaana. 🤭
Nainenhan voi saada vaikka kuinka monta kertaa, joten yksi Penaa katsoessa ei haitanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen miehiä liittymään MGTOW-liikkeeseen. Parisuhteet ovat vain tulonsiirtoa varakkaimmilta (miehet) köyhemmille (naiset).
Pääse oman elämäsi herraksi ja käytä rahasi maksullisiin naisiin. Näin saat seksiä ilman parisuhteen haittavaikutuksia.
MGTOW tekee mieheestä rikkaamman niin taloudellisesti kuin henkisesti. Älä ole riippuvainen naisista, vaan elä rikasta elämää!
En ole tuo MGTOW-mies, mutta tuossa mallissa ei tarvitse pelata parisuhdepelejä ja rahoilleen saa taatusti vastinetta. Parisuhteessa tuo ei ole koskaan varmaa.
Monelle miehelle tosiaan sopii kuluttajuus seksissä ja ihmissuhteissa muutenkin. Hyvä kun mies tietää mitä haluaa ja arvostaa. Sitä kohti kannattaa tietysti kulkea.
Naiset ovat oppineet parisuhdemallinsa lukuisista romanttisista komedioista ja muusta hömpästä.
Tätä hömppää he yrittävät toteuttaa oikeassa elämässä ja saavat hölmöt miehet mukaansa.
Parisuhteessa naiset pystyvät manipuloimaan miehiä niin henkisesti kuin taloudellisestikin.
Ei hätää, ratkaisu on MGTOW!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin oon pistänyt naisen vaihtoon aina, jos on alkanut pihtailemaan. Koko elämäni oon seurustellut ja vuosia kestäneitäkin pitkiä suhteita on ollut. Mutta kyllä se on niin, että jos seksi hiipuu ja aletaan pihtailemaan, niin parisuhdekin alkaa olla loppusuoralla. Olen ottanut sitten uuden puolison.
Tämä on yksi aivan validi ratkaisu.
Tuo tosiaan on hyvä ratkaisu.
Vielä kun pääsisi naisten uhriutumisesta kuinka mies jätti hänet toisen (halukkaan) naisen takia.
No mitä sitä tarttee kuunnella. Blokkaukset päälle ja elämässä eteenpäin.
Miksi sitten vingutte täällä :)
Varmaan koska se ei haittaaa meitä. Sinua kuulostaa haittaavan, joten sinun kannattaa tehdä asialle jotain. Ihan omin pikku kätösin. Ei sinun tarvitse meidän elämäämme siinä puntaroida.
Jos ei haittaa niin miksi kaikki nämä "MIEHET VÄY VÄY VÄY" ketjut?
Ok. Rautalankaa. Naisilla on ihan oikeus uhriutua ja kälättää. Se ei haittaa meitä vaan sen takia me tässäkin ketjussa olemme ja jaamme kokemuksiamme. Sinua se uhriutuminen ja kälättäminen haittaa. Miksi sinä olet tässä ketjussa? Uhriutuminen ja kälätys häviää elämästäsi, kun suljet tämän sivun. Ole hyvä vinkistä!
Hmm... naisilla on sinusta oikeus haukkua miehiä täällä?
Ok, se on miesv ihaa.
Ööh, tietenkin on. Onko joku laki jossa sanotaan, että naiset ei saa haukkua miehiä? Saahan miehetkin haukkua naisia.
Naisten mielestä he saavat itse haukkua miehiä vapaasti ja muutenkin kohdella miehiä miten huonosti tahansa mutta miesten vain pitää nöyristellä ja totella naisia eivätkä miehet saa sanoa naisille mitään pahaa, sanoa naisille vastaan tai tehdä mitään naisia vastaan.
Ai niinkö ei tapahdu? No koettakaa sanoa mielipiteenne ja sanoa vastaan ja tehdä oman mielenne mukaan. En nyt oikein muutakaan osaa ehdottaa. Ei kannata jäädä matoksi, johon nainen pyyhkii jalkansa. Mutta se on vaan niin, että nainenkin sanoo vastaan ja tekee mielensä mukaan. Kaikilla on nykyään onneksi oikeus ja sananvalta. Sitä täytyy ite käyttää. Vaikka palstamamma muuta kehottaisikin 😉.
Oman MGTOW-polkuni suurin päämäärä on taloudellinen riippumattomuus suomalaisesta naisvaltaisesta yhteiskunnasta.
Kohta säästöni ovat niin suuret, että voin jättäytyä pois työelämästä ja muuttaa pois Suomesta.
Ei enää yhtään latia verorahoja tämän yhteiskunnan velkaiseen rahakirstuun.
Vierailija kirjoitti:
Oman MGTOW-polkuni suurin päämäärä on taloudellinen riippumattomuus suomalaisesta naisvaltaisesta yhteiskunnasta.
Kohta säästöni ovat niin suuret, että voin jättäytyä pois työelämästä ja muuttaa pois Suomesta.
Jännä ajatus. Eipä siinä mitään. Onnea matkaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen siinä mielessä tyytyväinen seksielämäämme, että sitä edelleen on, vaikka meillä on kaksi lasta - toinen päiväkoti-ikäinen, toinen kouluikäinen - eikä lainkaan tukiverkkoja, eli mummoloita tai sukulaisia, jotka voisivat hoitaa lapsia.
Silti pidemmässä juoksussa harmittaa ja vähän masentaa seksielämän kuivahtaminen. Seksiä on noin 2-3 kertaa kuukaudessa. Se on siinä mielessä OK, että pystyn toki elämään tämän kanssa, mutta siitä huolimatta harmittaa ajatus etenkin siitä, että spontaania seksiä ei ole. Ei arkiseksiä, ei tilanteita, jotka voisivat johtaa seksiin yhteisen kiinnostuksen syttyessä.
Lähtökohtaisesti harrastamme seksiä kerran viikossa, sunnuntaisin, saunan jälkeen, lasten mentyä nukkumaan, paitsi jos vaimolla on kuukautisviikko, mieltä painavia huolia, sairautta tai muita syitä, jotka estävät tämän seksin. Käytännössä kuukausittain seksiä on siis joko 3 kertaa tai 2 kertaa. Aivan poikkeuksellisesti, esimerkiksi lomalla, vaimo on saattanut ehdottaa seksiä jopa keskellä viikkoa, jos edellisestä seksikerrasta on kulunut yli viikko. Tätä ei kuitenkaan tapahdu kuin ehkä 1-2 kertaa vuodessa.
Vaimo on seksielämäämme ilmeisen tyytyväinen ja hän kertoo usein (myös spontaanisti), että pitää seksistä kanssani, seksi on hyvää, tykkää kosketuksestani, nauttii rakastella minua ja nauttii asioista, joita hänen kanssaan teen. Hän tekee suurimman osan seksialoitteista, jotka tosin ovat yleensä suullisia, eli lähinnä varmistaa, haluanko taas sunnuntaina seksiä.
Sen sijaan hän on kertonut myös sellaisia asioita, jotka eivät ilahduta, vaan ennemminkin satuttavat: hän ei kaipaa lainkaan enempää seksiä kanssani, hänellä ei ole usein spontaaneja seksihaluja, hän on tyytyväinen seksielämään silloin, kun kaikki sujuu niin kuin hän haluaa ja toimitaan kalenterin mukaisesti. Hän on käytännössä kieltänyt sen, että minulla voisi olla erilaisia toiveita, että "saisin" haluta seksiä useammin kuin hän, että minun pitäisi olla tilanteeseen täysin tyytyväinen, ja että minun puoleltani aloitteet eivät ole toivottuja (paitsi silloin, kun on oikea kellonaika, oikea viikonpäivä ja oikea aika kuukaudesta). Hän ei halua keskustella seksielämästämme. Toisaalta myöskään kieltäytymiset eivät ole omalta puoleltani toivottuja.
Ennen kaikkea olen tyytymätön siihen, että tässä tilanteessa vaimoni on ikään kuin katsonut oikeudekseen sanella seksielämämme pelisäännöt. Ehkä hän ei näe tätä asiaa niin, vaan omasta mielestään toimii täysin reilusti ja kunnioittavasti, mutta minusta tämä ei ole tosiaankaan koko totuus.
Valitettavasti minäkin olen törmännyt naisiin, jotka katsovat oikeudekseen määritellä parisuhteen seksielämän säännöt yksin. Ja moni tekee tämän myös lasten hoidon suhteen. En tiedä miksi, mutta jotkut naiset vain katsovat olevansa joillakin alueilla yksinvaltiaan asemassa.
Muuta keinoa ei kai ole kuin olla puolison silmissä riittävän haluttava. Häneltä kannattaa kysyä, mitä voisi itse tehdä haluttavuutensa lisäämiseksi. Se voi olla se, että jospa voisit välillä nousta lasten kanssa viikonloppuna ja minä saisin nukkua pitkään. Tai jospa kävisit hoitamassa joka toinen päivä ruokaostokset ja ruuanlaiton, minä voisin käydä lenkillä tai kaverin kanssa kahvilla. Tai jospa voisit laittaa kivat alusvaatteet, olet niissä kaunis. Tai jospa vain juteltaisiin ja halailtaisiin hetki ja katsotaan, kiinnostaako jokin muukin. Tai jospa kuuntelisit paremmin mitä haluan sinulle sanoa. Jospa et nalkuttaisi siitä samasta asiasta aina, se loukkaa minua kun parhaani yritän. Jospa et dissaisi mielipiteitäni. Jospa joskus koskettaisit niin, että se on vain rakkauden osoitus, ei seksikutsu. Jospa hellittäisiin toisiamme enemmän. Olisi kiva keksiä yhteinen harrastus, kaipaan kanssasi vietettyä aikaa muualla kuin kotona.
Vaikka mitä. Parisuhde koostuu tuhansista pienistä asioista, joista monelle voi tehdä jotain, jos halua vain on.
Minä kehottaisin miehiä koskettelemaan naisianne hellyydellä ja rakkaudella (ei siis seksin vuoksi) paljon enemmän. Mieheni suutelee minua aina aamuisin ja iltaisin ja tullessaan töistä ja aina jos huuleni sattuvat sopivasti hänen lähelleen. Kulkiessaan kotona hän hipaisee minua aina ohi mennessään ja pitää yllä kosketusyhteyttä, joka on hellää, rakastavaa ja seksuaalista, mutta ei seksiin tähtäävää.
Monet naiset kertovat, etteivät uskalla tehdä samaa miehille, koska pelkäävät miehen ottavan sen seksikutsuna. Tämä pelko koskettaa hellästi vähentää parisuhteen läheisyyttä todella paljon
Tämä!
No siinähän kaikki voittaa, jos parisuhteisiin kykenemättömät miehet lähtevät MGTOW ja lakkaavat piinaamasta naisia huonoilla parisuhteilla ja naiset voivat nauttia vapaasta sinkkuelämästä. Kannatan!
Sinänsä ymmärrän, että jos mies ei ole ikinä kokenut hyvää parisuhdetta, ei ymmärrä mitä se on. Se on sekä mulla että miehelleni elämän tärkein asia, se on oikeasti jotain niin hienoa. Surullista, että kaikki eivät tätä saa.
Tai sitten vaan happamia sanoi kettu eli selittää ettei asia ole haluamisen arvoinen, ettei harmittaisi ettei itse saa sitä. Tällöin on varmaan vaihtoehtona luovuttaa tai miettiä, mitä minä teen, jos kaikki suhteeni karahtavat samoille kiville.
Miehet! Hankkikaa itsellenne taloudellinen riippumattomuus. Älkää langetko parisuhteen ansaan.
Kouluttautukaa, opiskelkaa ja sijoittakaa.
Olkaa omien elämienne herroja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Tavalla tai toisella me nauretaan matkalla pankkiin. Ka-ching! Se tulee aina olemaan niin, niin kauan kuin miesten pesän tarve ylittää muut tarpeet. Se ei näytä ihan heti muuttuvan 😉.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin oon pistänyt naisen vaihtoon aina, jos on alkanut pihtailemaan. Koko elämäni oon seurustellut ja vuosia kestäneitäkin pitkiä suhteita on ollut. Mutta kyllä se on niin, että jos seksi hiipuu ja aletaan pihtailemaan, niin parisuhdekin alkaa olla loppusuoralla. Olen ottanut sitten uuden puolison.
Tämä on yksi aivan validi ratkaisu.
Tuo tosiaan on hyvä ratkaisu.
Vielä kun pääsisi naisten uhriutumisesta kuinka mies jätti hänet toisen (halukkaan) naisen takia.
No mitä sitä tarttee kuunnella. Blokkaukset päälle ja elämässä eteenpäin.
Miksi sitten vingutte täällä :)
Varmaan koska se ei haittaaa meitä. Sinua kuulostaa haittaavan, joten sinun kannattaa tehdä asialle jotain. Ihan omin pikku kätösin. Ei sinun tarvitse meidän elämäämme siinä puntaroida.
Jos ei haittaa niin miksi kaikki nämä "MIEHET VÄY VÄY VÄY" ketjut?
Ok. Rautalankaa. Naisilla on ihan oikeus uhriutua ja kälättää. Se ei haittaa meitä vaan sen takia me tässäkin ketjussa olemme ja jaamme kokemuksiamme. Sinua se uhriutuminen ja kälättäminen haittaa. Miksi sinä olet tässä ketjussa? Uhriutuminen ja kälätys häviää elämästäsi, kun suljet tämän sivun. Ole hyvä vinkistä!
Sanot siis ettei miehillä ole oikeutta kälättää täällä koska viesti ei miellytä?
:D
Aloituksessa pyydetään miestä selittämään omaa näkemystään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Tavalla tai toisella me nauretaan matkalla pankkiin. Ka-ching! Se tulee aina olemaan niin, niin kauan kuin miesten pesän tarve ylittää muut tarpeet. Se ei näytä ihan heti muuttuvan 😉.
On muuttumassa. Jo alakouluikäiset pojat tutustuu x hamsterin ja pornhubin kautta ihanaan pornon maailmaan.
Miehet! Naiset yrittävät markkonoida itseään tuotteena, johon kannattaa sijoittaa kaikki taloudelliset resurssit.
Älkää langetko näihin valheellisiin mainoksiin!
Tämäkin ketju todistaa, että naisten parisuhdelupauksilla ei ole mitään katetta. Parisuhteessa mies vaan menettää rahansa ja pahimmassa tapauksessa kaiken itsetuntonsa.
Miehet: panostakaa ja sijoittakaa itseenne!
Vierailija kirjoitti:
Ei parane sairastua, joudut naisten hoitamaksi.
Esimerkki siitä miten naisista puhutaan jos he tykkäävät seksistä. Naisten pitäisi haluta aina yhtä ja samaan miestä kuolemaansa saakka, saadakseen hyväksyntää.