Keski-ikäiset naiset pahimpia etuilijoita kauppajonossa
Yleensä aina sanon samantien jos minua etuillaan kauppajonossa tms vastaavassa tilanteessa. Äsken olin lapsen kanssa rattailla Tikkurilassa ostoksilla ja keski-ikäinen nainen etuili röyhkeästi. En tiedä miksi en sanonut siihen mitään, vaikka yleensä on tapanani huomauttaa. Nyt vain sitten vaihdoin jonoa viereiseen ja sanoin kuuluvasti lapselle että "vaihdetaanpa viereiseen jonoon kun rouva noin törkeästi etuili". Oikein harmittaa etten koputtanut olalle ja sanonut tälle henkilölle suoraan. Olisi pitänyt. Mitä te muut teette vastaavissa tilanteissa ja mikä ihmisryhmä mielestänne on pahin etuilijaporukka?
Kommentit (45)
Tapelkaat tytöt, saatte tupakkia. Teidän etuilukeskusteluja on mukava seurata!
T: Keski-ikäinen jonokohtelias mies.
Siis sikamainen harppu jo nyt. Ja parin vuoden päästä yli kolmenkymmenen ja nuoruus taakse jäänyttä elämää ja sikamaisuus ja harppuus vaan syvenee.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 16:42"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 16:39"]
Mielestäni heillä on oikeus hieman etuilla, koska ovat kuitenkin rakentaneet tämän maan jotta nuoremmatkin voisivat lissääntyä.
[/quote]
No me nuoremmat pidämme tätä maata pystyssä tällä hetkellä. Mitä saamme siitä hyvästä?
[/quote]
Velat, mitä ikäpolvenne uljaat maanrakentajat ovat teille ottaneet ennen livistämistään ulkomaille muihin hommiin.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 16:23"]
Yleensä aina sanon samantien jos minua etuillaan kauppajonossa tms vastaavassa tilanteessa. Äsken olin lapsen kanssa rattailla Tikkurilassa ostoksilla ja keski-ikäinen nainen etuili röyhkeästi. En tiedä miksi en sanonut siihen mitään, vaikka yleensä on tapanani huomauttaa. Nyt vain sitten vaihdoin jonoa viereiseen ja sanoin kuuluvasti lapselle että "vaihdetaanpa viereiseen jonoon kun rouva noin törkeästi etuili". Oikein harmittaa etten koputtanut olalle ja sanonut tälle henkilölle suoraan. Olisi pitänyt. Mitä te muut teette vastaavissa tilanteissa ja mikä ihmisryhmä mielestänne on pahin etuilijaporukka?
[/quote]
Venäläiset. Meillä niitä riitti, ei tosin enää.
Jalankulkijana väitän, että keski-ikäiseltä naisautoilijalta on täysin turha odottaa suojatiellä väistämistä.
Kerrostalossa asuvana väitän, että helpoiten aina lukossa olevaa alaovea jää pitämään auki keski-ikäinen nainen, kun huomaa minun tulevan hieman hänen perässään, ja usein jää myös odottamaan, haluanko minäkin tulla hissiin.
Liekö luonnekohtaista vai aikansa tapakasvatusta, hädintuskin parikymppisenä naisena ei voi tietää :)
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 18:30"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 16:43"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 16:41"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 16:39"]Mielestäni heillä on oikeus hieman etuilla, koska ovat kuitenkin rakentaneet tämän maan jotta nuoremmatkin voisivat lissääntyä. [/quote]Ai keski-ikäiset naiset? Esim. sotaveteraaneista ymmärtäisin tuon vastauksen, en noista sikamaisista harpuista. N28
[/quote]
10 vuoden kuluttua olet myös itse sikamainen harppu...
[/quote] ..tai 30...
[/quote]
Tuo on sikamainen harppu jo nyt. Ja perin vuoden päästä jo yli kolemkymppinen, ei mikään uori enää. Nuoret kastovat että mikä harppu se siinä mennä tallustaa. Karma is a bitch.