Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tankki täyteen -TV-sarjan paras kohtaus?

Vierailija
10.01.2022 |

Minun mielestäni se oli se, kun Emmi ja Juhana katselivat vaaka-asennossa olevaa telkkaria, ja Sulo palasi Korppisen huutokaupasta. Ja se, mitä siitä seurasi. Emmi: "Kuule, nyt, Sulo Vilén, meidän yhteinen kitkuttelumme ... se loppui nyt tähän. Minä otan asumuseron: pannaan potti puoliksi ja annetaan tuomarin hoitaa muodollisuudet. JA SANOTAAN HYVÄSTI - IKIAJOIKSI!"

Kommentit (80)

Vierailija
1/80 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin se, kun Juhana jää jumiin puhelinkoppiin 😅

Vierailija
2/80 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulo Emilialle: - No, mikäs sille tuli?

Emilia Sulolle: - Tuli mitta täyteen! Niin kuin minullekin. 

(Juhana teki taas kerran lähtöä pois kotoa.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/80 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta vielä jäi huutokaupan jälkeen 101 000 mk rahaa jäljelle vaimon isältään saamasta miljoonaperinnöstä.

Vierailija
4/80 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhana puhelinkopissa on paras 😂

Vierailija
5/80 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Emilia Vilén, sikalan emäntä. Miltä sekin näyttäisi puhelinluettelossa, voi luoja!"

Vierailija
6/80 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se Juhana jäänyt jumiin vessaankin?

Vierailija
7/80 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulon pöllityt stereot ja niiden palautuminen.

Vierailija
8/80 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun Reinikainen kertoi maallamuuttaneiden luona tuttavansa lemmikkimarsun kohtalosta. Joiltakin meni ruokahalu saman tien.

Vierailija
9/80 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko sarja on Niilin kosto teille junteille suomalaisille. Ja kyllähän teitä juntit naurattaakin aito junttihuumori!

Vierailija
10/80 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhanan ilme ja käytös aamulla kun pääsi tulevan vaimonsa sänkyyn eka kerran

En muista hänen nimeään.

Vierailija
11/80 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman sivuun aloituksen aiheesta sen läheisyydessä kuitenkin pysyen: Reinikainen tv-sarjassa eniten kunnioitusta aiheuttaa ehdottomasti sen loppukohtaus, jonka pituus oli yli 10 minuuttia ja joka on kuvattu yhdellä otolla. Varsinkin kun ajatellaan, millaista kuvauksissa käytössä ollut kalusto oli tuohon aikaan täytyy sanoa että suoritus on erittäin hieno. Vastaavaa ei myöskään tiettävästi ole tehty myöhemmin.

Vierailija
12/80 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on useampia. Mutta kolme parasta minun mielestäni on tässä:

Heti ensimmäinen kohtaus, kun Juhana ja Sulo ovat korjaamolla ja yrittävät selittää samaa asiaa toisilleen metelin yli.."mä tiedän mistä Emmi on suuttunut" "tiedätkö mistä Emmi on suuttunut" jne.

Sulo lähtee hakemaan ojasta autoa ostamallaan hinausautolla, josta Emmi kysyi Sulolta "mitä muuta se hinaa kuin autolainaa?

Ja Emmin tokaisu toisen hinaaja-auton kuskin selityksille, miksi lasku oli niin iso : "se alkaa siitä, kun lähden kotoa.." Johon Emmi : "Taisit lähteä aika nuorena"😂

Kolmas kohtaus Juhanan raivoaminen korjaamolla ja luettelo, mitä kaikkea vihaa siinä hommassa, " mä vihaan muttereita, pultteja... jne jne, ja mopoja, mä vihaan ennen kaikkea mopoja" ja pomppii papin mopon päällä tämän astuessa korjaamolle sisälle tiedostellakseen mopon kuntoa.

Vierailija
13/80 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmi sairaalassa: "Minähän sitä hyvää kotiruokaa teen."

Vierailija
14/80 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pappi rukoili mopedinsa korjauksen jälkeen että se lähtisi käyntiin ja kiroili kun se lähti. Ja kun Juhana tajusi hakeneensa entiseen työpaikkaansa huoltamolla.

Vierailija
15/80 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niitä on useampia. Mutta kolme parasta minun mielestäni on tässä:

Heti ensimmäinen kohtaus, kun Juhana ja Sulo ovat korjaamolla ja yrittävät selittää samaa asiaa toisilleen metelin yli.."mä tiedän mistä Emmi on suuttunut" "tiedätkö mistä Emmi on suuttunut" jne.

Sulo lähtee hakemaan ojasta autoa ostamallaan hinausautolla, josta Emmi kysyi Sulolta "mitä muuta se hinaa kuin autolainaa?

Ja Emmin tokaisu toisen hinaaja-auton kuskin selityksille, miksi lasku oli niin iso : "se alkaa siitä, kun lähden kotoa.." Johon Emmi : "Taisit lähteä aika nuorena"😂

Kolmas kohtaus Juhanan raivoaminen korjaamolla ja luettelo, mitä kaikkea vihaa siinä hommassa, " mä vihaan muttereita, pultteja... jne jne, ja mopoja, mä vihaan ennen kaikkea mopoja" ja pomppii papin mopon päällä tämän astuessa korjaamolle sisälle tiedostellakseen mopon kuntoa.

Pankkilaina-tokaisu oli aiemmin, jakson mykkäkoulukohtauksen(ja Sulon huonosti menneen ruokailun) päätteeksi.

Myös mopon kuolleistaherätys rukouksella on eeppinen.

Kyllä sarjassa on tasaveroisen upeita kohtauksia liian paljon lueteltavaksi.

Sarjassa on tavoitettu ja karrikoitu jotain perisuomalaista tuossa ajassa.

Ajankuvana myös hieno.

Vierailija
16/80 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En muista hänen nimeään.

Sitä ei kuitenkaan näytetty. Sitä kohtausta nimittäin....

Vierailija
17/80 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun pappi seisoi mopedin kanssa järvellä karin päällä. Näytti kuin olisi kävellyt vetten päällä ja muistaakseni joku veneilijä katsoi sitä ällistyneenä.

Vierailija
18/80 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähellä sarjan loppua, kun Reinikainen saa kuulla melkosen uutispommin ja kerrankin tällä ei ole mitään nokkelaa sanottavaa.

”Mää, mää.. Mää oon sanaton!”

Vierailija
19/80 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketsuppi

Vierailija
20/80 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: