Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näin yöllä kun sänkyni päälle ilmestyi tumma hahmo ja tunsin painon päälläni, olen varma että olin hereillä

Vierailija
11.01.2022 |

Olen valvonut siitä asti, noin kolmesta saakka. Turvalukko oli päällä, joten en tajua mitä tapahtui. Unta se ei ollut.

Kommentit (326)

Vierailija
141/326 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksisipä keinon miten saada unihalvaus. Ennen niitä tuli krapulassa, mutta nyt ei silloinkaan.

Vierailija
142/326 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen lapsena nähnyt öisin ns. varjoihmisiä. Jotkut näkevät näitä ääreisnäöllään vilauksenomaisesti, mutta itse näin ne täysin selvästi. Aluksi näin tätä porukkaa kulkemassa eteisessä peräkanaa, ikäänkuin ne ilmestyisivät ovesta ja kulkisivat jonnekin. Eräänä yönä yksi seistä jökötti ovella ja lähti kulkemaan kohti. Tuli seisomaan sänkyni viereen, kumartui kohti ja käski sanattomasti minut pysymään hiljaa. Sitten lähti. Näitä kertoja kun heppuja näin on alle kymmenen, voi olla alle viisikin. Olin tuolloin alakouluikäinen ja kokemus oli hirvittävän pelottava. Tuon karmeimman kerran jälkeen ei heitä ole näkynyt lähes neljäänkymmeneen vuoteen. Oliko unihalvaus, en tiedä, mutta samoja varjotyyppejä on nähty läpi ihmiskunnan historian. Jännää, mutta pelottavaa.

Tästä tuli mieleen Carl Jungin näky äidistään. Tiedätkö, mitä tarkoitan?

En tiedä, jos viitsit kertoa?

Tämä on sitten kummitusjuttumainen. 

Jung kertoi äitinsä harrastaneen okkultismia. Mahtoiko äidin harrastus vaikuttaa Jungin näkyyn äidistään 8-11 -vuotiaana? Jung näki, kuinka hänen äitinsä huoneesta tuli eräänä yönä heikosti valoisa, epämääräinen hahmo, jonka pää irtosi ja leijui irtoamansa kehon edessä, kuin pieni kuu; välittömästi syntyi toinen pää, ja se irtosi jälleen itsestään. Tämä prosessi toistui kuusi tai seitsemän kertaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/326 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten miehen kokevat ko. ilmiön seksuaalisesti, voisiko joku kertoa?

Vierailija
144/326 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun unihalvauksessa sarvipäinen suuri ihmismäinen hahmo astui huoneeseeni ja lähti tulemaan minua kohti. Luulin nukkuvani, mutta kun avasin silmäni, tuo hahmo ei kadonnutkaan vaan jatkoi lähestymistä. En voinut liikkua. Aviomies heräsi kiljuntaani. Vasta kun hän kääntyi halaamaan minua tuo sarvipäinen hahmo katosi. En vieläkään pystynyt liikkumaan, mutta kyyneleet valuivat silmistäni. Oli todella pelottavaa!

Vierailija
145/326 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo perässä kulkeminen on kans joku teema.

Vierailija
146/326 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen harrastanut muutamaan otteeseen seksiä tuollaisen valveunihahmon kanssa.

Vierailija
147/326 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun unihalvauksessa sarvipäinen suuri ihmismäinen hahmo astui huoneeseeni ja lähti tulemaan minua kohti. Luulin nukkuvani, mutta kun avasin silmäni, tuo hahmo ei kadonnutkaan vaan jatkoi lähestymistä. En voinut liikkua. Aviomies heräsi kiljuntaani. Vasta kun hän kääntyi halaamaan minua tuo sarvipäinen hahmo katosi. En vieläkään pystynyt liikkumaan, mutta kyyneleet valuivat silmistäni. Oli todella pelottavaa!

Olitko nähnyt lastenohjelmia vastaavanlaisesta hahmosta, vai mistä idea sarvesta/sarvista tuli?

Vierailija
148/326 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti on kauhistuttavaa, ellei otus katoa vaikka avaa silmät, se lähestyy etkää pysty liikkumaan!

Vierailija
149/326 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kaikki on nähny/tuntenut niitä hahmoja suoraan mistään ohjelmista.

Vierailija
150/326 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ihmisen nähdessä REM-unta hänen luurankolihaksensa ovat halvautuneet, jotta hän ei liikkuisi ja satuttaisi itseään. Jos aivorungon vireystilaa säätelevät mekanismit aiheuttavatkin sen, että tietoisuus herää ennen lihashalvauksen päättymistä, henkilö kokee unihalvauksen. Tilaan liittyvän pelon aiheuttaa kyvyttömyys liikkua, vaikka ihminen on hereillä, sekä kokemus pahansuovan läsnäolosta."

Wikipedia tietää kertoa siis, että kyseessä on täysin fyysinen häiriötila, eikä asiaan liity mitään kummallista.

On se helewetin viisas tuo wikipedia. Se on luonut koko maailmankaikkeuden.

Vierailija
151/326 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka YouTube Kids siihen hyvän tilaisuuden tarjoaakin.

Vierailija
152/326 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kaikkia kommentteja lukenut läpi jos joku mainitsi asiasta, mutta olen lukenut jostain että unihalvauksia tulisi helpommin jos nukkuu selällään. Tiedä sitten syytä..

Jos asennolla on vaikutusta, niin päinvastoin vatsallaan nukuttaessa olisi herkempää. Sitä en tiedä, mihin ero herkkyydessä perustuu.

Kyllä niitä tulee nimenomaan selällään nukkuessa, kun hengitystiet ahtautuvat tuossa asennossa helpommin. Samasta syystä unihalvauksia esiintyy enemmän uniapnean yhteydessä.

Itse havahdun joskus yöllä siihen, että unihalvaus tekee tuloaan ja saan estettyä sen kääntymällä kyljelleni.

Ok. 

Vierailija
153/326 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kaikkia kommentteja lukenut läpi jos joku mainitsi asiasta, mutta olen lukenut jostain että unihalvauksia tulisi helpommin jos nukkuu selällään. Tiedä sitten syytä..

Jos asennolla on vaikutusta, niin päinvastoin vatsallaan nukuttaessa olisi herkempää. Sitä en tiedä, mihin ero herkkyydessä perustuu.

Kyllä niitä tulee nimenomaan selällään nukkuessa, kun hengitystiet ahtautuvat tuossa asennossa helpommin. Samasta syystä unihalvauksia esiintyy enemmän uniapnean yhteydessä.

Itse havahdun joskus yöllä siihen, että unihalvaus tekee tuloaan ja saan estettyä sen kääntymällä kyljelleni.

Aiheuttaako uni hengityksen katkeamisen, ja sitten katkeaminen vielä lisää unen intensiteettiä?

Vierailija
154/326 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis unennäkö

Vierailija
155/326 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aihe on jäänyt tajuamatta sen vajanaisen nimeämisen vuoksi. Toisaalta kuinka nimetä, kun ei tiedetä, mistä on kyse. Nimetään edes yhden ominaisuuden mukaan.

Vierailija
156/326 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka YouTube Kids siihen hyvän tilaisuuden tarjoaakin.

Lasten kanavien ohjelmat ja tavarat,kirjat,videot,musiikki videot ovat seksuaalisia perverttien tekemiä esin disney,akuankka ym. Huvipuistot samoin.Kiertäkåä,kaukaa ne on vaarallisia lapsille.

Vierailija
157/326 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen harrastanut muutamaan otteeseen seksiä tuollaisen valveunihahmon kanssa.

Minä en harrastanut, mutta minut raiskasi tuollainen tumma hahmo unihalvauksen aikana. Vielä useita minuutteja oikean heräämisen jälkeen tunsin pakaroissani kipua kun se hahmo käytti niin rajuja otteita, eikä tämä ole mikään vitsi, vaan oikeasti koettu tapahtuma.

Vierailija
158/326 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olitko nähnyt lastenohjelmia vastaavanlaisesta hahmosta, vai mistä idea sarvesta/sarvista tuli?

Demonit on todellisia.

Vierailija
159/326 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko nainen vai mies?

Vierailija
160/326 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oletko hetero.