Miehen lapsellinen mökötys ja kiukuttelu seksistä.
Ärsyttää kun mies vaipuu ihan taaperon tasolle aina jos edellisestä seksikerrasta ehtii hänen mielestään vierähtää liian pitkä aika. Tämä tapahtuu yleensä siinä vaiheessa jos ehtii kulua noin 8-9päivää ilman seksiä. Sanottakoon, että meillä on pieniä lapsia ja arki aika kuluttavaa, joten se mielestäni vähän selittää noita "pitkiä" taukoja. Ikinä ei varmasti ole kahta viikkoa mennyt ilman kuitenkaan. Se mikä eniten hämmästyttää on kuinka nopea tämä miehen mielialamuutos on, tänään kaikki ihan jees ja normaalisti, rento tunnelma yms, mutta seuraavana päivänä rentouden tilalle on tullut äksyilevä aikuistaapero. Mies ei ymmärrä sitäkään, että tuo käytös on siinä määrin vittumaista ja ärsyttävää, että vie kyllä loputkin halut. Onko muilla tämmöisiä aikuistaaperoita miehenä? Tai haluaisiko joku mies selittää voiko seksin "puute" laukaista ihan yhtäkkiä jonkun raivomoodin?
Kommentit (3538)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on juuri se aihe mistä puhutaan työpaikan kahvipöydässä miesten kanssa... Siis juurikin se että naiset eivät ymmärrä mitä miehelle se aiheuttaa ettei sitä seksiä ole. Moni kertoo sanoneensa vaimolleen että tulee hulluksi ilman seksiä ja kuinka se seksityömyys aiheuttaa erilaisia reaktioita kehossa. Vaimot vain sitä mieltä että ei nyt ollenkaan aiheuta. Mutta kyllä, juurikin se raivomoodi... Ja ne lapset ja väsymys. Meilläkin on kolme pientä lasta. Vanhin oli alle 4 kun pienin oli vauva. Oli seksiä vähän vähemmän, sen ymmärsin, mutta kun vaimo alkoi aina valittaa kuinka väsyttää ja ei jaksa seksiä niin osallistuvana isänä kysyin että onko koskaan ajatellut että miten ne muut äidin jaksaa, kun niillä ei isät ole läheskään yhtä osallistuvia, käy vain syömässä vaimon tekemät ruoat ja häipyy jonnekin loppupäiväksi, vaimolle jää lapset ja koti. Ei oikein vieläkään ymmärtänyt mistä kyse. Kerran sitten kysyin että onko sitten avoin suhde parempi jos ei seksi kiinnosta ja vaihtoehdoksi sanoin että haluan seksiä ihan joka päivä. Vaimolle se oli aika paha, itki päiviä, mutta selkeästi ei halunnut lähteä. Alkoi olla seksiä, välillä keskellä päivääkin ja ennen vaimon töihin lähtöä. Lopulta aika vähään olin tyytyväinen, ei todellakaan tarvitse olla joka päivä, ehkä pari kertaa viikossa ja takuulla voin sanoa että jos vaimo ei ole huomannut mun hyvää oloa niin hän ei sitten tajua mistään mitään. Kiinnostaa ne kotityötkin ihan eri tavalla... M36v
Onko seksiin painostetulla vaimollakin yhtä hyvä olo?
On, parempi kuin ennen. Meidän suhteeseen on löytynyt hellyys, yhteiset keskustelut, enemmän yhdessä tekemistä, selkeästi sellainen rentous arkeen, kiitos sen raivomoodin pois menon on ihan eri leikkiä, laulaa ja pelata lastenkin kanssa. Vaimolle se oli vain vaikeaa tajuta kuinka paljon miehen hyvinvointi vaikuttaa ihan siihen vaimon omaan hyvinvointiin... Aika hukassa oli esim ne päivät ennen että jaksoin kerätä lapset autoon ja häipyä jonnekin ja antaa vaimolle vapaapäivän, nykyään sellainen tuntuu oikein hyvältä. M36v
Nainen itki, kun joutui harrastamaan seksiä kanssasi. Kuulostaapa tyytyväiseltä.
Mistä sä moisen väittämän ongit? Itki kun kysyin onko avoin suhde sitten parempi jos ei seksi kiinnosta. M36v
Uhkavaatimuksia avioliitossa, hyvin rakastavaa toimintaa. Kuvitteletko oikeasti, että seksiin painostettu ihminen on onnellinen ja nauttii siitä seksistä, jota ei halunnut alunperinkään? Eipä taida olla väliä, pääasia, että itse on tyytyväinen, vaimosta viis.
Se on ihan selvä, että kun lapset vähän tuosta kasvavat, vaimo lähtee.
Miksi ei sitten lähde? Jos mies niin paska niin antaa mennä... Mun ei ole vaikea löytää uutta naista... Oon vaimolle sanonut että jos tänään kuolet niin huomenna mulla on uus, tarvittaessa ennemminkin, mutta sen tiedän että vaimolla ei ole. M36v
🤢🤮
Todellakin kauhein ihminen ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on juuri se aihe mistä puhutaan työpaikan kahvipöydässä miesten kanssa... Siis juurikin se että naiset eivät ymmärrä mitä miehelle se aiheuttaa ettei sitä seksiä ole. Moni kertoo sanoneensa vaimolleen että tulee hulluksi ilman seksiä ja kuinka se seksityömyys aiheuttaa erilaisia reaktioita kehossa. Vaimot vain sitä mieltä että ei nyt ollenkaan aiheuta. Mutta kyllä, juurikin se raivomoodi... Ja ne lapset ja väsymys. Meilläkin on kolme pientä lasta. Vanhin oli alle 4 kun pienin oli vauva. Oli seksiä vähän vähemmän, sen ymmärsin, mutta kun vaimo alkoi aina valittaa kuinka väsyttää ja ei jaksa seksiä niin osallistuvana isänä kysyin että onko koskaan ajatellut että miten ne muut äidin jaksaa, kun niillä ei isät ole läheskään yhtä osallistuvia, käy vain syömässä vaimon tekemät ruoat ja häipyy jonnekin loppupäiväksi, vaimolle jää lapset ja koti. Ei oikein vieläkään ymmärtänyt mistä kyse. Kerran sitten kysyin että onko sitten avoin suhde parempi jos ei seksi kiinnosta ja vaihtoehdoksi sanoin että haluan seksiä ihan joka päivä. Vaimolle se oli aika paha, itki päiviä, mutta selkeästi ei halunnut lähteä. Alkoi olla seksiä, välillä keskellä päivääkin ja ennen vaimon töihin lähtöä. Lopulta aika vähään olin tyytyväinen, ei todellakaan tarvitse olla joka päivä, ehkä pari kertaa viikossa ja takuulla voin sanoa että jos vaimo ei ole huomannut mun hyvää oloa niin hän ei sitten tajua mistään mitään. Kiinnostaa ne kotityötkin ihan eri tavalla... M36v
Ajattele. Aikuinen mies vaatii rakkaan ihmisen kehoa käyttöönsä oman mielensä mukaan, ja vetoaa siihen että osallistuu OMIEN JÄLKELÄISTENSÄ JA OMAN KOTINSA HOITAMISEEN.
Ei pillua, en osallistu.
Kuvottavaa.
Vaimosi hoitaa sitä väsyttävää perhearkea ihan siinä missä sinäkin, tod näk enemmän. Mutta sinä olet väsynyt, sinä haluat sitä ja tätä, sinä sinä sinä.
Lisääntymisen pitäisi olla luvanvaraista. Lapsiasi käy sääliksi.
Niin kyllähän miehen pitää toteuttaa naisen tahtoa sekä palvella häntä ja maksaa naisen ja lasten elämä kun on joskus saanut seksiä
Ei, vaan hoitaa oma kotinsa ja omat lapsensa. Ihan siitä riippumatta kuuluuko kuvioon seksi vai ei. Eivät naisetkaan siitä palkkaa saa.
Ei suomalaisella miehellä ole edes varaa maksaa naisen ja lasten elämää. Eikä ole tarvettakaan, kun naiset käyvät töissä ja kuluttavat rahansa lapsiin. Tutkitusti.
Laitathan linkin tutkimuksiin ja ensi kerralla kun teet väitteitä niin toimitat ne pyytämättä.
Kiitos.
Ahaa. Eli Googlen käyttö ei luonnistu. Mites se renkaiden vaihto?
https://www.op-media.fi/omat-rahat/naiset-tuhlareita-miehet-vastuussa-i…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelman ratkaisu on se, että harrastatte seksiä ennen kuin pihtaaminen alkaa kiukuttamaan. Jos olette todennut, että pinna kestää 8-9 päivää enintään, niin viikoittain on siis toimittava.
Seksillä on miehen psyykkiseen ja fyysiseen hyvinvointiin todella suuri vaikutus, ja Ap:n mainitsemä ärtyneisyys on täysin normaali ilmiö puutteessa olevalle.
Eli seksiin on suostuttava, vaikka väsyttää, ällöttää ja vtuttaa? Just. Mikähän vaikutus sillä olisi naisen psyykkiseen ja fyysiseen hyvinvointiin toimia toisen masturbaatioalustana viikoittain vain koska MIEHEN hyvinvointi menee naisen hyvinvoinnin edelle? Kuvottavaa.
Ei tietenkään tarvitse suostua, jos ei halua ja mies kuvottaa. Masturbaatioalusta? WTF. Mutta miksi ihmeessä olette yhdessä? Mies tekee korjaushommat ja maksaa puolet kuluista, vai mikä? Tämä keskustelu menee minulta jotenkin ihan yli ymmärryksen. Suurin osa jankkaa onko parisuhteessa pakko olla seksiä. Ei tarvitse. Pitääkö jonkun olla vastentahtoisessa selibaatissa. Ei. Pitäisikö ongelmaa koittaa ratkoa asiallisesti -no epäilemättä.
Mitä on nuo mystiset korjaushommat, joita miehet aina hoitavat?
Ei ole mitään mystistä. Asutaan vanhassa talossa maalla. Kaikki mitä talon ulkopuolella tehdään. Auton korjaus, viime kesänä varaston maalaus, saunan katon kunnostus ja maalaus, talon ulkoseinän maalaus, pihatyöt, ruohon leikkuu, halkohommat, grillin muuraus. Lisäksi olen tapetoinut kaksi huonetta talven aikaan. Tuollaisia nyt esimerkiksi, joihin vaimo ei ole osallistunut mitenkään. Maksan 80% kuluista. Vaimo tekee omia hommiaan, molemmille riittää tekemistä, seksiä on oikein hyvin. Ilman aktiivista seksielämää, saattaisi hieman kyrsiä.
No me asutaan kerrostalossa enkä ikinä muuttaisi minnekään maalle vanhaan taloon. Mitä ne kerrostalossa asuvan miesten työt oikein on?
Remontointia? Joissain taloyhtiöissä tehdään talkoilla hommia? Auton huolto? Moni mies hoitaa esim perheen talousasiat tai jotkin elektroniikka-asiat kuten kaikkien laitteiden toimivuudesta vastaa. Jotkut naiset ei osaa edes lamppua itse vaihtaa vaan siihen tarvitaan mies. Tai autoa ajaa.
Nyt lopultakin haluaisin tietää, mikä on tämä mystinen lampunvaihtojuttu, johon tarvitaan raavas alfauros? Joka ketjussa mainitaan suurena urotekona, enkä kyllä voi olla ihmettelemättä. Onko todellakin kyse siitä, että valaisemista kiertää palaneen polttimon pois ja laittaa uuden tilalle, vai mistä ihmeen salatieteestä oikein on kyse? Jos edellä mainitusta, niin asettaa kyllä aika naurettavaan valoon nämä miehiset voimainponnistukset…
Kuvitteellinen sankaruus on revittävä nykyään pienestä 🤷♀️
Ja silti on olemassa valtava määrä töitä, jotka hoitaa mies.
Kiva. Mainitsepa nyt vaikka 5-7 tärkeintä niistä päivittäisistä. Nuo kerran - kahdesti vuodessa tai harvemmin tehtävät on jo kerrottu.
Laita sä malliksi...
onks se
1. metatyöskentele ruokalista
2. käy kaupassa
3, ota kokkausastiat esiin
4. ota ruokatarvikkeet esiin
5, kokkaa
6. lado ruoka lautasille
(syö)
7. siivoa astiat pesukoneeseen
8. metauhriudu kun ei naissika saa tiskikonettä käyntiin
9 pihtaa kostoksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet täysin epäonnistunut parisuhteessa, erotkaa niin mies voi saada vähän enemmän seksiä!
Itse lopetin kiukuttelun.
Yhden sivusuhteen jälkeen vaimolla tulikin hätä kun huomasi että oli ottanut mut itsestäänselvyytenä.
Parittelukumppanini oli minuakin nuorempi ja hyvin innokas. Silloin vaimo tajusi markkina-arvoni.
Tapauksen johdosta vaimo alkoi kilpailemaan minusta ja seksielämä palautui takaisin, mutta sitäkin kesti vain sen neljä vuotta.
Mulle miehenä on ollut aina luonnollista paritella. Jos naista väsyttää ja ei vaan innosta, niin ei sille mitään voi. Ei sille mitään voi vaikka heittäisi voltteja ja sylkisi suustaan tulipalloja kuin sirkuksessa.
Se vain on niin että naiset kyllästyy samaan mieheen. Sellaisia naiset on.
Miehet taas ei kyllästy. Mies on näet yksiavioinen, mutta seksin suhteen tekee myönnytyksiä.
Mitään paluuta murrosikään en ala tekemään yksiavioisuuden takia. Eli en kyllä tyydy runkkaamaan kuten lapsena. Olen aikuinen täysi-ikäinen uros ja parittelen kun parittelen.
Jos vaimoa ei kiinnosta niin ei se hänen vikansa tai minun vika ole.
Saan seksiä koska haluan, koska pidän ympärillä sen verran mahdollisuuksia, että onnistuu.
Jos pitäisin vain vaimoa, niin seksiä olisi kerran viikossa, kerran kahdessa tai pahimmillaan kerran kuukaudessa. Mun ikäinen paritteluiässä oleva uros parittelee minimissään kolmesti viikossa.
Parisuhteessa mieluummin kerran päivässä kiitos.
Mutta kun ei naiset ole niin aktiivisia. Se on heillä biologiassa.
Tuo on normaalia nuorille miehille.
Sitten viisikymppisenä kun ikä rauhoittaa ja hormonit laskee reippaasti, niin ei enää tarvitse elää kaksoiselämää. Voi olla ihan hyvällä omalla tunnolla kerran kuukaudessa vaimon kanssa ja se riittää.
Se on harmi että mies on niin viriili pitkään ja naisilla halut hiipuu jo kolmekymppisinä kun on lapset tehtynä. Miehellä se libido on vaan niin korkea ja naisella alhainen.
Se että naiset ei ymmärrä tätä biologista faktaa, on suuri harmi ja vääryys.
Ei mies haluilleen mitään voi ja halut johtaa parittelemaan holtittomasti ympäri kaupunkia jos kotoa ei saa.
PerusPertti kirjoitti:
Onko muilla naisilla (yli 30) virtsatietulehduksia pitkän (noin 2vk) seksitauon jälkeen? Olin tästä samasta aiheesta tulossa kysymään, mutta näyttää että en ole yksin haluttoman naisen kanssa, tiedän että ne halut saa syttymään kun viitsii nuoleskella ja vaimolla hyvä päivä... Omat halut sytyttää jo pieni pyllistys, mutta ei itse viitsi aina tehdä valtavaa työtä muutaman minuutin takia, varsinkaan kun toinen ei osallistu samalla tavalla ja käyttää tilannetta selkeästi hyväkseen.
Onko erinlaisia naisia olemassa? Oletteko koskaan valmiita uhrautumaan saadaksenne?
Ainiin unohtui vielä kysyä seksimieltymyksistä, vaimo ei koskaan halua mitään uutta, perus riittää, miten te muut naiset, otatteko ohjat?
Jos joku vastaa niin olisin kiitollinen jos laittaisit ikäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettekö te osaa purkaa sitä panetustanne muuten kuin kiukuttelemalla? Puhumalla? Omalla kädellä? Miten ajattelitte että se kiukuttelu parantaa tilannetta?
Mulla ei siis ole tätä ongelmaa, en ole aloittaja, mutta kiinnostaa.
Itsellä on taipumusta tuohon kiukutteluun. Puhuminen auttaa aina hetkeksi, mutta se on sellainen sykli mikä näyttää uusiutuvan huolimatta molemminpuolisista lupauksista asioiden korjaamiseksi. Sitä voisi luulla, että oma käsi purkaisi panetuksen, mutta rehellisesti sanottuna onko se lähellekään sama asia kuin kumppanin kanssa peuhaaminen, läheisyys ja seksi toisen kanssa? Eikä se panetus purkaudu lenkillä tai kuntosalilla rehkiessä.
Kiukuttelun saa aikaan turhautuminen ja ärsyyntyminen, kun annetaan olettaa ja "luvataan" puheilla ja teoilla, että olisi seksiä yms. mutta sitten tämä ei toteudukkaan. Ei se ole mukavaa kun itsellä kiima kasvaa, mutta sitten ei pääse purkamaan sitä. Tietenkään kenenkään ei tarvitse harrastaa mitään seksuaalista jos ei halua.
Seksielämä on helppoa sille, joka saa halujensa mukaan ja riittävästi sammuttamaan oman seksinnälkänsä. Mutta entäs kun toisella on paljon enemmän haluja? Ylimääräinen seksi ei ole keneltäkään pois vaan jopa plussaa. Mutta se, että ei saa tarpeeksi seksiä on täysin päinvastainen asia.
Sitten varmaan pystyt ymmärtämään, miten turhauttavaa on kun aina ”luvataan” tyydytystä mutta aina kuitenkin jäät ilman, kun homma loppuu ennen kuin ehdit saada siitä itsellesi mitään. Seksielämä tosiaankin on helppoa sille, joka saa halujensa mukaan ja riittävästi sammuttamaan oman seksinnälkänsä, ja yhtä helvettiä sille, joka jää aina ilman.
Mitä sinulle kirjaimellisesti luvataan?
Liittyykö siihen ehtoja tai toiveita josta et tiedä. Teetkö asioita vain p^ll^^n toivossa vai muutenkin?
Olen nainen. Saan munaa kaksi kertaa viikossa keskimäärin kolme minuuttia kerrallaan. Kun mies on saanut, kiinnostus loppuu. Itse jään kihisemään halut tapissa, ja ”käteenhän” se on sitten lopulta vedettävä, jos haluaa v*tutusta edes vähän vaimentaa.
Enkä hetkeäkään kuvittele, että olisin ainoa nainen tässä tilanteessa.
Miten on pojat, montako vuotta jaksaisitte tällaista seksiä?
Sehän tekee jo kuusi minuuttia viikossa! Siis kuusi minuuttia viikossa enemmän kuin meidän "aviosängyssä".
Tämän nälväisyn jälkeen pyydän anteeksi. On mieheltäsi täysin kylmää ja tunteetonta jättää kuumana käyvä nainen hoitamatta. Ei varmaan sinun unelmaseksiäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet täysin epäonnistunut parisuhteessa, erotkaa niin mies voi saada vähän enemmän seksiä!
Itse lopetin kiukuttelun.
Yhden sivusuhteen jälkeen vaimolla tulikin hätä kun huomasi että oli ottanut mut itsestäänselvyytenä.
Parittelukumppanini oli minuakin nuorempi ja hyvin innokas. Silloin vaimo tajusi markkina-arvoni.
Tapauksen johdosta vaimo alkoi kilpailemaan minusta ja seksielämä palautui takaisin, mutta sitäkin kesti vain sen neljä vuotta.
Mulle miehenä on ollut aina luonnollista paritella. Jos naista väsyttää ja ei vaan innosta, niin ei sille mitään voi. Ei sille mitään voi vaikka heittäisi voltteja ja sylkisi suustaan tulipalloja kuin sirkuksessa.
Se vain on niin että naiset kyllästyy samaan mieheen. Sellaisia naiset on.
Miehet taas ei kyllästy. Mies on näet yksiavioinen, mutta seksin suhteen tekee myönnytyksiä.
Mitään paluuta murrosikään en ala tekemään yksiavioisuuden takia. Eli en kyllä tyydy runkkaamaan kuten lapsena. Olen aikuinen täysi-ikäinen uros ja parittelen kun parittelen.
Jos vaimoa ei kiinnosta niin ei se hänen vikansa tai minun vika ole.
Saan seksiä koska haluan, koska pidän ympärillä sen verran mahdollisuuksia, että onnistuu.
Jos pitäisin vain vaimoa, niin seksiä olisi kerran viikossa, kerran kahdessa tai pahimmillaan kerran kuukaudessa. Mun ikäinen paritteluiässä oleva uros parittelee minimissään kolmesti viikossa.
Parisuhteessa mieluummin kerran päivässä kiitos.
Mutta kun ei naiset ole niin aktiivisia. Se on heillä biologiassa.
Uh. Nyt on pakko olettaa, että rivien välissä puhutaan isoista rahoista. Muuten en ymmärrä, enkä tunnista oletuksia naisten seksuaalisuuden kohdalla. Voi se tietysti johtua erilaisesta elämänasenteesta, en vaan itse lähtisi kilpailemaan (niistä rahoistakaan).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattele. Aikuinen mies vaatii rakkaan ihmisen kehoa käyttöönsä oman mielensä mukaan, ja vetoaa siihen että osallistuu OMIEN JÄLKELÄISTENSÄ JA OMAN KOTINSA HOITAMISEEN.
Ei pillua, en osallistu.
Kuvottavaa.
Vaimosi hoitaa sitä väsyttävää perhearkea ihan siinä missä sinäkin, tod näk enemmän. Mutta sinä olet väsynyt, sinä haluat sitä ja tätä, sinä sinä sinä.
Niin kyllähän miehen pitää toteuttaa naisen tahtoa sekä palvella häntä ja maksaa naisen ja lasten elämä kun on joskus saanut seksiä
Ei, vaan hoitaa oma kotinsa ja omat lapsensa. Ihan siitä riippumatta kuuluuko kuvioon seksi vai ei. Eivät naisetkaan siitä palkkaa saa.
Ei suomalaisella miehellä ole edes varaa maksaa naisen ja lasten elämää. Eikä ole tarvettakaan, kun naiset käyvät töissä ja kuluttavat rahansa lapsiin. Tutkitusti.
Laitathan linkin tutkimuksiin ja ensi kerralla kun teet väitteitä niin toimitat ne pyytämättä.
Kiitos.
Haista nyt tyttönen vttu, täällä ei toisten väitteitä aleta googlaamaan.
Miten tuossa näkyy että nainen käyttää parisuhteessa enemmän rahaa? Siinä lukee että nainen käy hakemassa lapsille vaatteita, mies maksaa asuntolainaa.
Eikö asuntolainen maksaminen ole parisuhteeseen rahan laittamista? Maksavatko lapset vuokraa miehelle?
Vierailija kirjoitti:
Ap:n miehellä on känkkäränkkä kylässä. Kannattaa antaa joku pieni välipala ja laittaa mies päikkäreille. Vaikka ei nukuttaisi, niin voi olla väsy. Joku kiva tuutulaulu tuudittaa miehen uneeen.
Ai ku asiallista keskustelua naisilta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En käsitä miten miehet eivät ymmärrä että se kiukuttelu vie naisilta viimeisetkin halut ja seksiä on entistä vähemmän. Jos sen sijaan auttaisivat arjen pyörityksessä niin että nainen ei olisi niin väsynyt niin kummasti piristyisi seksielämäkin.
En käsitä miten naiset eivät ymmärrä että se pihtaamien vie miehiltä viimeisetkin motivaatiot läheisyyteen ja kotitöihin.
Mikä pitää vaimon motivaation yllä, esim. teidän yhteiseen eloon?
Se huomioonottava mies, joka antaa läheisyyttä, on tasa-arvoinen ja kunnioittava, johon voi luottaa aina...
Mies, johon voi luottaa niin kauan, kun nainen kykenee harrastamaan seksiä. Jos nainen sairastuu vaikka influenssaan, mies jättää kiukuspäissään lapset hoitamatta eikä tee kotona mitään, kun pimpsa on pois käytöstä.
Yhdessä ketjussa eräs mies kirjoitti, että nainen voi ottaa mieheltä suihin kun samaan aikaan imettää vauvaa.
Oho! Yhdessä ketjussa????
Täällä on päivittäin kymmenen ketjua joissa nainen kertoo kuinka kaikki poikalapset pitäisi t__paa
Se kirjoittaja on kyllä selvästi mies.
Nainen se on
Vierailija kirjoitti:
Kiitos Jeesus siitä ettei mulla ole miestä. Aamen
Kiitos jesse siitä ettei kukaan Mies ole saanut tuota ristiä kantaakseen. Aamen
Vierailija kirjoitti:
Nää jutut on kyllä tykkäyksiä lukemalla ihan kuin olisi naisten tai miesten saunaillassa. Se kenellä menee kurjiten kammarissa, saa sympatiaa ja puheenpartta. Ne keillä onni on, eivät voi siitä puhua, koska se loukkaisi niitä kurjuudessa rypeviä ja muista vikoja etsiviä.
Joten iltojen yleistotuudeksi jää, että puolisot on perseestä ja seksi paskaa. Ja niin nämä miehet ja naiset voivat mennä kotiinsa jatkamaan kierrettä. Ja ehkä pari muutakin saatiin ylipuhuttua mukaan uskomaan.
Paitsi ne jotka oikeasti tykkää toisistaan, tekee yhdessä asioita ja nauttii seksistä tasaveroisesti - vaikka tulisi välillä omiin haluihinkin notkahduksia. Meidän pitää olla hiljaa myös tällaisilla palstoilla.
Kuinka niin? Ole iloinen jos homma luistaa ja mekin voidaan olla sinun puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tosiaan niin että jos parisuhteessa nainen ei saa niin paljoa seksiä kun haluaa se on hyväksyttävä eron syy mutta jos mies ei saa niin paljoa kun haluaa miehen täytyy vain tyytyä seksittömyyteen?
Kuka näin on tässä tai missä tahansa muussa keskustelussa sanonut? On haluton mies tai nainen, yleensä kehotetaan keskustelemaan asiasta, miettimään omaa vastuunottoa parisuhteesta, yhteisestä taloudesta, mahdollisista lapsista ja kotitöistä ja tarvittaessa kääntymään lääkärin tai terapeutin puoleen.
En ole moisia kehoituksia nähnyt tässä ketjussa vaikka tänne on joitakin satoja viestejä laitettu.
Osaatteko selittää miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettekö te osaa purkaa sitä panetustanne muuten kuin kiukuttelemalla? Puhumalla? Omalla kädellä? Miten ajattelitte että se kiukuttelu parantaa tilannetta?
Mulla ei siis ole tätä ongelmaa, en ole aloittaja, mutta kiinnostaa.
Itsellä on taipumusta tuohon kiukutteluun. Puhuminen auttaa aina hetkeksi, mutta se on sellainen sykli mikä näyttää uusiutuvan huolimatta molemminpuolisista lupauksista asioiden korjaamiseksi. Sitä voisi luulla, että oma käsi purkaisi panetuksen, mutta rehellisesti sanottuna onko se lähellekään sama asia kuin kumppanin kanssa peuhaaminen, läheisyys ja seksi toisen kanssa? Eikä se panetus purkaudu lenkillä tai kuntosalilla rehkiessä.
Kiukuttelun saa aikaan turhautuminen ja ärsyyntyminen, kun annetaan olettaa ja "luvataan" puheilla ja teoilla, että olisi seksiä yms. mutta sitten tämä ei toteudukkaan. Ei se ole mukavaa kun itsellä kiima kasvaa, mutta sitten ei pääse purkamaan sitä. Tietenkään kenenkään ei tarvitse harrastaa mitään seksuaalista jos ei halua.
Seksielämä on helppoa sille, joka saa halujensa mukaan ja riittävästi sammuttamaan oman seksinnälkänsä. Mutta entäs kun toisella on paljon enemmän haluja? Ylimääräinen seksi ei ole keneltäkään pois vaan jopa plussaa. Mutta se, että ei saa tarpeeksi seksiä on täysin päinvastainen asia.
Sitten varmaan pystyt ymmärtämään, miten turhauttavaa on kun aina ”luvataan” tyydytystä mutta aina kuitenkin jäät ilman, kun homma loppuu ennen kuin ehdit saada siitä itsellesi mitään. Seksielämä tosiaankin on helppoa sille, joka saa halujensa mukaan ja riittävästi sammuttamaan oman seksinnälkänsä, ja yhtä helvettiä sille, joka jää aina ilman.
Mitä sinulle kirjaimellisesti luvataan?
Liittyykö siihen ehtoja tai toiveita josta et tiedä. Teetkö asioita vain p^ll^^n toivossa vai muutenkin?
Olen nainen. Saan munaa kaksi kertaa viikossa keskimäärin kolme minuuttia kerrallaan. Kun mies on saanut, kiinnostus loppuu. Itse jään kihisemään halut tapissa, ja ”käteenhän” se on sitten lopulta vedettävä, jos haluaa v*tutusta edes vähän vaimentaa.
Enkä hetkeäkään kuvittele, että olisin ainoa nainen tässä tilanteessa.
Miten on pojat, montako vuotta jaksaisitte tällaista seksiä?
mutku mutku auton renkaat!
Eiks sulla ole jääkaappia siivottavana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tosiaan niin että jos parisuhteessa nainen ei saa niin paljoa seksiä kun haluaa se on hyväksyttävä eron syy mutta jos mies ei saa niin paljoa kun haluaa miehen täytyy vain tyytyä seksittömyyteen?
Varmaan riippuu aika paljon siitäkin, mikä on kohtuullista. Harva nainen vaatimalla vaatii seksiä mieheltä, joka on esim. sairaana tai toipumassa leikkauksesta. Tai että seksiä pitää olla koko ajan, joka päivä tai monta kertaa viikossa, vaikka tietää ettei toisella ole sellaiset halut.
Meillä kävi niin, että miehen kyvyt stoppasivat rankan työrupeaman vuoksi. Vanheneminen näköjään tuo oikkunsa kaikille. Ei auttanut kuin harmitella yhdessä ja toivoa toipumista. Lääkäri olisi edessä, jos tilanne ei korjaantuisi. Homma ei tyssännyt kokonaan, vaan onnistui välillä ja toisinaan taas ei.
Huomasin omassa käytöksessäni sen muutoksen, että en uskaltanut enää ehdottaa seksiä. Pelkäsin, että ehdotan väärään aikaan ja miehen itsetunto kärsii. Yritin olla hienotunteinen ja kuitenkin halusin, että asioista puhutaan avoimesti. Oli aika vaikea yhdistelmä, sillä mieskunto on herkkä asia. Ei olisi tullut mieleenikään ruveta kiukuttelemaan. Mietin sitäkin, että jos tilanne ei korjaannu ja jos lääkäreiltäkään ei löytyisi apua, joutuisin hyväksymään sen, että seksielämäni sellaisena kuin se on ollut koko aikuiselämäni, olisi lopussa, vaikka omat tarpeeni olisivat millaiset. Kunnioittaisin pitkäaikaista puolisoani, enkä etsisi sivusuhdetta.
Täällä jauhetaan niin lapsellisia asioita, että oksettaa. Se taitaa tosin olla joidenkin kirjoittajien tarkoituskin. Hätkähdyttää ja olla karkeita ja vastenmielisiä.
Todella pitkä liitto tarkoittaa sitäkin, että seksi saattaa olla tauolla, ongelmia voi tulla ja jossain vaiheessa homma loppuu kokonaan. Kiukuttelu ei pelasta mitään, eikä varsinkaan sitä taustalla olevaa rakkaussuhdetta.
Hyvin kirjoitettu. Näin se on.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kokemusta naisena suhteista, jossa haluan seksiä enemmän, ja kyllä se on minua vaivannut. Silti en tajua näitä ketjun miehiä, jotka odottavat enemmän seksiä kiukuttelemalla. Olisiko se siis ok että nainen itku kurkussa antaisi kehonsa masturbointialustaksi? Itsellä puolet nautinnosta on sitä että toinen nauttii myös, enkä voisi kuvitella että nauttisin siitä kun toinen pitäisi minua vastenmielisenä kiukuttelijana, mutta antaisi kehonsa käyttööni jotta olisin kiukuttelematta.
Miten voisin suuttua siitä että toinen ei halua minua? Kyllä se tietysti itsetuntoa voi kalvaa, mutta suuttuminen kuulostaa absurdilta. Ovatkohan samoja miehiä jotka suuttuvat jos sinkkuina saavat pakit naiselta?
Nainen liioitteli tarinaansa ja palstamammat iskee tarinaan kuin jeesus viinilasiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pillua, en osallistu.
Kuvottavaa.
Kiitos.
Miten tuossa näkyy että nainen käyttää parisuhteessa enemmän rahaa? Siinä lukee että nainen käy hakemassa lapsille vaatteita, mies maksaa asuntolainaa.
Eikö asuntolainen maksaminen ole parisuhteeseen rahan laittamista? Maksavatko lapset vuokraa miehelle?
Oih, setämies hermostui.
Siinä lukee että naiset hoitavat lasten hankinnat rahoillaan. Juuri kuten sanoin kommentissa johon tartuit.
Haluatko vielä voileivän, vai riittikö sinulle että googlasin simppelin asian puolestasi ja muistutin vielä sinua siitä mistä puhutaan, kun sinun alkoikin tehdä mieli kiukutella? Peittelenkö päikkäreille? Varaanko renkaanvaihdon?
Vierailija kirjoitti:
Kaikille pllua jatkuvasti vaativille miehille suosittelen homosuhteita, koska silloin se testosteroni on samoilla tasoilla. Muu ei tee onnelliseksi. Valitettavasti. Muuta ratkaisua ei ole. Jos ette tyydy naisten biologiaan, niin siiten on käteenveto tai miehet ratkaisuna.
mutku mutku porno pilaa miehet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pillua, en osallistu.
Kuvottavaa.
Kiitos.
Oih, setämies hermostui.
Siinä lukee että naiset hoitavat lasten hankinnat rahoillaan. Juuri kuten sanoin kommentissa johon tartuit.
Haluatko vielä voileivän, vai riittikö sinulle että googlasin simppelin asian puolestasi ja muistutin vielä sinua siitä mistä puhutaan, kun sinun alkoikin tehdä mieli kiukutella? Peittelenkö päikkäreille? Varaanko renkaanvaihdon?
Okei no nyt ymmärrän mihin nuo teidän tarinat perustuu.
Mies maksaa asunnon yksin, mutta naiset ostaa rahoillaan lapsille.
Nainen siis tekee enemmän.
Ja minulta on vaadittu lukuisia kertoja LÄHDE kun teen väitteen. Se ei ole toisten homma googlata, vaan SINUN tehtäväsi on laittaa lähde esiin, pyytämättä.
Muista se ensi kerralla.
Miten sinuun vaikuttaa jos et saa vastakaikua kumppanuudelle? Alkaako hermoja kiristää vai pysytkö aina kivana?