Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen lapsellinen mökötys ja kiukuttelu seksistä.

Vierailija
11.01.2022 |

Ärsyttää kun mies vaipuu ihan taaperon tasolle aina jos edellisestä seksikerrasta ehtii hänen mielestään vierähtää liian pitkä aika. Tämä tapahtuu yleensä siinä vaiheessa jos ehtii kulua noin 8-9päivää ilman seksiä. Sanottakoon, että meillä on pieniä lapsia ja arki aika kuluttavaa, joten se mielestäni vähän selittää noita "pitkiä" taukoja. Ikinä ei varmasti ole kahta viikkoa mennyt ilman kuitenkaan. Se mikä eniten hämmästyttää on kuinka nopea tämä miehen mielialamuutos on, tänään kaikki ihan jees ja normaalisti, rento tunnelma yms, mutta seuraavana päivänä rentouden tilalle on tullut äksyilevä aikuistaapero. Mies ei ymmärrä sitäkään, että tuo käytös on siinä määrin vittumaista ja ärsyttävää, että vie kyllä loputkin halut. Onko muilla tämmöisiä aikuistaaperoita miehenä? Tai haluaisiko joku mies selittää voiko seksin "puute" laukaista ihan yhtäkkiä jonkun raivomoodin?

Kommentit (3541)

Vierailija
1221/3541 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on aivan hyvä tahti ja vieläpä pikkulapsiperhearjen keskellä. Meillä on seksiä vähemmän kuin teillä, vaikka ollaan nuoria ja lapsettomia. Lapsellista tuollainen kiukuttelu. Mitäpä jos kiukuttelun sijaan yrittäisi saada sua esim. kiihottumaan järjestämällä kaikkea mikä saa sinut innostumaan? Ei ainakaan osaa vedellä sinua oikeista naruista jos tuo on hänen reaktionsa.

No niin, siinähän se taas tuli: seksi on naisen mielestä vain naisen palkinto miehelle. 

Vierailija
1222/3541 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän keskustelun perusteella naiset haluavat seksiä suhteen alussa ja sen päätyttyä. Miesten kannattaa tämän perusteella demonsa itsensä naisen elämään oikeaan kohtaan.

Koska tämä on nyt yleistä tietoa, niin miehet saavat syyttää vain omia päätöksiä, jos seksiä ei saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1223/3541 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen siinä mielessä tyytyväinen seksielämäämme, että sitä edelleen on, vaikka meillä on kaksi lasta - toinen päiväkoti-ikäinen, toinen kouluikäinen - eikä lainkaan tukiverkkoja, eli mummoloita tai sukulaisia, jotka voisivat hoitaa lapsia.

Silti pidemmässä juoksussa harmittaa ja vähän masentaa seksielämän kuivahtaminen. Seksiä on noin 2-3 kertaa kuukaudessa. Se on siinä mielessä OK, että pystyn toki elämään tämän kanssa, mutta siitä huolimatta harmittaa ajatus etenkin siitä, että spontaania seksiä ei ole. Ei arkiseksiä, ei tilanteita, jotka voisivat johtaa seksiin yhteisen kiinnostuksen syttyessä.

Lähtökohtaisesti harrastamme seksiä kerran viikossa, sunnuntaisin, saunan jälkeen, lasten mentyä nukkumaan, paitsi jos vaimolla on kuukautisviikko, mieltä painavia huolia, sairautta tai muita syitä, jotka estävät tämän seksin. Käytännössä kuukausittain seksiä on siis joko 3 kertaa tai 2 kertaa. Aivan poikkeuksellisesti, esimerkiksi lomalla, vaimo on saattanut ehdottaa seksiä jopa keskellä viikkoa, jos edellisestä seksikerrasta on kulunut yli viikko. Tätä ei kuitenkaan tapahdu kuin ehkä 1-2 kertaa vuodessa.

Vaimo on seksielämäämme ilmeisen tyytyväinen ja hän kertoo usein (myös spontaanisti), että pitää seksistä kanssani, seksi on hyvää, tykkää kosketuksestani, nauttii rakastella minua ja nauttii asioista, joita hänen kanssaan teen. Hän tekee suurimman osan seksialoitteista, jotka tosin ovat yleensä suullisia, eli lähinnä varmistaa, haluanko taas sunnuntaina seksiä. 

Sen sijaan hän on kertonut myös sellaisia asioita, jotka eivät ilahduta, vaan ennemminkin satuttavat: hän ei kaipaa lainkaan enempää seksiä kanssani, hänellä ei ole usein spontaaneja seksihaluja, hän on tyytyväinen seksielämään silloin, kun kaikki sujuu niin kuin hän haluaa ja toimitaan kalenterin mukaisesti. Hän on käytännössä kieltänyt sen, että minulla voisi olla erilaisia toiveita, että "saisin" haluta seksiä useammin kuin hän, että minun pitäisi olla tilanteeseen täysin tyytyväinen, ja että minun puoleltani aloitteet eivät ole toivottuja (paitsi silloin, kun on oikea kellonaika, oikea viikonpäivä ja oikea aika kuukaudesta). Hän ei halua keskustella seksielämästämme. Toisaalta myöskään kieltäytymiset eivät ole omalta puoleltani toivottuja.

Ennen kaikkea olen tyytymätön siihen, että tässä tilanteessa vaimoni on ikään kuin katsonut oikeudekseen sanella seksielämämme pelisäännöt. Ehkä hän ei näe tätä asiaa niin, vaan omasta mielestään toimii täysin reilusti ja kunnioittavasti, mutta minusta tämä ei ole tosiaankaan koko totuus.

Valitettavasti minäkin olen törmännyt naisiin, jotka katsovat oikeudekseen määritellä parisuhteen seksielämän säännöt yksin. Ja moni tekee tämän myös lasten hoidon suhteen. En tiedä miksi, mutta jotkut naiset vain katsovat olevansa joillakin alueilla yksinvaltiaan asemassa.

Asiassa ei olisi ongelmaa jos naiset päättäisivät vain omasta seksielämästään. Ennen ratkaisu oli jalkavaimot ja avoimet avioliiton ulkopuoliset suhteet.

Naiset nyt vain ovat päättäneet ettei sekään sovi heille, seksi on heille tapa kontrolloida miehiä.

Onhan se hassua, kun nykyään paheksutaan ja nimitellään rumasti naisia, jotka rupeavat suhteeseen naimisissa olevan miehen kanssa tai ovat sinkkuina hyvin seksuaalisesti aktiivisia. Jos naisten paheksunta loppuisi, niin päästäisiin taas tilanteeseen, jossa on avoimia parisuhteita ja rakastajan ottaminen on arkipäivää kaikille.

Miksi kukaan mies haluaisi olla aviomies, jos voisi olla rakastaja? Naiselle riittää pelkkä seksi ja miehen ei tarvitse kuunnella nalkutusta.

Miksi nainen nalkuttaisi, kun hänellä olisi aktiivinen ja hyvä seksielämä eikä hänen tarvitse olla aina lsten kanssa, kun mies tekee osansa? Voisi olla, että mies nalkuttaa, kun nainen lähtee tapaamaan rakastajaansa.

Ja taas lähti laukalle  :)

Eikö tuolla lähtenyt, joka haikaili jalkavaimojen ja avoimien avioliittojen perään? Jos parisuhteet olisi avoimia, niin kenenkään ei tarvitse kärsiä seksin puutteesta tai väärästä kumppanista. Puoliso voi silti olla hyvä vanhempi ja elinkumppani vaikkei häntä tee seksuaalisesti mieli.

Parisuhteita ei olisi, jos jokaisella olisi jalkavaimoja. Mitä sillä oikealla vaimolla tekisi?

No jos et keksi sille mitään käyttöä niin on helppo olla sellaista hankkimatta. Moni muu pitää etenkin hyvää puolisoa lottovoittona. Onneksi nykyään on ok elää ihan miten lystää.

Tämän keskustelun perusteella miehille avioliitto ei ole ainakaan päävoitto. 2+varanumero?

Eipä se naisillekaan kuulosta onnen auvoa aina olevan, vai mitä?

Avioliitto on p-seestä. Jos joku sitä ehdottaa, kannattaa kieltäytyä.

Vierailija
1224/3541 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin virhe miehelle on mennä naimisiin ja tehdä lapsia. Tämä ketju on hyvä todiste siitä.

Naisia kiinnostaa seksi niin kauan kuin näitä ei ole saatu.

Tarkennus: kun näitä ei ole saatu ja niitä yritetään. Yli-ikäisiä naisia ei seksi enää kiinnosta.

Minunkin mieheni luuli aikoinaan, että naisten seksihalut loppuvat lastensaantiin. Hän piti sitä jonakin biologisena faktana. 

Poikkeus vahvistaa säännön

Täällä on sitten enemmänkin poikkeuksia. Hyvää seksiä haluaa vielä lapsiperheen jälkeenkin, ajatelkaas.

Niin, mutta harva mies jaksaa sitä 15 vuoden taukoa

Hyvässä suhteessa ei tule 15 vuoden taukoa. Avaimet siihen ovat ihan jokaisen omissa kätösissä. On tahdon asia pistää puolison ja perheen hyvinvointi ykköseksi, ja se on molempien tehtävä.

Vierailija
1225/3541 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitin tuossa aiemmin siitä, kuinka kuivahtanut seksielämä parisuhteessa tuntuu ikävältä.

Sain mukavan ja tsemppaavan kommentin, kiitos siitä.

Kiitoksia myös niille naisille, jotka ovat rehellisesti avanneet pikkulapsiaikaisen haluttomuutensa kokemuksia.

Miesnäkökulmasta yksi asia tässä keskustelussa hieman tökkii: jos naiset tietävät, mikä miehen pahan olon aiheuttaa ja mistä se johtuu, ei tietenkään ole asiallista suostua miehen vonkaamiseen vastoin omaa tahtoa.

Sen sijaan peräänkuuluttaisin asennetta, jossa pystyisitte ymmärtämään ja asiallisesti avaamaan keskustelun ja oikeasti käsittelemään itsekin sen tosiasian, että seksittömyys satuttaa miltei jokaista parisuhteeseen sitoutunutta miestä, oli syy mikä tahansa. Se saattaa satuttaa syvästikin.

En ole itse parisuhteemme seksielämään oikein tyytyväinen, mutta se ei ole isoin asia tässä. En vaan millään kestäisi sitä tosiasiaa, että vaimoni kieltäytyy keskustelemasta asiasta. Jo puhuminen auttaisi todella paljon, mutta siitä pihtaaminen on minusta pahin asia koko tässä kuviossa.

Naiset, teidän pitäisi haluttomina osapuolina kantaa oma vastuunne asiasta, ja sanoa asiat rehellisesti, niin suoraan kuin pystytte. Keskustella, ja ottaa myös miestenne näkökulma huomioon. Tarvittaessa myös pariterapiaan lähteminen voisi olla monelle hyvä juttu.

Minusta on lähtökohtaisesti aivan väärin ja prseestä se oletus, että miesten pitäisi parisuhteessa tyynesti ja nurisematta hyväksyä se, että seksielämä joko kuivahtaa pitkäksi ajaksi tai (pahimmassa tapauksessa) käytännössä loppuu kokonaan. Eli toistuva torjutuksi tuleminen on se asia, joka eniten satuttaa, ahdistaa ja syö itsetuntoa.

Ei tällaista asiaa voi vaan lakaista maton alle, vaan tästä pitäisi käydä pitkiä keskusteluja ja löytää sellainen tahtotila, että asiat voidaan puhua läpi ja ratkaista yhdessä.

Ei kukaan voi ottaa vastuuta puolison seksuaalisesta tyydyttämisestä läpi elämän aina silloin, kun puoliso haluaa. Mutta toisten tunteiden, epävarmuuden ja itsetunnon huomioon ottaminen on kunnollisessa parisuhteessa aivan ensisijaisen tärkeää.

Naiset tekevät tässä asiassa usein niin, että he suostuvat seksiin vastentahtoisesti, koska rakastavat puolisoaan. Ikävä kyllä vastentahtoinen seksi lisää vastentahtoisuutta pikemminkin kuin poistaisi sitä, eli seksi käy ajan mittaan yhä vaikeammaksi, sen sijaan, että tilanne helpottaisi. Nainen on hiljaa ja suostuu seksiin, jota hän ei halua ja kerää sisälleen negatiivisia tunteita miestään kohtaan, vaikka aluksi suostui seksiin nimenomaan halussaan olla mieliksi puolisolleen. 

Kannattaisikin heti puuttua haluttomuuteen itseensä, eikä lähteä haluttomana seksiin, jolloin negatiiviset tunteet kasvavat. Seksi on äärimmäisen intiimiä ja kaikki pakko sillä alueella on hyvä kasvualusta negatiivisuudelle. Jos haluja on ollut aiemmin, ne tuskin katoavat taikaiskusta, Hormonit ovat edelleen olemassa ja tuntoaisti on edelleen olemassa. Kyky nauttia ei ole kadonnut mihinkään. Olisin kyllä varovainen sellaisten puheiden kanssa, että seksi vie vain pari minuuttia, sen verran voi aina joustaa. Siinä seksi alennetaan kahvinkeittoon verrattavaksi toiminnaksi, mitä se ei ole, koska siinä on niin valtava tunnelataus mukana. .

Meillä kävi exän kanssa näin minun vakavan sairastumisen yhteydessä. Paluuta ei ollut, koska keskusteluyritykset ”helpon pikaseksin” muuttamisesta takaisin paneutuvaksi ja huomioivaksi molemminpuolisien nautinnon hakemiseksi parantumiseni jälkeen karahtivat kiville, kun mies oli tottunut vain saamaan eikä halunnut luopua saavutetusta edusta. Näinkin voi käydä.

Vierailija
1226/3541 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän keskustelun perusteella naiset haluavat seksiä suhteen alussa ja sen päätyttyä. Miesten kannattaa tämän perusteella demonsa itsensä naisen elämään oikeaan kohtaan.

Koska tämä on nyt yleistä tietoa, niin miehet saavat syyttää vain omia päätöksiä, jos seksiä ei saa.

Tuohon ajanjaksoon monella naisella osuu hormonaalinen ehkäisy. Minullakin hormonikierukka lopettu kaikki halut kuin napista painaen. Jos miehet ottaisivat ehkäisyn hoitaakseen, niin halukkaita naisia olisi enemmän.

Vierailija
1227/3541 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen siinä mielessä tyytyväinen seksielämäämme, että sitä edelleen on, vaikka meillä on kaksi lasta - toinen päiväkoti-ikäinen, toinen kouluikäinen - eikä lainkaan tukiverkkoja, eli mummoloita tai sukulaisia, jotka voisivat hoitaa lapsia.

Silti pidemmässä juoksussa harmittaa ja vähän masentaa seksielämän kuivahtaminen. Seksiä on noin 2-3 kertaa kuukaudessa. Se on siinä mielessä OK, että pystyn toki elämään tämän kanssa, mutta siitä huolimatta harmittaa ajatus etenkin siitä, että spontaania seksiä ei ole. Ei arkiseksiä, ei tilanteita, jotka voisivat johtaa seksiin yhteisen kiinnostuksen syttyessä.

Lähtökohtaisesti harrastamme seksiä kerran viikossa, sunnuntaisin, saunan jälkeen, lasten mentyä nukkumaan, paitsi jos vaimolla on kuukautisviikko, mieltä painavia huolia, sairautta tai muita syitä, jotka estävät tämän seksin. Käytännössä kuukausittain seksiä on siis joko 3 kertaa tai 2 kertaa. Aivan poikkeuksellisesti, esimerkiksi lomalla, vaimo on saattanut ehdottaa seksiä jopa keskellä viikkoa, jos edellisestä seksikerrasta on kulunut yli viikko. Tätä ei kuitenkaan tapahdu kuin ehkä 1-2 kertaa vuodessa.

Vaimo on seksielämäämme ilmeisen tyytyväinen ja hän kertoo usein (myös spontaanisti), että pitää seksistä kanssani, seksi on hyvää, tykkää kosketuksestani, nauttii rakastella minua ja nauttii asioista, joita hänen kanssaan teen. Hän tekee suurimman osan seksialoitteista, jotka tosin ovat yleensä suullisia, eli lähinnä varmistaa, haluanko taas sunnuntaina seksiä. 

Sen sijaan hän on kertonut myös sellaisia asioita, jotka eivät ilahduta, vaan ennemminkin satuttavat: hän ei kaipaa lainkaan enempää seksiä kanssani, hänellä ei ole usein spontaaneja seksihaluja, hän on tyytyväinen seksielämään silloin, kun kaikki sujuu niin kuin hän haluaa ja toimitaan kalenterin mukaisesti. Hän on käytännössä kieltänyt sen, että minulla voisi olla erilaisia toiveita, että "saisin" haluta seksiä useammin kuin hän, että minun pitäisi olla tilanteeseen täysin tyytyväinen, ja että minun puoleltani aloitteet eivät ole toivottuja (paitsi silloin, kun on oikea kellonaika, oikea viikonpäivä ja oikea aika kuukaudesta). Hän ei halua keskustella seksielämästämme. Toisaalta myöskään kieltäytymiset eivät ole omalta puoleltani toivottuja.

Ennen kaikkea olen tyytymätön siihen, että tässä tilanteessa vaimoni on ikään kuin katsonut oikeudekseen sanella seksielämämme pelisäännöt. Ehkä hän ei näe tätä asiaa niin, vaan omasta mielestään toimii täysin reilusti ja kunnioittavasti, mutta minusta tämä ei ole tosiaankaan koko totuus.

Valitettavasti minäkin olen törmännyt naisiin, jotka katsovat oikeudekseen määritellä parisuhteen seksielämän säännöt yksin. Ja moni tekee tämän myös lasten hoidon suhteen. En tiedä miksi, mutta jotkut naiset vain katsovat olevansa joillakin alueilla yksinvaltiaan asemassa.

Asiassa ei olisi ongelmaa jos naiset päättäisivät vain omasta seksielämästään. Ennen ratkaisu oli jalkavaimot ja avoimet avioliiton ulkopuoliset suhteet.

Naiset nyt vain ovat päättäneet ettei sekään sovi heille, seksi on heille tapa kontrolloida miehiä.

Onhan se hassua, kun nykyään paheksutaan ja nimitellään rumasti naisia, jotka rupeavat suhteeseen naimisissa olevan miehen kanssa tai ovat sinkkuina hyvin seksuaalisesti aktiivisia. Jos naisten paheksunta loppuisi, niin päästäisiin taas tilanteeseen, jossa on avoimia parisuhteita ja rakastajan ottaminen on arkipäivää kaikille.

Miksi kukaan mies haluaisi olla aviomies, jos voisi olla rakastaja? Naiselle riittää pelkkä seksi ja miehen ei tarvitse kuunnella nalkutusta.

Miksi nainen nalkuttaisi, kun hänellä olisi aktiivinen ja hyvä seksielämä eikä hänen tarvitse olla aina lsten kanssa, kun mies tekee osansa? Voisi olla, että mies nalkuttaa, kun nainen lähtee tapaamaan rakastajaansa.

Eikö tuolla lähtenyt, joka haikaili jalkavaimojen ja avoimien avioliittojen perään? Jos parisuhteet olisi avoimia, niin kenenkään ei tarvitse kärsiä seksin puutteesta tai väärästä kumppanista. Puoliso voi silti olla hyvä vanhempi ja elinkumppani vaikkei häntä tee seksuaalisesti mieli.

Parisuhteita ei olisi, jos jokaisella olisi jalkavaimoja. Mitä sillä oikealla vaimolla tekisi?

No jos et keksi sille mitään käyttöä niin on helppo olla sellaista hankkimatta. Moni muu pitää etenkin hyvää puolisoa lottovoittona. Onneksi nykyään on ok elää ihan miten lystää.

Tämän keskustelun perusteella miehille avioliitto ei ole ainakaan päävoitto. 2+varanumero?

Kannattaa hyvinkin, jos se ei kiinnostele. Ihan ymmärrettävää. Toisen mieliksi siihen ei tule ryhtyä. Mutta usein se on oikeinkin hyvä juttu molemmille osapuolille ❤️. 17 vuotta takana, toivottavasti monta, monta edessä.

Vierailija
1228/3541 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksiin tarvitsen hyvän mielen ja rentoutuneen olon. Jos olen pitkästynyt, niin vielä parempi. Mikäli setvin lasten kinastelua, pyyhin kaatunutta mehua ja räkänokkaa, mietin seuraavan päivän työkuvioita ja tehtäviä töitä, niin en muutu kuin taikaiskusta innostuneeksi rakastajaksi. En halua myöskään lyhentää nykyisiä liian lyhyitä yöunia entisestään. Jos mies valvottaa minua illalla, niin hän voi vastineeksi nousta yöllä ja aamulla lasten kanssa, niin minä saan nukkua. Tai sitten herätän miehen aamuyöllä panemaan ja jutellaan sitten siinä samalla Pilvikki-Yrmylin terveysongelmista.

Sinussa on se vika, ette osaa aikatauluttaa elämääsi, etkä roolejasi siinä. Minun vaimoni osaa vuorotella mahtavasti eri roolien välillä. Aamuisin hän on kuin taloudenhoitaja, eli laittaa maittavan aamupalan koko perheelle, keittää minulle kahvit, herättää sekä minut, että lapset hellillä suukoilla ja minut aika usein kiusoittavilla hyväilyillä. Hän on aina iloinen ja positiivinen, nauraa myös erittäin paljon. Sitten hän on äiti, koska auttaa lapsia ja minua nauttimaan aamupalan. Minä siivoan pöydän ja laitan astiat koneeseen ja vaimo alkaa valmistaa lapsia kouluun ja päivähoitoon. Minä kuljetan lapset ja koska olemme molemmat nyt lomalla, palaan kotiin vaimon luo. Hän haluaa olla vaimon roolissa, eli ryhtyy halailemaan ja kiehnäämään, josta tiedän, että kohta ollaan vällyjen alla lemmenpuuhissa. Silloin hän on aviovaimon roolissa. Välillä lipsahtaa kyllä myös seksipedoksi, mutta saan yleensä pantua hänet aisoihin.

Meillä on hellimistä ja läheisyyttä todella paljon ja aina minulla tahtoo ottaa eteen kun kaikki vaan tuntuu niin hyvältä. Vaimo reagoi jöpötykseen hymyllä ja koskettaa kiusoittelevasti etumustani antaen ymmärtää miten herkästi se saa myös hänet syttymään.

Kaikkeen on ainakin yksi hyvä selitys. Vaimoni on aasialainen ja oli neitsyt kun tapasimme. Menen tästä makuuhuoneeseen ja odotan hetken, että vaimo saa puhelun kaverins kanssa päätökseen. Sitten alkaa hellittely.

Vierailija
1229/3541 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulin vain lukemaan kuivavulvaisten naisten selityksiä ja itkemistä. Ei tarvinnut pettyä.

On kyllä silmät avaavaa joukkovuodatusta. Taidan tuoda omalle vaimolla kukkia iltapäivällä ihan vaan kiitollisena siitä, että tällainen ei ole koskaan ollut meidän arkea. Vaikka on koettu koliikit ja kaikki ei muutenkaan aina ole ollut ruusuilla tanssimista. Toisiamme olemme kuitenkin aina halunneet ymmärtää ja auttaa kun on ollut siihen tarve.

Oho, vaimolle kukkia. Palstamiehet ei vaimolle osta kukkia, ne vaan sanoo, että osta itse rehusi. Kiva kuulla, että edes joku osaa olla vaimolle ystävällinen.

Palstamiehillä ei taida vaimoja ainakaan kauaa olla....hieman täälläkin hymyilytti tuo koliikki, jos vasta se on koettu niin perhe-elämä on ihan alkutaipaleellaan. Siitä selviää kyllä, kunhan molemmat arvostavat toisiaan, myös tekojen tasolla.

Se puolisohan on itse valittu rinnalle kulkemaan, on oma etu pitää häntä hyvänä. Toimii vain molempiin suuntiin, eikä silloinkaan ilman puhetta ja sitä aiemmin mainittua tunnetason yhteyttä.

Miksi teette lapset miesten kanssa joista ette tunne noin?

Kehen viittaat? En ole tehnyt.

Kaipa sen yhteyden voi hukatakin matkan varrella. Kun kerran hyvä on kierre - rakkaus vaan kasvaa, mitä enemmän sitä tuhlaa - niin varmastikin vetäytyminen, vähättely ja katkeruuskin on kierre. Lopputulema vaan ei ole onnellinen liitto.

Ja jos asiat lähtevät huonoille jengoille, pitää oma suu avata, ajoissa, ja myös kuunnella mitä sillä toisella on sanottavaa. "Toistenne kunnioittamisessa kilpailkaa keskenänne" on lopulta aivan hiton hyvä ohje, en tiedä toimiiko mikään pitkään ilman sitä.

Yleinen kysymys tälle ketjulle. Naisethan kertovat vihaa ihkuen omista miehistään, eikö?

Miksi siis teitte lapset noiden sikojen kanssa joihin teillä ei ole tunnetason yhteyttä?

Jos luet viestin, niin siinä sanotan että yhteyden voi hukata. Niin se vaan menee. -ohis

Toki, mutta miessiat eivät saa ajatella että seksin loppuessa se yhteys katoaa. Se katoaa vasta kun nainen ei saa kukkia ja läheisyyttä.

Kukkia?

No onhan se ihan tavatonta muistaa rakastaan kukkasilla. Tai ostaa lahjoja merkkipäivisin.

Vierailija
1230/3541 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksiin tarvitsen hyvän mielen ja rentoutuneen olon. Jos olen pitkästynyt, niin vielä parempi. Mikäli setvin lasten kinastelua, pyyhin kaatunutta mehua ja räkänokkaa, mietin seuraavan päivän työkuvioita ja tehtäviä töitä, niin en muutu kuin taikaiskusta innostuneeksi rakastajaksi. En halua myöskään lyhentää nykyisiä liian lyhyitä yöunia entisestään. Jos mies valvottaa minua illalla, niin hän voi vastineeksi nousta yöllä ja aamulla lasten kanssa, niin minä saan nukkua. Tai sitten herätän miehen aamuyöllä panemaan ja jutellaan sitten siinä samalla Pilvikki-Yrmylin terveysongelmista.

Sinussa on se vika, ette osaa aikatauluttaa elämääsi, etkä roolejasi siinä. Minun vaimoni osaa vuorotella mahtavasti eri roolien välillä. Aamuisin hän on kuin taloudenhoitaja, eli laittaa maittavan aamupalan koko perheelle, keittää minulle kahvit, herättää sekä minut, että lapset hellillä suukoilla ja minut aika usein kiusoittavilla hyväilyillä. Hän on aina iloinen ja positiivinen, nauraa myös erittäin paljon. Sitten hän on äiti, koska auttaa lapsia ja minua nauttimaan aamupalan. Minä siivoan pöydän ja laitan astiat koneeseen ja vaimo alkaa valmistaa lapsia kouluun ja päivähoitoon. Minä kuljetan lapset ja koska olemme molemmat nyt lomalla, palaan kotiin vaimon luo. Hän haluaa olla vaimon roolissa, eli ryhtyy halailemaan ja kiehnäämään, josta tiedän, että kohta ollaan vällyjen alla lemmenpuuhissa. Silloin hän on aviovaimon roolissa. Välillä lipsahtaa kyllä myös seksipedoksi, mutta saan yleensä pantua hänet aisoihin.

Meillä on hellimistä ja läheisyyttä todella paljon ja aina minulla tahtoo ottaa eteen kun kaikki vaan tuntuu niin hyvältä. Vaimo reagoi jöpötykseen hymyllä ja koskettaa kiusoittelevasti etumustani antaen ymmärtää miten herkästi se saa myös hänet syttymään.

Kaikkeen on ainakin yksi hyvä selitys. Vaimoni on aasialainen ja oli neitsyt kun tapasimme. Menen tästä makuuhuoneeseen ja odotan hetken, että vaimo saa puhelun kaverins kanssa päätökseen. Sitten alkaa hellittely.

Miksi lapset ovat päivähoidossa, kun te olette lomalla?

Vierailija
1231/3541 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa hyvinkin, jos se ei kiinnostele. Ihan ymmärrettävää. Toisen mieliksi siihen ei tule ryhtyä. Mutta usein se on oikeinkin hyvä juttu molemmille osapuolille ❤️. 17 vuotta takana, toivottavasti monta, monta edessä.

Tämän ketjun perusteella hyvin isolle osalle ihmisistä elämänsä suurin virhe.

Vierailija
1232/3541 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas sinä. Ei kukaan usko sinun horinoita. Olisi kiva, jos et jakaisi "vaimosi" intiimiasioita täällä, niistä on saanut lukea jo ihan riittäviin.

Vierailija
1233/3541 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ei kannata koskaan:

- tehdä lapsia

- mennä avioliittoon, ainakaan ilman

avioehtoa

Näillä pärjää pitkälle. Onnellisen elämän avaimia

Vierailija
1234/3541 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi apua... mä olen ollut sinkkuna kohta 8 vuotta, enkä tosiaan mökötä tai kiukuttele seksin puutteesta kenellekään. Miten tuollainen ihminen pärjäisi sinkkuna? Ryhtyisi lahtaamaan porukkaa? Hyökkäisi viattoman sivullisen kimppuun?

Kyllä ihmisen hyvinvointi on kiinni monesta muustakin asiasta, kuin seksistä tai sen puutteesta. Parisuhde ei myöskään ole pelkkää seksiä, ainakaan toivottavasti. Melko kapeaksi menee pariskunnan yhteiselo, jos seksi on sen ainoa koossapitävä voima.

Vierailija
1235/3541 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turhaa sukupuolittamista. Tuollaisia ihmisiä on sekä miehissä että naisissa.

Vierailija
1236/3541 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohon ajanjaksoon monella naisella osuu hormonaalinen ehkäisy. Minullakin hormonikierukka lopettu kaikki halut kuin napista painaen. Jos miehet ottaisivat ehkäisyn hoitaakseen, niin halukkaita naisia olisi enemmän.

Tämäkin kannattaa huomioida. Mulle kaikki hormonaalinen ehkäisy suoritti totaalisen sekä henkisen että fyysisen kokovartalopuudutuksen - paitsi täysi haluttomuus myös kyvyttömyys tuntea mitään seksuaalista kiihottumista. Se oli aika pelottavaa kun masturboi niin kuin se on aina toiminut eikä tunne mitään. Plus tietysti kaikki muut sivuoireet eli migreeni, ahdistus, masennus, itkukohtaukset, itsetuhoajatukset, lihominen, akne jne.

Jätin hormoniehkäisyn pois ja parin viikon päästä olin taas normaali iloinen ihminen, halusin seksiä ja olisin nauttinut siitä, jos olisi voinut käyttää ehkäisyä. Kierukkaa mulle ei voinut laittaa ja silloin mies kieltäytyi jyrkästi alentumasta kondomien käyttöön. Hän määräsi minut elämään jatkuvassa raskauden pelossa ja tekemään aina abortin, jos käy huono tuuri. Tässä suhteessa mulla ei myöskään ollut oikeutta ikinä kieltäytyä seksistä ja kaikki väkivallan muodot olivat käytössä muutenkin.

Pääsin kuitenkin tuosta helvetistä pois ja löysin hyvän miehen, joka käytti ilman mitään ongelmaa kondomeja useita vuosia, kunnes kävin steriloitavana. Nyt 15 vuotta yhdessä ja meillä on aivan huikea seksielämä ja ihana parisuhde, josta olisi luullut voivansa vain haaveilla, mutta totta tämä on.

Vierailija
1237/3541 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

MGTOW pelastaa kaikilta tämän ketjun ongelmilta. Liikkeessä on erilaisia versioita, miten elää elämää. Itse en ole vielä puhtaimmalla tasolla.

Käyn vielä maksullisissa. Odotan vaan vielä hyviä seksirobotteja. Sen jälkeen minun ei tarvitse olla missään tekemisissä naisten kanssa.

Nykyäönkin yritän mahdollisimman paljon välttää puhumista naisten kanssa. Näin elämä on paljon helpompaa.

Molemmille osapuolille.

Vierailija
1238/3541 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän ketjun perusteella hyvin isolle osalle ihmisistä elämänsä suurin virhe.

Onneksi usein lapset kallistavat vaakakupin lopulta positiivisen puolelle. Ja eroista pääsee onneksi yli ja uuden onnen voi löytâä itsekseen tai uuden kumppanin kanssa. Huonokaan avioliitto ei määritä koko loppurlämää, jos niin ei anna tehdä. Ihmiset nyt vaan tekevæt vääriä valintoja ja elämä vie erilleen. Ei se ole maailmanloppu.

Vierailija
1239/3541 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MGTOW pelastaa kaikilta tämän ketjun ongelmilta. Liikkeessä on erilaisia versioita, miten elää elämää. Itse en ole vielä puhtaimmalla tasolla.

Käyn vielä maksullisissa. Odotan vaan vielä hyviä seksirobotteja. Sen jälkeen minun ei tarvitse olla missään tekemisissä naisten kanssa.

Nykyäönkin yritän mahdollisimman paljon välttää puhumista naisten kanssa. Näin elämä on paljon helpompaa.

Molemmille osapuolille.

Mutta palstalla puhut naisille aamusta iltaan? Et tosiaan ole puhtaimmalla tasolla, hädin tuskin alussa. Yritystä peliin nyt!

Vierailija
1240/3541 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ettekö te osaa purkaa sitä panetustanne muuten kuin kiukuttelemalla? Puhumalla? Omalla kädellä? Miten ajattelitte että se kiukuttelu parantaa tilannetta?

Mulla ei siis ole tätä ongelmaa, en ole aloittaja, mutta kiinnostaa.

Itsellä on taipumusta tuohon kiukutteluun. Puhuminen auttaa aina hetkeksi, mutta se on sellainen sykli mikä näyttää uusiutuvan huolimatta molemminpuolisista lupauksista asioiden korjaamiseksi. Sitä voisi luulla, että oma käsi purkaisi panetuksen, mutta rehellisesti sanottuna onko se lähellekään sama asia kuin kumppanin kanssa peuhaaminen, läheisyys ja seksi toisen kanssa? Eikä se panetus purkaudu lenkillä tai kuntosalilla rehkiessä.

Kiukuttelun saa aikaan turhautuminen ja ärsyyntyminen, kun annetaan olettaa ja "luvataan" puheilla ja teoilla, että olisi seksiä yms. mutta sitten tämä ei toteudukkaan. Ei se ole mukavaa kun itsellä kiima kasvaa, mutta sitten ei pääse purkamaan sitä. Tietenkään kenenkään ei tarvitse harrastaa mitään seksuaalista jos ei halua.

Seksielämä on helppoa sille, joka saa halujensa mukaan ja riittävästi sammuttamaan oman seksinnälkänsä.  Mutta entäs kun toisella on paljon enemmän haluja? Ylimääräinen seksi ei ole keneltäkään pois vaan jopa plussaa. Mutta se, että ei saa tarpeeksi seksiä on täysin päinvastainen asia.

Sitten varmaan pystyt ymmärtämään, miten turhauttavaa on kun aina ”luvataan” tyydytystä mutta aina kuitenkin jäät ilman, kun homma loppuu ennen kuin ehdit saada siitä itsellesi mitään. Seksielämä tosiaankin on helppoa sille, joka saa halujensa mukaan ja riittävästi sammuttamaan oman seksinnälkänsä, ja yhtä helvettiä sille, joka jää aina ilman.

Kyllä ymmärrän ja tätä juuri tarkoitin.

Omaan viestiin palatakseni, siis tuo kiukuttelu kohdistuu vain puolisoon. Ja kyllä itse tajuan että se ei ole oikein ja itseänikin se harmittaa. Mutta jos seksi loppuu, niin se heijastuu suoraan myös siihen että läheisyys ja huomionosoitukset hiipuvat myös. Tämä taas ei vaikuttaa hiipuvasti puolison seksihaluihin. Siinä on tämän maninitsemani syklin ainekset.

Mitä tarkoittaa ei vaikuttaa? Vaikuttaa, vai ei vaikuta?

Mä elän mieluummin ilman läheisyyttä kuin harrastamalla seksiä miehen kanssa joka ei anna läheisyyttä.

Tämähän on helposti ratkaistavissa. Naisen pitäisi mennä vain lähelle ja todella paljon. Keskustella ja puhua siitä, että se on tärkeää että niin saa tehdä. Saa haluta olla vain lähellä ilman seksiä. Ja sanoa sekin, että kun on sitä, niin on seksiäkin. 

Parisuhteessa pitää huomioida molempien tarpeet, eikä vain olettaa jotain. Ja jokaisen tarve on oikea, tietenkin. 

Tämä on todella todella viisas neuvo, joka toimii.

Kiinnostaisi onko kirjoittaja mies vai nainen?

Kiitos! Mies olen, ja miten sen nyt sanoisi... jonkun verran tätä ongelmaa joutunut miettimään. Oikeastaan tosi paljon. Ja ei, ei ole auttanut miettiminen. Muuta? =) 

Ajattelinkin että mies, mutta en ollut varma.

En ole varma, mitä olisi tapahtunut, jos mies olisi ehdottanut asiaa ja perustellut miksi. Vaikka tajusin sen itse, se oli vaikea rasti. Tosin on miehellekin, jos nainen sanoo että miehen pitäisi tulla halaamaan aina kun ärsyttää.

Ajattelen, että nainen ei osaa eikä vielä alitajuisesti luota. Jos siis olet varma siitä että haluaa yrittää ja olette keskustelleet. Paljonko teette asioita yhdessä, ihan niitä arkisia ja tylsiä? Nauratteko yhdessä? Kuinka paljon nainen tällä hetkellä sanoo mitä haluaa, tai osaatko lukea rivien välistä?

Piti oikein kaivaa tämä kommentti vielä kommentoidaksesi. Vaikea tietää mikä on vikana, ja itse epäilen että ei vaan kiinnosta. Ei ole tarvetta tuollaiseen keskusteluun kuulemma. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän