Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näin yöllä kun sänkyni päälle ilmestyi tumma hahmo ja tunsin painon päälläni, olen varma että olin hereillä

Vierailija
11.01.2022 |

Olen valvonut siitä asti, noin kolmesta saakka. Turvalukko oli päällä, joten en tajua mitä tapahtui. Unta se ei ollut.

Kommentit (326)

Vierailija
321/326 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

se olin kai minä.

Vierailija
322/326 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi melkee sama.mun paras kaveri oli meillä yötä sanotaan sitä nyt "V":eeksi) oltiin siis noin 22-23 ilalla leikkipuistossa ja kaikki oli ihan normaalia aluksi. Mutta sitten kello alkoi lähedtyä puoli yhtätoista ja me oltiin sillee" pitäiskö säädä tänne kahteentoista asti? "Sit me sovittiin et me  jäähään sinne ja me oltiin siis kiikkumassa hämähäkkikiikulla ja Sen leikki puiston vastapäätä on semmonen polku joissa on paljon puita. Ja sitte me nähtiin et joku pitkä kokonaan musta ihminen jolla oli pitkät hiukset meni puiden taakse.sitte mä kysyin  V:elltä et näkikö seki ja se sano et joo, sitte me lähettiin pois päin siitä leikkipuistosta ja me nähtiin niiku se tyyppi oisi kävelly sinne kiikulle missä me kiikuttiin me ei oltu varmoja mikä se oli Vai oliko se ees oikea koska joskus se näytti et se oisi puu joskus et ihminen ja joskus et sitä ei olisi ja nii mut tää ei oo vielä se oudon.ku oltiin kotona jo kerrottu kaikille mun vanhemmille ja kavereille, nii sitten mun lipaston päällä oli coca cola pullo ja mun kaveri kuvas videota siitä missä luki et mitä tapahtu ja se siis kuvas sitä mun lipastoa ja mä kerroin yhessä ryhmässä et mitä tapahtu ja sitte V oli sille " eiks toi pullo ollu  sun lipaston päällä? " se siis oli yhtäkkiä menny lattialle ja siinä videossa se oli vielä Sen lipaston päällä. No ehkä mä tai V oltiin siirretty sitä Sen jälkee ku se kuvas sen videon eikä ees tajuttu ku oltiin katsottu puhelinta ja joo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/326 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli vain Musul Man joka kävi antamassa sinulle mukavia pelihetkiä.

Vierailija
324/326 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
325/326 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkimaailma ja demonit ovat todellisia. On kiitollinen olo etten ole näihin lähtenyt, en ole edes tajunnut kuinka vaarallista se olisi ollut. Äidin rukoukset on suojellut ja sitten sain itsekin tulla uskoon.

Vierailija
326/326 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti yöaikana tapahtuu mielenkiintoisiakin asioita.