Näin yöllä kun sänkyni päälle ilmestyi tumma hahmo ja tunsin painon päälläni, olen varma että olin hereillä
Olen valvonut siitä asti, noin kolmesta saakka. Turvalukko oli päällä, joten en tajua mitä tapahtui. Unta se ei ollut.
Kommentit (326)
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli kerran sellainen unihalvaus että näin unta talosta ja oli yö. Ikunnoista kuun valo tuli sisään eli muuta valoa ei ollut.
Siellä oli ovi auki pimeään huoneeseen ja jollain tasolla tajusin unessa että oli unta.
No menin sitten uhkarohkeasti sinne huoneeseen tyyliin " Onko täällä kummituksia"
No sitten kun astuin huoneeseen niin heräsin tai siis siihen unen ja valveilla olon väliseen tilaan.
Olin sohvalla oikealla kyljellläni. En pystynyt liikkumaan yhtään. Yritin pinnistellä kääntyäkseni mutta mitään ei tapahtunut.
Tunsin että joku painaa mua selästä eli ihan kuin olisi estänyt etten pääse kääntymään ja heräämään kunnolla. No siinä yritin pinnistellä jonkin aikaa ja sitten viimeisellä pinnistyksellä minkä jälkeen en olisi enään jaksanur yrittää niin pääsin kääntymään ja heräsin. Oli eka unihalvaus koskaan mulla ja toivottavasti viimeinen. Unihalvaukseenhan liittyy usein tunne pahuuden läsnäolosta.
Jospa siinä onkin oikeasti kyse siitä, että demonit kurkistelevat omasta maailmastaan tänne elävien maailmaan?
Vierailija kirjoitti:
Joka uskoo Jumalaan, tietää että on se "toinenkin puoli" olemassa. Se on juuri se, joka nuo unihalvaukset aiheuttaa. Miksi niissä muuten olisi aina sama kokemus, kauhua herättävän pahuuden läsnäolo. Yrittäkää pinnistää jotenkin itsestänne ulos sanat "Jeesus, auta!" vaikka edes ajatuksissanne, ja katsokaa miten hahmo reagoi.
Tämä. Toivottavasti minua ei alapeukuteta koska olen m u slimi,mutta meillä tästä on tiedetty kauan. Meidän uskonnossa on niin että me emme ole yksin tässä maailmassa, on olemassa ihmisiä,eläimiä, kasveja ja myös jinneja(nimenomaan S a a tana ei ole enkeli tai jotain vaan jinni, ihmiset luotu maasta, enkelit valosta ja jinnit tulesta) ja on olemassa jinnit jotka ovat ihmisten tavoin erilaisia, on olemassa m u s limeja, kristittyjä ja ihan Jumalan vastaan, pahuuden puolella. Heitä on myös olemassa semmosia jotka esim eivät pysty nähdä meitä niinku me emme näe heitä ja sit on semmosia jotka näkee meitä ja nimenomaan ne on ne jotka pysty näitä " unihalvauksia" tekemään. Kun se hetki tulee sinä et ole unessa ja se kaikki mitä tapahtuu se tapahtuu ihan oikeasti. Veljeni näki heitä yöllä,heräsi outoon oloon, eli hän ehti herätä ennen kun se unihalvaus tapahtui ja näki juuri näitä tummia hahmoja ja sitten kuuli kun joku puhui hänelle, kertoi että hän tunsi mitä joku tuijottaa ja ihan selkeästi sanoi hänelle, että me tullaan uudestaan. On vaan olemassa asioita joita teide ei pysty selittämään joten jotenkin pitää sitä nimetä,mutta kun ihmiset jotka ovat sen kokeneet kertovat sen hyvin saman jutun,että se tuntuu liian todelliselta ollakseen unta.
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva tietää onko miehet kokeneet seksuaalista häirintää unihavauksen aikana, vai käykö nuo oliot vain naisten kimppuun.
Incubus käy naisten kimppuun ja succubus miesten.
Unihalvaus johtuu siitä, että energeettinen kehomme on osittain irti fyysisestä kehostamme ja siksi emme pysty liikuttamaan fyysistä kehoamme, vaikka yritämmekin. Samoin selittyvät nuo erilaiset olennot ja maailmat, joita havaitsemme - ne eivät ole fyysisen tason maailmoja, vaan hienommin värähteleviä aineen tasoja - maailmoja, jotka havaitsemme energeettisen kehomme aisteilla, jotka koostuvat näiden maailmojen energiasta ja siksi pystymme ne havaitsemaan. Aivan kuten fyysisen kehomme aistit koostuvat fyysisestä aineesta ja siksi pystymme havaitsemaan fyysisen maailman.
Minulla on samanlaisia kokemuksia juuri siitä että unihalvaukseni ovat sattuneet vain tietyssä asunnossa.
Asunto jossa koin näitä unihalvauksia oli melko uusi eikä siellä ollut tietääkseni tapahtunut mitään kauheaa. Sen entisellä asukkaalla tosin oli todella synkkä, surullinen ja ahdistava historia.
Tunnen hänet henkilökohtaisesti ja tiedän että hän on joutunut käymään läpi järkyttäviä traumoja ja vastoinkäymisiä jotka yhä edelleenkin vaikuttavat häneen negatiivisesti ja ilmenevät MT-ongelmina, ahdistuksena ja masennuksena.
Mietin että onkohan tuohon asuntoon voinut jäädä jotain negatiivista energiaa tästä henkilöstä, mikä on houkutellut paikalle pahoja henkiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva tietää onko miehet kokeneet seksuaalista häirintää unihavauksen aikana, vai käykö nuo oliot vain naisten kimppuun.
Incubus käy naisten kimppuun ja succubus miesten.
Miten succubus voi raisk...? Vai eikö tee sitä?
Vierailija kirjoitti:
Juuri tuo voimakas kokemus pahan läsnäolosta ( jopa ihan hahmona, joka istuu vieressäni, tai käy käsiksi kehooni ja puristelee/ painaa, mutten kykene liikuttamaan päätäni niin että näkisin hänet suoraan) on ainakin itselleni tehnyt unihalvauskokemuksista merkittäviä, sellaisia mitä ei voi unohtaa
eikä sekoittaa mihinkään muuhun unennäköön/ painajaisiin. Kokemus on paljon ahdistavampi, voimakkaampi, aidompi, fyysisempi ja mystisempi kuin tavalliset painajaiset.Lisäksi olen siinä tilassa missä olen oikeastikin, näen ympärilläni esineet jne, mutta en voi liikahtaakaan, ja tuo paholaismainen synkkä olento on paikalla, aivan lähellä.
Tunnistan myös tuon hahmon ja sen aiheuttaman tunteen painajaisia kuvaavista tunnetuista vanhoista maalauksista.
Se on hieno maalaus.
Selittäisikö joku miksi unihalvauksessa kaikki näkevät saman tumman varjon? Minäkin.
Olen kahdesti kohdannut unihalvauksen. Toinen kerta oli silloin kun olin viimeisillään raskaana. Varjo leijui vauvamasuni yllä tovin ja mielestäni kävi sisällä. Sitten lähti pois. Lapseni on nyt 12v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli kerran sellainen unihalvaus että näin unta talosta ja oli yö. Ikunnoista kuun valo tuli sisään eli muuta valoa ei ollut.
Siellä oli ovi auki pimeään huoneeseen ja jollain tasolla tajusin unessa että oli unta.
No menin sitten uhkarohkeasti sinne huoneeseen tyyliin " Onko täällä kummituksia"
No sitten kun astuin huoneeseen niin heräsin tai siis siihen unen ja valveilla olon väliseen tilaan.
Olin sohvalla oikealla kyljellläni. En pystynyt liikkumaan yhtään. Yritin pinnistellä kääntyäkseni mutta mitään ei tapahtunut.
Tunsin että joku painaa mua selästä eli ihan kuin olisi estänyt etten pääse kääntymään ja heräämään kunnolla. No siinä yritin pinnistellä jonkin aikaa ja sitten viimeisellä pinnistyksellä minkä jälkeen en olisi enään jaksanur yrittää niin pääsin kääntymään ja heräsin. Oli eka unihalvaus koskaan mulla ja toivottavasti viimeinen. Unihalvaukseenhan liittyy usein tunne pahuuden läsnäolosta.
Psygologia on kovin uusi tiedelaji ja oikeastaan kiistellään siitäkin onko se tiedettä, kun ei voida todistaa, eli enemmän ollaan uskomuksien parissa, unihalvaus on yksi uskomus.
Pahuutta ei voi kieltää, se on läsnä kaikkialla samoin joskus hyvyys.
Jos olet joskus nähnyt jonkun kuoleman, niin ymmärtää "sielun" kun fyysinen kuolema saapuu, niin jotai todella tapahtuu...kun elämä poistuu....
Psykologia ei ole tiedettä vaan arvailua. Yksi "ammattilainen" diagnosoi fyysisen selkävaivan olevan "ahdistusta". Selkä parani fyysisellä hoidolla.
Kyseessä on abductio eli avaruusolentojen suorittama kaappaus. Ei mitään paholaisten tai muiden "henkien" juttuja koska sellaisia ei ole olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Unihalvaus johtuu siitä, että energeettinen kehomme on osittain irti fyysisestä kehostamme ja siksi emme pysty liikuttamaan fyysistä kehoamme, vaikka yritämmekin. Samoin selittyvät nuo erilaiset olennot ja maailmat, joita havaitsemme - ne eivät ole fyysisen tason maailmoja, vaan hienommin värähteleviä aineen tasoja - maailmoja, jotka havaitsemme energeettisen kehomme aisteilla, jotka koostuvat näiden maailmojen energiasta ja siksi pystymme ne havaitsemaan. Aivan kuten fyysisen kehomme aistit koostuvat fyysisestä aineesta ja siksi pystymme havaitsemaan fyysisen maailman.
Höpö höpöä
Vierailija kirjoitti:
Minulla on samanlaisia kokemuksia juuri siitä että unihalvaukseni ovat sattuneet vain tietyssä asunnossa.
Asunto jossa koin näitä unihalvauksia oli melko uusi eikä siellä ollut tietääkseni tapahtunut mitään kauheaa. Sen entisellä asukkaalla tosin oli todella synkkä, surullinen ja ahdistava historia.
Tunnen hänet henkilökohtaisesti ja tiedän että hän on joutunut käymään läpi järkyttäviä traumoja ja vastoinkäymisiä jotka yhä edelleenkin vaikuttavat häneen negatiivisesti ja ilmenevät MT-ongelmina, ahdistuksena ja masennuksena.Mietin että onkohan tuohon asuntoon voinut jäädä jotain negatiivista energiaa tästä henkilöstä, mikä on houkutellut paikalle pahoja henkiä?
Mitään pahoja henkiä ei ole olemassa. Korkeintaan ihmisen mielikuvituksessa.
Tälle halvaukselle löytyy tietellinen selvitys. Itsekin olen sen kerran kokenut mutta mitään olentoja tms. en nähnyt enkä painostusta kokenut.
Elä ota taikasieniä iltapalaksi 🙂
Vierailija kirjoitti:
Unihalvaus yleensä kyllä meinaa sitä, että olet tavallaan halvaantunut. Ei apn tapaus kuulosta unihalvaukselle.
"Unihalvaus on unen ja valveen rajalla esiintyvä tila, johon liittyy kyvyttömyys liikkua sekä kokemuksia pahuuden läsnäolosta, hallusinaatioita, paineen tunnetta rintakehän päällä ja hengitysvaikeuksia. Tässä tilassa ihminen on tietoinen ympäristöstään mutta ei pysty liikkumaan, mikä aiheuttaa hänessä pelkoa."
On luonnollinen ilmiö. Johtuu unirytmien tilapäisestä sekoittumisesta. On siis harmiton "häiriö".
Ei mitään yliluonnollista.
Sieltä on tulleet tänne kirjoitti:
Ne budhahindujen jogigurut munkit vartioi MANALAA demonien kanssa ja niillä on niitä demonipatsaita ja mm.thaimaassa Balilla viedään niille demonipatsaille lepytys uhrina ruokia kukkia ja munkeille että ne ei tulisi asuntoon ja olisi kilttejä. Haukkukaa nyt siis näitä älkää kristittyjä.
Mitään demoneja ei ole olemassa. Kyse on tietämättömyydestä ja taikauskosta.
Vierailija kirjoitti:
Kello kolme yöllä on pedon hetki.. Silloin tapahtuu pahoja asioita..
Mutta kun se kello kolme on eri paikoissa eri aikaan : )
Vierailija kirjoitti:
Laittakaa risti tai useampi sänkynne viereen tai huoneeseen ja lukekaa iltarukous,niin loppuu demonien uhka.
Turhaa touhua koska mitään demoneja ei ole olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän että lääketiede määrittelee ne unihalvauksiksi.
Termi ja määritys on kuitenkin ihmisen keksimä.
Itse koen toisinaan unihalvauksia myös. Olen erittäin herkkä ja henkinen ihminen, kuten myös monet muut unihalvauksiksta kärsivät.
Mitä jos ne onkin ihan todellisia olentoja ja asioita? ”Unihalvauksessa” pääsemme vain transsinkaltaiseen tilaan ja näemme nämä asiat. Ihan yhtälailla shamaanit, poppamiehet ja noidat ovat läpi ihmiskunnan historian vaipuneet tuohon samaan henkimaailmaan.Ovat vaipuneet juu ja käyttäneet kaiken maailman aineita, jotta niin kävisi. Hiukan epäilyttää, etteivät nekään tripit ihan aitoja kokemuksia ole olleet.
Shamaaneilla tärkein työväline siihen on rumpu, kulttuurista riippumatta. Jotkut pääsevät tänäkin päivänä esimerkiksi trance-musiikin avulla aivan eri maailmoihin.
Myös erilaiset psykedeelit ovat kuuluneet asiaan, mutta välttämätöntä se ei kuitenkaan ole ollut.
Hyvällä mielikuvituksella minäkin koen istuvani lämpimässä palmurannalla valkoisella hiekalla kylmää drinkkiä siemaillen. Täysin eri maailma kuin tämä kylmä, loskainen korona-Suomi.
Saatanan palvojat ovat tulleet yhä näkyvämmin esille asiassaan kaikkialla. Heitä on paljon ja heillä on ollut media valta ja rahaa korruptioon poliitikot ym. Shiva patsas Cernissä ja outoja juttuja, vanhat eri nimiset Babylonian satan hahmot. Vanhat seurat kuten vapaamuurarit symboleineen. Näistä pahoista ihmisiä ja alien asioista ihmiset ovat alkaneet tietää enemmän.
Painajaisunet ja unihalvaukset voivat johtua ihan fyysisten sairauksien seurauksena esim. sydän ja hengitystie vaivat aiheuttaa helposti tukehtunisen tunnetta, rinta käsivarsikipua. Omakohtaista kokemusta.
Elämme kiinnostavaa aikaa jolloin on tulossa paljastuksia menneestä ja nykyisestä johon liittyy tietoa muualla avaruudessa elävistä olennoista. Älkää menettäkö toivoanne tämä korona flunssan takia. Asiat järjestyy.