Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen lapsellinen mökötys ja kiukuttelu seksistä.

Vierailija
11.01.2022 |

Ärsyttää kun mies vaipuu ihan taaperon tasolle aina jos edellisestä seksikerrasta ehtii hänen mielestään vierähtää liian pitkä aika. Tämä tapahtuu yleensä siinä vaiheessa jos ehtii kulua noin 8-9päivää ilman seksiä. Sanottakoon, että meillä on pieniä lapsia ja arki aika kuluttavaa, joten se mielestäni vähän selittää noita "pitkiä" taukoja. Ikinä ei varmasti ole kahta viikkoa mennyt ilman kuitenkaan. Se mikä eniten hämmästyttää on kuinka nopea tämä miehen mielialamuutos on, tänään kaikki ihan jees ja normaalisti, rento tunnelma yms, mutta seuraavana päivänä rentouden tilalle on tullut äksyilevä aikuistaapero. Mies ei ymmärrä sitäkään, että tuo käytös on siinä määrin vittumaista ja ärsyttävää, että vie kyllä loputkin halut. Onko muilla tämmöisiä aikuistaaperoita miehenä? Tai haluaisiko joku mies selittää voiko seksin "puute" laukaista ihan yhtäkkiä jonkun raivomoodin?

Kommentit (3538)

Vierailija
1301/3538 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kyllä sanoa, että jos mä haluaisin eroon miehistä jotka ei halua mua, niin mä en kyllä hitokseen viettäisi vapaa-aikaani perheellisten miesten kansoittamalla foorumilla jankuttamassa miten mä en halua niitä kun ne vaan vastailis että aha ei mekään sua, no mee sit jo :D

Miksi kerjätä pakkomielteisesti huomiota naisilta, jos me kerran ollaan niin kamalia. Ai niin, pimpero, tuo miehen maailman napa. Sori tyhmä kysymys.

Vierailija
1302/3538 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen siinä mielessä tyytyväinen seksielämäämme, että sitä edelleen on, vaikka meillä on kaksi lasta - toinen päiväkoti-ikäinen, toinen kouluikäinen - eikä lainkaan tukiverkkoja, eli mummoloita tai sukulaisia, jotka voisivat hoitaa lapsia.

Silti pidemmässä juoksussa harmittaa ja vähän masentaa seksielämän kuivahtaminen. Seksiä on noin 2-3 kertaa kuukaudessa. Se on siinä mielessä OK, että pystyn toki elämään tämän kanssa, mutta siitä huolimatta harmittaa ajatus etenkin siitä, että spontaania seksiä ei ole. Ei arkiseksiä, ei tilanteita, jotka voisivat johtaa seksiin yhteisen kiinnostuksen syttyessä.

Lähtökohtaisesti harrastamme seksiä kerran viikossa, sunnuntaisin, saunan jälkeen, lasten mentyä nukkumaan, paitsi jos vaimolla on kuukautisviikko, mieltä painavia huolia, sairautta tai muita syitä, jotka estävät tämän seksin. Käytännössä kuukausittain seksiä on siis joko 3 kertaa tai 2 kertaa. Aivan poikkeuksellisesti, esimerkiksi lomalla, vaimo on saattanut ehdottaa seksiä jopa keskellä viikkoa, jos edellisestä seksikerrasta on kulunut yli viikko. Tätä ei kuitenkaan tapahdu kuin ehkä 1-2 kertaa vuodessa.

Vaimo on seksielämäämme ilmeisen tyytyväinen ja hän kertoo usein (myös spontaanisti), että pitää seksistä kanssani, seksi on hyvää, tykkää kosketuksestani, nauttii rakastella minua ja nauttii asioista, joita hänen kanssaan teen. Hän tekee suurimman osan seksialoitteista, jotka tosin ovat yleensä suullisia, eli lähinnä varmistaa, haluanko taas sunnuntaina seksiä. 

Sen sijaan hän on kertonut myös sellaisia asioita, jotka eivät ilahduta, vaan ennemminkin satuttavat: hän ei kaipaa lainkaan enempää seksiä kanssani, hänellä ei ole usein spontaaneja seksihaluja, hän on tyytyväinen seksielämään silloin, kun kaikki sujuu niin kuin hän haluaa ja toimitaan kalenterin mukaisesti. Hän on käytännössä kieltänyt sen, että minulla voisi olla erilaisia toiveita, että "saisin" haluta seksiä useammin kuin hän, että minun pitäisi olla tilanteeseen täysin tyytyväinen, ja että minun puoleltani aloitteet eivät ole toivottuja (paitsi silloin, kun on oikea kellonaika, oikea viikonpäivä ja oikea aika kuukaudesta). Hän ei halua keskustella seksielämästämme. Toisaalta myöskään kieltäytymiset eivät ole omalta puoleltani toivottuja.

Ennen kaikkea olen tyytymätön siihen, että tässä tilanteessa vaimoni on ikään kuin katsonut oikeudekseen sanella seksielämämme pelisäännöt. Ehkä hän ei näe tätä asiaa niin, vaan omasta mielestään toimii täysin reilusti ja kunnioittavasti, mutta minusta tämä ei ole tosiaankaan koko totuus.

Valitettavasti minäkin olen törmännyt naisiin, jotka katsovat oikeudekseen määritellä parisuhteen seksielämän säännöt yksin. Ja moni tekee tämän myös lasten hoidon suhteen. En tiedä miksi, mutta jotkut naiset vain katsovat olevansa joillakin alueilla yksinvaltiaan asemassa.

Muuta keinoa ei kai ole kuin olla puolison silmissä riittävän haluttava. Häneltä kannattaa kysyä, mitä voisi itse tehdä haluttavuutensa lisäämiseksi. Se voi olla se, että jospa voisit välillä nousta lasten kanssa viikonloppuna ja minä saisin nukkua pitkään. Tai jospa kävisit hoitamassa joka toinen päivä ruokaostokset ja ruuanlaiton, minä voisin käydä lenkillä tai kaverin kanssa kahvilla. Tai jospa voisit laittaa kivat alusvaatteet, olet niissä kaunis. Tai jospa vain juteltaisiin ja halailtaisiin hetki ja katsotaan, kiinnostaako jokin muukin. Tai jospa kuuntelisit paremmin mitä haluan sinulle sanoa. Jospa et nalkuttaisi siitä samasta asiasta aina, se loukkaa minua kun parhaani yritän. Jospa et dissaisi mielipiteitäni. Jospa joskus koskettaisit niin, että se on vain rakkauden osoitus, ei seksikutsu. Jospa hellittäisiin toisiamme enemmän. Olisi kiva keksiä yhteinen harrastus, kaipaan kanssasi vietettyä aikaa muualla kuin kotona.

Vaikka mitä. Parisuhde koostuu tuhansista pienistä asioista, joista monelle voi tehdä jotain, jos halua vain on.  

Minä kehottaisin miehiä koskettelemaan naisianne hellyydellä ja rakkaudella (ei siis seksin vuoksi) paljon enemmän. Mieheni suutelee minua aina aamuisin ja iltaisin ja tullessaan töistä ja aina jos huuleni sattuvat sopivasti hänen lähelleen. Kulkiessaan kotona hän hipaisee minua aina ohi mennessään ja pitää yllä kosketusyhteyttä, joka on hellää, rakastavaa ja seksuaalista, mutta ei seksiin tähtäävää. 

Monet naiset kertovat, etteivät uskalla tehdä samaa miehille, koska pelkäävät miehen ottavan sen seksikutsuna. Tämä pelko koskettaa hellästi vähentää parisuhteen läheisyyttä todella paljon ja on myös merkki ongelmista, jos nainen "pelkää" miehen seksuaalisen halun heräämistä. 

Mies ei voi sille mitään, että vaikka halatessa tai suudellessaan naistaan heppi jysähtää pystyyn. Ei siinä ole mitään seksuaalista tarkoitusta välttämättä, vaan rakastunut mies tuntee hyvän olon virtauksen läpi vartalon, mikä rentouttaa veitikassa sijaitsevat "portit" ja saa veren virtaamaan paisuvaiskudoksiin. Ihan vastaavalla tavalla rakastunut nainenkin kiihottuu pelkästä läheisyydestä.

Kyllä minäkin rakastan miestäni, mutta en minä jokaisesta suukosta enää 30 vuoden jälkeen syty. Eikä erektio haittaa, jos ei sillä joka kerta rupea heti tökkimään, vaan pitää hyväilyn hellänä, vaikka innostuukin. Kannattaa sanoa suoraan puolin ja toisin, että nyt on hellä suukko tulossa tai toisella kerralla voi taas toiveikkaasti kysyä, että kelpaisiko kiihkeämpi suukko. Onneksi on myös sanat käytössä selventämään asioita. 

Kuulostaapä typerältä. Seksi on parasta silloin, kun siihen syttyy luonnostaan. Ei ihme, jos miehet ei halua muijaansa, jos jo suudelman voimakkuusaste täytyy varmistaa etukäteen.

Niinkös päin se nyt olikin, että miehet ei halua? Ihan eri käsityksessä olin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1303/3538 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mgtow-liittolaisnaiset? Keitäs he sitten ovat, kun tarkoitus on sanoutua totaalisesti irti koko naissukupuolesta? Naiset jotka ei huomioi teitä mitenkään ja pysyvät poissa elämästänne? Äitikö se on? Jos sattuu kuitenkin tarttemaan jotain jeesiä? Jotenkin sekava systeemi.

Liikkeessä on erilaisia tasoja, joihin yksilö sitoutuu. On myös tasoja, joihin pyrkiä.

Omalla kohdallani (en voi puhua muiden puolesta) tämä tarkoittaa sitä, että haluan tällä hetkellä vielä seksiä naisen kanssa. Seksirobottivallankumous, joka on tulossa, katkaisee minun kohdaltani riippuvuuden naisista seksuaalisuuteni osalta.

Ja susta siis prostituoitu on silloin sun mgtow-liittolainen? Onkohan hän tietoinen liittolaisuudestaan?

Vierailija
1304/3538 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mgtow-liittolaisnaiset? Keitäs he sitten ovat, kun tarkoitus on sanoutua totaalisesti irti koko naissukupuolesta? Naiset jotka ei huomioi teitä mitenkään ja pysyvät poissa elämästänne? Äitikö se on? Jos sattuu kuitenkin tarttemaan jotain jeesiä? Jotenkin sekava systeemi.

Liikkeessä on erilaisia tasoja, joihin yksilö sitoutuu. On myös tasoja, joihin pyrkiä.

Omalla kohdallani (en voi puhua muiden puolesta) tämä tarkoittaa sitä, että haluan tällä hetkellä vielä seksiä naisen kanssa. Seksirobottivallankumous, joka on tulossa, katkaisee minun kohdaltani riippuvuuden naisista seksuaalisuuteni osalta.

Aika löysää on miehen aatteellisuus, jos se seksirobotin tulosta on riippuvaista.

Minäkin olen vain ihminen ja tiedostan vajaavaisuuteni, mutta miksi minun pitäisi kieltää oma seksualisuuteni?

Kieltäisitkö homoseksuaalisuuden? Miksi haluat kontrolloida minun seksuaalisuuttani?

Vierailija
1305/3538 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen siinä mielessä tyytyväinen seksielämäämme, että sitä edelleen on, vaikka meillä on kaksi lasta - toinen päiväkoti-ikäinen, toinen kouluikäinen - eikä lainkaan tukiverkkoja, eli mummoloita tai sukulaisia, jotka voisivat hoitaa lapsia.

Silti pidemmässä juoksussa harmittaa ja vähän masentaa seksielämän kuivahtaminen. Seksiä on noin 2-3 kertaa kuukaudessa. Se on siinä mielessä OK, että pystyn toki elämään tämän kanssa, mutta siitä huolimatta harmittaa ajatus etenkin siitä, että spontaania seksiä ei ole. Ei arkiseksiä, ei tilanteita, jotka voisivat johtaa seksiin yhteisen kiinnostuksen syttyessä.

Lähtökohtaisesti harrastamme seksiä kerran viikossa, sunnuntaisin, saunan jälkeen, lasten mentyä nukkumaan, paitsi jos vaimolla on kuukautisviikko, mieltä painavia huolia, sairautta tai muita syitä, jotka estävät tämän seksin. Käytännössä kuukausittain seksiä on siis joko 3 kertaa tai 2 kertaa. Aivan poikkeuksellisesti, esimerkiksi lomalla, vaimo on saattanut ehdottaa seksiä jopa keskellä viikkoa, jos edellisestä seksikerrasta on kulunut yli viikko. Tätä ei kuitenkaan tapahdu kuin ehkä 1-2 kertaa vuodessa.

Vaimo on seksielämäämme ilmeisen tyytyväinen ja hän kertoo usein (myös spontaanisti), että pitää seksistä kanssani, seksi on hyvää, tykkää kosketuksestani, nauttii rakastella minua ja nauttii asioista, joita hänen kanssaan teen. Hän tekee suurimman osan seksialoitteista, jotka tosin ovat yleensä suullisia, eli lähinnä varmistaa, haluanko taas sunnuntaina seksiä. 

Sen sijaan hän on kertonut myös sellaisia asioita, jotka eivät ilahduta, vaan ennemminkin satuttavat: hän ei kaipaa lainkaan enempää seksiä kanssani, hänellä ei ole usein spontaaneja seksihaluja, hän on tyytyväinen seksielämään silloin, kun kaikki sujuu niin kuin hän haluaa ja toimitaan kalenterin mukaisesti. Hän on käytännössä kieltänyt sen, että minulla voisi olla erilaisia toiveita, että "saisin" haluta seksiä useammin kuin hän, että minun pitäisi olla tilanteeseen täysin tyytyväinen, ja että minun puoleltani aloitteet eivät ole toivottuja (paitsi silloin, kun on oikea kellonaika, oikea viikonpäivä ja oikea aika kuukaudesta). Hän ei halua keskustella seksielämästämme. Toisaalta myöskään kieltäytymiset eivät ole omalta puoleltani toivottuja.

Ennen kaikkea olen tyytymätön siihen, että tässä tilanteessa vaimoni on ikään kuin katsonut oikeudekseen sanella seksielämämme pelisäännöt. Ehkä hän ei näe tätä asiaa niin, vaan omasta mielestään toimii täysin reilusti ja kunnioittavasti, mutta minusta tämä ei ole tosiaankaan koko totuus.

Valitettavasti minäkin olen törmännyt naisiin, jotka katsovat oikeudekseen määritellä parisuhteen seksielämän säännöt yksin. Ja moni tekee tämän myös lasten hoidon suhteen. En tiedä miksi, mutta jotkut naiset vain katsovat olevansa joillakin alueilla yksinvaltiaan asemassa.

Muuta keinoa ei kai ole kuin olla puolison silmissä riittävän haluttava. Häneltä kannattaa kysyä, mitä voisi itse tehdä haluttavuutensa lisäämiseksi. Se voi olla se, että jospa voisit välillä nousta lasten kanssa viikonloppuna ja minä saisin nukkua pitkään. Tai jospa kävisit hoitamassa joka toinen päivä ruokaostokset ja ruuanlaiton, minä voisin käydä lenkillä tai kaverin kanssa kahvilla. Tai jospa voisit laittaa kivat alusvaatteet, olet niissä kaunis. Tai jospa vain juteltaisiin ja halailtaisiin hetki ja katsotaan, kiinnostaako jokin muukin. Tai jospa kuuntelisit paremmin mitä haluan sinulle sanoa. Jospa et nalkuttaisi siitä samasta asiasta aina, se loukkaa minua kun parhaani yritän. Jospa et dissaisi mielipiteitäni. Jospa joskus koskettaisit niin, että se on vain rakkauden osoitus, ei seksikutsu. Jospa hellittäisiin toisiamme enemmän. Olisi kiva keksiä yhteinen harrastus, kaipaan kanssasi vietettyä aikaa muualla kuin kotona.

Vaikka mitä. Parisuhde koostuu tuhansista pienistä asioista, joista monelle voi tehdä jotain, jos halua vain on.  

Minä kehottaisin miehiä koskettelemaan naisianne hellyydellä ja rakkaudella (ei siis seksin vuoksi) paljon enemmän. Mieheni suutelee minua aina aamuisin ja iltaisin ja tullessaan töistä ja aina jos huuleni sattuvat sopivasti hänen lähelleen. Kulkiessaan kotona hän hipaisee minua aina ohi mennessään ja pitää yllä kosketusyhteyttä, joka on hellää, rakastavaa ja seksuaalista, mutta ei seksiin tähtäävää. 

Monet naiset kertovat, etteivät uskalla tehdä samaa miehille, koska pelkäävät miehen ottavan sen seksikutsuna. Tämä pelko koskettaa hellästi vähentää parisuhteen läheisyyttä todella paljon ja on myös merkki ongelmista, jos nainen "pelkää" miehen seksuaalisen halun heräämistä. 

Mies ei voi sille mitään, että vaikka halatessa tai suudellessaan naistaan heppi jysähtää pystyyn. Ei siinä ole mitään seksuaalista tarkoitusta välttämättä, vaan rakastunut mies tuntee hyvän olon virtauksen läpi vartalon, mikä rentouttaa veitikassa sijaitsevat "portit" ja saa veren virtaamaan paisuvaiskudoksiin. Ihan vastaavalla tavalla rakastunut nainenkin kiihottuu pelkästä läheisyydestä.

Kyllä minäkin rakastan miestäni, mutta en minä jokaisesta suukosta enää 30 vuoden jälkeen syty. Eikä erektio haittaa, jos ei sillä joka kerta rupea heti tökkimään, vaan pitää hyväilyn hellänä, vaikka innostuukin. Kannattaa sanoa suoraan puolin ja toisin, että nyt on hellä suukko tulossa tai toisella kerralla voi taas toiveikkaasti kysyä, että kelpaisiko kiihkeämpi suukko. Onneksi on myös sanat käytössä selventämään asioita. 

Kuulostaapä typerältä. Seksi on parasta silloin, kun siihen syttyy luonnostaan. Ei ihme, jos miehet ei halua muijaansa, jos jo suudelman voimakkuusaste täytyy varmistaa etukäteen.

Ei täydy. Saat muiskauttaa ihan tavalla joka sinulle ja etenkin vaimollesi sopii. Tuossa joku vain kertoi oman kokemuksensa, jos joku siitä hyötyisi.

En tajua teitä. Luette jotain vauvapalstan keskustelua kuin lakikirjaa siitä, mitä saa tai pitää tehdä. Ihan kuin te odottaisitte tai pelkäisitte, että teille tässä sanellaan jotain. Ihan omaa järkeänne käytätte ja omaa elämäänne saatte elää, meni syteen tai saaveen.  On kyllä palstan miehiltä aivan hemmetin puusilmäistä syyttää täällä naisia uhriutumisesta kun keskustelu on tätä. 

Nämä ketjut ovat lähtökohtaisesti uhriutumista

Vierailija
1306/3538 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivo, että se etenee vähän nopeammin kuin muun robotiikan vallankumous, jonka piti lakkauttaa munkin ammattini jo 20 v sitten. Odottelen edelleen.

Vierailija
1307/3538 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja susta siis prostituoitu on silloin sun mgtow-liittolainen? Onkohan hän tietoinen liittolaisuudestaan?

Hän saa korvauksen tarjoamastaan palvelusta, ei saa osaltani mitään häirintää ja yritän poistaa hänen ammattiinsa kohdistuvaa stigmaatiota esim. juuri tällä palstalla.

Vierailija
1308/3538 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen miehiä liittymään MGTOW-liikkeeseen. Parisuhteet ovat vain tulonsiirtoa varakkaimmilta (miehet) köyhemmille (naiset).

Pääse oman elämäsi herraksi ja käytä rahasi maksullisiin naisiin. Näin saat seksiä ilman parisuhteen haittavaikutuksia.

Älä todellakaan tee lapsia! Menetät rahasi.

MGTOW tekee mieheestä rikkaamman niin taloudellisesti kuin henkisesti. Älä ole riippuvainen naisista, vaan elä rikasta elämää!

Tämä sopii varmaan uuliuuli-miehille, mutta kyllä seksi suhteen alussa voittaa ylivoimaisesti kaikki muut seksin muodot. Pitää vain ymmärtää lopettaa suhde tarpeeksi aikaisin.

Vierailija
1309/3538 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika löysää on miehen aatteellisuus, jos se seksirobotin tulosta on riippuvaista.

Minäkin olen vain ihminen ja tiedostan vajaavaisuuteni, mutta miksi minun pitäisi kieltää oma seksualisuuteni?

Kieltäisitkö homoseksuaalisuuden? Miksi haluat kontrolloida minun seksuaalisuuttani?

Itehän sä sen itseltäsi kiellät 😂😂😂. Voi morjens.

Vierailija
1310/3538 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asiassa ei olisi ongelmaa jos naiset päättäisivät vain omasta seksielämästään. Ennen ratkaisu oli jalkavaimot ja avoimet avioliiton ulkopuoliset suhteet.

Naiset nyt vain ovat päättäneet ettei sekään sovi heille, seksi on heille tapa kontrolloida miehiä.

Onhan se hassua, kun nykyään paheksutaan ja nimitellään rumasti naisia, jotka rupeavat suhteeseen naimisissa olevan miehen kanssa tai ovat sinkkuina hyvin seksuaalisesti aktiivisia. Jos naisten paheksunta loppuisi, niin päästäisiin taas tilanteeseen, jossa on avoimia parisuhteita ja rakastajan ottaminen on arkipäivää kaikille.

Varmasti näinkin, katkerat naiset niitä nimittelee ja paheksuu.

Naiset? Tällä palstalla? Teepä naisena aloitus, jossa kerrot harrastaneesi nuorena pari kertaa irtoseksiä ja tule sitten kertomaan, kuka ja miten paljon sinua paheksui.

Oikeassa elämässä naisillakin olisi rakastajat. Aviomies voi jäädä päiväksi lasten kanssa kotiin, kun nainen lähtee rakastajansa luokse koko päiväksi sänkyyn. Voi kuule, haluttomia naisia ei olisi.

Älä tule tälle palstalle vaan harrasta rauhassa seksiä kenen tahansa halukkaan kanssa.

Mitä taas fantasiaasi tulee niin rakastaja sopii varmasti oikein hyvin jos miestä ei seksi kiinnosta. Samat säännöt molemmille, tietysti!

Joku kertoi, miten ennen oli jalkavaimoja ja avoimia avioliiton ulkopuolisia suhteita. Ettet vaan tarkoita sitä, että ne olisi sallittuja vain miehille? Aijai, mites se nyt noin, kun paheksut samaa naisten kohdalla.

Jollain on vaikeuksia luetun ymmärtämisen kanssa.

ONko arki muuten sujuvaa?

Vierailija
1311/3538 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

MGTOW-liikkeen vastustaminen täälläkin osoittaa vaan sen, että naiset haluavat kontrolloida miestä ja hönen seksuaalisuuttaan

MGTOW-mies nähdään vihollisena, koska hän ei suostu vanhanaikaiseen parisuhdesopimukseen.

Feminismissä ja MGTOW-liikkeessä on paljon samaa

Vierailija
1312/3538 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän saa korvauksen tarjoamastaan palvelusta, ei saa osaltani mitään häirintää ja yritän poistaa hänen ammattiinsa kohdistuvaa stigmaatiota esim. juuri tällä palstalla.

Miksi te nimittelette rumasti niitä naisia, jotka antaa monille usein ja ilmaiseksi?

Vierailija
1313/3538 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ettekö te osaa purkaa sitä panetustanne muuten kuin kiukuttelemalla? Puhumalla? Omalla kädellä? Miten ajattelitte että se kiukuttelu parantaa tilannetta?

Mulla ei siis ole tätä ongelmaa, en ole aloittaja, mutta kiinnostaa.

Itsellä on taipumusta tuohon kiukutteluun. Puhuminen auttaa aina hetkeksi, mutta se on sellainen sykli mikä näyttää uusiutuvan huolimatta molemminpuolisista lupauksista asioiden korjaamiseksi. Sitä voisi luulla, että oma käsi purkaisi panetuksen, mutta rehellisesti sanottuna onko se lähellekään sama asia kuin kumppanin kanssa peuhaaminen, läheisyys ja seksi toisen kanssa? Eikä se panetus purkaudu lenkillä tai kuntosalilla rehkiessä.

Kiukuttelun saa aikaan turhautuminen ja ärsyyntyminen, kun annetaan olettaa ja "luvataan" puheilla ja teoilla, että olisi seksiä yms. mutta sitten tämä ei toteudukkaan. Ei se ole mukavaa kun itsellä kiima kasvaa, mutta sitten ei pääse purkamaan sitä. Tietenkään kenenkään ei tarvitse harrastaa mitään seksuaalista jos ei halua.

Seksielämä on helppoa sille, joka saa halujensa mukaan ja riittävästi sammuttamaan oman seksinnälkänsä.  Mutta entäs kun toisella on paljon enemmän haluja? Ylimääräinen seksi ei ole keneltäkään pois vaan jopa plussaa. Mutta se, että ei saa tarpeeksi seksiä on täysin päinvastainen asia.

Sitten varmaan pystyt ymmärtämään, miten turhauttavaa on kun aina ”luvataan” tyydytystä mutta aina kuitenkin jäät ilman, kun homma loppuu ennen kuin ehdit saada siitä itsellesi mitään. Seksielämä tosiaankin on helppoa sille, joka saa halujensa mukaan ja riittävästi sammuttamaan oman seksinnälkänsä, ja yhtä helvettiä sille, joka jää aina ilman.

Kyllä ymmärrän ja tätä juuri tarkoitin.

Omaan viestiin palatakseni, siis tuo kiukuttelu kohdistuu vain puolisoon. Ja kyllä itse tajuan että se ei ole oikein ja itseänikin se harmittaa. Mutta jos seksi loppuu, niin se heijastuu suoraan myös siihen että läheisyys ja huomionosoitukset hiipuvat myös. Tämä taas ei vaikuttaa hiipuvasti puolison seksihaluihin. Siinä on tämän maninitsemani syklin ainekset.

Mitä tarkoittaa ei vaikuttaa? Vaikuttaa, vai ei vaikuta?

Mä elän mieluummin ilman läheisyyttä kuin harrastamalla seksiä miehen kanssa joka ei anna läheisyyttä.

Tämähän on helposti ratkaistavissa. Naisen pitäisi mennä vain lähelle ja todella paljon. Keskustella ja puhua siitä, että se on tärkeää että niin saa tehdä. Saa haluta olla vain lähellä ilman seksiä. Ja sanoa sekin, että kun on sitä, niin on seksiäkin. 

Parisuhteessa pitää huomioida molempien tarpeet, eikä vain olettaa jotain. Ja jokaisen tarve on oikea, tietenkin. 

Tämä on todella todella viisas neuvo, joka toimii.

Kiinnostaisi onko kirjoittaja mies vai nainen?

Ei toimi meillä, koska en jaksa olla ainoa joka pitää läheisyydestä huolta. Mies kyllä tietää seksinpuutteesta sitten että on tainnut häneltä taas hellyys unohtua. Sitten hän korjailee sitä muutamia päiviä, jolloin seksiä taas on, sitten kun hän on saanut tarpeeksi, niin läheisyys unohtuu aina siihen saakka että pitäisi taas seksiä saada. Tästä syystä minä saan liian vähän läheisyyttä, ja hän liian vähän seksiä, mutta ehkä hän tässä vielä jossain vaiheessa oppii pitämään läheisyydestä huolta koko ajan, jolloin seksiä on enemmän, kuten läheisyyttäkin!

Sinä koet palkitsevasi miehen käytöstä (läheisyyttä) seksillä.

Hän tekee samaa. Pidä mies tyydytettynä joka päivä niin sä saat hellyyttä.

Vierailija
1314/3538 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleen, hän ei ole millään tavalla liittolaisesi. Ootte te kyllä melkoisia selittäjiä. Sunkin ongelmasi on selvästi se, että sulla on liikaa aikaa pyörittää ajatuksiasi vain naisten ympärillä. 24/7. Hanki itellesi oikeesti joku aikuisen miehen harrastus ja koeta irrottautua tuosta teinipojan scifi-maailmasta.

Vierailija
1315/3538 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hei, olisiko jollakuilla antaa vinkkiä miten mies voisi parantaa taitojaan? Jotain konkrettista kaipaisi, ihan oikeasti.

Kiinnostusta seksiin, mutta täysin kyvytön tuottamaan minkäänlaista mielihyvää toiselle.

Step by step vinkkejä otan ilolla vastaan, kiitos. Ja miten juuri miehet olette opetelleet toisen nautinnon huomioimisen?

Kaikki lähtee oikeastaan siitä, että sinun pitää ensin opetalla itse löytämään vartalosi herkimmät paikat, hyväillä itsellesi sellaisia orgasmeja, että taju meinaa lähteä. Sitten voit alkaa pikkuhiljaa opastamaan miestä, miten ja mistä kohtaa tuntuu hyvältä.

Jokainen nainen kun on erilainen, niin vaikka mies olisi kuinka kokenut ja nainen liian passiivinen, mies voi käyttää vääränlaista tyyliä, kuten liian kovakouraisia tai liian helliä kosketuksia ja nainen ei syty kunnolla ollenkaan.

Jatkan vielä, että kun nainen on tuohon pisteeseen saakka opetellut kiihottamaan itsensä vaikka pelkkien mielikuvien avulla, sekin on tullut todistettua, että nainen saa orgasmin koko päivän kestäneen kiusoittelun jälkeen pelkällä hellällä suudelmalla niin, että huulet juuri ja juuri koskettavat toisiaan. Siinä teille opettelemista sen sijaan, että vieritätte aina kaiken vastuun omista orgasmeistanne pelkästään miehen tehtäväksi.

Hyi, inhoan juuri tuollaisia hipaisupusuja. Joo nainen voi feikata orgasminsa vaikka sellaisen johdosta, niin päästää vihdoin siitä asiasta.

Sinussa on jotain vialla. Kun seisot seinää vasten mahlat pitkin reisiä valuen viittä vaille, että laukeat juuri, niin tunnet INHOA, kun mies saa suudelmalla sinulle niin rajun orgasmin, että lysähdät jalattomana lattialle miehen hidastaessa putoamistasi.

Aikamoinen spektaakkeli <3

Näin se vaan on. Aivot sen orgasmin lopulta saavat aikaan ja vaativat sopivaa ärsykettä. Vaikka yhdyntä ja itsetyydytys ovat erilaisia, välillä omaa kivaa pitämällä voi saada huikeita orgasmeja, kun antaa mielikuvituksen lentää. Pätee kumpaankin sukupuoleen.

Feikkauksesta on kyse, olet katsonut liikaa po*rnoa.

Liikaa pornoa?

Nyt olet määrittelemässä mikä on miehelle sopiva määrä viihdettä?

-ohis

Ota muuten selvää siitä alasta, jota kutsut viihteeksi. Kiitos

On tuttu kiitos. Mulla on satoja linkkejä suosikeissa genreittäin.

Oma suosikkivideo on eräs vihreässä villapaidassa oleva nainen toimistossa.

Vierailija
1316/3538 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MGTOW-liikkeen vastustaminen täälläkin osoittaa vaan sen, että naiset haluavat kontrolloida miestä ja hönen seksuaalisuuttaan

MGTOW-mies nähdään vihollisena, koska hän ei suostu vanhanaikaiseen parisuhdesopimukseen.

Feminismissä ja MGTOW-liikkeessä on paljon samaa

Kuka vastusta? Mehän vaan halutaan että sä olet entistä parempi siinä hommassa. Totaalinen irtisanoutuminen. Koskaan ei ole liian aikaista.

Vierailija
1317/3538 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itehän sä sen itseltäsi kiellät 😂😂😂. Voi morjens.

Enhän kiellä. Kuka on muka määritellyt, että parisuhdeseksi on ainoa tapa toteuttaa omaa seksuaalisuuttaan?

Olen heteroseksuaali, joka haluaa seksiä ilman mitään parisuhdepelejä. Maksulliset naiset ovat ainoa varma tapa tähän.

Mitä se on sinulta pois?

Vierailija
1318/3538 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän liberaalina nykyaikana jokainen saa elää ihan sellaisessa suhteessa kuin haluaa.

Kummasti vaan suurin osa niin miehistä kuin naisistakin haluaa sen perinteisen parisuhteen, jossa rakennetaan yhteinen elämä pysyvästi yhden vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa ja seksin lisäksi suhteessa on rakkaus ja läheisyys ja yhteiset aktiviteetit.

Jokin taika siinä täytyy olla. Jokin ihmisen syvimmässä perusluonteessa ja liskoaivoissa haluaa elää niin. Siinä mielessä polyamorismit, MGTOWit sun muut "uudet" mallit ei ikinä tule vetoamaan kuin pieneen vähemmistöön. Olen iloinen, että kaikki pienet vähemmistöt saa elää niin kuin haluaa ja marginaalissa on tilaa olla ja elää haluamallaan tavalla.

Vierailija
1319/3538 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hei, olisiko jollakuilla antaa vinkkiä miten mies voisi parantaa taitojaan? Jotain konkrettista kaipaisi, ihan oikeasti.

Kiinnostusta seksiin, mutta täysin kyvytön tuottamaan minkäänlaista mielihyvää toiselle.

Step by step vinkkejä otan ilolla vastaan, kiitos. Ja miten juuri miehet olette opetelleet toisen nautinnon huomioimisen?

Voisitko keskittyä parisuhteessa johonkin MUUHUN kuin seksiin? Siinä sulle paras neuvo.

Sopiiko siis että ulkoistamme seksin parisuhteen ulkopuolelle?

Toistaiseksi naiset ajattelevat että heillä on mieheen yksinoikeus parisuhteen aikana. Mikä on sopiva seksitön ajanjakso jolla yksinoikeus menetetään ilman eri ilmoitusta?

En ymmärrä mitä te täällä kyselette, ihan kuin me palstamammat päätettäisiin teidän liittojenne kohtalosta ja säännöistä. Teidän täytyy määritellä ne ihan keskenänne. Jos odotukset poikkkeavat kovasti toisistaan esim. monogamian suhteen ja se on toiselle kynnyskysymys, niin parempi etsiä uusia kumppaneita. 

Eikös tämä ole keskustelupalsta.

En minäkään ymmärrä miksi olette tässä ketjussa haukkumassa miehiä, tai miksi edes ketju on pystyssä kun eihän kukaan keskustelijoista tiedä oikeaa tilannetta tuossa parisuhteessa.

Eipä näy tuollaisia neuvoja että pidä ap turpa kiinni ja juttele ukkos kanssa, ehei, aloitatte miesten haukkumisen.

Jos kysyy, että sopiiko että miehet käy vieraissa, niin eihän me siihen voida vastata. Se on sun ja muidusi välinen asia. Joillekin sopii, joillekin ei. Sä kalastelet sellaista vastausta, että ei, ei se sovi ja sä et saa sitä tehdä, koska me halutaan että sun muidusi pystyy kontrolloimaan meidän tuella sun seksuaalisuuttasi. Pöh. Se ei ole keskustelua.

Okei okei.

Mennään aiheeseen, mitä sulla on sanottavaa ap:n väitetystä tilanteesta, 

Miten ketju on 60+ sivua miesten haukkumista, taas  :)

Vierailija
1320/3538 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin oon pistänyt naisen vaihtoon aina, jos on alkanut pihtailemaan. Koko elämäni oon seurustellut ja vuosia kestäneitäkin pitkiä suhteita on ollut. Mutta kyllä se on niin, että jos seksi hiipuu ja aletaan pihtailemaan, niin parisuhdekin alkaa olla loppusuoralla. Olen ottanut sitten uuden puolison.

Tämä on yksi aivan validi ratkaisu.

Tuo tosiaan on hyvä ratkaisu.

Vielä kun pääsisi naisten uhriutumisesta kuinka mies jätti hänet toisen (halukkaan) naisen takia.

No mitä sitä tarttee kuunnella. Blokkaukset päälle ja elämässä eteenpäin.

Nytkin tuo kirjoittaja voisi olla maksullisen kanssa harrastamassa seksiä. Juuri tällä minuutilla. Mutta on vauvapalstalla lukemassa ihan vpaaehtoisesti tänne hakeutuneena naisten uhriutumista ja kälätystä. Ei vaan käy minulle järkeen.

Työajalla on vaikea lähteä hierontaan  :D

Mutta palstalla norkoilu näkyy onnistuvan hyvin. Tuo on varmaan sitä yksityissektorin huipputärkeää työtä nyt.