Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näin yöllä kun sänkyni päälle ilmestyi tumma hahmo ja tunsin painon päälläni, olen varma että olin hereillä

Vierailija
11.01.2022 |

Olen valvonut siitä asti, noin kolmesta saakka. Turvalukko oli päällä, joten en tajua mitä tapahtui. Unta se ei ollut.

Kommentit (326)

Vierailija
201/326 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua herättä noissa kauhua se, että mitä jos oikeasti saa sydånkohtauksen noista.

Mulla nimittäin on aina ollu pulssi korkeammalla, kun oon joskus heränny tuohon ns unihalvaukseen tai mikä ikinä onkin.

Mitä, jos ei enää herääkään? Hyi hlvattu, jääköhän johonkin välitilaan ja papereissa lukee vaan sydämenpysähdys, rytmihäiriö 😱😱

Uniapnea voi herättää tuolla tavalla. Ne kohtaukset tulevat pahimmin silloin kun näkee unta. Sydän hakkaa niissä ihan hirveässä hädässä hapenpuutteen takia. Ne ovat pelottavia kokemuksia, sillä hapenpuute virittää hermoston paniikkimoodiin.

Olen kokenut tuommoisia kohtauksia. Lääkärissä kun kävin ja sain diagnoosiksi paniikkihäiriön.

Vasta vuosia myöhemmin puoliso kertoi että minulla on öisin hengityskatkoksia.

Paniikkihäiriöni paljastuikin uniapneaksi.

Se on naisilla pahasti alidiagnosoitu vaiva, sillä lääkäritkin pitävät sitä ylipainoisten miesten sairautena. Sen voi kuitenkin saada riesakseen hoikka nainenkin.

Vierailija
202/326 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kuin moni jo varmaan on sanonutkin, kyseessä on täysin luonnollinen ilmiö eli ns. yöllinen kauhukohtaus. Tuo tumma hahmo on suorastaa klassinen esimerkki siitä, samoin kuin rinnan päällä istuminen. Eli ei mitään hätää, yöllinen kauhukohtaus kuuluu samaan parasomnioiden lajiin kuin painajaiset.

Googlettaa voi hakusanoilla parasomnia ja yöllinen kauhukohtaus. Tosi pelottava tuollainen taatusti on, en haluaisi itse kokea!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/326 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen yrittää keksiä kaikelle jonkin rationaalisen selityksen.

Ääniä ja näkyjä näkevät ihmiset ovat mielisairaita, avaruudessa ei ole muuta elämää kuin me, jne.. Tämä unihalvaus kuuluu samaan ylimielisen ajattelumallin kategoriaan. Lääketiede ja koko ihmislaji ylipäätään on varsin uusi asia kosmisessa mittapuussa.

Kaikenlaisia kummajaisia on ikuistettu taiteeseen ja teksteihin läpi ihmislajiin historian, kulttuurista riippumatta. Aina. Tuhansia ja tuhansia vuosia aikaisemmin edes koko kristinuskon syntymistä.

Ihminen ei loppujen lopuksi tiedä itsestään, eikä ympäröivästä maailmasta kuin pintaraapaisun jos sitäkään.

Minulle henkimaailma on olemassa.

Vierailija
204/326 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä yksi ja sama ihminen selvästi yrittää sabotoida koko viestiketjua ja ihmisten kokemuksia heti nyt aamusta.

Vierailija
205/326 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ääniä ja näkyjä näkevät ihmiset ovat mielisairaita, avaruudessa ei ole muuta elämää kuin me, jne.. Tämä unihalvaus kuuluu samaan ylimielisen ajattelumallin kategoriaan. Lääketiede ja koko ihmislaji ylipäätään on varsin uusi asia kosmisessa mittapuussa.

Kaikenlaisia kummajaisia on ikuistettu taiteeseen ja teksteihin läpi ihmislajiin historian, kulttuurista riippumatta. Aina. Tuhansia ja tuhansia vuosia aikaisemmin edes koko kristinuskon syntymistä.

Ihminen ei loppujen lopuksi tiedä itsestään, eikä ympäröivästä maailmasta kuin pintaraapaisun jos sitäkään.

Jos henkimaailma olisi olemassa niin silloinhan kaikki ihmiset näkisivät henkiä kuten kaikki näkevät auringon koska se on olemassa. Toisaalta radioaaltojakin on olemassa vaikka kukaan ei niitä ainakaan todistettavasti näe. On tai ei ole olemassa. Näkee jotain joka on olemassa, ei näe koska ei ole olemassa. Yksinkertaista.

Vierailija
206/326 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen saa uskoa vaikka Ukko M u stalaiseen. On asioita, joita ihmisen ei edes tarvitse tai pidäkään tietää. Ne eivät kuulu hänen maailmaansa. Eikä tule koskaan tietämäänkään. Jos tietäisi ei olisi ihminen enää.

Vierailija
207/326 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sieltä on tulleet tänne kirjoitti:

Ne budhahindujen jogigurut munkit vartioi MANALAA demonien kanssa ja niillä on niitä demonipatsaita ja mm.thaimaassa Balilla viedään niille demonipatsaille lepytys uhrina ruokia kukkia ja munkeille että ne ei tulisi asuntoon ja olisi kilttejä. Haukkukaa nyt siis näitä älkää kristittyjä.

Mitään demoneja ei ole olemassa. Kyse on tietämättömyydestä ja taikauskosta.

Kun kerran on nähnyt demonin niin niihin uskoo. Maailmassa on toisia ulottuvuuksia, joita kaikki eivät näe ja he voivat olla onnellisina ettei nämä ulottuvuudet näyttäydy heille.

Vähän niinkuin väittäisi maata litteäksi. Edes järki ja perustelut esim kuvat avaruudesta eivät käännä näiden välittäjien mieltä. Sama koskee demoneita, ne näyttäytyvät vain harvoille piinatuille.

Jos niitä ei itse näe niin niihin on vaikea uskoa.

Sano vaan, että lääkkeet.. harmi vaan, että valuu kuin vesi demonin selkäpiitä pitkin.

Vierailija
208/326 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokenut tuon unihalvauksen kahdesti ja päiväunien aikaan.  Olin molemmilla kerroilla ollut hyvin

stressaantunut ja väsynyt.  Kesken päikkäreiden tunsin, etten voinut lainkaan liikkua, avata silmiä tai

ääntää. Sitä kesti varmaan muutamia minuutteja.  Mitään demoneita tai outoja hahmoja on nähnyt.

Olin kuitenkin tietoisessa tilassa ja hyvin peloissani.

Vierailija
209/326 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ku se olin minä joka meni sen päälle sen huoneessa yöllä ihan läpällä

210/326 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoja nuo unihalvaukset. Miten ihminen näkee ja tuntee asioita , joita ei ole oikeasti tapahtunut. Itsekkin tkokenut unihalvauksen ja se ei ollut mukava tunne , kun tuntui siltä, että joku pitää sinua hallinnassa , etkä pysty liikkumaan .

Jos sielusi kävi jossain ja takaisin tullessaan herätti sinut? Eihän siinä voi mitenkään liikkua kun sisältö on vasta asettumassa takaisin. Monet teknikot ja desingerit sanovat että aamulla minä tiesin mitenkä se tehdään. Siis joku rojekti. 

Vierailija
211/326 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina ollut kiinnostunut tuosta ilmiöstä ja haluaisin kokea sen itse. Olisiko teillä mitään vinkkejä kuinka voisin saavuttaa tuon tilan, tai selitystä miksei minua ole valittu? En päässyt osaksi tätä kokemusta edes silloin kun kärsin unettomuudesta, unihäiriöistä ja öisistä paniikkikohtauksista stressin, masennuksen ja uupumuksen vuoksi.

Olen kokeillut vaikka mitä keinoja; nukkunut selällään, valvonut/väsyttänyt itseäni, käyttänyt päihteitä tai huumeita, katsellut ahdistavaa/masentavaa materiaalia, harrastanut saatananpalvontaa, pimeitä rituaaleja ja okkultismia, jne. Olen yrittänyt kutsua demoneja luokseni ja tehdä kaikkeni antautuakseni tälle pimeän energian vaikutukselle, mutta mikään ei tehoa. Mikä avuksi? Nyt tarvittaisiin oikeaa asiantuntijaa, onko täällä ketään noitia?

Vierailija
212/326 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen aina ollut kiinnostunut tuosta ilmiöstä ja haluaisin kokea sen itse. Olisiko teillä mitään vinkkejä kuinka voisin saavuttaa tuon tilan, tai selitystä miksei minua ole valittu? En päässyt osaksi tätä kokemusta edes silloin kun kärsin unettomuudesta, unihäiriöistä ja öisistä paniikkikohtauksista stressin, masennuksen ja uupumuksen vuoksi.

Olen kokeillut vaikka mitä keinoja; nukkunut selällään, valvonut/väsyttänyt itseäni, käyttänyt päihteitä tai huumeita, katsellut ahdistavaa/masentavaa materiaalia, harrastanut saatananpalvontaa, pimeitä rituaaleja ja okkultismia, jne. Olen yrittänyt kutsua demoneja luokseni ja tehdä kaikkeni antautuakseni tälle pimeän energian vaikutukselle, mutta mikään ei tehoa. Mikä avuksi? Nyt tarvittaisiin oikeaa asiantuntijaa, onko täällä ketään noitia?

Me koemme tässä elämässä kaiken sen ja vain sen, minkä olemme jo ennen tähän elämään tuloa valinneet kokea. Kaikelle on syynsä.

Vierailija
213/326 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monta kertaa "herännyt" halvaantuneena. Kehosta pääsee pois kierähtämällä. Käyn lentelemässä. Menen ulos ikkunan läpi. Lasi tuntuu sitkeältä mutta antaa periksi. Kymmeniä kokemuksia, ovan mukavia yleensä. Tässä tilassa näkee epäselvästi ja liikkuminen on hankalaa.

Vierailija
214/326 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kello kolme yöllä on pedon hetki.. Silloin tapahtuu pahoja asioita..

Kello on ihmisen keksimä konstruktio.

Miksi pedot olisivat sitä yhtäkkiä alkaneet noudattamaan?

Osaat varmaan myös kertoa, noudattavatko pedot kesä- ja talviaikoja sekä aikavyöhykkeiden joskus erikoisiakin rajoja?

Vierailija
215/326 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se tulee jos on tullakseen. Itse olen lapsesta asti näitä kokenut, näen myös selkounia, enneunia, etiäisiä.. Intuitio on hyvin vahva, tunnistan esineistä ja paikoista surua yms. Suvussa kulkee näkemisen lahja ja roviollakin on esi-vanhempia poltettu. Kai minä itseni jonkinlaiseksi noidaksi miellän kun erinäisiä rituaalejakin teen.

Unihalvauksiin en ole voinut vaikuttaa, niitä tulee kun tulee. Sanon sen verran että jos pystytte missään vaiheessa kommunikoimaan tämän läsnäolevan hahmon kanssa niin kokeilkaapa. Saatatte saada paljon tai sitten ette.

Vierailija
216/326 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin saan näitä "unihalvauksia" usein. Uskon kuitenkin, että ne ovat demoneita. Joka kerta kun sanon mielessäni "Jeesus Kristus", ne oliot alkavat kirkumaan niin, että tuntuu että pää räjähtää, ja vapaudun sen otteesta. Kokeilkaa seuraavalla kerralla. Toimii mulla aina.

Olen myös herännyt mustelmilla ja naarmuilla tuollaisen unihalvauksen jälkeen. En siksi usko siihen tieteelliseen sepitykseen "unihalvauksista".

Btw, pitääkö teidänkin demonit hyvin koneellista ääntä? Kohtauksen aikana yleensä kuulen hyvin metallista surinaa, piippausta tai tikitystä.

Vierailija
217/326 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka uskoo Jumalaan, tietää että on se "toinenkin puoli" olemassa. Se on juuri se, joka nuo unihalvaukset aiheuttaa. Miksi niissä muuten olisi aina sama kokemus, kauhua herättävän pahuuden läsnäolo. Yrittäkää pinnistää jotenkin itsestänne ulos sanat "Jeesus, auta!" vaikka edes ajatuksissanne, ja katsokaa miten hahmo reagoi.

Joka kerta ne rupeavat kirkumaan tuskissaan, kun sanon mielessäni Jeesuksen nimen, ja vapaudun.

Vierailija
218/326 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi vitsi olen kerran saanut unihalvauksen ja se oli elämäni karmeimpia kokemuksia vaikka pumpulissa en ole elänyt. Unihalvauksessa heräsin, mutten pystynyt nousemaan sängystä enkä hengittämään kunnolla. Jotenkin tuntui kuin olisin vajonnut sänkyyn kuin juoksuhiekkaan ja hengitys muuttui koko ajan mahdottomammaksi. Veljeni nukkui samassa huoneessa (tämä siis lukioiässä) ja yritin huutaa hänen apuaan, mutten saanut suutani auki. Meinasin oikeasti tukehtua! Sitä kesti monta minuuttia kunnes yhtäkkiä sain repäistyä itseni irti sängystä ja juoksin juomaan vettä ja tutisemaan keittiöön. Taisin herätä noin kolmen aikaan yöllä enkä enää uskaltanut mennä nukkumaan.

Vierailija
219/326 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka kerta se on niin todellista että joku totuus siinä on pakko olla. Silmät on auki, asioita tapahtuu, mutta huutaa ja liikkua ei voi. Helvetin pelottavaa joka kerta

No totta se on, aivosi on laittanut vartalon tietoisen liikuttamisen pois päältä mutta samaan aikaan heräät tietoiseksi mutta aivoissa on myös unennäkö eli REM vaihe päällä. eli olet samaan aikaan hereillä ja unessa. Unissakävelijöillä taas käy niin, että aivojen käskytys liikekeskukselle tuleekim takaisin päälle unen aikana ja liikkuu unien mukaisesti. Jotkut ihmiset ovat vaarallisia kanssanukkujilleen kun huitovat unissaan. virhe siis unessa ja aivojen unitilan säätelyssä niin unissakävely kuin unihalvaus.

Vierailija
220/326 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua herättä noissa kauhua se, että mitä jos oikeasti saa sydånkohtauksen noista.

Mulla nimittäin on aina ollu pulssi korkeammalla, kun oon joskus heränny tuohon ns unihalvaukseen tai mikä ikinä onkin.

Mitä, jos ei enää herääkään? Hyi hlvattu, jääköhän johonkin välitilaan ja papereissa lukee vaan sydämenpysähdys, rytmihäiriö 😱😱

Uniapnea voi herättää tuolla tavalla. Ne kohtaukset tulevat pahimmin silloin kun näkee unta. Sydän hakkaa niissä ihan hirveässä hädässä hapenpuutteen takia. Ne ovat pelottavia kokemuksia, sillä hapenpuute virittää hermoston paniikkimoodiin.

Olen kokenut tuommoisia kohtauksia. Lääkärissä kun kävin ja sain diagnoosiksi paniikkihäiriön.

Vasta vuosia myöhemmin puoliso kertoi että minulla on öisin hengityskatkoksia.

Paniikkihäiriöni paljastuikin uniapneaksi.

Se on naisilla pahasti alidiagnosoitu vaiva, sillä lääkäritkin pitävät sitä ylipainoisten miesten sairautena. Sen voi kuitenkin saada riesakseen hoikka nainenkin.

Kyse on nielun anatomiasta. jos on iso kitapurje ja isot nielurisat niin uniapnea voi olla laihallakin kun nielun lihaksisto rentoutuu unessa. itse kuorsaan isosti vaikka olen nainen, löytyy isot nielurisat. Ehkä on uniapneakin, väsyttää aamuisin ja välillä mies tökkii hereille yöllä kun olen kääntynyt selälleni ja kuorsaan