Tankki täyteen -TV-sarjan paras kohtaus?
Minun mielestäni se oli se, kun Emmi ja Juhana katselivat vaaka-asennossa olevaa telkkaria, ja Sulo palasi Korppisen huutokaupasta. Ja se, mitä siitä seurasi. Emmi: "Kuule, nyt, Sulo Vilén, meidän yhteinen kitkuttelumme ... se loppui nyt tähän. Minä otan asumuseron: pannaan potti puoliksi ja annetaan tuomarin hoitaa muodollisuudet. JA SANOTAAN HYVÄSTI - IKIAJOIKSI!"
Kommentit (80)
Tuo aloituskohtaus ei edes ole huumoriksi tarkoitettu ja ap pitää parhaana?
Mielestäni paras oli Juhana ja hinausauton odottajatyttö kahdestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omahyväisesti: "FILEEN! Heittomerkillä!"
Tuleeko tästä kukaan muu mieleen?
Hyacinth Bukee. Neil ehti ensin.
Sulo ja maustehyllyn kiinnitys,
Emmi tuumaa:"Kyllä sinä Sulo olet sitten kuin salama",
Sulo vastaa:"En minä nyt niin nopea ole",
Emmi vastaa:"Tarkoitinkin kun et kahdesti osu samaan kohtaan".
Mieleen ainakin jäänyt se, kun Ulla riiteli kauppa-auton kuljettajan kanssa ja otti loparit ja siinä joku rouva kyseli missä kanamunat on, ja Ulla sanoi jotain että mä lähden nyt ja mene näyttämään rouvalle missä pidät munias. :D
Vierailija kirjoitti:
Se kun ekajaksossa Juhana baarin pöydässä sanoo: mä haluun samaa kun isäkn sai! Emilia tulee ja kaataa ketsupit lautaselle kukkuroilleen ja huutaa siin on!! Siis se koko kohtaus siinä ruokailussa sai mut nauraan kippurassa!
Dieetti pihvi 😁
Kuinka monta minuuttia tuossa alussa meni ettei sanottu sanaakaan? Nooh kun halvalla saa....
Olen joskus vuonna keppi ja kivi katsonut tankki täyteen sarjaa. Nyt uusintana tuo ensimmäinen jakso ei naurattanut kertaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta minuuttia tuossa alussa meni ettei sanottu sanaakaan? Nooh kun halvalla saa....
Ideahan on juuri se ettei sanota sanaakaan.
Kun Emmi huoltamomurron jälkeen huokailee dramaattisesti kampaamossa, kuinka ”ryöstössä” vietiin koko päivän kassa eli ”Voitte vaan kuvitella millaisista sunmista on kyse” ja lisäksi vielä Sulon ”stereot” eli vanha matkaradio 😂
Vierailija kirjoitti:
Kun Emmi huoltamomurron jälkeen huokailee dramaattisesti kampaamossa, kuinka ”ryöstössä” vietiin koko päivän kassa eli ”Voitte vaan kuvitella millaisista sunmista on kyse” ja lisäksi vielä Sulon ”stereot” eli vanha matkaradio 😂
Ja koko tupakkavarasto
Vierailija kirjoitti:
Kun pappi rukoili mopedinsa korjauksen jälkeen että se lähtisi käyntiin ja kiroili kun se lähti. Ja kun Juhana tajusi hakeneensa entiseen työpaikkaansa huoltamolla.
Ihan ekana minullekin tuli mieleen, kun Juhana haki omaa työpaikkaansa :D
(polliisilla oli erityisen hauskaa)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun pappi rukoili mopedinsa korjauksen jälkeen että se lähtisi käyntiin ja kiroili kun se lähti. Ja kun Juhana tajusi hakeneensa entiseen työpaikkaansa huoltamolla.
Ihan ekana minullekin tuli mieleen, kun Juhana haki omaa työpaikkaansa :D
(polliisilla oli erityisen hauskaa)
"Muka vielä naisen käsialaa. On siinäkimmmmpoliisi, ei erota sormenjälkeä ampumahaavasta."
Kuka näytteli karilla moponsa kera seisovaa pappia ällistyneenä kiikaroivaa linnustajaa? Suusta putoava savuke täydensi kohtauksen ikimuistoiseksi.
Se oli hyvä jakso, missä Reinikainen kertoi vitsin nudistileiristä.
Vähän ajan päästä huoltamolle tulee nainen, joka tarttee hinausautoa, kun isänsä oli sahtipäissään ajanut auton ojaan. Sulo lähtee auttamaan, ja Juhana jää naisen kanssa huoltamoon. Juhana yrittää sitten kertoa kuulemansa vitsin ja pieleenhän se menee häneltä sekin.
Vierailija kirjoitti:
Mieleen ainakin jäänyt se, kun Ulla riiteli kauppa-auton kuljettajan kanssa ja otti loparit ja siinä joku rouva kyseli missä kanamunat on, ja Ulla sanoi jotain että mä lähden nyt ja mene näyttämään rouvalle missä pidät munias. :D
Joo, mä kanssa muistan tuon kohtauksen sieltä sarjan loppupäästä. Se kauppa-auton kuljettaja oli semmonen pikkumainen mulkku. Mussutti Ullalle jostain tupakan tumpeistakin.
Vierailija kirjoitti:
Sulon pöllityt stereot ja niiden palautuminen.
Emilia oli ensin vähän liioitellut varastetun tavaran arvoa. :)
Sekin oli hyvä, kun rovastin johdolla alkoivat rukoilemaan mopon ehjäytymistä ja moottori käynnistyi. Rovasti vilkaisee taivaalle ja iskee silmää.
Voi, oli kyllä hyvä sarja ja niin monta naurunpurskahdusta katsojille aiheuttavaa kohtaa. Mullekin tuli nyt ekana mieleen se Juhanan työpaikan haku.
Mainioita kohtauksia ovat ne, joissa Emmi esittää ompelusalongin madamea.
Asiakkaalle on tehty mittavirheen takia liian lyhyt ja muutenkin kittanamekko ja sitten Emmin ehdotuksesta sitä vain jatkettaisiin täysin mekkoon sopimattomalla kankaalla.
Muutkaan asiakkaat eivät ole tyytyväisiä ja lähtevät huonoa palvelua taivastellen Emiiilia Vileenin salongista pois.
Tuleeko tästä kukaan muu mieleen?