Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanaa olla työtön

Vierailija
04.05.2015 |

Juon Karjalaa ja katon lätkää. Mikäs tässä. Eikä oo tressiä tai mitää. Soskasta tulee aina joka kuukausi rahat. 

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 22:17"]

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 22:14"]Mä juon siideriä ja katon lätkää. Vapaat alkoi tänään. Joka kuukaus tulee työnantajalta rahat tilille. Taitaa tulla pikkusen enemmän kun sulle sieltä sossusta. [/quote] mä voin juoda milloin huvittaa. Vituttaako?

[/quote] Minäkin voisin juoda alkoa milloin vaan, kunhan kelpaisi, mut kun ei niin ei.

Vierailija
22/30 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 02:38"]

Mä sitten taas nää tässä työttömyydessä yhtään mitään kivaa.

[/quote] On työttömyydessä omat hyvätkin puolensa, ainakin mulla on, ei kaikilla tietty olekkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 02:38"]

Mä sitten taas nää tässä työttömyydessä yhtään mitään kivaa.

[/quote]Mä ainakin ajattelin seuraavaksi yötyöhön:) alkaa olla jo mun vartalolleni sopivampaa kuin päivätyö:D

Vierailija
24/30 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itelläni työttömyys oottaa tän kuun lopussa. En jaksais odottaa. Vielä pitää painaa muutama viikko. Ihanaa olla työtön kesällä!!

Vierailija
25/30 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sota syttyy itärajanaapurin kanssa, niin sitten on töitä, jokaiselle jotain pientä, jos ei muuta niin desanttien havaintotehtäviä.

Vierailija
26/30 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömyys ei statuksena oikeuta saamaan sossusta automaattisesti rahaa. Siis jos jäät työttömäksi, ei ole selviö, että sossusta saisit mitään. Puolison tulot, omaisuus, päivärahan määrä mm. ovat seikkoja, jotka siihen vaikuttavat. Suurin osa työttömistä ei ole toimeentulotukiasiakkaita, ansiosidonnaista saavista ani harva ja sellaisista, joilla puoliso on kokoaikatöissä vielä harvempi. 

Vierailija
27/30 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 02:33"]

Joo siis itsekin alkanut ihan odottamaan työttömyyttä. Ansiosidonnainen pörräisi ja uuden duunin löytymiselle ei olisi niin kiirettä. Rahaakin olisi helposti vuosi elää makoisia lomapäiviä. Miksei se työttömyys jo tule, tekisi oikeasti hyvää pieni vaihtelu ja lomailu.

[/quote]

Moni pitkäaikaistyötön on pitkäaikaistyötön siksi, että on kuvitellut lomailevansa ja menevänsä sitten töihin. Mutku ei työttömiä oteta kovin helposti, muut menevät hakijoista edelle. 

Vierailija
28/30 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo siis itsekin alkanut ihan odottamaan työttömyyttä. Ansiosidonnainen pörräisi ja uuden duunin löytymiselle ei olisi niin kiirettä. Rahaakin olisi helposti vuosi elää makoisia lomapäiviä. Miksei se työttömyys jo tule, tekisi oikeasti hyvää pieni vaihtelu ja lomailu.

[/quote]

Ansiosidonnaisella tulot tippuu reilusti...

Vierailija
29/30 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 05:58"]

[/quote]

Ansiosidonnaisella tulot tippuu reilusti...

[/quote]

Jos ansiosidonnainen on hyvä, ei sossusta mitään tipu. Itse asiassa vain harvalle ansiosidonnaista saavalle tippuu yhtään mitään muita tukia. 

Vierailija
30/30 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ihanaa. Masentaa ja ahdistaa niin, että joskus tuntuu etten kestä enää. En mä hankkinut akateemista tutkintoa, monen kielen sujuvaa kielitaitoa ja monivuotista kansainvälistä kokemusta, jotta voisin sitten maata vuosia kotona tyhjänpanttina. Itseinho on valtava. Kaverit elävät ruuhkavuosia ja ostavat asuntoja, mä elän kädestä suuhun. Eläkettä ei kartu, säästöt ovat menneet, enkä uskalla hankkia lapsiakaan, kun olen kohta sossun elättinä. Kohta on siihenkin liian myöhäistä. Miksi en muka kelpaa töihin??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi